Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αργολίδα 4Χ4 2005 - Εντυπώσεις - Αποτελέσματα

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Μαρ 2005, 13:51

Καταντάει αστείο πλέον...

Μαθηματικά 3 δημοτικού, ιδιότητα αντιμετάθεσης λέγεται... Και χρειάζεσαι μαθηματικά να βγάλεις αποτελέσματα... Εκτός αν διαφωνείτε και σε αυτό κ. Κατσιμαλή...

Ο ορισμός σας είναι σωστός. Αυτό λέγεται αξίωμα στα μαθηματικά. Απο εκεί και πέρα όμως το αξίωμα αυτό εξυπηρετεί κάποιες σχέσεις:

Σχέση 1:

Καθυστέρηση = Πραγματικός - Ιδανικός

έχετε καμία αντίρρηση;


Σχέση 2:

Καθυστέρηση = Ποινή

εδώ, έχετε αντίρρηση;

Σχέση 3:

Σύνολο = Πραγματικός + Ποινή

εδώ;

Αν τις συνδυάσουμε αυτές, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, μας δίνουν

Σύνολο = Ιδανικός + 2 x Ποινή

Αυτό, για όσους έχουν παρακολουθήσει μαθηματικά πέραν του δημοτικού, δεν αλλάζει το αξίωμα, απλά είναι μία μαθηματική συνάρτηση ανάμεσα στο Σύνολο, τον ιδανικό χρόνο και την ποινή.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μαρ 2005, 14:11

Έχεις δίκιο γιατί άλλα εννοούσα και άλλα έγραφα.... με το μυαλό μου απασχολημένο στο ότι έχει διπλάσιες ποινές στα αποτελέσματα και ότι το παράδειγμα σου δεν παίζει στις προπορείες όπου οι ποινές είναι Χ10 και όχι Χ1.

Για να ξεμπερδέψουμε λίγο το κουβάρι... έβαλα ένα παράδειγμα στο προηγούμενο

------
Για να ξεμπερδέψουμε λίγο τον Markd.

Πραγματικοί χρόνοι regularity
X1: 00:32:12
X2: 00:27:37
X3: 00:55:25
X4: 00:26:37
X5: 00:30:40
---------------
TT: 02:52:31

Ποινες Regularity
P1: 00:00:12
P2: 00:01:37
P3: 00:00:25
P4: 00:00:37
P5: 00:01:46
---------------
TP: 00:04:37

Ποινές Απλών
Α1: 00:00:00
Α2: 00:00:00
Α3: 00:02:00
Α4: 00:00:00
Α5: 00:00:00
---------------
PA: 00:02:00


Σύνολο χρόνου: 2:52:31+00:04:37+00:02:00=02:59:08
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 11 Μαρ 2005, 14:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Μαρ 2005, 14:21

Αυτό μας δίνει

7:47:00 στο δρόμο (7:45:00 + 2 λεπτά ποινή)

καθυστέρηση

0:04:37 στις reg

Και ποινή

0:02:00 στις απλές

0:04:37 στις reg
άρα

7:47:00 + 0:04:37 + 0:02:00 + 0:04:37 = 7:58:14



σε πιό απλά μαθηματικά έχουμε

ιδανικός + 2 x ποινές = 7:45:00 + 2 x (0:04:37 + 0:02:00) =
7:45:00 + 2 x 0:06:37 = 7:45:00 + 0:13:14 = 7:58:14

Όσο δηλαδή του έχει χρεωθεί...
Τελευταία επεξεργασία από Tetrakinisi και 11 Μαρ 2005, 14:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μαρ 2005, 14:23

Tetrakinisi έγραψε:Αυτό μας δίνει

7:47:00 στο δρόμο (7:45:00 + 2 λεπτά ποινή)

καθυστέρηση

0:04:37 στις reg

Και ποινή

0:02:00 στις απλές

0:04:37 στις απλές

άρα

7:47:00 + 0:04:37 + 0:02:00 + 0:04:37 = 7:58:14



σε πιό απλά μαθηματικά έχουμε

ιδανικός + 2 x ποινές = 7:45:00 + 2 x (0:04:37 + 0:02:00) =
7:45:00 + 2 x 0:06:37 = 7:45:00 + 0:13:14 = 7:58:14

Όσο δηλαδή του έχει χρεωθεί...


Ξεκινώντας.... το 7:47:00 που... το βρήκες... ο χρόνος των ειδικών είναι 02:52:31
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Μαρ 2005, 14:33

O ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!!!

0:50:00 + 1:40:00 + 1:15:00 + 1:32:00 + 1:00:00 + 1:30:00 = 7:47:00

ΟΝ ΤΗΕ ROAD my friend...

O κανονισμός σας πουθενά δεν ξεχωρίζει ότι πρόκειται μόνο για τις regularite. Ειδικές δεν υπάρχουν σε αυτούς τους αγώνες αν δεν κάνω λάθος...

ΥΓ. Ο χρόνος που χρειάστηκε στις regularite δεν είναι παρά μέρος του πραγματικού χρόνου...
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μαρ 2005, 15:07

Tetrakinisi έγραψε:O ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!!!

0:50:00 + 1:40:00 + 1:15:00 + 1:32:00 + 1:00:00 + 1:30:00 = 7:47:00

ΟΝ ΤΗΕ ROAD my friend...

O κανονισμός σας πουθενά δεν ξεχωρίζει ότι πρόκειται μόνο για τις regularite. Ειδικές δεν υπάρχουν σε αυτούς τους αγώνες αν δεν κάνω λάθος...


Α. Χμ... λέτε να αρχίσουν να μετράνε και ... οι χρόνοι των απλών στους αγώνες για τον καθορισμό του νικητή; Οι ποινές τότε στις απλές γιατί είναι;
Ειδικές υπάρχουν και λέγονται Χρονομετρημένες δοκιμασίες ακριβείας (στους ορισμούς πάλι)
Λέτε τα αποτελέσματα του acropolis να είναι λάθος: http://www.acropolisrally.gr/el/online/ ... p?leg=leg1
:oops: :oops:

Β. Ακόμα και αν θέλετε να το ερμηνεύσετε έτσι, έχετε προσθέσει ΜΟΝΟ τους χρόνους των απλών και όχι και των regularity ενώ το άρθρο 20 του κανονισμού του Αργολίδα 4Χ4, λέει:

20.2 Ένα ή περισσότερα ΚΡΥΦΑ σημεία ελέγχου θα τοποθετηθούν κάπου μέσα στη διαδρομή. Οι χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας βαθμολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώματα στην δοθείσα ΜΩΤ, περνώντας από το ΚΡΥΦΟ σημείο ελέγχου, με βάση τον απλό υπολογισμό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα προσθέτοντας και τον πραγματικό χρόνο του πληρώματος.

Οπότε το σύνολο της κατάταξης σύμφωνα με την ερμηνεία σου είναι:
Κατάταξη=πραγματικός χρόνος απλών + ποινές απλών +πραγματικός χρόνος regularity + ποινές regularity

Γ. Σας υπενθυμιζω τέλος ότι το σύστημα υπολογισμού
Σύνολο = Ιδανικός + 2 x Ποινή
Δεν παίζει με όλους τους τρόπους (βλέπε προπορεία) και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην έκδοση....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Μαρ 2005, 15:26

Ακόμη και έτσι!!!

Το μόνο που αλλάζει είναι ο συνολικός χρόνος, όχι οι διαφορές και η σειρά!!! Απλά προσθέτεις τον ιδανικό χρόνο των reg 2:52:31 και κάτι ψιλά...

Όσον αφορά τον τύπο, ΠΑΙΖΕΙ όσο αφορα την ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ...

Στην προπορεία αλλάζει... Αλλα αυτό το έχω διεκρυνήσει εξ' αρχής...

ΥΓ. Ο συγγραφέας του κανονισμού, θα έπρεπε να έχει μεγάλα κέφια!!! Δεν εξηγείται αλλιώς όλο αυτό το μπέρδεμα.

Σε όλο το κόσμο η κατάταξη βγαίνει με βάση τις ποινές και μόνο. Το σύστημα αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία που κερδίζει Guiness σε περιπλοκότητα σκέψης.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Μαρ 2005, 15:35

superspy έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:Και τί είναι ο πραγματικός χρόνος δηλαδή;

Στην περίπτωση που καθυστερήσουμε δεν είναι ιδανικός + καθυστέρηση;

Θα μάθουμε νέα μαθηματικά τώρα;
...


Οχι, φυσικά !!!

Κανονισμός Αργολίδα 4Χ4, άρθρο 3, ορολογία:
― Πραγµατικός χρόνος: Ο πραγµατικός χρόνος που χρειάστηκε ένα πλήρωµα για να πραγµατοποιήσει µια διαδροµή.

(για να το κάνουμε πιο "λιανά" πόσο χρόνο έκανες να πάς απο το Α στο Β σημείο.)

Επίσης: Κανονισμός Αργολίδα 4Χ4, άρθρο 20.2, χρονομετρημένες ειδικές ακριβείας
.....
Οι χρονοµετρηµένες διαδροµές ακριβείας βαθµολογούνται αναλόγως του πόσο κοντά πλησίασαν τα πληρώµατα στην δοθείσα ΜΩΤ, περνώντας από το ΚΡΥΦΟ σηµείο ελέγχου, µε βάση τον απλό υπολογισµό χρόνος = απόσταση / ταχύτητα προσθέτοντας και τον πραγµατικό χρόνο του πληρώµατος.
....

Τα μαθηματικά είναι σταθερά.... αρκεί να γνωρίζεις τους κανόνες.

Υ.Γ.
Για να ξεμπερδέψουμε λίγο τον Markd.

Πραγματικοί χρόνοι regularity
X1: 00:32:12
X2: 00:27:37
X3: 00:55:25
X4: 00:26:37
X5: 00:30:40
TT: 02:52:31

Ποινες Regularity
P1: 00:00:12
P2: 00:01:37
P3: 00:00:25
P4: 00:00:37
P5: 00:01:46
TP: 00:04:37

Ποινές Απλών
Α1: 00:00:00
Α2: 00:00:00
Α3: 00:00:00
Α4: 00:00:00
Α5: 00:00:00
PA: 00:02:00


Σύνολο χρόνου: 2:52:31+00:04:37+00:02:00=02:59:08


Τώρα με μπέρδεψες περισσότερο.
Τα τελικά αποτελέσματα εγγυημένα θα αλλάξουν.
Έχω μιλήσει με τον αλυτάρχη.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Μαρ 2005, 15:38

Στην προκειμένη περίπτωση ο tetrakinisi έχει δίκιο.
Τα αποτελέσματα όμως θα αλλάξουν για ένα λάθος σε μία απλή διαδρομή.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Μαρ 2005, 15:41

markd έγραψε:Στην προκειμένη περίπτωση ο tetrakinisi έχει δίκιο.
Τα αποτελέσματα όμως θα αλλάξουν για ένα λάθος σε μία απλή διαδρομή.


Τι λάθος, ακριβώς; Θες να μας διευκρινίσεις;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό spiros » 11 Μαρ 2005, 15:42

Ο αγώνας του Ναυπλίου έγινε με καινούργιο κανονισμό που ήταν διαφορετικός από του 24 ώρες; Γιατί; Δηλαδή στο ίδιο έπαθλο ο κάθε οργανωτής θα έχει και τον δικό του κανονισμό; Δεν το πολυκαταλαβαίνω αυτό. Δεν θα έπρεπε να είναι κοινός;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Μαρ 2005, 15:52

tazmania έγραψε:
markd έγραψε:Στην προκειμένη περίπτωση ο tetrakinisi έχει δίκιο.
Τα αποτελέσματα όμως θα αλλάξουν για ένα λάθος σε μία απλή διαδρομή.


Τι λάθος, ακριβώς; Θες να μας διευκρινίσεις;


Τα 2 λεπτά που μου έχουν χρεώσει στην απλή 3 είναι αποδεδειγμένα λάθος.
Έχω στα χέρια μου και το καρνέ και την κατάσταση εκκινήσεων και την ταινία από το χρονόμετρο του κριτη.
Όλα αυτά αποδικνείουν οτι μου δώθηκε εκκίνηση σις 12:39 και όχι στις 12:37 που λένε τα αποτελέσματα.
Συμπέρασμα;
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Μαρ 2005, 15:52

spiros έγραψε:Ο αγώνας του Ναυπλίου έγινε με καινούργιο κανονισμό που ήταν διαφορετικός από του 24 ώρες; Γιατί; Δηλαδή στο ίδιο έπαθλο ο κάθε οργανωτής θα έχει και τον δικό του κανονισμό; Δεν το πολυκαταλαβαίνω αυτό. Δεν θα έπρεπε να είναι κοινός;


Εδώ στον ένα αγώνα τρέχεις στην μια κατηγορία και στον άλλο σε άλλη :shock: :shock: Και μιλάμε πάντα για το ίδιο έπαθλο :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μαρ 2005, 15:59

Επειδή τελικά είναι καλύτερα να ασχοληθεί η οργανωτική επιτροπή του αγώνα παρά να εφαρμόζουμε την παροιμία «δυο γάιδαροι μάλωναν σε… ξένο αχυρώνα», απλώς να υπενθυμίσω και τα άρθρα του κανονισμού Αργολίδα, σε αναμονή της επισήμης ανακοινωσης των αποτελεσμάτων:

4.1 Ο Αλυτάρχης είναι υπεύθυνος για την τήρηση των κανονισµών σε ολόκληρη τη διάρκειά του αγώνα.

24. Τα αποτελέσµατα και οι αποφάσεις της οργανωτικής επιτροπής και του αλυτάρχη δεν εφεσιβάλλονται και δεν αµφισβητούνται.

Και 25.1 Ο Αλυτάρχης είναι υπεύθυνος για τη χρονοµέτρηση του αγώνα.

Τέλος μια και ο κανονισμός του Αργολίδα κατα τον κύριο Αθανασίου είχε κέφια να υπενθυμίσω τα λεγόμενα του στο http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1363.html

Tetrakinisi έγραψε:Μια και γίναμε πολλοί, ας δούμε ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Επάθλου Αντοχής 4Χ4.

1. Οι αγώνες του διοργανώνονται από λέσχες και ανθρώπους με χρόνια εμπειρία τόσο στους αγώνες 4Χ4 όσο και στο off roading. Οργανωτές που πρωτοστάτησαν στην δημιουργία και προβολή των αγώνων αντοχής στη χώρα μας. Ανθρώπους που έχουν συμμετάσχει και χτίσει διεθνείς αγώνες, με ιδιαίτερη επιτυχία.

.....
3. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 έχουν ένα σταθερό πλάνο κανονισμών, οι οποίοι δεν αλλάζουν μέσα στο χρόνο, προσφέροντας στους αγωνιζόμενους τη δυνατότητα να εξελίξουν τα αυτοκίνητά τους, εκμεταλλευόμενοι αυτή τη σταθερότητα. Αυτό μειώνει συνολικά το κόστος συμμετοχής, μια και οι διορθωτικές επεμβάσεις περιορίζονται στις ελάχιστες.
....
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 11 Μαρ 2005, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Μαρ 2005, 16:03

superspy έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:Μια και γίναμε πολλοί, ας δούμε ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Επάθλου Αντοχής 4Χ4.

1. Οι αγώνες του διοργανώνονται από λέσχες και ανθρώπους με χρόνια εμπειρία τόσο στους αγώνες 4Χ4 όσο και στο off roading. Οργανωτές που πρωτοστάτησαν στην δημιουργία και προβολή των αγώνων αντοχής στη χώρα μας. Ανθρώπους που έχουν συμμετάσχει και χτίσει διεθνείς αγώνες, με ιδιαίτερη επιτυχία.

.....
3. Οι αγώνες του Επάθλου Αντοχής 4Χ4 έχουν ένα σταθερό πλάνο κανονισμών, οι οποίοι δεν αλλάζουν μέσα στο χρόνο, προσφέροντας στους αγωνιζόμενους τη δυνατότητα να εξελίξουν τα αυτοκίνητά τους, εκμεταλλευόμενοι αυτή τη σταθερότητα. Αυτό μειώνει συνολικά το κόστος συμμετοχής, μια και οι διορθωτικές επεμβάσεις περιορίζονται στις ελάχιστες.
....


O συγγραφέας αυτού είναι εγώ...

Του κανονισμού, δεν μας λέτε ποιός είναι;

ΥΓ. Ο τεχνικός έφορος πάντως ήταν καλά δασκαλεμένος απο τον κ. Κατσιμαλή. Γι' αυτό και μπέρδεψε τα μπούτια των αγωνιζομένων!!!

ΥΓ2. Τα σχόλια περί λάθων σε αποτελέσματα απο συγκεκριμένα άτομα, μου θυμίζει μία παλιά παροιμία...
Τελευταία επεξεργασία από Tetrakinisi και 11 Μαρ 2005, 16:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Tetrakinisi
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες