Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Έπαθλο Αντοχής 4Χ4 2005

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Έπαθλο Αντοχής 4Χ4 2005

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 23 Δεκ 2004, 19:29

Μετά από συζήτηση με την ΕΘΕΑ το πρόγραμμα αγώνων του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 2005 διαμορφώνεται ως εξής:

15-16 Ιανουαρίου 24 Ώρες 4Χ4 2005 Ιχνηλάτης
6 Μαρτίου Αργολίδα Trail Ride Ναύπλιο 4X4 Club
21-22 Μαϊου 24 Ώρες Ελλάδα 4Χ4 Λέσχη Εκάλη 4Χ4
8-9 Οκτωβρίου Trail Ride Ιχνηλάτης
5-6 Νοεμβρίου Trail Ride Λέσχη Εκάλη 4Χ4
26-27 Νοεμβρίου 24 Ώρες Λέσχη 4WD Περιστερίου

Οι κατηγορίες είναι τρεις:

Raid 4x4 (Αυτοκίνητα με roll cage, καθίσματα bucket ή αναρτήσεις με διαφοροποιημένη αρχή λειτουργίας ή σημεία στήριξης).

4Χ4 (Αυτοκίνητα με βοηθητικό κιβώτιο)

SUV (Αυτοκίνητα χωρίς βοηθητικό κιβώτιο και Subaru Forester)

Από τους 6 αγώνες ο κάθε αγωνιζόμενος μπορεί να μετρήσει τις 5 καλύτερες επιδόσεις του.

Η βαθμολογία είναι 20,17,15,13,11,9,7,5,3,1 για τους δέκα πρώτους κάθε κατηγορίας.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 15 Φεβ 2005, 14:40

Μια και γίναμε πολλοί, ας δούμε ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Επάθλου Αντοχής 4Χ4.

1. Οι αγώνες του διοργανώνονται από λέσχες και ανθρώπους με χρόνια εμπειρία τόσο στους αγώνες 4Χ4 όσο και στο off roading. Οργανωτές που πρωτοστάτησαν στην δημιουργία και προβολή των αγώνων αντοχής στη χώρα μας. Ανθρώπους που έχουν συμμετάσχει και χτίσει διεθνείς αγώνες, με ιδιαίτερη επιτυχία.

2. Οι αγώνες αντοχής 4Χ4 στήνονται με προτεραιότητα την ασφάλεια.
a. Όλοι οι αγωνιζόμενοι και τα αυτοκίνητά τους είναι ασφαλισμένοι, στα πρότυπα των διεθνών αγώνων, για ζημιές προς τρίτους και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Όπως είναι γνωστό κατά τη διάρκεια των αγώνων τα ασφαλιστήρια των αυτοκινήτων και οι προσωπικές ασφαλίσεις δεν έχουν ισχύ.
b. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 δεν συμπεριλαμβάνουν μέσα στα χρονομετρημένα τους κομμάτια κατοικημένες περιοχές, δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία και σημεία τα οποία μπορεί να απειλήσουν την ακεραιότητα πληρωμάτων και οχημάτων.
c. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 στήνονται με βάση τους διεθνείς κανόνες ασφάλειας. Έχουν υπεύθυνο ασφαλείας, ο οποίος γνωρίζει κάθε στιγμή που βρίσκεται κάθε αυτοκίνητο και είναι έτοιμος να συντονίσει τις όποιες προσπάθειες βοήθειας.
d. Στους αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο ασφάλειας, με διαδρομές επέμβασης, εναλλακτικές διαδρομές, σημεία προσιτά στα ασθενοφόρα και αυτοκίνητα τα οποία έχουν τις δυνατότητες να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια σε όλα τα επίπεδα.

3. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 έχουν ένα σταθερό πλάνο κανονισμών, οι οποίοι δεν αλλάζουν μέσα στο χρόνο, προσφέροντας στους αγωνιζόμενους τη δυνατότητα να εξελίξουν τα αυτοκίνητά τους, εκμεταλλευόμενοι αυτή τη σταθερότητα. Αυτό μειώνει συνολικά το κόστος συμμετοχής, μια και οι διορθωτικές επεμβάσεις περιορίζονται στις ελάχιστες.

4. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 έχουν ένα συγκεκριμένο πλάνο προβολής με συμμετοχές δημοσιογράφων, δημοσίευση δελτίων τύπων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τους αγώνες και έκδοση DVD. Όλα αυτά προσφέρουν μία «αναγνωσιμότητα» η οποία αγγίζει και ξεπερνά τα 100.000 άτομα, κάνοντας το χώρο ιδανικό για προσέκλυση χορηγών από τους αγωνιζόμενους, οι οποίοι και μειώνουν ουσιαστικά το κόστος συμμετοχής.

5. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 στήνονται με στόχο την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και τον έντονο συναγωνισμό.
a. Αποφεύγονται κομμάτια τα οποία προσφέρουν πλεονεκτήματα στον ένα ή στον άλλο τύπο αυτοκινήτου.
b. Αποφεύγονται κομμάτια τα οποία δεν έχουν σχέση με πραγματικό off roading. Δεν συμπεριλαμβάνονται στις ειδικές ασφάλτινα κομμάτια ή κομμάτια στα οποία ένα ραλλύ αυτοκίνητο θα ήταν ταχύτερο απο ένα εκτός δρόμου τετρακίνητο
c. Βασίζονται στην δυνατότητα πλοήγησης και στην φυσική κατάσταση των πληρωμάτων και λιγότερο στις δυνατότητες των αυτοκινήτων.
d. Είναι σχεδιασμένοι με βάση τη γνώση των πραγματικών δυνατοτήτων των εκτός δρόμου αυτοκινήτων, με στόχο να αποφεύγονται κατά το δυνατόν ζημιές.

6. Γίνονται προσπάθειες να εξασφαλιστούν χρηματικά έπαθλα και δώρα για τους νικητές του Επάθλου Αντοχής 4Χ4, από εταιρίες και χορηγούς. Οι συζητήσεις βρίσκονται στο τελικό στάδιο και αναμένονται σύντομα ευχάριστα νέα.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό spiros » 15 Φεβ 2005, 17:32

Και για να αρχίσουμε να κάνουμε πράξη αυτό το τελευταίο (6) η Εταιρεία RACING TYRES αποκλειστικός αντιπρόσωπος των ελαστικών FEDIMA στην Ελλάδα θα βραβεύει το πρώτο πλήρωμα κάθε αγώνα αντοχής με το χρηματικό ποσό των τριακοσίων ευρώ το οποίο θα δίδεται στην απονομή μαζί με το κύπελλο. Θα πρότεινα στο δεύτερο πλήρωμα η οργάνωση να επιστρέφει το ποσό της συμμετοχής.
Σπύρος Δουκέρης
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Φεβ 2005, 18:31

Μπράβο Σπύρο. τέτοιες κινήσεις δίνουν ώθηση στο άθλημα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 15 Φεβ 2005, 22:05

Παρων! :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 22 Φεβ 2005, 21:52

Δύο ακόμη προσφορές για το έπαθλο αντοχής:

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σκορδίλη προσφέρει

2 Garmin GPS 276c, ένα για κάθε ένα απο τους πρώτους της βαθμολογίας σε 4Χ4 και Raid.


Oι επιχειρήσεις Γ. Καπούνταλη προσφέρουν

2 εργάτες Come Up 6000, έναν για κάθε ένα απο τους πρώτους της βαθμολογίας σε 4Χ4 και Raid.

Και που είστε ακόμη!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 22 Φεβ 2005, 23:37

Tetrakinisi έγραψε:Δύο ακόμη προσφορές για το έπαθλο αντοχής:

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σκορδίλη προσφέρει

2 Garmin GPS 276c, ένα για κάθε ένα απο τους πρώτους της βαθμολογίας σε 4Χ4 και Raid.


Oι επιχειρήσεις Γ. Καπούνταλη προσφέρουν

2 εργάτες Come Up 6000, έναν για κάθε ένα απο τους πρώτους της βαθμολογίας σε 4Χ4 και Raid.

Και που είστε ακόμη!


:blob: :dancing:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 07 Μαρ 2005, 17:07

Βαθμολογία

Raid 4X4

1. Ψωμιάδης 37
2. Καραφωτιάς Στ. 33
3. Κυπριανού 30
4. Γαλανόπουλος 20
5. Βιρβίλλης 17
6. Κιούσης 13
7. Θανέλας 11
8. Σταματίου 9
9. Βιδάλης 7
10. Μακρογκίκας 5
11. Παπαγιαννακόπουλος 3
12. Χαρμάνης 1

4Χ4

1. Κουνέλης 30
2. Χρηστακέας 26
3. Ευτυχίδης 22
4. Βουλγαράκης 20
-. Μπάρδης 20
6. Στιβαχτάρης 18
7. Κουτάς 15
-. Δουράκος 15
9. Κυλίτης 11
10. Κεφαλάς 7
11. Τόμπρας 5
-. Τόμπρας 5
13. Σιούτης 4
14. Μαρκάτος 3
15. Δουρίδας 1


SUV

1. Βασιλόπουλος 17
2. Παπανικολάου Στ. 15
3. Μήκος Αν. 13
4. Φακλάρης Ν. 11


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ

Raid
1 Καραφωτιάς Β. 37
2 Παπαδημητρίου 28
3 Ξανθοπούλου 20
4 Αλεξίου Μ. 20
5 Θεοφανόπουλος 17
6 Χατζηβασίλογλου 15
7 Καμινάρης 13
8 Καραβαγγέλης 11
9 Τζώρτζη 9
10 Μάκαρης 7
11 Καζά 5
12 Τρυπιά 3
13 Παναγιώτου 1

4X4
1 Γκλιάτης 30
2 Φραγκιουδάκης 26
3 Κιμωνίδης 22
4 Σταθάκος 20
5 Μακρής Α. 20
6 Μακρής Κ. 20
7 Διατσίδης 18
8 Ιωάννου 15
9 Παρτσινέβελος 15
10 Ηλιακάκης 11
11 Ψωμιάδη 10
12 Ανεμοδούρα 7
13 Κωνσταντάρας 4
14 Αγγελόπουλος 3
15 Σταμούλης 1

SUV
1 Πεφάνης 17
2 Αθανασόπουλος 15
3 Μώρος 13
4 Φακλάρης 11


ΥΓ. Όλα αυτά είναι προσωρινά και ανεπίσημα.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό forester » 07 Μαρ 2005, 22:24

Απορία:
Τα SUV, μετράνε μόνα τους?
Δεν ενσωματώθηκαν στην 4Χ4 κι αναλόγως βελτιώσεων στις μεγαλύτερες?
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Μαρ 2005, 22:30

Tetrakinisi έγραψε:Βαθμολογία

...

ΥΓ. Όλα αυτά είναι προσωρινά και ανεπίσημα.


Μετά την αλλαγή στην κατάταξη, στον αγώνα, έχουμε:

4Χ4 Raid

Οδηγών

1 Καραφωτιάς Σταύρος 40
2 Ψωμιάδης Παναγιώτης 30
3 Κυπριανού Γιώργος 30
4 Γαλανόπουλος Παναγιώτης 20
5 Βιρβίλης Μάριος 17
6 Κιούσης Κων/νος 13
7 Θανέλας Γιώργος 11
8 Σταματίου Μιχάλης 9
9 Βιδάλης Ιάκωβος 7
10 Μακρογκίκας Στέλιος 5
11 Παπαγιαννακόπουλος Κ. 3
12 Χαρμάνης Θανάσης 1

Συνοδηγών

1 Παπαδημητρίου Δημήτρης 35
2 Καραφωτιάς Άκης 30
3 Ξανθοπούλου Νούλα 20
4 Αλεξίου Ματίνα 20
5 Θεοφανόπουλος Δημ.17
6 Χατζηβασίλογλου Μαρ. 15
7 Καμινάρης 13
8 Καραβαγγέλης Γιώργος 11
9 Τζώρτζη Ματθίλδη 9
10 Μακάρης Στέλιος 7
11 Κάζα Κων/να 5
12 Τρυπιά Κατερίνα 3
13 Παναγιώτου Μακάριος 1

Αναλυτικά στο www.stratego4x4-team.gr
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Μαρ 2005, 23:38

Εφόσον στον κανονισμό του 4Χ4 Αργολίδα, διαβάζω:

20.2 Ένα ή περισσότερα ΚΡΥΦΑ σηµεία ελέγχου θα τοποθετηθούν κάπου µέσα
στη διαδροµή.
Οι χρονοµετρηµένες διαδροµές ακριβείας βαθµολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώµατα στην δοθείσα ΜΩΤ, περνώντας από το ΚΡΥΦΟ σηµείο ελέγχου, µε βάση τον απλό υπολογισµό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα προσθέτοντας και τον πραγµατικό χρόνο του πληρώµατος.

Κάθε δευτερόλεπτο ή µέρος αυτού, απόκλισης µεγαλύτερης από τον ιδανικό χρόνο (καθυστέρηση), θα επιφέρει ποινή ενός δευτερολέπτου.
Κάθε δευτερόλεπτο ή µέρος αυτού, απόκλισης µικρότερης από τον ιδανικό χρόνο (προπορεία), θα επιφέρει ποινή 10 δευτερολέπτων.
ΠΧ. .οθείσα Μ.Τ 45χλµ/ω
Μήκος χρονοµετρηµένης διαδροµής ακριβείας, 5.1 χλµ
Ιδανικός χρόνος: 6 λεπτά 48 δεύτερα
Α. χρόνος 6 λεπτά 59 δεύτερα, (Καθυστέρηση): ποινή 11 δεύτερα, συνολικός χρό-
νος διαδροµής: 7 λεπτά και 10 δεύτερα
Β. χρόνος 6 λεπτά 38 δεύτερα, (Προπορεία): ποινή 100 δεύτερα, συνολικός χρόνος
διαδροµής: 8 λεπτά και 18 δεύτερα
Είναι πιθανό αντί για Μ.Ω.Τ. να δίδεται ο χρόνος µέσα στον οποίο πρέπει να καλυφθεί η διαδροµή.

Επίσης:

25.3 Τα τελικά αποτελέσµατα θα προσδιορίζονται από την πρόσθεση των χρόνων
που επετεύχθησαν στις διαδροµές και τις ποινές που προέκυψαν και εκφράζονται
σε χρόνο.
25.4 Το πλήρωµα που συγκεντρώνει το µικρότερο σύνολο ποινών ανακηρύσσεται
νικητής της οµάδας που ανήκει, ο δε επόµενος της ίδιας οµάδας στη σειρά δεύτε-
ρος και ούτω καθ’ εξής.


Κατα συνέπεια, εφόσον τα αποτελέσματα που αναφέρωνται στο www.stratego4X4-team.gr είναι αναλυτικά, που είναι οι χρόνοι + ποινές που καθορίζουν το νικητη;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Μαρ 2005, 23:54

Σπύρο, στα δημοσιευμένα αποτελέσματα αναφέρεται μόνο το σύνολο των ποινών. Για αναλυτικά αποτελέσματα (ανα ΣΕΧ και regularite) θα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της διοργανώτριας λέσχης. Ο συντηρητής του δικτυακού τόπου της Λέσχης, απουσιάζει στο εξωτερικό και ίσως αργήσει λίγο αυτό. Τον συνολικό χρόνο του κάθε πληρώματος τον έχουμε στην διάθεσή μας, αλλά δεν τον βάλαμε στην λίστα, λόγο προβλήματος στο table :oops:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Μαρ 2005, 00:06

tazmania έγραψε:Σπύρο, στα δημοσιευμένα αποτελέσματα αναφέρεται μόνο το σύνολο των ποινών. Για αναλυτικά αποτελέσματα (ανα ΣΕΧ και regularite) θα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της διοργανώτριας λέσχης. Ο συντηρητής του δικτυακού τόπου της Λέσχης, απουσιάζει στο εξωτερικό και ίσως αργήσει λίγο αυτό. Τον συνολικό χρόνο του κάθε πληρώματος τον έχουμε στην διάθεσή μας, αλλά δεν τον βάλαμε στην λίστα, λόγο προβλήματος στο table :oops:


-----------------------------------------------------------
25.6 Τα προσωρινά αποτελέσµατα πρέπει να αναρτώνται στον επίσηµο πίνακα
ανακοινώσεων το αργότερο 3 ώρες µετά τον τερµατισµό του πρώτου οχήµατος
-----------------------------------------------------------

Να υποθέσω λοιπόν ότι στα αποτελέσματα που έχεις, αλλά για τεχνικούς λόγους δεν είναι δυνατόν να "ανεβάσεις", αναφέρονται:

Α. Ο χρόνος εκκίνησης
Β. Ο χρόνος μέτρησης
Γ. Ο πραγματικός χρόνος
Δ. Η ποινές (προπορίας / αργοπορίας)
Ε. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ Πραγματικού + Ποινών, ταξινομημένο με βάση το μικρότερο χρόνο προς το μεγαλύτερο, με τον οποίο βγαίνει η σειρά κατάταξης;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Μαρ 2005, 00:13

Ναι, τα έχω και αυτά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Μαρ 2005, 00:17

Α... ωραία, κάνε ένα κόπο και στείλε τα μου σε παρακαλώ... θα είμαι online για αρκετή ώρα ακόμα.
Θέλω να τα κάνω pdf και θα τα ανεβάσω πάλι.

Ευχαριστώ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες