Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAD CHALLENGE στην Πάρνηθα στις 5,6 Φεβρουαρίου

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

MAD CHALLENGE στην Πάρνηθα στις 5,6 Φεβρουαρίου

Δημοσίευσηαπό iron » 13 Ιαν 2005, 14:06

Ο τελικός αγώνας του επάθλου MAD CUP θα οργανωθεί από την IRON TEAM στις 5 & 6 Φεβρουαρίου στην Πάρνηθα (Χασιά).

Φυσικά, σαν τελικός, θα έχει επιλεγμένες ειδικές διαδρομές που θα είναι οι πιο δύσκολες και θεαματικές που έχουν χαραχθεί μέχρι σήμερα.

Θα υπάρχουν έπαθλα για τους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης.

Οι προκριθέντες από το έπαθλο (δικαιούνται να βαθμολογηθούν) είναι οι παρακάτω:
1 Δελής Γιάννης
2 Δουκέρης Σπύρος
3 Θεολόγης Γιώργος
4 Καλαϊτζής Αθανάσιος
5 Καραφωτιάς Σταύρος
6 Μαγιάφης Άρης
7 Μακρογκίκας Στέλιος
8 Ματσικίδης Γιώργος
9 Μισκής Μιχάλης
10 Μίσχος Θέμης
11 Παπαδόπουλος
12 Σαραφούδης Ηλίας
13 Σύρρος Κων/νος
14 Σωτηρούδης Άγγελος
15 Τσούκας Βαγγέλης
16 Τρακίδης Παντελής
17 Τριανταφυλλίδης Δημήτρης
18 Ψωμιάδης Παναγιώτης

Όποιος άλλος θέλει, μπορεί να συμμετάχει και να χρονομετρηθεί αλλά δεν θα βαθμολογηθεί και δεν θα είναι υποψήφιος για τα έπαθλα των νικητών.
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

MAD CHALLENGE στην Πάρνηθα στις 5,6 Φεβρουαρίου

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Ιαν 2005, 15:15

Iron... Πρέπει να γίνει μεγάλο "παιχνίδι" αυτή τη φορά... Εύχομαι πολύ και καλή λάσπη, ενδιάμεσα στα εμπόδια!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό iron » 26 Ιαν 2005, 21:25

Iron... Πρέπει να γίνει μεγάλο "παιχνίδι" αυτή τη φορά... Εύχομαι πολύ και καλή λάσπη, ενδιάμεσα στα εμπόδια!


και μέσα στα εμπόδια...

έχουμε και λέμε...σημείο συνάντησης:

Με κατεύθυνση από Λιόσια προς Φυλή διασχίζουμε το χωριό Φυλή. Μετά από 2 χιλιόμετρα συναντάμε πινακίδα με κατεύθυνση δεξιά προς Μονή Κλειστών και αριστερά προς Δερβενοχώρια. Ακολουθούμε τον δρόμο προς Δερβενοχώρια και στα 5 χιλιόμετρα περίπου στο αριστερό μας χέρι βρίσκουμε ξύλινο κτίσμα. Αμέσως στρίβουμε δεξιά και στα 100 μέτρα περίπου συναντάμε την ταβέρνα «ΠΗΓΗ».

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Ορισμός:

Η IRON TEAM διοργανώνει τον τελικό του επάθλου παιδιών «MAD CUP 2004» με την ονομασία «MAD CHALLENGE», το Σαββατοκύριακο 5-6 Φεβρουαρίου στην περιοχή της Πάρνηθας Αττικής.

Οργανωτική επιτροπή:

Πρόεδρος: Παναγιώτης Σιδέρης
Μέλη: Τουμπακάρη Δήμητρα, Λαρέζου Μαρία
Στελέχη του αγώνα:
Αγωνοδίκης: Τσέλεκας Παναγιώτης
Αλυτάρχης: Λαρέζου Μαρία
Τεχν. Έφορος: Στρίγκλος Βασίλης
Γραμματέας: Εύη Σκούρα
Ιατρός αγώνα: Πάρης Χαρίτος

Περιγραφή:

Το «MAD CHALLENGE» είναι ο τελικός του επάθλου παιδιών «MAD CUP 2004» στον οποίο μπορούν να συμμετάσχουν όσοι προκρίθηκαν από το έπαθλο. Επίσης γίνονται δεκτές συμμετοχές και πέρα της λίστας των προκριθέντων, χωρίς όμως αυτές να συγκαταλέγονται στην τελική κατάταξη των επάθλων. Σε κάθε περίπτωση όμως ο μέγιστος αριθμός συμμετοχών που θα γίνουν δεκτές από την οργάνωση θα είναι 20 αυτοκίνητα. Η διαδρομή που θα κινηθούν τα αυτοκίνητα θα είναι εξαιρετικά σκληρή και θα πρέπει τόσο τα οχήματα όσο και οι συμμετέχοντες να είναι προετοιμασμένοι για πολύ αντίξοες οδηγικές συνθήκες. Στην ουσία αυτό που αξιολογείται δεν είναι τόσο η ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλά η αποτελεσματικότερη επιλογή πατήματος και χρήσης εργαλείων, ο χειρισμός του οχήματος για την ταχύτερη κάλυψη της απόστασης που χρονομετρείται καθώς και η χρήση εξωτερικής βοήθειας από την οργάνωση ή από άλλο αυτοκίνητο.

Συμμετέχοντες:

Ο μέγιστος αριθμός αυτοκινήτων που θα γίνουν δεκτά από την οργάνωση είναι 20. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να διαθέτει βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων και πλήρη τεχνικό εξοπλισμό recovery. Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν έως 4 τροχούς.

Απαγορεύονται τα αγροτικά λάστιχα. Είναι υποχρεωτική η χρήση κράνους και ζωνών ασφαλείας για τον οδηγό και τον συνοδηγό του κάθε οχήματος.
Όσοι δηλώσουν συμμετοχή - εκτός των ήδη προκριθέντων - θα τεθούν σε λίστα προτεραιότητας μιας και ο μέγιστος αριθμός πληρωμάτων είναι 20. Η τελική επιλογή των συμμετεχόντων - εκτός των ήδη προκριθέντων - θα γίνει με βάση την προηγούμενη εμπειρία τους και τις δυνατότητες των οχημάτων.

Κατηγορίες:

1. Κοντά (μεταξόνιο εως 2.40)
2. Μακρυά (μεταξόνιο πάνω από 2.40)
3. Πρωτότυπα (ή με σοβαρές μετατροπές σε πλαίσιο ή/και αναρτήσεις)
4. Ελεύθερα αλλά μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους (UNIMOG)
5. QUAD (τετράτροχες μοτοσυκλέτες με τετρακίνηση

Δηλώσεις συμμετοχής:

Όποιος θέλει να συμμετάσχει στο «MΑD CHALLENCE» θα πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο της δήλωσης συμμετοχής που επισυνάπτεται και να το υποβάλλει στην γραμματεία της IRON TEAM Χρήστου Λαδά 5-7 Αθήνα τηλ: 210-3226424, 210-3224106 φαξ: 210-3225330. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων που θα γίνουν δεκτά θα πρέπει αυστηρά να ακολουθηθεί το παρακάτω πρόγραμμα:

• Εως την Δευτέρα 31/1 και ώρα 18:00 γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής.
• Εως την Τρίτη 1/2 θα ενημερωθούν από την οργάνωση όσοι επιλέχθηκαν.
• Εως την Τετάρτη 2/2 όσοι επιλέχθηκαν πρέπει να καταθέσουν το παράβολο συμμετοχής στην Τράπεζα και να στείλουν με φάξ την απόδειξη στα γραφεία της οργάνωσης για να επικυρώσουν την συμμετοχή τους.

Τρόπος διεξαγωγής:

Δεν θα υπάρχει ιδανικός χρόνος στις απλές διαδρομές. Η κίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται σε κομβόι μέχρι την εκκίνηση της κάθε ειδικής διαδρομής. Η κάθε ειδική διαδρομή θα είναι ελάχιστου μήκους (20-150 μέτρα).

Κάθε αυτοκίνητο θα εισέρχεται στην ειδική διαδρομή μετά το σήμα του χρονομέτρη της οργάνωσης. Το επόμενο αυτοκίνητο θα μπαίνει στην ίδια διαδρομή μόνο αφού έχει τερματίσει το προηγούμενο. Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού μεταφέρεται μέσα στο διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο. Απαγορεύεται να λαμβάνονται εργαλεία και πάσης φύσεως υλικά από οποιονδήποτε δεν είναι μέλος του πληρώματος.

Εάν ένα αυτοκίνητο δεν διαθέτει βίντσι, μπορεί να χρησιμοποιήσει το βίντσι άλλου αυτοκινήτου με την προϋπόθεση ότι θα το χειρίζεται το πλήρωμα που χρονομετρείται εκείνη τη στιγμή. Το πλήρωμα του οχήματος που θα «δανείσει» το βίντσι μπορεί να μανουβράρει το όχημα ώστε να φέρει το βίντσι σε κατάλληλη θέση και μόνο αυτό.

Κάθε ειδική διαδρομή θα έχει ένα μέγιστο χρόνο για την ολοκλήρωσή της. Όταν ολοκληρώνεται αυτός ο χρόνος και ένα αυτοκίνητο δεν έχει τερματίσει, τότε θα δέχεται υποχρεωτικά βοήθεια από την οργάνωση και θα επιβάλλεται και ποινή εξωτερικής βοήθειας.

Εάν ένα αυτοκίνητο καθυστερεί να εκκινήσει την ειδική διαδρομή παρά το ότι έχει δοθεί σήμα από τον χρονομέτρη, θα χρεώνεται με 60 δευτερόλεπτα ποινής, κι αν ξεπεράσει τα 3 λεπτά από την στιγμή που δοθεί το σήμα χωρίς να εμφανιστεί, τότε δεν έχει δικαίωμα να μπει στην ειδική και χρεώνεται με την ποινή παράκαμψης εμποδίου.

Εξωτερική βοήθεια:

Η μόνη εξωτερική βοήθεια που μπορεί να δεχτεί ένα πλήρωμα είναι αυτή που παρέχεται από την οργάνωση (καταργείται η δυνατότητα χρησιμοποίησης τρίτου ατόμου). Ο συνοδηγός όταν βρίσκεται έξω από το όχημα απαγορεύεται να είναι σε επαφή με αυτό όσο αυτό κινείται (με οποιαδήποτε ταχύτητα). Η ποινή για την παράβαση του παραπάνω είναι για την πρώτη φορά 100 δευτερόλεπτα, την δεύτερη χρέωση ποινής εξωτερικής βοήθειας, και για την τρίτη αποκλεισμός από όλο το αγωνιστικό διήμερο.

Ποινές:

Χρόνος ειδικής διαδρομής ανά δευτερόλεπτο.
Παράκαμψη εμποδίου: ο χρόνος του πιο αργού Χ 2.
Εξωτερική βοήθεια: ο χρόνος που επιτεύχθηκε + ο χρόνος του πιο αργού.
Καθυστέρηση εκκίνησης: 60 δευτερόλεπτα.
Καθυστέρηση εκκίνησης πάνω από 3 λεπτά: ο χρόνος του πιο αργού Χ 2.
Ποινή συνοδηγού: (1η ) 100 δευτερόλεπτα (2η) ο χρόνος που επιτεύχθηκε + ο χρόνος του πιο αργού (3η) αποκλεισμός από το αγωνιστικό διήμερο.

Η νικήτρια ομάδα θα είναι αυτή που θα συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής συνολικά και για τις δύο ημέρες.

Παράβολο συμμετοχής:

Το δικαίωμα συμμετοχής είναι 200 euro και περιλαμβάνει, βίντεο και φωτογραφίες από το αγωνιστικό διήμερο. Θα υπάρχει επιβάρυνση 30 euro σε αυτούς που θα δηλώσουν συμμετοχή εκπρόθεσμα δηλ: το Σάββατο πρωί 5/2/2005 στο χώρο της γραμματείας. Για τους μη κατόχους αγωνιστική αδείας θα εκδίδονται από την γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής, ημερήσιες αγωνιστικές άδειες. Το παράβολο της ημερήσιας αγωνιστικής άδειας ορίζεται στα 20 euro. Αγωνιστική άδεια πρέπει να έχουν και τα δύο μέλη του πληρώματος.

Διαφήμιση:

Στα οχήματα που θα συμμετέχουν είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση των διαφημιστικών αυτοκόλλητων των χορηγών της οργάνωσης στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής.

Τόπος συγκέντρωσης:

Το σημείο συγκέντρωσης των συμμετεχόντων με την οργάνωση το πρωί του Σαββάτου 5/2 είναι η ταβέρνα ΠΗΓΗ στην περιοχή Φυλής.
Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει στην ταβέρνα ΠΗΓΗ το πρωί του Σαββάτου από 09.30 εως 10.30. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6934-368469 Πάνος Σιδέρης & 6944-354449 Λαρέζου Μαρία.

Η ενημέρωση των διαγωνιζομένων θα γίνεται για κάθε μέρα (Σάββατο - Κυριακή) ξεχωριστά. Η πρώτη ενημέρωση θα γίνει στις 10.30 το πρωί του Σαββάτου στο χώρο του τεχνικού ελέγχου.

Έγγραφα:

Από την οργάνωση θα δοθούν για κάθε αυτοκίνητο, 2 αυτοκόλλητοι αριθμοί συμμετοχής για τις πόρτες 1 αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται στο κάτω μέρος του μπροστινού παρμπριζ καθώς και αυτοκόλλητα των χορηγών τα οποία είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν σε όλα τα συμμετέχοντα οχήματα.

Στην εκκίνηση της κάθε ημέρας θα παραδίδεται στο πρώτο αυτοκίνητο η καρτέλα ποινών η οποία θα παραδίδεται στον αρμόδιο κριτή πριν την έναρξη κάθε δοκιμασίας.

Αποτελέσματα:

Θα ανακοινώνονται ξεχωριστά στο τέλος κάθε ημέρας, ανά δοκιμασία και συνολικά.

Τα τελικά αποτελέσματα θα εκδοθούν την Κυριακή το μεσημέρι και θα περιλαμβάνουν το σύνολο των ποινών από τις δύο ημέρες από όπου θα προκύψουν οι νικητές.

Απονομή:

Θα γίνει την Κυριακή το απόγευμα στο χώρο της ταβέρνας ΠΗΓΗ.
Θα δοθούν κύπελλα στα 3 πρώτα πληρώματα κάθε κατηγορίας και αναμνηστικά σε όλους τους συμμετέχοντες. Στα 3 πρώτα πληρώματα γενικής, θα δοθούν κύπελλα και χρηματικά έπαθλα :
1ο πλήρωμα γενικής 500 euro
2ο πλήρωμα γενικής 300 euro
3ο πλήρωμα γενικής 200 euro
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jps » 02 Φεβ 2005, 14:15

Για τους θεατές τι παίζει;
Τι ώρα και πού μπορούμε να έρθουμε;
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 03 Φεβ 2005, 20:03

"Σημεία Εκκίνησης:

Με κατεύθυνση από Λιόσια προς Φυλή διασχίζουμε το χωριό Φυλή. Μετά από 2 χιλιόμετρα συναντάμε πινακίδα με κατεύθυνση δεξιά προς Μονή Κλειστών και αριστερά προς Δερβενοχώρια. Ακολουθούμε τον δρόμο προς Δερβενοχώρια και στα 5 χιλιόμετρα περίπου στο αριστερό μας χέρι βρίσκουμε ξύλινο κτίσμα. Αμέσως στρίβουμε δεξιά και στα 100 μέτρα περίπου συναντάμε την ταβέρνα «ΠΗΓΗ»."

Αν και κάτι άκουσα ότι άλλαξε το σημείο συγκέντρωσης. Μείνε συντονισμένος και θα μας ενημερώσει σίγουρα ο κ. Σιδέρης
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Elfmelerin » 03 Φεβ 2005, 20:06

Ο τόπος άλλαξε από ότι ενημερώθηκα.
Συνάντηση σάββατο κυριακή πίσω από τα καρτ των αφιδνών 9:30 το πρωί.
Elfmelerin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 30 Ιουν 2004, 22:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό forester » 03 Φεβ 2005, 22:12

Τι παίζει με το σημείο συνάντησης????
Το βασικότερο..., τι ώρα?
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 03 Φεβ 2005, 22:24

Το χιόνι που έπεσε στην περιοχή θα αλλάξει κάτι ? :bricks:
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό iron » 04 Φεβ 2005, 00:03

Μετά από τον σημερινό έλεγχο διαπιστώσαμε ότι τα χιόνια που έχουν πέσει στην περιοχή της Φυλής είναι ότι πρέπει για εκδρομή αλλά όχι για τον αγώνα που ετοιμάζουμε. Έτσι, μεταφέρουμε τον τόπο τέλεσης του αγώνα στην «Καλιφόρνια» όπου φθάνουμε ως εξής:

Από τα Goodys του Αγίου Στεφάνου (παράδρομος εθνικής), με κατεύθυνση προς Λαμία, μετά από 2 περίπου χιλιόμετρα συναντάμε διάβαση κάτω από την εθνική οδό. Περνάμε κάτω από την εθνική και μετά από 30 μέτρα στα δεξιά μας ξεκινάει χωματόδρομος τον οποίο ακολουθούμε για περίπου 500 μέτρα και θα βρεθούμε στο σημείο του αγώνα.

Το ραντεβού με τους αγωνιζόμενους είναι στις 9.30 στην πίστα καρτ Αφιδνών (πίσω από την TERADURA).
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 06 Φεβ 2005, 18:52

Μολις ειδα τις φωτο!!! :shock: :shock: :shock: Μηπως το παρακανατε ρε παιδια??? :shock: :shock: Ποσοι ξεκινησαν?? Ποσοι τερματισαν??? Εκεινο το δολιο το jimny φαινεται να επεστρεψε σε κουτα για ανταλλακτικα!!! :shock: :shock: :shock: Ειπαμε MAD αλλα αυτο εμενα σαν διαλυτηριο 4χ4 μου φαινεται!!! :shock: :shock: :shock:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό iron » 06 Φεβ 2005, 19:11

tedos έγραψε:Μολις ειδα τις φωτο!!! :shock: :shock: :shock: Μηπως το παρακανατε ρε παιδια??? :shock: :shock: Ποσοι ξεκινησαν?? Ποσοι τερματισαν??? Εκεινο το δολιο το jimny φαινεται να επεστρεψε σε κουτα για ανταλλακτικα!!! :shock: :shock: :shock: Ειπαμε MAD αλλα αυτο εμενα σαν διαλυτηριο 4χ4 μου φαινεται!!! :shock: :shock: :shock:


Ξεκίνησαν 5 τερμάτισαν 2. Άραγε πως ξέφυγε από το διαλυτήριο το LAND CRUISER? Για την ιστορία και μόνο, σε παλαιότερους αγώνες έχουν υπάρξει σαφώς δυσκολότερες διαδρομές και σαφώς επικυνδυνότερες.

Θα πρέπει με την ευκαιρία να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τους Σύρρο - Κεχαίδη αφού την μεγαλύτερη ζημιά τους την έπαθαν από λάθος της οργάνωσης κατά την ρυμούλκησή τους.

Παναγιώτης Σιδέρης
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 06 Φεβ 2005, 21:37

Τελικά αποτελέσματα έχουμε;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panos-m » 07 Φεβ 2005, 15:56

iron έγραψε:
tedos έγραψε:Μολις ειδα τις φωτο!!! :shock: :shock: :shock: Μηπως το παρακανατε ρε παιδια??? :shock: :shock: Ποσοι ξεκινησαν?? Ποσοι τερματισαν??? Εκεινο το δολιο το jimny φαινεται να επεστρεψε σε κουτα για ανταλλακτικα!!! :shock: :shock: :shock: Ειπαμε MAD αλλα αυτο εμενα σαν διαλυτηριο 4χ4 μου φαινεται!!! :shock: :shock: :shock:


Ξεκίνησαν 5 τερμάτισαν 2. Άραγε πως ξέφυγε από το διαλυτήριο το LAND CRUISER? Για την ιστορία και μόνο, σε παλαιότερους αγώνες έχουν υπάρξει σαφώς δυσκολότερες διαδρομές και σαφώς επικυνδυνότερες.

Θα πρέπει με την ευκαιρία να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τους Σύρρο - Κεχαίδη αφού την μεγαλύτερη ζημιά τους την έπαθαν από λάθος της οργάνωσης κατά την ρυμούλκησή τους.

Παναγιώτης Σιδέρης


To MAD CUP είναι δύσκολο και όπως κάθε δύσκολη σειρά αγώνων χρειάζεται προσοχή. Αλλά αυτό είναι που το κάνει τόσο συναρπαστικό. Οι συμμετέχοντες το γνωρίζουν αυτό και είναι προετοιμασμένοι. Αν η iron team έκανε τα εμπόδια εύκολα ο αγώνας θα έχανε το χαρακτήρα του. Νομίζω ότι οι αλλαγές στον κανονισμό που έγιναν στο MAD CHALLENGE είναι προς τη σωστή κατεύθυνση με κυριότερη την κατάργηση του 3ου ανθρώπου που αφήνει την κάθε συμμετοχή να κριθεί πιό αντικειμενικά.
Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους του κυπέλου (παρόντες και απόντες από τον τελαυταίο αγώνα - τα suzuki της Θεσσαλονίκης έλειπαν), συγχαρητήρια στον Π. Σιδέρη και την iron team και φυσικά συγχαρητήρια στους "δικούς μου" Μισκή-Μουρατίδη για την απόδοσή τους στον τελευταίο αγώνα.

Παναγιώτης Μαρκολέφας
Άβαταρ μέλους
panos-m
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005, 15:11

Δημοσίευσηαπό tedos » 07 Φεβ 2005, 19:54

Αμα το λετε ετσι θα ειναι. Αλλωστε με τη τσεπη του ο καθενας αποφασιζει.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό russo » 08 Φεβ 2005, 12:15

iron έγραψε:
tedos έγραψε:Μολις ειδα τις φωτο!!! :shock: :shock: :shock: Μηπως το παρακανατε ρε παιδια??? :shock: :shock: Ποσοι ξεκινησαν?? Ποσοι τερματισαν??? Εκεινο το δολιο το jimny φαινεται να επεστρεψε σε κουτα για ανταλλακτικα!!! :shock: :shock: :shock: Ειπαμε MAD αλλα αυτο εμενα σαν διαλυτηριο 4χ4 μου φαινεται!!! :shock: :shock: :shock:


Ξεκίνησαν 5 τερμάτισαν 2. Άραγε πως ξέφυγε από το διαλυτήριο το LAND CRUISER? Για την ιστορία και μόνο, σε παλαιότερους αγώνες έχουν υπάρξει σαφώς δυσκολότερες διαδρομές και σαφώς επικυνδυνότερες.

Θα πρέπει με την ευκαιρία να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τους Σύρρο - Κεχαίδη αφού την μεγαλύτερη ζημιά τους την έπαθαν από λάθος της οργάνωσης κατά την ρυμούλκησή τους.

Παναγιώτης Σιδέρης

Ξεκίνησαν 5 τερμάτισαν 2. :?: 60% απώλειες ούτε σε εμπόλεμη κατάσταση.

Άραγε πως ξέφυγε από το διαλυτήριο το LAND CRUISER? Η πείρα, η ικανότητα, ίσως και λίγη τύχη. ΜΠΡΑΒΟ στους Μισκής/Μουρατίδης.

Θα πρέπει με την ευκαιρία να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τους Σύρρο - Κεχαίδη. Μάλλον θα πρέπει και στους Καραφωτιάς - Κάρναβος αφού η άγκυρα έκανε βόλτες στην 2η ειδική του Σαββάτου.

Μπράβο στην οργάνωση, συνεχίστε !
Υ.Γ. Προσωπική άποψη σαν θεατής, περισσότερη μελέτη στην επιλογή των ειδικών, (δυσκολότερες και επικινδυνότερες υπάρχουν) η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ των αυτοκινήτων δεν προσφέρει θέαμα και το κυριότερο, αποτρέπει μελλοντικές συμμετοχές.
Γιώργος Ρούσσος.
Άβαταρ μέλους
russo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 02:27
Τοποθεσία: Αθήνα-Χαλάνδρι

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες