Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BAHALATION

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

BAHALATION

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Φεβ 2009, 20:31

Αγαπητοί κύριοι επι των κανονισμών,

Προς μεγάλη μου έκπληξη διαπιστώνω οτι:
1/Αλλα γράφει ο τεχνικός κανονισμός για τα TRIAL και άλλα η προκύρηξη της ΕΘΕΑ.
2/Αν και το θέμα της ασφάλειας διατυμπανίζεται απο όλους ως πρωταρχικό μέλημα της διοργάνωσης του πρωταθλήματος 4χ4 βλέπω οτι νορμάλ αυτοκίνητο με roll cage και καθίσματα bucket να ανεβαίνει κατηγορία απο την NORMAL στην OPEN.
3/Οι κανονισμοί του 2009 ολοκληρωμένοι που βρίσκονται;
Πολύ TABULA RASA έχει πέσει στην ιστοσελίδα της ΕΘΕΑ!!!

Παρακαλώ τους "κανονισμοθέτες" να διαβάζουν περισσότερο και να ανακοινώνουν αγώνες εδώ και εκεί λιγότερο.

Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ!!!!!!!!!!!!!
Το τέλος Μαρτίου είναι κοντύτερα...νομίζω.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

BAHALATION

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Φεβ 2009, 14:21

Και μία διευκρίνιση;
Στην προκύρηξη της ΕΘΕΑ δεν αναφέρεται κατηγορία Κ0. Οι κατηγορίες είναι: Κ1,Κ2 Κ3,Κ4.
Στην προκύρηξη της ΕΘΕΑ και για το έπαθλο Κεντρικής Ελλάδας με τρείς κατηγορίες και για το έπαθλο των άλλων περιοχών με τέσερις κατηγορίες θεωρείται αναγκαία η ύπαρξη βοηθητικού κιβωτίου κοντών σχέσεων.
Η κατηγορία Κ0 χωρίς την ύπαρξη κοντών σχέσεων πως προέκυψε;.Δεν προέκυψε.
Απλώς ο τεχνικος κανονισμός των TRIAL δεν αναφέρει πουθενά και για καμμία κατηγορία την ύπαρξη κοντών σχέσεων ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με την προκύρηξη της ΕΘΕΑ.
Ζητώ συγνώμη για αυτή την εμμονή μου με τους "τύπους" αλλα απο αυτούς πρέπει πάντα να ξεκινάμε πριν πάμε στην "ουσία".
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

BAHALATION

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Φεβ 2009, 14:26

Πάνο εκτιμώ ότι η αλλαγή έγινε για να μην τρέχει κάποιος σε άλλη (ονομαστικά) κατηγορία στην υπόλοιπη Ελλάδα και σε άλλη (ονομαστικά) στην Κεντρική. Εξ άλλου η Κ0 προηγείται της Κ1.

Σε όλες τις κατηγορίες ισχύει το "Κοντές" εκτός της Κ0. ΠΧ ένα fiat panta 4X4 ή ένα απλό Terios που είναι normal δεν θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα να τρέχουν;

Εικόνα

Τα θέματα ασφαλείας στην Normal δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε νομίζεις ότι σε μια κατηγορία που πρέπει να είναι ανοικτή για τους «νέους» θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να μην ξεφεύγουν εντελώς;

Οι τεχνικοί κανονισμοί ολοκληρωμένοι βρίσκονται στο http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1178

και συγκεκριμένα:
Τεχνικός Trial 4X4 2009: http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1905

Τεχνικός 4X4 2009:
http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1929

και 283, παράρτημα J: http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1911


Πράγματι ο πρώτος αγώνας στα τέλη Μαρτίου είναι ήδη πολύ κοντά :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

BAHALATION

Δημοσίευσηαπό SUVord » 03 Μαρ 2009, 20:14

Συμφωνώ και επαυξάνω για την διευκόλυνση όλων των υποψήφιων νέων συμμετεχόντων.
Το οτι η ΝΟΡΜΑΛ κατηγορία δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θεώρησα οτι καιρός ήταν να αλλάξει φέτος τουλάχιστον στο θέμα των μέτρων ασφαλείας και ας μήν είναι αυτά υποχρεωτικά για όλους.
Εξακολουθώ να θεωρώ οτι ΝΟΡΜΑΛ αύτοκίνητο με κλωβό ασφαλείας και καθίσματα "κουβά" είναι υπερβολή να ανεβαίνει κατηγορία.
Οπως και να έχει όμως το πράγμα εξακολουθώ να θεωρώ εαυτόν υπηρέτη των αγώνων και των αγωνιζομένων.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 56 επισκέπτες