Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαδρομο-συζήτηση για το 2010

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Δεκ 2009, 19:07

stavrosd έγραψε:Φιλε Shaka μάλλον παρεξήγησες!
Ο Φωκίωνας απο απλός μαϊντανός έχει αναβαθμιστεί σε μαϊντανό επι τεχνικών θεμάτων :lol: :lol: :lol: με τη βούλα :wink:
Οπότε όχι μόνο έχει δικαίωμα λόγου αλλά επιβάλλετε να έχει!


Ο ενθουσιασμός και η εμπλοκή του Φωκίωνα στα του χώρου μας είναι οχι μόνο ευπρόδεκτη αλλα μακάρι να έχει και μιμητές.
Η γνωριμία και μόνο μαζί του μου έδωσε το δικαίωμα,που και που να αστειεύομαι μαζί του.
Οσο για τα περι μαϊντανού άνιθου και κρεμμυδακίων τα αφήνω στούς σεφ της κουζίνας και όχι των κανονισμών.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Δεκ 2009, 19:42

superspy έγραψε:Έχει δημιουργηθεί ένα θέμα για τα Roll Cage όταν αυτά απαιτείται να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς για να συμμετέχουν στους αγώνες.

Είναι γνωστό ότι οποιοδήποτε Roll Cage κατασκευαστεί από οποιονδήποτε, εξετάζεται από τεχνικό έφορο ότι έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τον κανονισμό χωρίς παρεκκλίσεις ( στην περίπτωση μας -4X4-, τα τελευταία 3 χρόνια όπως αναφέρεται στο 283) και μπορεί να συμμετέχει στον εκάστοτε αγώνα. Είναι μια παγιωμένη διαδικασία και αποδίδει.

Για την απλοποίηση των διαδικασιών, εδώ και 8 χρόνια χρησιμοποιούμε ταυτότητες αγωνιστικών αυτοκινήτων. Όπου εκεί ένας τεχνικός έφορος Α' καταγράφει τα στοιχεία και τυχόν παρατηρήσεις.

Σαφώς και οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό, ενώ ο κανονισμός είναι στη διάθεση του καθενός.



Έτσι γίνεται από πάντα στους αγώνες. Δε χρειάζεται να δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις για πράγματα που είναι αυτονόητα.


Αγαπητέ Σπύρο,
Στο θέμα των κανονισμών δεν θα πρέπει να υπεισέρχετει η έννοια του αυτονόητου. Αυτή ακριβώς είναι κα η έννοια της λέξης <<κανονισμός>.
Ερμηνείες μόνο επιτρέπεται να δέχεται ένας κανονισμός,ανάλογα με τις συνθήκες αλλα όχι να αφήνει τίποτα στο <<αυτονόητο>>.
Το ίδιο αξίωμα ισχύει και για τους νόμους οποασδήποτε κρατικής οντότητας.
Ουδεν αυτονόητο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Δεκ 2009, 20:29

Πάνο, το θέμα με τα roll cage έχει ξεφύγει.

Ο κανονισμός είναι σαφής και υπάρχει εδώ:

http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1178
και συγκεκριμένα εδώ: http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1911

Ένας Τ.Ε. εξασφαλίζει τη συμφωνία με τον κανονισμό.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 20 Δεκ 2009, 00:28

SUVord έγραψε:Αγαπητέ Γιάννη Δελή μπορεί εδώ μέσα να σχολιάζουμε ακόμα και ειρωνικά τα της επιτροπής και της δυστοκίας λήψεων αποφάσεων εκ μέρους της αλλα ακόμα και το μπέρδεμά της μεταξύ <<παιδειάς >>και <<αγώνα>>.
Ομως στο να προχωρήσουμε και να αφορίζουμε τους τεχνικούς εφόρους με ειρωνικά σχόλια νομίζω οτι είνα εκτός πραγματικότητας.
Φέρε το τουτού σου σε κάποιο αγώνα και οταν και αν στο απορρίψει ο αρμόδιος έφορος τότε το ξανασυζητάμε.
Το μισό-μισό πάντως όπως το ανέφερες είναι απορριπτέο οπτικώς και μόνο εκτός και αν υπάρχουν, και με τι τρόπο, σύνδεσμοι συνοχής μεταξύ του έξω και του μέσα.


Πανο ευχαριστω αλλα μαλλον δεν θα παρω. Ισως να βγει το αυτοκινητο μου καταλληλο, ισως οχι. Ετσι κι αλλιως συνηθισμενος ειμαι στο να αλλαζουν οι κανονισμοι καθε χρονο. Πριν 3 χρονια εφτιαξα αυτοκινητο χωρις νουμερα για να τρεχω στα trial. Ελεγαν μαλιστα πως ειναι καλο να φτιαχτουν πρωτοτυπα για τετοια χρηση, που να μην υποκεινται και στους περιορισμους που πρεπει -θεωρητικα- να εχει ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει στο δρομο. Τωρα δε μπορει να τρεξει, γιατι τα πραγματα αλλαξαν για αλλη μια φορα.

Συγγνωμη αλλα εχω χασει παντελως την εμπιστοσυνη μου σε οσους ανακατευουν τους κανονισμους καθε χρονο. Και σιγουρα δε βρισκω σκοπιμο να επενδυω τα χρηματα και το χρονο μου (οσα διαθετω απο το καθενα) σε ενα χωρο που ειναι γεματος απο πολιτικη, αντιπαραθεσεις και σκοπιμοτητες, και που συνεχως απομακρυνεται απο το χομπυ που ολοι καποτε ισχυριζομασταν οτι κανουμε.

Οσο για τεχνικους εφορους κλπ. απλως θα ηθελα σα minimum οσοι ερχονται να κρινουν την καταλληλοτητα των αυτοκινητων μας, να εχουν καποια σχεση με τους αγωνες ειδικοτερα και το off road γενικοτερα...
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Δεκ 2009, 00:37

Αυτό με τους αριθμούς στα trial.... μας πήγε πολύ πίσω....
Χωρίς λόγο σε ένα κλειστό χώρο. :evil:

Απ' την άλλη μας είπαν ότι θα δίνουν αγωνιστικές πινακίδες σε όλους (για να δούμε ) :roll:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Shaka » 20 Δεκ 2009, 03:18

superspy έγραψε:Αυτό με τους αριθμούς στα trial.... μας πήγε πολύ πίσω....
Χωρίς λόγο σε ένα κλειστό χώρο. :evil:

Απ' την άλλη μας είπαν ότι θα δίνουν αγωνιστικές πινακίδες σε όλους (για να δούμε ) :roll:


Εδώ έπαψαν να δίνουν πινακίδες στα ατελώνιστα αυτοκίνητα για ραλί , θα δώσουν στα παραπαίδια τους (που καταντήσαμε ρεεεεε) του 4χ4 ?

Για να βγει σε 1-2 χρόνια ο Αλογοσκούφης, ο Π'ναστασίου, ο Π'νικολάου, ο ΄Π'αθανασίου, ο δεν ξέρω ποιός θα είναι υπουργός να πει καταργούνται οι αγωνιατικές πινακίδες μία ακόμα φορά. Για περάστε από το Ταμείο.....? :evil: :evil:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Δεκ 2009, 14:51

jdelis έγραψε:
SUVord έγραψε:Αγαπητέ Γιάννη Δελή μπορεί εδώ μέσα να σχολιάζουμε ακόμα και ειρωνικά τα της επιτροπής και της δυστοκίας λήψεων αποφάσεων εκ μέρους της αλλα ακόμα και το μπέρδεμά της μεταξύ <<παιδειάς >>και <<αγώνα>>.
Ομως στο να προχωρήσουμε και να αφορίζουμε τους τεχνικούς εφόρους με ειρωνικά σχόλια νομίζω οτι είνα εκτός πραγματικότητας.
Φέρε το τουτού σου σε κάποιο αγώνα και οταν και αν στο απορρίψει ο αρμόδιος έφορος τότε το ξανασυζητάμε.
Το μισό-μισό πάντως όπως το ανέφερες είναι απορριπτέο οπτικώς και μόνο εκτός και αν υπάρχουν, και με τι τρόπο, σύνδεσμοι συνοχής μεταξύ του έξω και του μέσα.


Πανο ευχαριστω αλλα μαλλον δεν θα παρω. Ισως να βγει το αυτοκινητο μου καταλληλο, ισως οχι. Ετσι κι αλλιως συνηθισμενος ειμαι στο να αλλαζουν οι κανονισμοι καθε χρονο. Πριν 3 χρονια εφτιαξα αυτοκινητο χωρις νουμερα για να τρεχω στα trial. Ελεγαν μαλιστα πως ειναι καλο να φτιαχτουν πρωτοτυπα για τετοια χρηση, που να μην υποκεινται και στους περιορισμους που πρεπει -θεωρητικα- να εχει ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει στο δρομο. Τωρα δε μπορει να τρεξει, γιατι τα πραγματα αλλαξαν για αλλη μια φορα.

Συγγνωμη αλλα εχω χασει παντελως την εμπιστοσυνη μου σε οσους ανακατευουν τους κανονισμους καθε χρονο. Και σιγουρα δε βρισκω σκοπιμο να επενδυω τα χρηματα και το χρονο μου (οσα διαθετω απο το καθενα) σε ενα χωρο που ειναι γεματος απο πολιτικη, αντιπαραθεσεις και σκοπιμοτητες, και που συνεχως απομακρυνεται απο το χομπυ που ολοι καποτε ισχυριζομασταν οτι κανουμε.

Οσο για τεχνικους εφορους κλπ. απλως θα ηθελα σα minimum οσοι ερχονται να κρινουν την καταλληλοτητα των αυτοκινητων μας, να εχουν καποια σχεση με τους αγωνες ειδικοτερα και το off road γενικοτερα...


Γιάννη, συμφωνώ με όλα οσα ανέφερες και ειδικά με την τελευταία παράγραφο να υπερθεματίσω αναφαίροντας την Μη ύπαρξη πιστοποιημένου απο την ΕΘΕΑ εγγράφου τεχνικού ελέγχου για αγώνες όπως τα Trial,Enduro,Trophy κλπ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Δεκ 2009, 14:57


Για να βγει σε 1-2 χρόνια ο Αλογοσκούφης, ο Π'ναστασίου, ο Π'νικολάου, ο ΄Π'αθανασίου, ο δεν ξέρω ποιός θα είναι υπουργός να πει καταργούνται οι αγωνιατικές πινακίδες μία ακόμα φορά. Για περάστε από το Ταμείο.....? :evil: :evil:


Σε ωραία παρέα μέβαλες...<<τρυφερά>>.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό Shaka » 20 Δεκ 2009, 17:09

SUVord έγραψε:
Shaka έγραψε:Για να βγει σε 1-2 χρόνια ο Αλογοσκούφης, ο Π'ναστασίου, ο Π'νικολάου, ο ΄Π'αθανασίου, ο δεν ξέρω ποιός θα είναι υπουργός να πει καταργούνται οι αγωνιατικές πινακίδες μία ακόμα φορά. Για περάστε από το Ταμείο.....? :evil: :evil:


Σε ωραία παρέα μέβαλες...<<τρυφερά>>.


Σύμπτωση! Σύμπτωση! :lol: :lol: :lol: :toothy7:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Δεκ 2009, 17:33

SUVord έγραψε:
jdelis έγραψε:
SUVord έγραψε:Αγαπητέ Γιάννη Δελή μπορεί εδώ μέσα να σχολιάζουμε ακόμα και ειρωνικά τα της επιτροπής και της δυστοκίας λήψεων αποφάσεων εκ μέρους της αλλα ακόμα και το μπέρδεμά της μεταξύ <<παιδειάς >>και <<αγώνα>>.
Ομως στο να προχωρήσουμε και να αφορίζουμε τους τεχνικούς εφόρους με ειρωνικά σχόλια νομίζω οτι είνα εκτός πραγματικότητας.
Φέρε το τουτού σου σε κάποιο αγώνα και οταν και αν στο απορρίψει ο αρμόδιος έφορος τότε το ξανασυζητάμε.
Το μισό-μισό πάντως όπως το ανέφερες είναι απορριπτέο οπτικώς και μόνο εκτός και αν υπάρχουν, και με τι τρόπο, σύνδεσμοι συνοχής μεταξύ του έξω και του μέσα.


Πανο ευχαριστω αλλα μαλλον δεν θα παρω. Ισως να βγει το αυτοκινητο μου καταλληλο, ισως οχι. Ετσι κι αλλιως συνηθισμενος ειμαι στο να αλλαζουν οι κανονισμοι καθε χρονο. Πριν 3 χρονια εφτιαξα αυτοκινητο χωρις νουμερα για να τρεχω στα trial. Ελεγαν μαλιστα πως ειναι καλο να φτιαχτουν πρωτοτυπα για τετοια χρηση, που να μην υποκεινται και στους περιορισμους που πρεπει -θεωρητικα- να εχει ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει στο δρομο. Τωρα δε μπορει να τρεξει, γιατι τα πραγματα αλλαξαν για αλλη μια φορα.

Συγγνωμη αλλα εχω χασει παντελως την εμπιστοσυνη μου σε οσους ανακατευουν τους κανονισμους καθε χρονο. Και σιγουρα δε βρισκω σκοπιμο να επενδυω τα χρηματα και το χρονο μου (οσα διαθετω απο το καθενα) σε ενα χωρο που ειναι γεματος απο πολιτικη, αντιπαραθεσεις και σκοπιμοτητες, και που συνεχως απομακρυνεται απο το χομπυ που ολοι καποτε ισχυριζομασταν οτι κανουμε.

Οσο για τεχνικους εφορους κλπ. απλως θα ηθελα σα minimum οσοι ερχονται να κρινουν την καταλληλοτητα των αυτοκινητων μας, να εχουν καποια σχεση με τους αγωνες ειδικοτερα και το off road γενικοτερα...


Γιάννη, συμφωνώ με όλα οσα ανέφερες και ειδικά με την τελευταία παράγραφο να υπερθεματίσω αναφαίροντας την Μη ύπαρξη πιστοποιημένου απο την ΕΘΕΑ εγγράφου τεχνικού ελέγχου για αγώνες όπως τα Trial,Enduro,Trophy κλπ.


Πάνο κάνεις λάθος. Το έγγραφο αυτό υπάρχει....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Δεκ 2009, 17:55

Δύο είναι τα έγγραφα που έχω υπ όψιν μου πιστοποιημένα απο την ΕΘΕΑ.
Και δεν νομίζω οτι κάποιο απο αυτό απευθυνεται ευθέως στους συγκεκριμένους αγώνες.
Αν υπάρχουν και άλλα έγγραφα με τους αντίστοιχους κωδικούς της ΕΘΕΑ εδώ είμαι να επανορθώσω.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Δεκ 2009, 18:03

Πάνο αυτά τα έγγραφα που υπάρχουν από την ΕΘΕΑ, είναι αυτά που χρησιμοποιούμε στους αγώνες και υπερ-καλύπτουν και τις παιδειές.


Σε λίγο δεν θα τα χρειαζόμαστε και αυτά :roll:

Αντι να πάμε μπροστά πάμε πίσω για να ικανοποιηθούν όσοι θέλουν να κάνουν παιχνιδάκια....

Εξαναγκάζουμε αυτοκίνητα που θα συνεχίσουν ( ; ) να τρέχουν με regularity οχι να βάλουν ενα Roll Bar αλλά να βάλουν cage προδιαγραφών ή να τους φέρουμε στην πάρακατω κατηγορία αυτή που προορίζεται για τα πιο "normal" οχήματα. Και με εντολές για ΜΩΤ κότας, έτσι ώστε να "βαρεθούν και να φορέσουν cage και να πάνε ξανά στην Open".

Τέλεια...

Το ότι γενικά μπορεί να βαρεθούν και ... να πάνε αλλού δεν το συζητάμε φυσικά.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 21 Δεκ 2009, 00:04

superspy έγραψε:Πάνο αυτά τα έγγραφα που υπάρχουν από την ΕΘΕΑ, είναι αυτά που χρησιμοποιούμε στους αγώνες και υπερ-καλύπτουν και τις παιδειές.


Σε λίγο δεν θα τα χρειαζόμαστε και αυτά :roll:

Αντι να πάμε μπροστά πάμε πίσω για να ικανοποιηθούν όσοι θέλουν να κάνουν παιχνιδάκια....

Εξαναγκάζουμε αυτοκίνητα που θα συνεχίσουν ( ; ) να τρέχουν με regularity οχι να βάλουν ενα Roll Bar αλλά να βάλουν cage προδιαγραφών ή να τους φέρουμε στην πάρακατω κατηγορία αυτή που προορίζεται για τα πιο "normal" οχήματα. Και με εντολές για ΜΩΤ κότας, έτσι ώστε να "βαρεθούν και να φορέσουν cage και να πάνε ξανά στην Open".

Τέλεια...

Το ότι γενικά μπορεί να βαρεθούν και ... να πάνε αλλού δεν το συζητάμε φυσικά.


Πολύ διαδρομοσυζητάς..... :razz:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό panmal » 21 Δεκ 2009, 16:22

superspy έγραψε:.........
Απ' την άλλη μας είπαν ότι θα δίνουν αγωνιστικές πινακίδες σε όλους (για να δούμε ) :roll:

Σοβαρά τώρα; Υπάρχει τέτοιο θέμα υπο συζήτηση;
Δηλαδή τι θα γίνει; Θα απαλλασσόμαστε τελωνειακών και λοιπών σηματο-χαρατσο εισφορών;
:alright:
Για την ίδια χώρα μιλάμε; :roll:
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Δεκ 2009, 16:27

superspy έγραψε:Πάνο αυτά τα έγγραφα που υπάρχουν από την ΕΘΕΑ, είναι αυτά που χρησιμοποιούμε στους αγώνες και υπερ-καλύπτουν και τις παιδειές.


Σε λίγο δεν θα τα χρειαζόμαστε και αυτά :roll:

Αντι να πάμε μπροστά πάμε πίσω για να ικανοποιηθούν όσοι θέλουν να κάνουν παιχνιδάκια....

Εξαναγκάζουμε αυτοκίνητα που θα συνεχίσουν ( ; ) να τρέχουν με regularity οχι να βάλουν ενα Roll Bar αλλά να βάλουν cage προδιαγραφών ή να τους φέρουμε στην πάρακατω κατηγορία αυτή που προορίζεται για τα πιο "normal" οχήματα. Και με εντολές για ΜΩΤ κότας, έτσι ώστε να "βαρεθούν και να φορέσουν cage και να πάνε ξανά στην Open".

Τέλεια...

Το ότι γενικά μπορεί να βαρεθούν και ... να πάνε αλλού δεν το συζητάμε φυσικά.




Τελευταία μου αναφορά στη συζήτηση αυτή μόνο και μόνο για αποσαφήνηση των θέσεών μου.
ΑΞΙΩΜΑ/ Οι εμπλεκόμενοι οδηγοί-συνοδηγοί να έχουν συμμετοχή στα υπο συζήτηση θέματα.
1/Αρμόζον είναι να ξεκαθαρισθεί για τα 4Χ4 η έννοια του <<αγώνα >> απο την έννοια της <<παιδειάς>>.
2/Κανονισοί και εγκύκλοιοι απο την ΕΘΕΑ που αποκλειστικά να αναφέρονται στα 4Χ4, απο το θέμα του κλεισίματος συμμετοχών μέχρι και των θεμάτων ασφαλείας.
3/Ξεκαθάρισμα-διαχωρισμός με το θέμα των Τ1,Τ2 Τ8 απο τα 4Χ4 που παίρνουν μέρος στους αγώνες τα τελευταία δύο χρόνια.
4/Στοπ στις παράλογες απαιτήσεις για αγώνες που γίνονται σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο, όπως τα Trial.
5/Ναί στούς κλωβούς ασφαλείας.
6/Οχι σε συνδιοργάνωση <<αγώνα>> και <<παιδειάς<>.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες