Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

24 Ώρες 4Χ4 - 2005: Εντυπώσεις

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 18 Ιαν 2005, 21:49

Η απομονή θα γίνει Τετάρτη 19 Ιανουαρίου στις 8 το βράδυ στο Attart Off Road Park...

Να είστε όλοι εκεί...
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 20 Ιαν 2005, 18:44

Αφου δεν το κάνει κανένας άλλος, θα το κάνω εγώ για την ενημέρωση των απόντων!!!

Συγχωρέστε μου την όποια έπαρση...

«Αν και δεν έχω καμιά τρελή εμπειρία από αγώνες (5), θεωρώ τον συγκεκριμένο τον καλύτερο από όσους έχω πάει…»

«…πολύ καλά περάσαμε, η δυσκολία του αγώνα όντως ήταν σε μερικά σημεία μεγάλη, όσο και η διασκέδαση αλλά και η κούραση…»

«…παρά το κουστούμι που θα πάμε να μας κόψει η Jeep ήταν Super εμπειρία και θα τα λέμε σε κάθε σχετική μάζωξη. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές και όλα τα παιδιά για την παρέα..»

«Είμαι, πλέον, σίγουρος ότι έχω ζήσει έναν από τους καλύτερους κι επεισοδιακότερους αγώνα αντοχής»

«Νομίζω ότι παρά τα όποια προβλήματα περάσαμε όλοι καλά. Ο Mr Tetrakinisi ή Ιχνηλάτης, όπως θέλει να τον αποκαλούμε τώρα τελευταία, ΈΣΚΙΣΕ!..»

«Μπράβο στον Ιχνηλάτη για μια πραγματικά ονειρεμένη διαδρομή!»

48 ώρες μετά τον τερματισμό του 24 Ώρες 4Χ4 2005, τα παραπάνω σχόλια δίνουν με τον καλύτερο τρόπο το στίγμα της εκδήλωσης, του πρώτου αγώνα του Επάθλου Αντοχής 4Χ4! Ακριβώς την ώρα που η Πολιτική Προστασία είχε κινητοποιηθεί σε όλη την Εύβοια για τα έντονα καιρικά φαινόμενα, 68 τετρακίνητα αυτοκίνητα έδιναν τη δική τους μάχη με τις συνθήκες και το χρόνο.

Ο αγώνας ξεκίνησε στις 13:00 του Σαββάτου 15 Ιανουαρίου από την πλατεία Αγίου Νικολάου στη Χαλκίδα και τερμάτισε 24 ώρες αργότερα στο ίδιο σημείο. Είκοσι τέσσερις ώρες, 540 χιλιόμετρα, σε μία ονειρεμένη διαδρομή, κάτω από εκπληκτικά δύσκολες συνθήκες. Τριάντα επτά από τα εξήντα οχτώ πληρώματα είδαν την σημαία του τερματισμού.

Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής, μέχρι τα προάστια της Κύμης, αποδείχθηκε σχετικά εύκολο για τα 68 πληρώματα. Οι περισσότεροι βγήκαν χωρίς ποινές από τις 3 ειδικές – regularity – διαδρομές, παρόλο το χιόνι που είχε ο δρόμος και τη χιονοθύελλα που ήταν σε εξέλιξη.

Με το βράδυ να παίρνει τη σκυτάλη από τη μέρα και τις καιρικές συνθήκες να χειροτερεύουν, το κομμάτι Βίταλο – Χιλιαδού – Λιμνιώνας – Ορυχεία – Πήλι αποδείχτηκε αποφασιστικό για τη συνέχεια. Τα 160 χιλιόμετρα πάνω στη Δίρφυ οδήγησαν σε εγκατάλειψη 8 από τα πληρώματα, τα περισσότερα λόγω κούρασης.

Το επόμενο κομμάτι Πήλι – Αγκάλη – Παπάδες – Τσαμπουρνιά – Ιστιαία είχε την πιο δύσκολη από πλευράς χρόνου και πλοήγησης ειδική. Εκεί κρίθηκαν ουσιαστικά όλα, αφού μόλις 47 πληρώματα κατάφεραν να την ολοκληρώσουν μέσα στο χρόνο που τους δόθηκε. Η λάσπη, το ξημέρωμα και η κούραση έδειξαν τα δόντια τους, ακόμη και στους καλύτερους των συμμετεχόντων.

Με το όρος Τελέθριο να είναι απροσπέλαστο λόγω του χιονιού, έμενε μόνο το Καντήλι να χωρίζει τα πληρώματα από την Χαλκίδα και τον τερματισμό. Τριάντα χιλιόμετρα με πολύ χιόνι και ακόμη περισσότερη λάσπη, ήταν το κερασάκι στην τούρτα του 24ωρου αγώνα, τη στιγμή που τα δελτία ειδήσεων έδιναν την Βόρεια Εύβοια αποκλεισμένη. Την ίδια ώρα 37 πληρώματα περνούσαν πάνω από το βουνό, μέσα δασικούς δρόμους και μονοπάτια, με αντίπαλο το χρόνο, αναζητώντας τη λύτρωση του τερματισμού στον πιο… ανδρικό αγώνα 4Χ4 των τελευταίων ετών.

Για την ιστορία τον αγώνα κέρδισαν οι… πρωτελάτες Αντώνης Βουλγαράκης/ Ηλίας Μακρής/ Κώστας Μακρής με ένα Mitsubishi Pajero 3.0 V6 (V20), που κατάφεραν να τερματίσουν με μόλις 16 λεπτά ποινής, ύστερα από 24 ώρες και βάλε αγώνα. Η εκπληκτική επίδοση του τρίο στις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα, τους έφερε παραπάνω από 10 λεπτά εμπρός από τους δεύτερους.

Η αυλαία του αγώνα έπεσε με την απονομή των κυπέλλων, που έγινε στις 19/1/2005 στο χώρο του Attart Off Road Park στις 20:00 με τη παρουσία όλων αυτών που θα μας δώσουν ένα συναρπαστικό Έπαθλο Αντοχής φέτος.
Tetrakinisi
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες