"
"
Δύσκολη περίπτωση …Στην πρόσκληση για ενημέρωση των οργανωτών του ημερολογίου που κάναμε τον Φεβρουάριο , εξηγήσαμε , σε όσους προσήλθαν ,τα πάντα με το σκεπτικό ότι οι αγωνιζόμενοι , αυτοί που δεν διαβάζουν οι αυτοί που έχουν απορίες , θα ενημερωθούν σωστά από τις λέσχες τους , αυτό μάλλον δεν δούλεψε σε αυτήν την περίπτωση , οπότε και αναγκάζομαι να εξηγήσω μέσα από εδώ δυο πράγματα .
Κατ αρχάς ας ξεκινήσουμε απ εδώ :
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... Y_2016.pdfΤο ποιο πάνω αρχείο είναι ο τεχνικός κανονισμός του 2016 και είναι αναρτημένος στο site της ΟΜΑΕ από τις 11-2-2016 .
Ο ίδιος κανονισμός υπάρχει και στο site του αγώνα που ο φίλος συγγραφέας θέλει να συμμετάσχει .
http://action-trophy-evros-2016.webnode ... nonismos1/Διαβάζοντας τον κανονισμό βλέπεις ότι τα αυτοκίνητα χωρίζονται σε 3 κατηγορίες :
1-Hobby
2-Trophy
3-Pro
3 κατηγορίες , σημαίνει 3 αγώνες , 3 διαφορετικές διαδρομές κλιμακούμενης δυσκολίας , εξ ου και τα μηδαμινά μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας hobby , όπου μπορείς για παράδειγμα να τρέχεις χωρίς κράνος . Ένα σκαλί ποιο πάνω έχουμε την trophy κατηγορία , η οποία για να είναι τίμια ως αφορά τις δυνατότητες των αυτοκινήτων οριοθετήθηκε στο ως 37 ίντσες ελαστικό . Οτιδήποτε φέρει πάνω από 37 και ως 40 ίντσες ελαστικό ή φέρει άξονες portal ( για ευνόητους λόγους ) τρέχει στην κατηγορία pro , η οποία φυσικά διανύει και την δυσκολότερη διαδρομή .
Η διαφορά στα μέτρα ασφαλείας της trophy με την pro είναι ότι η pro φέρει πυρόσβεση αντί 2 πυροσβεστήρων και στον εξοπλισμό του θα πρέπει να φέρει πίσω εργάτη .
O οποιοσδήποτε θέλει να ανέβει κατηγορία και από την trophy να πάει στην pro, μπορεί , αρκεί να καλύπτει τα μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας και της απαιτήσεις εξοπλισμού … ποιο λιανά : και 33 λάστιχο να φοράω , αν έχω πυρόσβεση και πίσω εργάτη μπορώ να μεταπηδήσω από την trophy στην pro .
Ακόμη ποιο λιανά : Το roadbook της κατηγορίας trophy γράφει απ έξω trophy και ΔΕΝ είναι το ίδιο με αυτό που απ έξω γράφει pro !!!!
Λιανότερα ακόμη : Το λάστιχο ή ο portal είναι αυτό που σε ανεβάζει από την trophy στην pro . Στην περίπτωση του ελαστικού , τα πράγματα δείχνουν ποιο εύκολα αφού βάζοντας μικρότερα λάστιχα , max 37inc μπορείς να παίξεις στην trophy . Στην περίπτωση του portal δεν έχεις παρά να συμμορφωθείς με τα μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας σου .
Κάτι τελευταίο που αφορά τα ΔΤΤ .
Το ΔΤΤ γράφει στο εξώφυλλο τον τύπο αγώνα που το αγωνιστικό μπορεί να συμμετέχει και έχει ελεγχθεί-πιστοποιηθεί .Αν θέλω να τρέχω μόνο WT , τότε το ΔΤΤ γράφει απ έξω WT και την κατηγορία πχ 36, open κτλ , αν το ίδιο αυτοκίνητο θέλω να τρέχει και trophy θα πρέπει να το γράφει το ΔΤΤ !!!! Τα μέτρα ασφαλείας διαφέρουν στους δυο αγώνες !!!
Κάτι ακόμη :
Το ΔΤΤ δεν σημαίνει ότι απόκτησες διαβατήριο τεχνικού έλεγχου ! σε κάθε αγώνα το αυτοκίνητο ελέγχετε και αν κάτι δεν είναι σύννομο μπορεί ως και να σας αποκλείσει απ τον αγώνα !
Εδώ κάπου θα σταματήσω την ανάλυση …
όποιος αγωνιζόμενος εξακολουθεί να έχει απορίες μπορεί να στείλει ένα email στο 4x4@omae-epa.gr .
Όλα τα email θα απαντηθούν .