Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2ος αγώνας επάθλου trail -ΛΕΣΧΗ 4wd ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ-

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό LESXI_4X4_PERISTERIOY » 09 Μάιος 2005, 18:09

Μην πυροβολείτε τον πιανίστα…..

Όχι, το Περιστέρι δεν την έκανε με ελαφρά… Είμαστε 2 άτομα από τη λέσχη που προσπαθούμε να παρακολουθούμε – απαντάμε – διαχειριζόμαστε ότι έχει σχέση με τα «ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας» (όλα τα forum, mail, ιστοσελίδες κτλ κτλ.)
Απλά πήξαμε αυτό τον καιρό με διάφορα στις δουλείες μας, γυρίζουμε σπίτια μας πολύ αργά το βράδυ και το μόνο που προσπαθούμε να «κερδίσουμε» είναι λίγος από το χαμένο ύπνο… Επιπλέον ο γραφών «έφαγε» και μια ξαφνική εκτός προγράμματος εγχείρηση μέσα στις γιορτές, οπότε έμεινε ένας μόνο… Πληροφορηθήκαμε το συγκεκριμένο post την Παρασκευή και μόλις τώρα καταφέραμε να κάνουμε ένα Log in για να απαντήσουμε… Ζητούμε λοιπόν λίγη κατανόηση… και προκαταβολικά συγχώρεση για τυχόν αναφορές σε σημεία που πιθανόν να έχουν ήδη ξαναειπωθεί.

Στο θέμα λοιπόν…

Όσον αφορά στην τηλεοπτική προβολή του αγώνα… ότι ξέρετε ξέρουμε, αφού σε προσπάθεια επικοινωνίας με το Super sport δεν καταφέραμε να βγάλουμε άκρη. Κάποιος μας είπε (άσχετος με το 4χ4) ότι μάλλον έδειξε κάποια πλάνα η εκπομπή TRACTION την προηγούμενη εβδομάδα (δεν το είδαμε αλλά από την περιγραφή μάλλον ο αγώνας του Περιστερίου πρέπει να ήταν). Από εκεί και πέρα μόλις καταφέρουμε να βγάλομε άκρη θα σας ενημερώσουμε. Προς το παρόν υπάρχει ένα DVD από δική μας κάμερα με όλα τα εμπόδια, + άλλο ένα με κάποια επιπλέον πλάνα, όχι όμως από όλα τα εμπόδια, σε αρκετά καλή ποιότητα. Τα έχουμε και τα δύο στα χέρια μας και μπορούμε να κάνουμε αντίγραφα σε όποιον θελήσει. Οπότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6973-044044 (Καλιαρόπουλος Νίκος), και ενημερώστε και όποιον άλλο γνωρίζετε ότι μπορεί να τα θέλει και δεν θα διαβάσει αυτό το post.

Στο θέμα του αγώνα τώρα…

Το πρώτο εμπόδιο της Κ2 όπως ξέρετε αποδείχθηκε λάθος σχεδιασμένο, όπως άλλωστε ειπώθηκε και από τον πρόεδρο της λέσχης κατά την απονομή. Ένα λάθος που προέκυψε από το γέμισμα του εμποδίου με νερό που δημιούργησε λάσπη και κατέστρεψε το πάτημα που είχαμε σχεδιάσει ώστε να βγαίνει η μούρη των αυτ/των προς τα επάνω και όχι να βουλιάζουν και να χτυπάνε με τη μούρη πάνω στον τοίχο. Λάθος για το οποίο καθαρά η οργάνωση φέρει την ευθύνη.

Για το εμπόδιο που ακυρώθηκε (η μεγάλη ανηφόρα)

Η απόφαση πάρθηκε όχι γιατί δεν πέρναγε (άλλωστε μετά το τέλος του αγώνα όσα αυτ/τα το επιχείρησαν το κατάφεραν) αλλά επειδή θεωρήθηκε ότι κάποια αυτ/τα διέτρεχαν κίνδυνο και δεν θελήσαμε να το ρισκάρουμε. Μην ξεχνάμε ότι σκοπός είναι να τελειώσει ο αγώνας με τις δυνατόν λιγότερες ζημιές για τα αυτ/τα και με το δυνατόν μικρότερο κίνδυνο για τους οδηγούς. Και αυτό δεν είναι ότι πιο εύκολο όταν έχεις αυτ/τα διαφόρων δυνατοτήτων, οδηγούς με διαφορετικές ικανότητες και εμπειρία ενώ παράλληλα θέλεις να στήσεις ένα αγώνα δύσκολο και θεαματικό. Οι ισορροπίες είναι πλέον πολύ λεπτές… Και εφόσον είχαμε έτοιμη την εναλλακτική….

Κοντά – μακριά αυτ/τα….

Εδώ είναι και το μεγάλο πρόβλημα.….. Κατά το σχεδιασμό της πίστας διαπιστώσαμε το αναμενόμενο… πρόβλημα που προκύπτει από το φετινό κανονισμό. Ο μη διαχωρισμός των αυτ/των σε κοντά και μακριά. Πώς να φτιάξεις ένα εμπόδιο που θα είναι το ίδιο δύσκολο στην προσπέλασή του από ένα Samurai και το ίδιο δύσκολο για ένα Navara? Οι πόρτες των εμποδίων είναι φέτος αρκετά μεγάλες αρά η δυσκολία πρέπει να βρίσκεται σε αυτό καθ’ αυτό το εμπόδιο. Είναι μάλλον αδύνατο να υπάρξει ο ίδιος βαθμός δυσκολίας για δύο τέτοια αυτ/τα. Συνεπώς θα πρέπει να φτιάξει κάποιος ένα εμπόδιο που να ευνοούνται τα κοντά, και ένα άλλο που να εννοούνται τα μακριά ώστε να κρατηθεί μια ισορροπία στον αγώνα. Το κακό είναι ότι ένα δύσκολο εμπόδιο για τα κοντά είναι απροσπέλαστο για τα μακριά, ενώ ένα ευνοϊκό για τα μακριά (όπως το ανηφορικό που ακυρώθηκε) είναι επικίνδυνο για τα κοντά. Γιατί για να ευνοηθεί ένα μακρύ θα πρέπει να φτιαχτεί εμπόδιο με μεγάλες κάθετες κλίσεις, ή βαθιές λακκούβες (κάτι σαν το τελευταίο της Κ3), άρα ρισκάρεις το αυτ/το και τη σωματική ακεραιότητα του οδηγού ενός κοντού αυτ/του….
Αυτό συνέβη στο 1ο εμπόδιο της Κ3 που αποδείχτηκε απροσπέλαστο στην είσοδο για τα μακριά, αλλά και επικίνδυνο στην αρχική (πριν την αλλαγή) έξοδο για τα κοντά πράγμα που παρ’ όλ’ αυτά είναι και πάλι αποκλειστική ευθύνη της λέσχης και συνδέεται με το επόμενο σχόλιο.


Δοκιμή της πίστας κατά το σχεδιασμό…..

Ένα ευαίσθητο και δύσκολο σημείο. Δοκιμάσαμε την πίστα με δικό μας αυτ/το στον πρώτο μας αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά θετικό και χαρακτηρίστηκε σαν σωστή κίνηση. Αυτό γιατί τα εμπόδια περνάγανε άνετα με τα περισσότερα αυτ/τα (αφού είχανε δοκιμαστεί με Jimny χωρίς μπλοκέ διαφορικό) ενώ για τα πιο εξελιγμένα ήταν «περίπατος». Η μεγάλη διαφορά ήταν ότι μπορούσες να «παίξεις» με τα κολωνάκια για να δυσκολέψεις τους οδηγούς, ενώ δεν υπήρχε το πρόβλημα των κοντών μακριών γιατί η βαθμολογία ήταν ξεχωριστή. Άρα κανένα πρόβλημα και όλα καλά.
Φέτος η απόσταση που επιβάλλει ο κανονισμός για τα κολωνάκια τα καθιστά σχεδόν ανύπαρκτα. Συνεπώς πρέπει αναγκαστικά να δυσκολέψει η μορφή και η σχεδίαση των εμποδίων. Ωραία μέχρι εδώ. Αλλά τι γίνεται όταν ο διοργανωτής δεν διαθέτει αυτ/το για δοκιμή? Να δοκιμαστεί η πίστα με το ίδιο Jimny που δοκιμάστηκε πέρσι? Και αν αυτό το αυτ/το περνάει τότε του Δελή ή του Βορδοναράκη ή του Καραφωτιά ή… ή… τι θα κάνουν? Μάλλον βόλτα…..
Και ίσως και να υπάρχουν μερικά πιο ικανά αυτ/τα στη λέσχη, και οι ιδιοκτήτες – μέλη τα προσφέρουν για δοκιμή. Ναι αλλά αυτά είναι που παίρνουν μέρος και στον αγώνα. Είναι σωστό να μπουν μέσα ώστε να σχεδιαστούν τα εμπόδια στα μέτρα τους? Όσο για τα μακριά…. Αυτά και αν είναι που σπανίζουν. Στη λέσχη μας υπάρχει μόνο το Navara του Φιλίππου, ο οποίος και το εμπιστεύεται στα χέρια της οργάνωσης για δοκιμή της πίστας χωρίς δεύτερη σκέψη. Να το πάρουμε και να στήσουμε εμπόδια στα μέτρα του αυτ/του και μετά να τρέξει? Δεν το βλέπουμε σωστό και δικαίως θα διαμαρτυρηθούν μετά οι υπόλοιποι. Αναγκαστικά λοιπόν η πίστα σχεδιάστηκε καθαρά εμπειρικά και σε πολλά σημεία χωρίς δοκιμή.

Συμπερασματικά…..

Πήραμε το ρίσκο να κάνουμε ένα δύσκολο αγώνα, κάπου μας «βγήκε» και κάπου όχι. Μαζέψαμε και μαζεύουμε ακόμα γνώμες και απόψεις. Μελετήσαμε και μελετάμε ακόμα τα προβλήματα και τις όποιες παραλήψεις πέσανε στη δικιά μας αντίληψη, μας είπατε, διαβάσαμε, ακούσαμε….. Είμαστε πάντα ανοιχτοί σε σχόλια (ειδικά αρνητικά), υποδείξεις και προτάσεις από θεατές και αγωνιζόμενους. Πιστεύουμε ότι μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει βελτίωση, έχοντάς ανοιχτό μυαλό και αυτιά, μηδενικό «εγωισμό», αναγνώριση των λαθών μας και πάνω απ’ όλα καλή διάθεση και όρεξη.
Σύμφωνα με όσα ακούσαμε και διαβάσαμε για τη γενική εικόνα του αγώνα και της οργάνωσης, τα πήγαμε αρκετά καλά. Πιστεύουμε όμως ότι μπορούμε και πολύ καλύτερα, με τη δικιά σας υποστήριξη και τη δικιά σας βοήθεια.

Τέλος να ευχαριστήσουμε για μία ακόμα φορά τους αγωνιζόμενους, τους θεατές αλλά και τους χορηγούς του αγώνα.
Άβαταρ μέλους
LESXI_4X4_PERISTERIOY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:27
Τοποθεσία: Περιστερι

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες