Είμαι υπερήφανος γιατί όταν αυτός ο Poustis ο Έλληνας θέλει , κάνει πραγματικά παπάδες !!!
Η οργάνωση Σπύρο , Μάριε και λοιποί συγχαρητήρια ! Γνωρίζω τον χαρακτήρα και αυτή την μαλακισμένη τελειομανία (
) που χαρακτηρίζει τον Σπύρο και αν και δεν το περίμενα, λόγο του ότι το event ήταν φιλικό η οργάνωση ήταν απίστευτη ! η ηλεκτρονική παρακολούθηση δούλεψε τέλεια και στα δύσκολα μας βοήθησε
, το roadbook ήταν πραγματικά για σεμινάριο , παρ ότι μιλάμε για πολλεεεεεεεες τουλίπες ! , ο κόσμος ήταν παντού , και η φοτοvideo κάλυψη πραγματικά επαγγελματική !!!
Το ξενοδοχείο ήταν ιδανικό , με μεγάλο parking και χώρο για τα τρέιλερ , το προσωπικό ευγενέστατο και το εστιατόριο αρκετά καλό για εστιατόριο ξενοδοχείου . Εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονός ότι την πρώτη ημέρα μας περίμεναν μέχρι της 2:00 το βράδυ , που τερματίσαμε για να μην μείνουμε νηστικοί !!!
Το event Το event ήταν μια πρόβα εν όψιν του αγώνα Trophy που σχεδιάζουν τα παιδιά για το 2014 .Θα έπρεπε να κινηθούμε σε ρυθμούς πραγματικού αγώνα ( αν και μερικοί μερικοί το είδαμε ποιο χαλαρά ! χαχαχ ) και να τηρήσουμε τους κανονισμούς του.
Πως παίζεται το παιχνίδι :
1- Μονές συμμετοχές
2- roadbook ή στιγμα GPS ! οι δυο ήμερες είχαν roadbook και την τελευταία η οργάνωση μας φόρτωσε το track στα GPS μας και όλη μέρα κυνηγούσαμε ένα gamimeno βελάκι ! χαχαχαχα
3-Πυξίδες . Ξεχάστε την παραδοσιακή πυξίδα ...όχι ότι θα χανόσασταν αλλά πραγματικά ήθελε πολύ κόπο να κινηθείς με αναλογική πυξίδα ! Όλες οι πυξίδες , κάποιες φορές νομίζω ότι μέτρησα και 5 απανωτές , με GPS . Η ιδιαιτερότητα εδώ είναι ότι δεν υπήρχε check point στο σημείο που σε κατεύθυνε η πυξίδα !!!! Το road book όμως ήταν τόσο άψογο που απεικονίζε το πραγματικό μέρος που έπρεπε να βρεις , αν λοιπόν δεν το έβρισκες ή δεν σου ταίριαζε τότε σίγουρα είχες πατήσει λάθος τα κουμπάκια του GARMIN ! 99% η κίνηση ήταν τελείως εκτός δρόμου χωρίς ίχνη οπότε ο συνοδηγός έμπαινε μπροστά με τα πόδια και έψαχνε να βρει που χωράς για να περάσεις . θέλει εξάσκηση και υπομονή για να το κάνεις σωστά αλλά ειχε το γούστο του
4- Ηλεκτρονική παρακολούθηση . O BIG BROTHER ο ίδιος ! χαχαχαχχα
Τηλέφωνο 1ο : τρέχεται πάνω από 50 ! έχετε ποινή !!! ( βρε αγαμ..... αχαχχαχα )
Τηλέφωνο 2ο : είστε εκτός πορείας περίπου 200 μέτρα ! πρέπει να γυρίσετε πίσω στην τουλίπα 1987677 !
Τηλέφωνο 3ο : που πας ρε Τρύφωνα ???
Τηλέφωνο 4ο : άμα δείτε θάλασσα έχετε κάνει κάπου λάθος ! γυρίστε πίσω !!!!
5-Δεν υπάρχει μέρα η νύχτα ! τερματίζεις όταν τελειώσει το road book ή όταν κουραστείς !Μετά τις 8 ώρες οδήγησης της πρώτης ημέρας από τις συνολικά 16 που χρειαστήκαμε για να τερματίσουμε , η οργάνωση μας καλούσε ανά ώρα για να δει σε τι κατάσταση βρισκόμαστε και αν χρειαζόμαστε κάτι !!!!!
6- Δεν θα πω ότι ο αγώνας ειχε ακραίες δυσκολίες και ιδιαίτερα δύσκολα περάσματα , εκτός από ένα στον τερματισμό της δεύτερης ημέρας όπου έπρεπε να κατέβουμε μια δύσκολη ραβενα που σε κάποιο σημείο το κατέβασμα κοβόταν από ένα τεράστιο πεσμένο δέντρο . Πονηρό πέρασμα που ήθελε σνατσ μπλοκ , καλή στρατηγική και εργάτη οροφής ... Ο Σπύρος βέβαια μας είπε πως δεν ήθελε πιθανές ζημίες στα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου event , γι αυτό και απέφυγε τα xtreme κομμάτια , όσο το έδαφος το επιτρέπει ... βέβαια αν ειχε βρέξει , το παιχνίδι ακόμη και έτσι , θα ήταν ποληηηηη δύσκολο !
Σε γενικές γραμμές , αγώνας συντήρησης και επιβίωσης ! όχι ζημιά ,όχι βιαστικές κινήσεις, όχι λάθος πλοήγηση το κλειδί της επιτυχίας και ΝΑΙ ! πολύ το γούσταρα !!!
Ο συνοδηγός μου all the money flowers ! αχχαχαχα
Ο Φανουλης δεν ειναι συνοδηγός αλλά οδηγός ! και μάλιστα από τους καλύτερους που έχω γνωρίσει ! δεν έχει την νοοτροπία του Looser και αυτό τον κάνει να είναι νευρικός κάποιες φορές , αυτό είναι όμως το τρικ για να μην τα παρατήσεις ότι και αν σου συμβεί και πραγματικά ο Στρατηγός μας έβγαλε την πίστη σ αυτό τον αγώνα !
Από την στιγμή που κατάλαβε πως δουλεύει αυτό το faken GARMIN δεν χάσαμε ούτε μέτρο πλοήγησης , βεβαία αυτό έγινε την δεύτερη ημέρα , όπου και νταβανιάσαμε όλο τον κόσμο , αλλά δεν gameis ! περάσαμε τέλεια !!!
Φάνη ευχαριστώ για όλα !
Η τοποθεσία Έχω πραγματικά μαγευτεί από το μέρος ! Πανέμορφα τοπία και μοναδικές εικόνες ! είναι η πρώτη φορά που σε <<αγώνα >> σταματάω για να βγάλω φοτο με το κινητό μου !
Τι δεν μου άρεσε Αυτές οι μονές συμμετοχές ... μου έλειψε ο κολόγερας που κορνάρει και φωνάζει μόνιμα μάλλον ! χαχαχαα
Βέβαια , υπάρχει και μια άλλη στρατηγική την οποία και εφαρμόσαμε ! κολλήσαμε με ένα άλλο team , τον Γιώργο και τον Κώστα και αλληλοβοηθήθηκαμε στα πάντα ! πλοήγηση , κουμάντα , ζημίες , εργάτες !!! το σκεπτικό είναι να παίξουμε ποιο σβέλτα και οι δυο χωρίς λάθη πλοήγησης και να λύσουμε ποιο γρήγορα ενδεχόμενη βλάβη σε ένα από τα δυο αυτοκίνητα ! Στο τέλος θα κάναμε λογαριασμό τι έχουμε κάνει και που βρισκόμαστε στην κατάταξη ώστε να μοιράσουμε τις θέσεις , βέβαια αυτό το κόλπο δούλεψε καλά την δεύτερη ήμερα ! την τρίτη , καμιά 15αρια χιλιόμετρα πριν το τέλος , η τρόμπα φρένων του στρατηγού αποδήμησε εν ειρήνη και έτσι εγώ και ο Φάνης δεν τερματίσαμε !
Τι εκτίμησα περισσότερο Νομίζω ότι χωρίς αυτή την λεντομπαρα του Στρατηγού , θα είχαμε οδηγήσει πολύ λιγότερες ώρες !
Κύριοι rigitlight και λοιποί κατασκευαστές , τα σέβη μου !!!
ΡεζουμέΓράψε με στην λίστα των συμμετοχών για του χρόνου από τώρα , και εμένα και τον Φάνη ! δεν το χάνουμε με τίποτα !!!