Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα εν οίκω μη εν δήμω !

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 18 Απρ 2016, 20:18

'Δημοσίευσηαπό xeilas » Δευτ Ιαν 04, 2016 18:49
Μέχρι την τελική απόφαση και έγκριση από την ΟΜΕΑ ,

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε αιτηθεί :

3 κατηγορίες και
ότι θα είναι με μονά αυτοκίνητα .

Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.

Τα σημαντικότερα και ο διαχωρισμός στα απαιτούμενα είναι ο εξής :

1. Hoby Trophy :
. Δεν επιτρέπετε η συμμετοχή αυτοκινήτων με αγωνιστικές πινακίδες,
εκτός αν το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του οχήματος το εντάσσει σε αυτή την κατηγορία
. Ο κινητήρας πρέπει να είναι αυτός που αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας .
Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με τα αρχικά εργοστασιακά καπό και πόρτες με τζαμί .

Κύριο τοξύλιο για όσα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν εκ κατασκευής.

1 εργάτη μπροστά.

2 Adventure Trophy:
Κλωβό ασφαλείας που θα αποτελείται τουλάχιστον από κύριο τοξύλιο,
μπροστινό και πλαϊνά ημιτοξύλια. Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος
σύμφωνα με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
με τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και με σωλήνα προδιαγραφών για τέτοια χρήση.

Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων

1 τουλάχιστον μπλόκε διαφορικό

1 εργάτη μπροστά.


3 Extreme Trophy:
Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ολικό εσωτερικό ή εξωτερικό κλωβό.
Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και σωλήνα με προδιαγραφές για τέτοια χρήση.

Μπλοκε διαφορικά μπρος πίσω.

Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων στήριξης που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .

Αγωνιστικά καθίσματα που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .

1 τουλάχιστον εργάτη μπροστά (ηλεκτρικό ¬μηχανικό –υδραυλικό)'



'Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.
'


!!!!!!!!!
Δηλαδή ότι ακριβώς λέει ο τεχνικός κανονισμός trophy για τις κατηγορίες , που ψηφίστηκε από την επιτροπή !

'Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J'

Να χαμε να λέμε δηλαδή … αυτά που ζητάγανε από μόνοι τους τώρα λένε ότι τους τα φορτώσαμε !!!

Να διευκρινίσω εδώ ότι η επιτροπή αιτήθηκε από την ΟΜΑΕ παράταση για την σύνδεση του cage από την καρότσα στο σασί , όσων αγωνιστικών της Τ1 είχαν πρόβλημα ,για δυο χρόνια και τελικά μας δόθηκε ένας χρόνος παράτασης ...πράγμα που θα ισχύσει και για τους αγώνες trophy ...

Τι παραπάνω άλλαξε ?
Τα αγωνιστικά θα πρέπει να είναι αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον δρόμο , με φλας , φώτα, κόρνα …αυτοκίνητα ! όχι κατασκευές και σωληνωτά που δεν προστατεύουν απόλυτα το πλήρωμα , άρα με παρμπρίζ και πόρτες , μπήκε και όριο ελαστικού με max τις 40inc στην κατηγορία pro .
Στην μεγάλη κατηγορία μπήκε και η απαίτηση για πυρόσβεση , ότι δηλαδή και στην Τ1 .

Θέλετε να ξέρετε ποιος πρωτοστάτησε να φύγουν τα σωληνωτά από τα trophy και να έχουμε αυτοκίνητα ?
Τα λέει ο ΡΟΥΛΗΣ απο την Κομοτηνή εδώ :

'με ειχε ενοχλησει παρα πολυ οταν εγινε η συναντηση στην πολη μου με την ομαε και καποια ατομα απο διαφορες πολεις ,ενεργοι και μη στους αγωνες,ζητουσαν επιμονα τον αποκλησμο των σωληνωτων απο τους αγωνες.μπραβο ρε παιδια πολυ ωραια.τωρα ολοι λιγο πολυ εχουμε μια απο τα ιδια.'

Όλα καλά λοιπόν μέχρι εδώ .

Τον Φεβρουάριο , έγινε τηλεφωνική πρόσκληση σε όλους τους διοργανωτές των αγώνων του ημερολογίου , ώστε να συζητήσουμε τους κανονισμούς , να αιτιολογήσουμε , να τους ακούσουμε και γενικότερα να προλάβουμε τυχόν προβλήματα .
Σε αυτήν την συνάντηση ο πρόεδρος του action club δεν προσήλθε …
Στην ερώτηση μου επί του θέματος στον κύριο Κανιμά προχτές η απάντηση είχε ως εξής :
Ο Γώγος είναι ο πατέρας και η μάνα του Trophy στην Ελλάδα , θα έρθει στην ΟΜΑΕ να του διαβάσει τους κανονισμούς ο Σιδέρης ? ποιος είναι ο Σιδέρης ?
* είναι αυτός ο ευτραφής κυριούλης που είχε έρθει στην πόλη σας και τα συμφωνούσατε τότες για τα περί των αγώνων ... αυτά ντε που λέει ο Ρουλης ...


Το ότι ένα trophy έχει άλλο ειδικό βάρος από ένα wt ας πούμε , και σίγουρα μεγαλύτερη επικινδηνώτητα είναι ένα γεγονός που επιβάλει τα αγωνιστικά να έχουν βγάλει ΔΤΤ αρκετά πριν τον αγώνα ώστε να διορθώσουν τυχόν ελλείψεις .Ότι ακριβός γίνετε και με την Τ1 .Η έκδοση δε του δελτίου είναι υποχρέωση του αγωνιζόμενου και όχι της οργάνωσης . Με πρωτοβουλία της ομοσπονδίας , έγινε πρόσκληση για έκδοση ΔΤΤ στην Θεσσαλονίκη και θα ακολουθούσε και δεύτερη η οποία θα κάλυπτε τους ποιο Βόρειους , ο τεχνικός που θα ανέβαινε να κάνει έλεγχο στην Αλεξανδρούπολη , μπορούσε να κάνει αυτήν την δουλειά μόνο την μεγάλη παρασκευή και αυτό λόγο φόρτου εργασίας όπως έμαθα μεταγενέστερα …
Ορίστε τι είχε γραφτεί από την οργάνωση του αγώνα :
'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Μετά από απαίτηση της ΟΜΑΕ θα γίνει και άλλη εκδήλωση στην Κομοτηνή Η Ξάνθη για Δ.Τ.Τ. για τα αυτοκίνητα 4χ4. Εκτός και αν το καταφέρουμε να γίνει στην Ορεστιάδα την παραμονή του Αγώνα.'


Το βράδυ της ακύρωσης του αγώνα , κάλεσα τον κύριο Κανιμα ο οποίος και μου ανέφερε ότι η ημερομηνία είναι απαγορευτική για την έκδοση , καθώς δεν τους βόλευε να κάνουν ταξίδι αυτήν την ημέρα μέχρι την Αλεξανδρούπολη . Κάλεσα άμεσα τον Σιδερη και του ζήτησα να μιλήσει με το ACTION αμέσως ώστε να λυθεί το πρόβλημα .Ο Σιδερης με κάλεσε πίσω μετά από 10 λεπτά και μου είπε ότι όλα τακτοποιήθηκαν και ότι θα πάει ο τεχνικός στην Ορεστιάδα πρώτα και έπειτα την ίδια ημέρα θα πήγαινε να εκδόσει ΔΤΤ και στην Κομοτηνή . Πόρτα πόρτα δηλαδή ...
Ενημέρωσα για την κίνηση μου με γραπτό μήνυμα , την ίδια βραδιά και τον κύριο Κανιμα .

Ας μιλήσουμε λίγο και για την ημερομηνία του αγώνα .
Ξαφνικά το action ενημερώνει για μεταφορά του αγώνα από τον Απρίλιο για το Μάιο .

'Δημοσίευσηαπό ACTION 4X4 CLUB » Πέμ Μαρ 17, 2016 19:58
Mας είχανε προειδοποιήσει εδώ και μέρες από τον Στρατό για την περίπτωση Δραστηριοτήτων στην περιοχή του αγώνα στις 15-16-17 Απριλίου.
Εμείς φροντίσαμε να κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις και ζητήσαμε από την ΟΜΑΕ έγκριση και για δεύτερη ημερομηνία διεξαγωγής του Αγώνα μας.

Με την επιβεβαίωση λοιπόν των δραστηριοτήτων του Στρατού τις ημέρες του ACTION EVROS TROPHY μας ήρθε και η έγκριση από την ΟΜΑΕ για 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ότι το ACTION EVROS TROPHY θα διεξαχθεί στις 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016 στην ίδια περιοχή του Βορείου Έβρου με έδρα την Ορεστιάδα.

Τα υπόλοιπα παραμένουν όπως έχουν.'



Η ημερομηνία αυτή συμπίπτει με το RALLY ACROPOLIS και ποτέ δεν γίνεται άλλος αγώνας κατά την διεξαγωγή του , πράγμα που είχε κάνει γνωστό στο ACTION και ο κυριος Αποστολίδης πριν το email της αίτησης αλλαγής ημερομηνίας …
Παρ όλα αυτά το αίτημα ήρθε στην ΟΜΑΕ και μαντέψτε ! κατά λάθος έγινε δεκτό και απαντήθηκε ΟΚ ! προσέξτε !!! λέω κατά λάθος , γιατί ακριβός την επόμενη ημέρα που το πήραν χαμπέρι έκαναν ανάκληση της ημερομηνίας και ταυτόχρονα πρόταση για τις 14-15-16 Μαΐου η οποία και έγινε δεκτή ! Παρ όλα αυτά η ενημέρωση ότι η ημερομηνία άλλαξε καθυστέρησε λιγάκι να δημοσιευτεί…ύποπτα αλλά τεσπα ...

'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Εκτός από αυτά έχουμε και άλλο Νέο αν και το γνωρίζεται οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι. Λόγου του RALLY ACROPOLIS υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης του αγώνα μας με έγκυρα στελέχη της ΟΜΑΕ και γι αυτόν τον λόγω έχουμε ζητήσει να πάμε μια εβδομάδα μετά.Δηλαδή 13-14-15 ΜΑΙΟΥ. Φυσικά και δεν θέλουμε να κάνουμε αλλαγές και αλλαγές
αλλά αναγκαζόμαστε να στηρίξουμε τον ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ το ACROPOLIS. Περιμένουμε επίσημη απάντηση από ΟΜΑΕ για να το ανακοινώσουμε και εμείς επίσημα .'


Evros Adventure Trophy
Εδώ θα μιλήσουμε για το κανονικό Evros Trophy , αυτό που έχει διοργανώσει επί 9 συνεχή έτη η λέσχη Ορεστιάδας 4Χ4
Σε αυτόν τον αγώνα , κλήθηκα μέσω γνωστού φίλου αγωνιζόμενου εκ θεσσαλονίκης , να βοηθήσω στο marketing του αγώνα εν έτη 2010 .Από το 2011 και έπειτα , βοηθώ σε ότι αφορά όλα τα γραπτά που βλέπετε στο διαδίκτυο . Όπου λοιπόν , βλέπετε nickname Evros Trophy , αυτός είμαι εγώ .
Έχω άψογη συνεργασία όσο με τον Δημήτρη τον Ράπτη τόσο και με τον Δημήτρη τον Δημητριάδη αλλά και με τον Φίλιππο τον Βλασακίδη όλα αυτά τα χρόνια και ποτέ δεν έχουμε αλλάξει κουβέντα . Η δουλειά μου είναι συγκεκριμένη βέβαια και δεν έχω να κάνω με τα της οργάνωσης σχεδιασμού και διεξαγωγής του αγώνα . Παρ όλα αυτά και τις δυο χρονιές που έγινε ο αγώνας , εγώ πλήρωσα κανονικά την συμμετοχή μου αλλά και το κόστος κατασκευής ενός site του http://www.evrostrophy.com το οποίο και δεν είναι ποια στον αέρα λόγο της κατάστασης των αγώνων και λόγο κόστους συντήρησης . Αυτό το site πληρώθηκε αποκλειστικά από εμένα και για να έχετε εικόνα , το 2011 πλήρωσα περίπου 1200 ευρώ τα οποία και ποτέ δεν ζήτησα από την Ορεστιάδα να πάρω πίσω . Τα ποιο πάνω γράφονται για να είμαστε ξεκάθαροι ως προς το πώς βλέπω τους αγώνες και αν έχω βοηθήσει την κατάσταση . Φυσικά τα γραφόμενα μου μπορεί να σας τα επιβεβαιώσει η λέσχη της Ορεστιάδας .
Όλα αυτά γίνανε βεβαία από μέρους μου δίχως να γνωρίζω ότι έχω να κάνω με τους Βροντάκηδες και τους Φουρτουνάκηδες …
Στην Ορεστιάδα υπάρχουν δυο φαμίλιες οι Ραπτάκηδες και οι Γωγουδάκηδες , με χρόνια έχθρα μεταξύ τους και με συμμάχους έκτοτε που υποστηρίζουν ένθερμα και μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος τους τον αρχηγό τους …
Στον WT της Εύβοιας πέρσι , βρήκα τον θωμα τον Γωγο μαζί με τον Γιάννη τον Βραχνίδη . Εκείνη την ημερομηνία , η Ορεστιάδα είχε ήδη ξεκινήσει το promotιοn του EVROS 2016 . Έχοντας την άδεια από τον Ράπτη , μίλησα με τον Γώγο και τον Βραχνίδη και από τον πρώτο ζήτησα να έρθει και να βοηθήσει σε σημαντικό κομμάτι της οργάνωσης του ΕΑΤ 2016 . Η αλήθεια είναι ότι δεν μου απάντησε ούτε θετικά αλλά ούτε αρνητικά μα το μόνο που μου είπε ήταν ότι , ξέρεις , εγώ ήμουν έτοιμος να κάνω αγώνα φέτος, αλλά αφού ξεκινήσατε εσείς έκανα πίσω !
Μετά από καμιά εικοσαριά ημέρες το Action ανακοίνωσε αγώνα 20 ημέρες πριν την ημερομηνία που είχε ζητήσει η Ορεστιάδα !?!?!?!?

Η ΟΜΑΕ από την πλευρά της , αρνήθηκε να αστυνομεύσει την κατάσταση και να μοιράσει σωστά ημερολογιακά τους αγώνες , ώστε να μην έχουμε τρικλοποδιές , λόγο του ότι και οι δυο αγώνες ήταν φιλικοί !!! :banging:

Τελικά και αφού έγινε ανοιχτή πρόταση από την Ορεστιάδα στο ACTION για πραγματοποίηση ενός κοινού αγώνα των δυο λεσχων σε μια ημερομηνία και το ACTION την απέρριψε , έγινε ΔΣ στην Ορεστιάδα και ψηφίστηκε η μεταφορά του αγώνα για τον Σεπτέμβριο και το πάγωμα του promotion αλλά και της κάθε αναφοράς του αγώνα που εκπροσωπώ στα media μέχρι να τελειώσει ο αγώνας του ACTION.Αυτή , ήταν μια στρατηγική κίνηση και θεωρήθηκε ότι όσο καλύτερα πάει ο αγώνας του ACTION τόσο θα ευνοηθεί το EVROS TROPHY αφού τα αυτοκίνητα θα ήταν πλέων σύννομα και έτοιμα από ΔΤΤ αλλά και οι αγωνιζόμενοι που τρέχουν μόνο TROPHY θα είχαν στην κατοχή τους ετήσιες λισνανς . Ένα ακόμα αβαντάζ θα ήταν αν οι ξένοι , που είχε υποσχεθεί το action ότι θα φέρει , γούσταραν το παιχνίδι , τότε σίγουρα θα τους ξαναβλέπαμε ! Ιδανικό σενάριο επιτυχίας !!!!

Σταμάτης Μελέτης
Τον εν λόγο κύριο , δεν τον ξέρω … νέος οργανωτής στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου , νομίζω έχει κάνει κάνα δυο αγώνες …
Ο εν λόγο κύριος, αφού αιτήθηκε ακρόαση από την επιτροπή κάπου τον Σεπτέμβριο , μας ζήτησε να του φτιάξουμε έναν κανονισμό , για τον πως θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα ένας αγώνας CROSS COUNTRY και ποιες θα ήταν οι απαιτήσεις της ομοσπονδίας … Οι αγώνες cross country και rally raid δεν επιτρέπονται μετά από απόφαση του ΔΣ της ομοσπονδίας ούτε ως χρήση του όρου από το 2015 … Παρ όλα αυτά , η επιτροπή έχει ξεκινήσει να δουλεύει επί αυτού , μιας και μας έχει βάλει dead line !
Αν λοιπόν παραξενεύεστε να καταλάβετε γιατί ο κύριος Μελέτης βρίζει την επιτροπή στα media , καταλαβαίνετε τον λόγο … μάλλον δεν είμαστε του χεριού του και μας φοβάτε … η μάλλον προσπαθεί να μας μαλακώσει ...δεν ξέρω ...
Κάνε δουλειά σου κύριε …από εμάς θα έχεις αυτό που ζήτησες εμπρόθεσμα , μην φοβάσαι …
θα βρεθούμε πάλι στην ίδια αίθουσα σύντομα , στα ίδια καθίσματα να συζητήσουμε σαν κύριοι .

Επίλογος
Αυτό που ξέχασε να αναφέρει ο φίλος Κανιμάς στο γραπτό του :
'Φροντισε ο κ.Κοσμας να με παρει τηλεφωνο και να μου πει οτι ο αγωνας ακυρωθηκε λογω ελειψης συμμετοχων.'
είναι η προσθήκη στην παραπάνω πρόταση που του είπα στο τηλέφωνο αλλά έντεχνα αποφεύγει να αναφέρει … στην ποιο πάνω πρόταση προσθέστε το : και ψάχνετε εξιλαστήριο θύμα !

Φίλοι συναγωνιστές ,θέλω να γνωρίζετε ότι όσο ακόμη η ΟΜΑΕ με εμπιστεύεται σε αυτήν την θέση της επιτροπής , όταν θα κάνουμε αγώνα θα είναι αγώνας !!! αβαβα και εντάξη μωρέ δεν έχει πλέων . Αυτό θα ισχύει για όλους τους αγώνες που είναι υπό την ομπρέλα της ΟΜΑΕ . Όποιος θέλει άλλα πράγματα , ας βγάλει ετήσια πράσινη κάρτα ή ας κάνει αγωνοβόλτες .

ΤΕΛΟΣ !
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 18 Απρ 2016, 21:16

Και η απάντηση του κύριου Μελέτη για να έρθει να πιστοποιήσει αυτά που σας έλεγα γι αυτόν :

Σε δύο χρόνια, ότι εσύ σε 2 ζωές.
Επειδή και τα δυό σας είστε κομπλεξικά παιδάκια και θα χρησιμοποιήσετε την εξουσία σας για να βγάλετε τα απωθημένα σας,απλά σας θυμίζω ότι υπάρχουν μεγαλύτερες εξουσίες απο εσάς για να βγάλω και γώ τα δικά μου.


Απειλές και συκοφαντίες σε όλο τους το μεγαλείο ...
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 18 Απρ 2016, 22:19

Μια ακόμη διευκρίνηση :
Ο κύριος Καραγιωτάς , Nickname NIKOLAS , είναι φιλαράκια με τον κύριο Μελέτη , τον έπαιρνε και στους αγώνες να του κάνει τον τεχνικό και να γλείψει κάνα κοκαλάκι , εξου και η τόση ελευθερία παπαρολογίας του πρώτου στο forum του ... Μην μασάτε , καλοστημένη φαρσοκωμωδία για να κάνει πλάτες ο ένας στον άλλον ... :alright:
Μόνο που ο Κύριος Καραγιωτάς δεν μπορεί να κάνει πλέον τεχνικό έλεγχο .... Αλλά όπως και να έχει θα του πετάει μέσα μέσα κανα κοκαλάκι τ αφεντικό του για να αλωνίζει ελεύθερα στο forum ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίποτα δεν είναι τυχαίο κύριοι ! ψάξτε λίγο και θα δείτε πόσο δίκιο έχω !
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Απρ 2016, 23:10

Ευτυχώς πάντως που υπάρχουν αξιοσέβαστοι γνώστες των αγώνων όπως ο κ. Μελέτης Σταμάτης (Hellas Rally) που με τις γνώσεις τους επι των θεμάτων βοηθούν και τους ξένους οργανωτές, όπως εδώ πχ που ο κ. Μελέτης Σταμάτης ενημερώνει τους οργανωτές του Athens to Giblartar σχετικά με την Ελληνική νομοθεσία για τις ανώτατες επιτρεπόμενες ταχύτητες στους χωματόδρομους που σύμφωνα με αυτά που αναφέρει είναι 50 χιλιόμετρα την ώρα, όρια που σαφώς σέβεται στις δικές του διοργανώσεις και που έχει αναφέρει οτι επιθυμεί να τηρούνται απο όλες τις διοργανώσεις.

Προφανώς για λόγους νομιμότητας σε μελλοντικούς αγώνες θα ακολουθήσουμε τις υποδείξεις του τόσο όσον αφορά τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες όσο και άλλες λεπτομέρειες.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί και η εθελοντική του προσφορά προς τους οργανωτές:

https://www.facebook.com/athensgibraltar2016

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Απρ 2016, 23:11

Κάποιοι βέβαια φτάνουν εύκολα σε βιαστικά λαϊκίστικα συμπεράσματα τα οποία ακούγονται καλά στα αυτιά των υπολοίπων που χωρίς να το πολυσκεφτούν δέχονται ότι παπόρια τους πλασάρουν και σπεύδουν να υποστηρίξουν με θέρμη.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ » 19 Απρ 2016, 09:02

Απο τη μια οι μεν απο την αλλη οι δε, και στη μεση οι αγωνιζομενοι.Η ταφοπλακα επεσε.... Και τωρα τι κανουμε? Αλλη μια χρονια παει χαμενη?
Αναρωτιεμαι ομως γιατι σε ολες τις γειτονικες χωρες το 4χ4 παει μπροστα και μονο σ εμας παει πισω.Γιατι να μας καλουνε οι βουλγαροι, οι σερβοι, οι τουρκοι, γιατι να μας καλουνε οι ρουμανοι στους αγωνες τους κι εμεις δε μπορουμε να τους καλεσουμε διοτι τα αυτοκινητα τους που εχουν τρεξει στους καλυτερους αγωνες της ευρωπης σ εμας δεν περνανε τεχνικο ελεγχο?Γιατι να πληρωνουμε διπλα και τριπλα λεφτα?Γιατι να γινομαστε διεθνως ρεζιλι? Απαντηστε μου παρακαλω εσεις της ομοσπονδιας.Δωστε κινητρα στον κοσμο, οχι τρικλοποδιες, βοηθηστε το νεο αγωνιζομενο να μπει μ ενα κρανος και να τρεξει οπως γινεται εξω.
Θελουμε να τρεξουμε στον τοπο μας το καταλαβαινετε? Θελουμε αγωνες το καταλαβαινετε? Α Γ Ω Ν Ε Σ
Τριβουν τα χερια τους οι βουλγαροι οι ρουμανοι και οι σερβοι μ αυτα που διαβαζουν εδω μεσα
ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Απρ 2016, 22:27

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 19 Απρ 2016, 15:02

Φίλε Γαλανάκη ,
Απ το γραπτό σου καταλαβαίνω ότι δεν ανήκεις ούτε στους Βροντάκηδες ούτε στους Φουρτουνάκηδες , άρα δείχνεις λογικός άνθρωπος … Αγαπάς αυτό που κάνεις μα νομίζω είσαι νέος στον χώρο ... Μάθε να το κάνεις σωστά και όλα θα πάνε καλά !Ως αφορά τα φαντάσματα άστα να παραμιλάνε , τους έχουνε πάρει γραμμή όλοι πλέον .

Η διάθεση υπάρχει από μεριάς Ομοσπονδίας οπότε αν έχεις προτάσεις ή απορίες στείλε email στο 4x4@omae-epa.gr
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 19 Απρ 2016, 23:07

Για να ξέρουμε και τι λέμε ...

Γιάννη ...στην συνάντηση της Κομοτηνής φυσικά δεν ήμουν παρών ...μεταφέρω αυτά που έμαθα , σωστά ή λάθος ...αλλά από την άλλη έρχεται να μου τα επιβεβαιώσει το γραπτό του Ρουλη ... τεσπα καλύτερα να τα βρήτε μεταξύ σας πρώτα νομίζω για να λέτε τα ίδια ...



Ως αφορά τα υπόλοιπα , λίγη ιστορία θα φρεσκάρει την μνήμη σου και θα σε κάνει να αναθεωρήσεις ...


"Re: Evros Adventure Trophy 2012
Δημοσίευσηαπό evrosadventuretrophy » Σάβ Φεβ 04, 2012 15:36
Ο καιρός πλησιάζει και καλό θα είναι να σας ενημερώσουμε για τις αλλαγές που θα γίνουν φέτος στον αγώνα μας .



Ως αφορά την κατηγορία EXTREME
1-Δεν υπάρχει πλεον κατατακτήρια ειδική διαδρομή .Στην θέση της θα γίνει μια απλή νυχτερινή διαδρομή που ορίζετε ως κατατακτήρια και μετρά κανονικά στον συνολικό χρόνο του άγωνα .
2-Θέλοντας να διορθώσουμε τα περσινά λάθη μας , φέτος σκεφτήκαμε να δίνουμε δυο ταυτόχρονες εκκινήσεις την ίδια ημέρα , μια για τα μονά και μια για τα ζηγά νούμερα της κατάταξης . Έτσι οι εκκινήσεις θα γίνουν ποιο γρήγορα και θα αποτρέψουμε το φενόμενο του <<Λαγού>> αφου για παράδειγμα ο πρώτος της Α εκκίνησης ΔΕΝ ξέρει τον ρυθμό του άμεσου ανταγωνιστή του δηλαδή του δέυτερου που ως ζηγός ξεκινά από την εκκίνηση Β !
3- Οι απλές διαδρομές θα έχουν ιδανικό χρονο , τον χρόνο που εμείς θα ορίσουμε . Ο χρονος όμως που σε βγάζει εκτος θα είναι φέτος πολύ μεγάλος , τέτοιος που καλό θα είναι να οργανώσετε τα αυτοκίνητα σας για νυχτερινές διαδρομές !'



Ως αφορά το κρυφοσέδ την τελευταία μέρα , πάλι καλά που το βρήκαμε και βγήκαμε 7οι !!!!
7 17-18 NTAHS EMMANOUIL-KSANTHOS EMMAN. KOSMAS ARIS-DIAMANTIS GIORGOS 3:56:00
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΒαλαντηςΧ4 » 20 Απρ 2016, 07:40

Μην μου το κάνεις αυτό σε παρακαλώ δεν αντέχω την μαλακία γέρασα πια !
Απλά για τελευταία φορά , λέω : για την νυχτερινή ήξερες και το είπες στον Κανιμά έξι μήνες πριν σε κάποιο καφέ στην Αθήνα που βρεθήκατε , νομίζω ότι ήταν και ο Μανώλης ο Νταής παρών, το κειμενάκι που παραθέτεις έχει ημερομηνία Φεβρουαρίου !
«Έρχεται να μου το επιβεβαιώσει το γραπτό του Ρούλη» τι δεν κατάλαβες από αυτό που έγραψα ???? ήταν παρών ? ή μήπως έγινε «αξιόπιστη πηγή»???????
Και τέλος, ΜΟΝΟΣ σου το αποκαλείς κρυφοσέδ (χαχαχαχαχαχαχα!!!!) έβδομος βγήκες από τις ζημίες του Μανώλη τις δύο προηγούμενες μέρες ( τα ανταλλακτικά ερχόταν με μηχανή από την Θεσσαλονίκη !!!) και όχι γιατί όπως υπονοείς ήταν σωστός ο αγώνας. :crazy:
Go Hard or Go Home
Άβαταρ μέλους
ΒαλαντηςΧ4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 17 Δεκ 2009, 22:24

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 20 Απρ 2016, 08:37

ΒαλαντηςΧ4 έγραψε:Μην μου το κάνεις αυτό σε παρακαλώ δεν αντέχω την μαλακία γέρασα πια !
Απλά για τελευταία φορά , λέω : για την νυχτερινή ήξερες και το είπες στον Κανιμά έξι μήνες πριν σε κάποιο καφέ στην Αθήνα που βρεθήκατε , νομίζω ότι ήταν και ο Μανώλης ο Νταής παρών, το κειμενάκι που παραθέτεις έχει ημερομηνία Φεβρουαρίου !

Ωραία ...εγώ και ο Κανιμας 6 μήνες νωρίτερα και το πανελλήνιο 3,5 μήνες νωρίτερα ... αλλάζει κάτι ?


ΒαλαντηςΧ4 έγραψε: «Έρχεται να μου το επιβεβαιώσει το γραπτό του Ρούλη» τι δεν κατάλαβες από αυτό που έγραψα ???? ήταν παρών ? ή μήπως έγινε «αξιόπιστη πηγή»???????

Εγώ παραθέτω αυτό που γράφετε ως αξιόπιστο ... δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τον Ρούλη ...


ΒαλαντηςΧ4 έγραψε: Και τέλος, ΜΟΝΟΣ σου το αποκαλείς κρυφοσέδ (χαχαχαχαχαχαχα!!!!) έβδομος βγήκες από τις ζημίες του Μανώλη τις δύο προηγούμενες μέρες ( τα ανταλλακτικά ερχόταν με μηχανή από την Θεσσαλονίκη !!!) και όχι γιατί όπως υπονοείς ήταν σωστός ο αγώνας. :crazy:

Αυτή όταν απάντηση προς τον Κανιμά ... ο όρος 'κρυφοσεδ' είναι δικός του !
Και αφού είναι έτσι , εγώ είμαι τόσο βλάκας , που έχω χάσει το παιχνίδι από την προηγούμενη ημέρα και πάω να καρφωθώ βρίσκοντας το σεδ που βρήκαν μόνο τρεις τέσσερις ?
Για την ιστορία , σε εκείνο το σημείο με το σεδ , γυρίζαμε καμιά ώρα , η δική μας και άλλη μια ομάδα , γιατί δεν μας έβγαιναν τα checkpoint , οπότε επιβεβαίωση αν θες μπορεί να σου έρθει από 4 άτομα !Εσάς δηλαδή σας έβγαιναν ?
Ξέρεις από που βγήκε ο όρος κρυφοσeδ ? Eίναι Κομοτηνέικη εφεύρεση ! Για θυμήσου λίγο ...Κομοτηνή trophy !!! ;)

Εγώ όλα αυτά τα βρίσκω πολύ μικρά τελικά Γιάννη και όσο και να ψαχτείς δεν θα με βρεις φάουλ ...εσείς οι ίδιοι μου λέγατε μπράβο που βοηθάς τα παιδιά και τώρα το γυρίσατε ... μετ από 4 χρόνια !!!

Γιάννη , ένα πράγμα θέλω μόνο από εσένα .
θέλω να βγεις και να μου γράψεις εδώ τον λόγο που δεν ήρθες φέτος στην επιτροπή , ενώ αρχικά είχες συμφωνήσει και με πληρωμένες τις μεταβάσεις σου από την ΟΜΑΕ !
Τίποτα άλλο .

Καλημέρα
Άβαταρ μέλους
GENERAL LEE
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 293
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 19:58
Τοποθεσία: ATHENS

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Απρ 2016, 19:57

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Απο τη μια οι μεν απο την αλλη οι δε, και στη μεση οι αγωνιζομενοι.Η ταφοπλακα επεσε.... Και τωρα τι κανουμε? Αλλη μια χρονια παει χαμενη?
Αναρωτιεμαι ομως γιατι σε ολες τις γειτονικες χωρες το 4χ4 παει μπροστα και μονο σ εμας παει πισω.Γιατι να μας καλουνε οι βουλγαροι, οι σερβοι, οι τουρκοι, γιατι να μας καλουνε οι ρουμανοι στους αγωνες τους κι εμεις δε μπορουμε να τους καλεσουμε διοτι τα αυτοκινητα τους που εχουν τρεξει στους καλυτερους αγωνες της ευρωπης σ εμας δεν περνανε τεχνικο ελεγχο?Γιατι να πληρωνουμε διπλα και τριπλα λεφτα?Γιατι να γινομαστε διεθνως ρεζιλι? Απαντηστε μου παρακαλω εσεις της ομοσπονδιας.Δωστε κινητρα στον κοσμο, οχι τρικλοποδιες, βοηθηστε το νεο αγωνιζομενο να μπει μ ενα κρανος και να τρεξει οπως γινεται εξω.
Θελουμε να τρεξουμε στον τοπο μας το καταλαβαινετε? Θελουμε αγωνες το καταλαβαινετε? Α Γ Ω Ν Ε Σ
Τριβουν τα χερια τους οι βουλγαροι οι ρουμανοι και οι σερβοι μ αυτα που διαβαζουν εδω μεσα
ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ


Καλησπέρα

(Με φιλική διάθεση και έχοντας πρώτη και ιδιαίτερη σχέση: Την Ρουμανία μην την βάζεις στο ίδιο τσουβάλι με την Βουλγαρία - Τουρκία κλπ είναι πολυ πιο μπροστά και δε ξέρω που νομίζεις ότι τα διαβάζουν και γελάνε αλλά σίγουρα όχι οι Ρουμάνοι, οι οποίοι δεν μπαίνουν με ένα κράνος να τρέξουν όπως λες)



πριν σου απαντήσω είναι καλό να ρίξουμε μια ματιά εδώ:


Δυστύχημα TR Tαύγετου 07:Μαρτυρία, σκέψεις και ερωτηματικά: viewtopic.php?f=29&t=8332

Σκοτώθηκε ο αναβάτης Χρήστος - CBI - Σταμπολτζής: http://www.zougla.gr/automoto/reportaz/ ... tampoltzis

Αγώνες και συστήματα ασφαλείας: viewtopic.php?f=35&t=14213

Παράδειγμα:

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...

Γιατί είναι σημαντικά τα συστήματα ασφαλείας αλλά και ο έλεγχος αυτών:


Παράδειγμα 1:

Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα








Παράδειγμα 2:


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα







Παράδειγμα 3:


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα







Γιατί είναι σημαντικό να διαχωρίζεται ο θάλαμος επιβατών από τον κινητήρα - δεξαμενή

Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ » 21 Απρ 2016, 07:46

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Αναρωτιεμαι ομως γιατι σε ολες τις γειτονικες χωρες το 4χ4 παει μπροστα και μονο σ εμας παει πισω.Γιατι να μας καλουνε οι βουλγαροι, οι σερβοι, οι τουρκοι, γιατι να μας καλουνε οι ρουμανοι στους αγωνες τους κι εμεις δε μπορουμε να τους καλεσουμε διοτι τα αυτοκινητα τους που εχουν τρεξει στους καλυτερους αγωνες της ευρωπης σ εμας δεν περνανε τεχνικο ελεγχο?Γιατι να πληρωνουμε διπλα και τριπλα λεφτα?Γιατι να γινομαστε διεθνως ρεζιλι?


Eιχα πολλες ερωτησεις προς απαντηση αλλα εσυ μου απαντησες μονο οτι ηθελες.Ακομα περιμενω...

Οι φωτο οντως δειχνουν καποια εκτρωματα αλλα δε νομιζω να διαμαρτυρηθει καποιος οτι δεν περναει τεχνικο ελεγχο οταν εχει τετοιο κλουβι. Ας μη μιλησουμε για τη χαζομαρα να πιανει το κλουβι στο σασι

Το να μπει μ ενα κρανος και να τρεξει ο νεος αγωνιζομενος φυσικα αναφερομαι στην hobby, entry οπως ξεκινησα κι εγω το 2014 στο kardzali.Δωστε αγωνες στον κοσμο. Αν τον αφησεις να μπει μ ενα κρανος στη χομπυ, σε δυο χρονια θα τον δεις με κλουβι καθισματα και ζωνες στην extreme

Ξαναλεω βρειτε λυση.
Μεχρι τοτε εμεις θα ψωνιζουμε απο αλλου γιατι ειμαστε πελατες και οι πελατες ψωνιζουν εκει που τους συμφερει και εκει που τους προσεχουν περισσοτερο
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Απρ 2016, 22:27

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Απρ 2016, 08:35

Καλημέρα

Ίσως δεν γνωρίζεις ότι μέχρι και το 2008 κάπως έτσι ήταν τα πράγματα και εδώ:
http://www.off-road.gr/article1208.html

Aξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος είναι η νέα κατηγορία Πρωτοτύπων (Κ3), να αποκτήσει στο μέλλον (ίσως και από την επόμενη χρονιά) Roll Cage ώστε οι οργανωτές να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διαδρομές που θα φέρουν τα οχήματα αυτά κοντά στα όρια τους ή και γιατί όχι πέρα από αυτά, αυξάνοντας κατακόρυφα το επίπεδο του θεάματος χωρίς όμως υποχωρήσεις στα θέματα ασφαλείας.

Δες εδώ:
http://www.off-road.gr/article1215.html




Μετά όμως άρχισαν να γίνονται επίπεδα μερικά αυτοκίνητα χωρίς τοξύλια και τα πράγματα άλλαξαν και μάλιστα απο τους ανθρώπους που διοργάνωναν αγώνες - και καλώς έκαναν.

http://www.off-road.gr/article1413.html

Οι κανονισμοί λοιπόν που αναφέρεις ισχύουν στην Ελλάδα από το 2009 - δεν είναι κάτι νεο και με αυτούς έχουν στηθεί απο τότε τα οχήματα.


Για την τελευταία σου παρατήρηση δεν μπορώ να σε αποτρέψω να σκέφτεσαι έτσι.
Θα σημειώσω όμως ότι στους αγώνες πας σαν αγωνιζόμενος και όχι πελάτης, αλλιώς κινδυνεύεις κάποιος να το δει "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" μαζί με όλα τα επακόλουθα αυτού.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ » 21 Απρ 2016, 09:15

Απαντησε μου τωρα και στα βασικα. Γιατι σε ολες τις γειτονικες χωρες το 4χ4 παει μπροστα βλεπε βουλγαρια που εχουν σχεδον καθε βδομαδα αγωνα, που περσυ ειχαν 7 τροφυ απο τα οποια ετρεξα τα 5 και μπορω να εχω αποψη, κι εμεις εδω παμε ολοταχως πισω. Και ακομα βασικοτερο γιατι να πληρωνουμε διπλα και τριπλα λεφτα?
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Απρ 2016, 22:27

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Απρ 2016, 20:52

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Απαντησε μου τωρα και στα βασικα. Γιατι σε ολες τις γειτονικες χωρες το 4χ4 παει μπροστα βλεπε βουλγαρια που εχουν σχεδον καθε βδομαδα αγωνα, που περσυ ειχαν 7 τροφυ απο τα οποια ετρεξα τα 5 και μπορω να εχω αποψη, κι εμεις εδω παμε ολοταχως πισω. Και ακομα βασικοτερο γιατι να πληρωνουμε διπλα και τριπλα λεφτα?



Θα σε στεναχωρήσω αλλά αυτά τα περισσότερα απο τα παιχνίδια που γίνονται στην Βουλγαρία απέχουν αρκετά απο τα Trophy.

Όσον αφορά για τις τιμές - μερικά παραδείγματα:

Transylvania Trophy 2011: http://www.off-road.gr/article1709.html
Το κόστος μέχρι τις 10 Απριλίου είναι 600 ευρώ ανα άτομο και μετά (εφόσον υπάρχουν ακόμα θέσεις) ανέρχεται στα 750 ευρώ το άτομο.
Δύο αυτοκίνητα ανα ομάδα.

Croatia Trophy: http://www.off-road.gr/article1831.html
Κόστος συμμετοχής ανα όχημα (4Χ4 ή ATV) 1400 ευρώ.


Τις τιμές βέβαια τις καθορίζει ο οργανωτής και άρα προς εκει πρέπει να είναι οι ερωτήσεις σου.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες