Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 24 Απρ 2015, 23:43

Ωχ !!!
Φωκίωνα μόλις μου φορέσανε δυο κράνη !!! \:D/
Έγινα 125 cc mopedsmile:
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό EL-II » 25 Απρ 2015, 00:00

ΚΤΕΟ εχει οποιο αυτοκινητο..... ΕΧΕΙ.
Οχι αυτο που θα μπορουσε να βγαλει!!
Κοινη λογικη.
Μην παμε στην λογικη του "εμενα δεν μου ελενξανε, εγω δεν ειδα"
Οπως προβλεπεται να ελεγχθει κ οπως φωτογραφηθηκε οταν ελεγχθηκε ειναι η αυτονοητη απαντηση.

Για τον γενικο δεν μου απαντησες ομως :-"

Εγω ρωταω ως Δημητρα, γιατι πριν κανα 6αρι χρονια ενας ανθρωπος που γνωρισα κ λεγεται Σπυρος Κατσιμαλης μου εμαθε να πηγαινω by the book να σεβομαι τους κανονισμους κ να απαιτω την εφαρμογή τους.
Δεν νομιζω ομως το "ως τι ρωταω" να εχει σχεση με την απαντηση που μου δινεις.
Άβαταρ μέλους
EL-II
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 19:55

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2015, 06:17

EL-II έγραψε:Πριν αρχισεις εσυ το πουστριλικι να ρωτησω εγω κατι και να μας/μου το απαντησετε εσυ Αρη ως αγωνιζομενος κ εσυ Σπυρο ως ΤΕ; Φυσικα κ οποιος αλλος θελει ευπροσδεκτος......

Στον αγωνα wt της Κρητης που θα ερθουνε να τρεξουνε τα περιβοητα Entry αλλα κ τα αυτοκινητα της "κανονικης" κατηγοριας, θα ειναι συμφωνα με οσα προβλεπονται στον υπαρχοντα αναρτημενο κανονισμο; Θα εφαρμοστει δλδ ο κανονισμος κατα γραμμα η θα υπαρξει καποια γενικοτερη "ομερτα" περι του τι τελικα εφαρμοζεται απ οσα αναφερει ο κανονισμος;

Υ. Γ. Για να μην μπερδευτειτε οσοι δεν το ξερετε, Δημητρα εδω, η αλλιως mitsos.....


Γειά σου Δήμητρα,

δεν ξέρω πως θα μπορούσε κάποιος να σε καλύψει υπεύθυνα πριν το τέλος του Διοικητικού και του ελέγχου εξακρίβωσης καθώς οι μόνοι αρμόδιοι είναι τελικά τα στελέχη του αγώνα και συγκεκριμένα ο Τ.Ε. που οφείλει ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να αναφέρει την οποιαδήποτε παρατυπία και ο αγωνοδίκης ο οποίος αποφασίζει επ αυτών. Για τις επιλογές τους σαφώς μπορούν να κριθούν μόνο μετά τον αγώνα.

Αυτό που σίγουρα μπορώ να σε διαβεβαιώσω προσωπικά και μόνο απο την πλευρά μου, είναι ότι δεν υπάρχει κάποια οδηγία διαφορετική απο ότι ισχύει για όλους τους άλλους αγώνες στη χώρα μας.

Δε βλέπω όμως το λόγο για τον οποίο αυτή τη στιγμή προσπαθείς να σκιάσεις την προσπάθεια μια λέσχης που δεν έχει δώσει δείγμα κακής παρουσίας.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6831
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2015, 06:29

fokion έγραψε:Δημητρα...
Σε ενα "γκρι" περιβαλλον για διαφορους λογους... ακομα ακομα και για το οτι οποιος δεν πληρει ΑΚΡΙΒΩΣ τους κανονισμους οι οποιοι ομως... ανακοινωθηκαν σκαρτα 1 μηνα πριν - αρα δυσκολο να προλαβουν ΟΛΟΙ να "συμπλευσουν", ΑΝ λοιπον ημουν στην θεση του ΤΕ θα ημουν καπως "ελαστικός" ΑΦΟΥ ομως ειχα συνενοηθει με τον Επικεφαλής της τεχνικής επιτροπης απο την μια και απο την αλλη ειχα επισημανει εγγραφως στον οδηγό τις οποιες ατελειες που χρηζουν διορθωσης.

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ελεγα πριν "βγαλτε ΔΤΤ ως εχουν" γιατι η ΟΜΑΕ - ως συνολικός οργανισμός το λεω - "φερει ευθυνη....

Αλλα αυτο ειναι η "αποψη του Φωκιωνα". Σαν ΤΕ οπως προ-ειπα, θα ειχα φροντισει να λαβω οδηγιες αρμοδιως τις οποιες και θα εφαρμοζα ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ...............

Πρεπει ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ο καθε ΤΕ να ΜΗΝ εχει την "δικη του πολιτικη"...


Αυτά που γράφεις Fokion εκθέτουν όλο το "σώμα" των Τ.Ε. και θέλω να διαβεβαιώσω τους πάντες οτι ΔΕ λειτουργούν έτσι τα πράγματα.

Ακόμα και απο πλευράς λογικής. Δηλαδή θα είσαι ελαστικός σε θέματα ασφαλείας (και κατά συνέπεια αφού θα είσαι ελαστικός δεν θα αναφέρεις τις ελλείψεις στην έκθεση Τ.Ε.) και ταυτόχρονα θα παραδώσεις εγγράφως τα σημεία που είσαι ελαστικός στον αγωνιζόμενο αναλαμβάνοντας εσύ την ευθύνη για λογαριασμό του, εκθέτοντας πέρα απο τον εαυτό σου τα υπόλοιπα στελέχη (αλυτάρχη - αγωνοδίκη) θέτοντας σε κίνδυνο εν γνώση σου τον συμμετέχοντα και αμαυρώνοντας την συνολική εικόνα της λέσχης που σε εμπιστεύτηκε.

Εν ολίγης ο ΤΕ είναι πάντοτε υποχρεωμένος να αναφέρει στην έκθεση του τις ελλείψεις. Για όσους δεν γνωρίζουν δεν αποφασίζει ο Τ.Ε αν θα συμμετέχει το όχημα στον αγώνα ή όχι , αυτό είναι ευθύνη του αγωνοδίκη. Ο ΤΕ ελέγχει.

Διευκρινιστικά ΔΤΤ μπορούν - επιβάλλεται (στο δεύτερο υπάρχουν εξαιρέσεις και στο 4Χ4 αρκετές) να βγάλουν όλα τα αυτοκίνητα, η κατοχή του ΔΤΤ δε σημαίνει ότι το αυτοκίνητο πληροί τους κανονισμούς και μπορεί να λάβει μέρος, παρά μόνο όταν το ΔΤΤ δεν αναφέρει ελλείψεις ή αυτές οι ελλείψεις που αναφέρει έχουν συμπληρωθεί.
Επίσης το ότι ένα όχημα έχει ΔΤΤ χωρίς ελλείψεις, είναι απλώς ένα βοήθημα για να γίνεται πιο γρήγορα ο έλεγχος εξακρίβωσης.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6831
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2015, 06:50

EL-II έγραψε:Παραδειγμα ας πουμε το "κτεο εν ισχυ" που αναφερεται για την entry.......
.....


Ας δούμε τι λεει ο κανονισμός:

Οι αγώνες Wild Terrain δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου ή
αγωνιστικές πινακίδες (ανάλογα την κατηγορία).


Αρχικά μιλάμε για αυτοκίνητα (πχ οχι quad, μοτοσυκλέτες κλπ)

3.1 Κατηγορία Entry
Αυτοκίνητα τετράτροχα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή.
Στόχος της συγκεκριμένης ομάδας είναι η συμμετοχή οχημάτων τα οποία θέλουν να γνωρίσουν τα Wild Terrain
αλλά με τη μικρότερη πιθανή εξωτερική ζημιά.
Δεν επιτρέπονται οι συμμετοχές σε οχήματα με αγωνιστικές πινακίδες.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με μέγιστο μικτό βάρος έως 3.5 τόνους,
πινακίδες, ΚΤΕΟ και ασφάλεια εν ισχύ.


Ειδικά για την κατηγορία entry δεν γίνονται δεκτά αγωνιστικά (αυτά που έχουν αγωνιστικές πινακίδες), ο οργανωτής ξέρει ότι πρέπει να κάνει μια διαδρομή που δε θα προξενήσει εξωτερικές ζημιές (εσκεμένα πάντα, γιατί αν ο οδηγός θέλει να το "χαλάσει" δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια, ευκαιρίες για να το τσουγκρίσει έχει και στο πάρκινγκ του πολυκαταστήματος).

Τέλος για το τυπικό ότι πράγματι το όχημα που έρχεται να συμμετέχει δεν είναι κλεμμένο, κυκλοφορεί στο δρόμο και δεν ήρθε με το unimog να τρέξει, σου ζητά άδεια, πινακίδες ΚΤΕΟ και ασφάλεια.

Προσοχή, φυσικά και ο Τ.Ε. δεν αντικαθιστά το ΚΤΕΟ (δηλαδή δεν θα κρίνει αυτός), απλά και τυπικά πρέπει το όχημα να έχει τα απαραίτητα έγγραφα, ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ που απαιτούνται για να κυκλοφορεί το όχημα στο δρόμο. ΤΕΛΟΣ. ;)
Απο εκεί και πέρα κατά τη διάρκεια του αγώνα το όχημα της entry μπορεί να συμμετέχει στην κλάση που θα δηλώσει.


EL-II έγραψε:Η ο " γενικος διακοπτης εξωτερικα ενεργοποιουμενος" πχ......
.....


Στην Entry
Κατηγορία Entry
Συνιστάται η εγκατάσταση γενικού διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος


Στις άλλες επιβάλλεται όπως και παλαιώτερα αλλά με απλούστερη εφαρμογή:

ΠΧ απόσπασμα απο τον παλιό κανονισμό:

Aυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Η ομάδα extreme πρέπει να φέρει δύο εξωτερικούς γενικούς διακόπτες έναν σε κάθε πλευρα στην βάση των εμπρόσθιων κολωνών.
Όσον αφορά την εξωτερική του χρήση για τα κλειστά αυτοκίνητα πρέπει υποχρεωτικά να ενεργοποιείται από τη βάση του παρμπρίζ,

σημ: Στον παλιο κανονισμό προβλέποταν μονο ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ η extreme.

αντίστοιχο απο το νεο:

Αυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το πλήρωμα,
ενώ βρίσκεται στα καθίσματά του δεμένο με τη ζώνη ασφαλείας.
Υποχρεωτικά θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης και εξωτερικά από τη βάση του παρμπρίζ.




Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε -για όσους δεν είναι εξοικοιωμένοι με τη συγκεκριμένη μορφή αγώνων- ότι μέχρι και το 2014 τα WT και τα Trophy είχαν κοινό Τεχνικό Κανονισμό, κάτι που δημιουργούσε αρκετά προβλήματα καθώς επιβάλλονταν μέτρα ασφαλείας που δεν είχαν αντικείμενο σε αγώνες που γίνονται σε κλειστούς ελεγχόμενους χώρους (WT) γιατί ήταν απαραίτητα σε αγώνες που γίνονται ελεύθερα στο βουνό (πχ πυροσβεστήρες κλπ) και το αντίθετο (πχ τι να τον κάνεις τον εξωτερικό διακόπτη στα Trophy, ποιος θα βρεθεί δίπλα σου να τον τραβήξει όσο εσύ είσαι μέσα;)

Χειρότερα ακόμα οχήματα που προορίζονταν / κατασκευάζονταν ειδικά για τα WT έπρεπε να φέρουν διατάξεις που είναι υποχρεωτικές για τον ανοικτό δρόμο (χωρίς ΠΟΤΕ να το καταφέρνουν πραγματικά) και μετά αυτά τα οχήματα αναγκάζονταν οι οργανωτές στα trophy να τα δεχθούν.

Πλέον τα WT έχουν διαχωριστεί πλήρως απο τα Trophy.

Γεγονός είναι επίσης ότι απο εδώ και μπρός θα υπάρχει και τελικός τεχνικός έλεγχος (παλαιότερα με μια κατηγορία δεν υπήρχε αντικείμενο).



...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6831
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2015, 07:55

Σχετικά με ΔΤΤ εδώ: http://www.omae-epa.gr/images/documents ... tas_V3.pdf

Σχετικά με Διαδικασίες Τ.Ε. εδώ : http://www.omae-epa.gr/images/documents ... xon_V2.pdf


Οι εγκύκλιοι (όπως και οι κανονισμοί) βρίσκονται πάντοτε σε καθεστώς ανανέωσης / διόρθωσης και η παραπάνω εικόνες τους είναι αυτές τη στιγμή που γράφτηκε το post (25/4/2015), οπότε παραθέτω και τα αντίστοιχα link για τις σελίδες αναφοράς στην ΟΜΑΕ
Για τις εγκυκλίους: http://www.omae-epa.gr/index.php/regulations/egkiklioi

Για τα ΔΤΤ εγκύκλιος 12/2015
Για διαδικασίες ΤΕ εγκύκλιος 10/2015


Και οι δύο εγκύκλιοι είναι κατατοπιστικές

Από τα ΔΤΤ:
1 Γενικά
Το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας (ΔΤΤ) συνοδεύει κάθε αυτοκίνητο σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις στις οποίες
συμμετέχει και πρέπει να παρουσιάζεται στους Τ.Ε. του αγώνα ή στα άλλα εντεταλμένα όργανα, όταν ζητείται.
Σκοπός του ΔΤΤ είναι:
• Να διευκολύνει τον τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου, βεβαιώνοντας πως τα συστήματα ασφαλείας έχουν
ελεγχθεί εξονυχιστικά και βρέθηκαν σύμφωνα με τους κανονισμούς. Επίσης χρειάζεται προσοχή το γεγονός
πως, για διαφορετικά είδη αγώνων (πχ. ράλλυ ή ταχύτητες – αναβάσεις) ορισμένοι κανονισμοί ασφαλείας
διαφέρουν (πχ. ως προς το σύστημα πυρόσβεσης), οπότε στο ΔΤΤ πρέπει να αναφέρεται, αν τίθεται τέτοιο
ζήτημα, για ποιό είδος αγώνα το αυτοκίνητο βρέθηκε σύμφωνο με τους κανονισμούς. Οι Τ.Ε. οφείλουν να
εξετάζουν το σημείο αυτό.
• Να περιλαμβάνει φωτογραφίες του αυτοκινήτου, ώστε να διαπιστώνεται η συμφωνία με τους κανονισμούς της
εξωτερικής του όψης.
• Να παρουσιάζει το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς του αυτοκινήτου, καθώς και τους επιτρεπόμενους χρήστες
με κατάλληλη εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη (υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από
νόμιμη αρχή).
• Να περιλαμβάνει καταγραφή των προβλημάτων – ελλείψεων που κατά καιρούς διαπιστώνονται στο αυτοκίνητο
από τους Τ.Ε., έτσι ώστε να είναι ενήμεροι, τόσο ο κάτοχος και ο χρήστης του αυτοκινήτου, όσο και οι Τ.Ε.
επόμενων αγώνων, για τα προβλήματα αυτά. Ο Τ.Ε. είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τυχόν μη αποκατάσταση
τέτοιων προβλημάτων – ελλείψεων στους Αγωνοδίκες.
• Να παρουσιάζει την πλήρη αγωνιστική ιστορία του αυτοκινήτου.

Τονίζεται πως η ύπαρξη του ΔΤΤ δεν απαλλάσσει τους Τ.Ε. του εκάστοτε αγώνα από την υποχρέωσή τους για
πλήρη και ενδελεχή τεχνικό έλεγχο, τελικό αποτέλεσμα του οποίου μπορεί να είναι, μετά τη σχετική απόφαση των
Αγωνοδικών, κάποια ποινή που μπορεί να φτάνει και ως την απαγόρευση εκκίνησης ή συνέχισης του αγώνα. Η
τεχνική καταλληλότητα κάθε αυτοκινήτου κρίνεται σε κάθε αγώνα και όχι μόνο κατά την έκδοση του ΔΤΤ. Απλά, το
ΔΤΤ επιτρέπει την επιτάχυνση των ελέγχων αυτών.




Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε όλοι τις λεπτομέρειες σε ένα παιχνίδι που παίζουμε, διότι αλλιώς οδηγούμαστε σε λανθασμένα συμπεράσματα. ΠΧ αρκετοί έχουν παρανοήσει το θέμα για τα ΔΤΤ / αγωνιστικές πινακίδες σε σχέση με τα στοιχεία του οχήματος όπως για παράδειγμα την ασυμφωνία του κινητήρα με την άδεια κυκλοφορίας (σε αυτή την περίπτωση το οχημα δεν μπορεί να κινείται νόμιμα στο δρόμο και άρα να λάβει μέρος σε αγώνα, οπότε με ειδική διάταξη του επιτρέπεται να εκδόσει αγωνιστικές πινακίδες) έτσι

Η ύπαρξη του ΔΤΤ πιστοποιεί τον αγωνιστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ώστε να δικαιούται τη χρήση αγωνιστικών πινακίδων. Υπενθυμίζεται ότι όλα τα αυτοκίνητα, των οποίων τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας (για παράδειγμα: κυβισμός) δεν συμφωνούν με το αυτοκίνητο, πρέπει να διαθέτουν αγωνιστικές πινακίδες



Δεν έγινε φέτος κάτι παραπάνω στους κανονισμούς 4Χ4 επι του συγκεκριμένου όπως μερικοί λανθασμένα έχουν συμπεράνει. :disgusted:
Υπάρχει γενική διάταξη η οποία αφορά όλους τους αγώνες την οποία οφείλουμε να ακολουθήσουμε!


Καλημέρα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6831
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό fokion » 25 Απρ 2015, 08:51

fokion έγραψε:Δημητρα...
ΑΦΟΥ ομως ειχα συνενοηθει με τον Επικεφαλής της τεχνικής επιτροπης απο την μια .........

.....................
Αλλα αυτο ειναι η "αποψη του Φωκιωνα". Σαν ΤΕ οπως προ-ειπα, θα ειχα φροντισει να λαβω οδηγιες αρμοδιως τις οποιες και θα εφαρμοζα ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ...............

Πρεπει ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ο καθε ΤΕ να ΜΗΝ εχει την "δικη του πολιτικη"...


Καλημερα σε ολους.
Δεν νομιζω οτι ειπα κατι διαφορετικό...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό fokion » 25 Απρ 2015, 10:50

GENERAL LEE έγραψε:Ωχ !!!
Φωκίωνα μόλις μου φορέσανε δυο κράνη !!! \:D/
Έγινα 125 cc mopedsmile:


Χρησιμο αξεσουαρ..... mopedsmile: mopedsmile: mopedsmile:

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 25 Απρ 2015, 11:19

Όντος ... Χρήσιμο αξεσουάρ γι αυτούς που το χρειάζονται ! ;)
Καλο ειναι να μην ξεχνάμε να το φοράμε ! Που ξέρεις ... Ο διάολος έχει πολλα ποδάρια !

Νομιζω οτι ο Σπυρος με έχει καλύψει επαρκώς ως αφορά τις ερωτήσεις της Δημητρας , που δεν μου λέει τελικα γιατι ρωτάει ...
Anyway ...
Παμ παρακατ ...
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό EL-II » 25 Απρ 2015, 23:49

Αρη, σου ειπα αφενως γιατι ρωταω, αφ εταιρου σου ξαναλεω οτι το οποιο "γιατι" δεν εχει καμια σχεση με την ουσια της ερωτησης.
Καποτε ειχαμε εναν γνωστο που εβλεπε παντου φαντασματα κ υποκεινουμενα συμφαιροντα, τωρα βλεπω οτι αποκταμε κι αλλους...... λυπαμαι βεβαια γιατι με τον Σπυρο εχουμε πει δυο κουβεντες πραπανω κ υπεθετα οτι δεν θα εμπαινε σε αυτο το τρυπακι που τον βαζεις..... Anyway....

Στην ουσια των παραπανω, ναι Σπυρο εχω ενδειξεις οτι το πραγμα οπως βαδιζε θα βαδιζει..... Μακαρι να κανω λαθος. Οπως πολυ ωραια ειπες μετα τις ομολογουμενως κατατοπιστικες απαντησεις που εδωσες - ασχετα αν η υπεραναλυση δεν χρειαζοταν, ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ θα κριθει το πραγμα.
Εκ πειρας παντως, σου λεω κατι που κ οι δυο ξερουμε: απο "νομους" καλα παμε απο εφαρμογη αυτων ειναι που πασχουμε......

Καλη τυχη στην λεσχη κ στον αγωνα κ καλα να περασετε οσοι πατε.!

Υ. Γ. Να ξεκαθαρισω κατι για να μην υπαρχουνε υπονοιες: δεν εχω καμια οικονομικη σχεση με τους αγωνες, καμια εξαρτηση κ καμια ουσιαστικη εμπλοκη γενικοτερα περαν μιας λισανς που εξεδιδα μεχρι περισυ, δλδ ειμαι απλη αθλητρια (σικ) κ τπτ αλλο.
Αν ολα αυτα που γραφεις φιλε μου Αρη κ αναγκαζεις κ το Σπυρο να τα πιστεψει σιγα σιγα, βασιζονται σε κατι που ξερεις διαφορετικο απο τα παραπανω, θα σε παρακαλουσα να το αναφερεις.
Κοινως αν πιστευεις οτι εχω καποιο συμφαιρον που τα γραφω αυτα, πες το μου κι εμενα να το μαθω.

Μεχρι τοτε να στε ολοι καλα, πληρωνω τον λογαριασμο του..... καφε, κ σας αφηνω ησυχους!
Άβαταρ μέλους
EL-II
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 19:55

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 26 Απρ 2015, 08:51

Καλημέρα

Άκουσε να σου πω Δήμητρα , το να βάλεις την ουρά στα σκέλια , να πετάξεις ακόμα λίγη λάσπη και να αποχωρήσεις απο την συζήτηση ειναι η κίνηση που περίμενα να κανεις ... Όπως διάβασες και στον τίτλο , εδώ δεν έχει υπάρχει τελεμες να μπορεί να με φιμώσει για να διαφυλάξει τα συμφέροντα σας ...
Είπες οτι εχεις ενδείξεις ... Χωρίς να τις αναφέρεις όμως !
Είπες οτι απο κανονισμούς παμε καλα .... Ενώ η αρχική σου ένσταση ήταν οτι οι κανονισμοί ειναι λάθος ... :banging:
Εχω δεν εχω όμως μονο ενδείξεις , εχω και μαρτυρίες ! οτι κάποιοι πολεμανε τους αγωνες και δεν θέλουν να ξαναγίνουν , με ονόματα και ημερομηνίες ε , όχι μαλακιες ... Ο άμεσα εμπλεκόμενος ειναι φιλαράκι σου ...που πιστεύω οτι σε κατευθύνει ... Θέλεις να αρχίσω να μιλάω γι αυτά ?
Εισαι σίγουρη ? Δεν σε βλέπω να το φοράς το κράνος σου όμως ....

Τα γραπτά σου αυτό μαρτυρούν ... Λυπάμαι ...

Υγ
Το << συμφέροντα >> δεν συμαινει πάντα οικονομικά συμφέροντα ! Όχι τουλάχιστον σε όλες τις περιπτώσεις ...,
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Απρ 2015, 09:33

EL-II έγραψε:...λυπαμαι βεβαια γιατι με τον Σπυρο εχουμε πει δυο κουβεντες πραπανω κ υπεθετα οτι δεν θα εμπαινε σε αυτο το τρυπακι που τον βαζεις..... ...


Καλημέρα Δήμητρα,
Επειδη λοιπόν μάλλον δε το καταλαβαίνω μπορείς να μου το εξηγήσεις;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6831
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό EL-II » 26 Απρ 2015, 16:50

Δεν εβαλα καμια ουρα στα σκελια, αν σε βολευει πιστευε το, η αληθεια ειναι οτι "προ του αποτελεσματος" που ειπε ο Σπυρος, δεν βρισκω λογο να συνεχισουμε καμια συζητηση καθως απο τις απαντησεις ειμαι καλυμμενη.
Εκτος κι αν γουσταρεις απλα να τα λεμε, οποτε πιστεψε με ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ.
Φυσικα δεν περιμενω απο κανεναν να σε φιμωσει και να διαφυλαξει τα.... ποια ακριβως ειπες;; Τι συμφαιρον μπορει να εχω περα απο την γενικοτερη καυλα για την 4κινηση κ τους αγωνες; Για πες ρε μαγκα να μαθω κι εγω......

Σου ειπα τις ενδειξεις. Δεν παρακολουθεις τι γραφω. Βαδιζεις στα χναρια καποιων που καποτε κοροιδευες που διαβαζουνε οτι θελουνε....
Anyway, παμε ξανα λοιπον
Αν ανατρεξεις στο ποστ που γραφαμε στον.... αλλο καφενε, θα δεις την απαντηση του Αγγελου περι "γενικου διακοπτη" για παραδειγμα.
Σελιδα 42 πανω πανω.
Διαβασε κ θα καταλαβεις.

Επομενο, το "απο κανονισμους καλα παμε" σημαινει "εχουμε κανονισμους" μην το μπερδευεις με την προσωπικη μου αποψη αν οι κανονισμοι ειναι σωστοι η οχι.
Μπορει να διαφωνω μαζι τους αλλα εφ οσως υφιστανται κατα την αποψη μου επιβαλλεται να εφαρμοστουν.

Το επομενο παραληρημα, τους αμεσα εμπλεκομενους, το φιλαρακι μου (αληθεια ποιος ειναι;) και τε περι κατευθυνομενων ΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Αν δεν μιλησεις ομως κοψε την παπατζα κ ασε την λασπη για το βουνο.

Διαπιστωσα τελευταια οτι σου αρεσει να μηδενιζεις τους συνομιλητες σου.
Ο ενας δεν θα επρεπε να εχει αποψη γιατι δεν εχει τρεξει στους αγωνες, ο αλλος γιατι ειναι και στελεχος, ο τριτος γιατι δεν τρεχει απο την προ χριστου εποχη που τρεχεις εσυ, εγω γιατι δεν σου αρεσουνε αυτα που λεω κ πας να το ριξεις στην τρελλη κ τα κατευθυνομενα συμφαιροντα.......
Δεν γινεται ετσι φιλε. Αν κανεις συζητηση ακους ολες τις αποψεις κ ΤΙΣ ΣΕΒΕΣΑΙ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Τελος να σου πω οτι πιστευα οτι δεν θα χρειαζοταν τετοια εκτενης αναλυση......
Άβαταρ μέλους
EL-II
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 19:55

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό EL-II » 26 Απρ 2015, 16:56

superspy έγραψε:
EL-II έγραψε:...λυπαμαι βεβαια γιατι με τον Σπυρο εχουμε πει δυο κουβεντες πραπανω κ υπεθετα οτι δεν θα εμπαινε σε αυτο το τρυπακι που τον βαζεις..... ...


Καλημέρα Δήμητρα,
Επειδη λοιπόν μάλλον δε το καταλαβαίνω μπορείς να μου το εξηγήσεις;


Να στο εξηγησω ευχαριστως.
Εχουμε ανταλλαξει καποιες αποψεις, εχω παρει απο σενα καποιες συμβουλες κ σου εχω πει την αποψη μου περι μη εφαρμοζομενων κανονισμων, οποτε πιστευω οτι ο τροπος σκεψης μου αφ ενος σου ειναι ξεκαθαρος, αφ εταιρου θα επρεπε να ξερεις οτι δεν κατευθυνομαι κ δεν οδευω προς πουθενα που δεν επιθυμω κυριως εγω.
Το να μου γραφεις παραπανω το ιδιο ποιημα με τον Αρη περι συμφαιροντων και κατευθυνομενων αποψεων με στεναχωρει.......
Άβαταρ μέλους
EL-II
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 19:55

Re: Αγωνες 4Χ4 2015 ... Με χωρίς τελεμε !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 26 Απρ 2015, 17:32

EL-II έγραψε:Δεν εβαλα καμια ουρα στα σκελια, αν σε βολευει πιστευε το, η αληθεια ειναι οτι "προ του αποτελεσματος" που ειπε ο Σπυρος, δεν βρισκω λογο να συνεχισουμε καμια συζητηση καθως απο τις απαντησεις ειμαι καλυμμενη.
Εκτος κι αν γουσταρεις απλα να τα λεμε, οποτε πιστεψε με ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ.
Φυσικα δεν περιμενω απο κανεναν να σε φιμωσει και να διαφυλαξει τα.... ποια ακριβως ειπες;; Τι συμφαιρον μπορει να εχω περα απο την γενικοτερη καυλα για την 4κινηση κ τους αγωνες; Για πες ρε μαγκα να μαθω κι εγω......

Σου ειπα τις ενδειξεις. Δεν παρακολουθεις τι γραφω. Βαδιζεις στα χναρια καποιων που καποτε κοροιδευες που διαβαζουνε οτι θελουνε....
Anyway, παμε ξανα λοιπον
Αν ανατρεξεις στο ποστ που γραφαμε στον.... αλλο καφενε, θα δεις την απαντηση του Αγγελου περι "γενικου διακοπτη" για παραδειγμα.
Σελιδα 42 πανω πανω.
Διαβασε κ θα καταλαβεις.

Επομενο, το "απο κανονισμους καλα παμε" σημαινει "εχουμε κανονισμους" μην το μπερδευεις με την προσωπικη μου αποψη αν οι κανονισμοι ειναι σωστοι η οχι.
Μπορει να διαφωνω μαζι τους αλλα εφ οσως υφιστανται κατα την αποψη μου επιβαλλεται να εφαρμοστουν.

Το επομενο παραληρημα, τους αμεσα εμπλεκομενους, το φιλαρακι μου (αληθεια ποιος ειναι;) και τε περι κατευθυνομενων ΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Αν δεν μιλησεις ομως κοψε την παπατζα κ ασε την λασπη για το βουνο.

Διαπιστωσα τελευταια οτι σου αρεσει να μηδενιζεις τους συνομιλητες σου.
Ο ενας δεν θα επρεπε να εχει αποψη γιατι δεν εχει τρεξει στους αγωνες, ο αλλος γιατι ειναι και στελεχος, ο τριτος γιατι δεν τρεχει απο την προ χριστου εποχη που τρεχεις εσυ, εγω γιατι δεν σου αρεσουνε αυτα που λεω κ πας να το ριξεις στην τρελλη κ τα κατευθυνομενα συμφαιροντα.......
Δεν γινεται ετσι φιλε. Αν κανεις συζητηση ακους ολες τις αποψεις κ ΤΙΣ ΣΕΒΕΣΑΙ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Τελος να σου πω οτι πιστευα οτι δεν θα χρειαζοταν τετοια εκτενης αναλυση......


Λαμπρά :)
Αφού γουστάρεις να μου το παίξεις μαγκιά , κι αφού την φωλιά σου την εχεις καθαρή ας μου λυσεις κάποιες απορίες που εχω ...
Ας ξεκινήσουμε απ τα ποιο light .
Ποια η γνώμη σου για τον αγώνα που θέλει να κάνει η Εβοια ;
Συζητησες με κάποιους απο την λέσχη εκεί ;
Για πες μας τι τους είπες ;
Υποστηρίζεις την ιδέα του να γινει ένας αγωνας περιπέτειας η και ενα trial εκεί ;
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron