Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2ος αγώνας επάθλου trail -ΛΕΣΧΗ 4wd ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ-

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό LESXI_4X4_PERISTERIOY » 07 Απρ 2005, 20:03

Οι συμμετοχές για το 2ο trial fedima cup 2005 της Λέσχης 4Χ4 Περιστερίου είναι:

1 ΚΑΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PAJERO
2 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SAMURAI
3 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI
4 ΜΠΕΛΕΓΡΑΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ JEEP
5 ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ LR-90
6 ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΠΑΡΗΣ LR-90
7 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓ. LR-90
8 ΔΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SATURN
9 ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣ PLAYMOBIL
10 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ WRANGLER
11 ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΗΛΙΑΣ NAVARA
12 ΚΛΕΩΠΑΣ ΝΙΚΟΣ CJ7
13 ΡΑΒΑΝΗΣ ΠΑΡΗΣ FM-90
14 ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI
15 ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA
16 ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ SAMURAI
17 ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ VITARA
18 ΒΑΣΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ LR-90
19 ΘΕΡΜΟΣ ΒΑΙΛΗΣ JIMNY
20 ΣΚΕΝΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ TERRIOS
21 ΜΑΡΚΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SAMURAI
22 ΜΠΙΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ KIA
23 ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ WRANGLER
24 ΑΝΑΣΤΑΣΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 2CV
25 ΚΙΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA
26 ΜΠΑΤΗΣ ΘΑΝΟΣ LAND CRUISER
27 ΚΟΛΙΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΝΑΣΤ. MITS. L200
28 ΒΟΡΔΟΝΑΡΑΚΗΣ ΕΜΜ. SAMURAI
29 ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ LADA
30 ΚΑΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΙΑΝ. JIMNY
31 ΜΙΣΕΡΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ JIMNY
32 ΚΑΠΟΥΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ NAVARA
33 ΤΣΙΡΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ PAJERO


Το Σάββατο θα ανακοινωθεί και η σειρά εκκίνησης των αγωνιζομένων ανά κατηγρορία.
Άβαταρ μέλους
LESXI_4X4_PERISTERIOY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:27
Τοποθεσία: Περιστερι

Δημοσίευσηαπό LESXI_4X4_PERISTERIOY » 09 Απρ 2005, 19:25

Παρατίθεται ο πίνακας εκκινούντων του αγώνα


ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΚΚΙΝΟΥΝΤΩΝ 2o TRIAL ΛΕΣΧΗΣ 4WD ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ




A/A ΑΡΙΘ. ΣΥΜ. ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΜΑΡΚΑ-ΤΥΠΟΣ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
1 1 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI K3
2 2 ΔΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SATURN K3
3 3 ΚΟΛΙΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΝΑΣΤ. MITS. L200 K3
4 4 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ WRANGLER K3
5 5 ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΠΑΡΗΣ LR-90 K3
6 6 ΒΟΡΔΟΝΑΡΑΚΗΣ ΕΜΜ. SAMURAI K3
7 7 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SAMURAI K3
8 8 ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA K3
9 9 ΑΝΑΣΤΑΣΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 2CV K3
10 10 ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΗΛΙΑΣ NAVARA K3
11 11 ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ VITARA K3
12 12 ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣ PLAYMOBIL K3
13 14 ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ SAMURAI K3
14 15 ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ LR-90 K3
15 16 ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ WRANGLER K3
16 17 ΘΕΡΜΟΣ ΒΑΙΛΗΣ JIMNY K3
17 18 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓ. LR-90 K3
18 19 ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ LADA K3
19 20 ΜΠΕΛΕΓΡΑΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ JEEP K3
20 21 ΚΑΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΙΑΝ. JIMNY K3
21 22 ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI K3
22 23 ΚΑΠΟΥΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ NAVARA K3
23 24 ΜΙΣΕΡΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ JIMNY K3
24 25 ΚΛΕΩΠΑΣ ΝΙΚΟΣ CJ7 K2
25 26 ΤΣΙΡΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ PAJERO K2
26 27 ΜΠΑΤΗΣ ΘΑΝΟΣ LAND CRUISER K2
27 28 ΡΑΒΑΝΗΣ ΠΑΡΗΣ FM-90 K2
28 29 ΣΚΕΝΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ TERRIOS Κ2
29 30 ΜΠΙΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ KIA K2
30 31 ΚΑΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PAJERO K2
31 32 ΒΑΣΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ LR-90 K2
32 33 ΜΑΡΚΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SAMURAI K2
33 34 ΚΙΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA Κ2
Άβαταρ μέλους
LESXI_4X4_PERISTERIOY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:27
Τοποθεσία: Περιστερι

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Απρ 2005, 06:19

Συγχαρητήρια στη λέσχη, αν και τα εμπόδια θύμισαν λίγο mud cup.
Αν γίνεται θα ήθελα αναλυτικά τις ποινές για κάθε εμπόδιο της Κ2.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Απρ 2005, 09:35

Δυστυχώς πήγα καθυστερημένος στον αγώνα και εχασα την αρχή που απ' ότι έμαθα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Έχω να κάνω ένα μικρό σχόλιο μόνο. Σε κάποιο εμπόδιο (δεν ξέρω τον αριθμό αλλά θα καταλάβετε ποιό είναι από την περιγραφή) το πρώτο αυτοκίνητο (ένα μαύρο suzuki samurai) παραλίγο να τουμπάρει όταν έκανε σούζα και στάθηκε κάθετα στο εμπόδιο με αποτέλεσμα να ακυρωθεί τελικά το εμπόδιο. Πως οι διοργανωτές έβγαλαν το συμπέρασμα οτι το εμπόδιο ήταν επικίνδυνο τη στιγμή που δε δοκίμασε κανένα άλλο και μάλιστα το πρώτο που δοκίμασε ήταν σχεδόν νορμάλ ?? Μπορούσε να δοκιμάσει και ο δεύτερος (ο Δελής αν θυμάμαι καλά) καθώς και άλλοι αγωνιζόμενοι με τα πολύ εξελιγμένα τετρακίνητά τους για να βγει ένα πιο λογικό συμπέρασμα. Έστω και ένα αυτοκίνητο να ανέβαινε, το εμπόδιο έπρεπε να μετρήσει.
Σε τελική ανάλυση, ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο τετρακίνητο τούμπαρε δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας για τον οδηγό καθώς η ταχύτητα ήταν μηδενική και απλά θα τσαλακωνόταν λίγο ο ουρανός.
Μάλιστα, και στο επόμενο εμπόδιο θέλανε να αλλάξουν το σημείο εισόδου θεωρώντας οτι είναι επικίνδυνο και χρειάστηκε και επιμείνει ο Γιάννης (Δελλής), ο Μάνος (Βορδοναράκης) και δε θυμάμαι ποιός άλλος οδηγός για να πειστούν να το αφήσουν ως έχει και να δούμε λίγο θέαμα.
Το επίπεδο των οχημάτων έχει ανέβει πολύ και λογικό είναι να ανέβει και το επίπεδο της δυσκολίας. Κανείς δε θέλει να πάει να δει θηριώδη τετρακίνητα να κάνουν μια βολτούλα στο χώμα, ούτε οι θεατές, ούτε και οι οδηγοί τους που έχουν καταθέσει χρήματα, προσωπική εργασία και χρόνο για να εξελίξουν τα οχήματά τους. Στο προηγούμενο Trial της Εκάλης στην ίδια πίστα οι περισσότεροι βαρεθήκαμε τη ζωή μας καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα (της κατηγορίας Κ3) πέρασαν όλα σχεδόν τα εμπόδια χαλαρά χωρίς δυσκολία και με το ζόρι πήγαμε να δούμε αυτό τον αγώνα (μια από τα ίδια είπαμε).
Δεν έχω σκοπό να μειώσω την προσπάθεια των (όποιων) διοργανωτών αλλά πρέπει να καταλάβουμε τι θέλουμε για να έχουμε και το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Συγνώμη για τη φλυαρία μου :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Απρ 2005, 10:25

Metalaxe έγραψε:Δυστυχώς πήγα καθυστερημένος στον αγώνα και εχασα την αρχή που απ' ότι έμαθα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Έχω να κάνω ένα μικρό σχόλιο μόνο. Σε κάποιο εμπόδιο (δεν ξέρω τον αριθμό αλλά θα καταλάβετε ποιό είναι από την περιγραφή) το πρώτο αυτοκίνητο (ένα μαύρο suzuki samurai) παραλίγο να τουμπάρει όταν έκανε σούζα και στάθηκε κάθετα στο εμπόδιο με αποτέλεσμα να ακυρωθεί τελικά το εμπόδιο. Πως οι διοργανωτές έβγαλαν το συμπέρασμα οτι το εμπόδιο ήταν επικίνδυνο τη στιγμή που δε δοκίμασε κανένα άλλο και μάλιστα το πρώτο που δοκίμασε ήταν σχεδόν νορμάλ ?? Μπορούσε να δοκιμάσει και ο δεύτερος (ο Δελής αν θυμάμαι καλά) καθώς και άλλοι αγωνιζόμενοι με τα πολύ εξελιγμένα τετρακίνητά τους για να βγει ένα πιο λογικό συμπέρασμα. Έστω και ένα αυτοκίνητο να ανέβαινε, το εμπόδιο έπρεπε να μετρήσει.
Σε τελική ανάλυση, ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο τετρακίνητο τούμπαρε δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας για τον οδηγό καθώς η ταχύτητα ήταν μηδενική και απλά θα τσαλακωνόταν λίγο ο ουρανός.
Μάλιστα, και στο επόμενο εμπόδιο θέλανε να αλλάξουν το σημείο εισόδου θεωρώντας οτι είναι επικίνδυνο και χρειάστηκε και επιμείνει ο Γιάννης (Δελλής), ο Μάνος (Βορδοναράκης) και δε θυμάμαι ποιός άλλος οδηγός για να πειστούν να το αφήσουν ως έχει και να δούμε λίγο θέαμα.
Το επίπεδο των οχημάτων έχει ανέβει πολύ και λογικό είναι να ανέβει και το επίπεδο της δυσκολίας. Κανείς δε θέλει να πάει να δει θηριώδη τετρακίνητα να κάνουν μια βολτούλα στο χώμα, ούτε οι θεατές, ούτε και οι οδηγοί τους που έχουν καταθέσει χρήματα, προσωπική εργασία και χρόνο για να εξελίξουν τα οχήματά τους. Στο προηγούμενο Trial της Εκάλης στην ίδια πίστα οι περισσότεροι βαρεθήκαμε τη ζωή μας καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα (της κατηγορίας Κ3) πέρασαν όλα σχεδόν τα εμπόδια χαλαρά χωρίς δυσκολία και με το ζόρι πήγαμε να δούμε αυτό τον αγώνα (μια από τα ίδια είπαμε).
Δεν έχω σκοπό να μειώσω την προσπάθεια των (όποιων) διοργανωτών αλλά πρέπει να καταλάβουμε τι θέλουμε για να έχουμε και το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Συγνώμη για τη φλυαρία μου :wink:


Μήν ξεχνάς ότι υπήρχε και η Κ2.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Απρ 2005, 10:30

markd έγραψε:Μήν ξεχνάς ότι υπήρχε και η Κ2.

Αυτό δε λέει τίποτα, θα μπορούσαν είτε να την παρακάμψουν είτε να μη μετρήσει για την Κ2. Αν φτιάχνονται τα εμπόδια με γνώμονα την Κ1 ή Κ2 τότε τα αυτοκίνητα της Κ3 θα κάνουν περίπατο χωρίς νόημα.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό LESXI_4X4_PERISTERIOY » 11 Απρ 2005, 11:13

Η κατάταξη για το 2ο trial fedima cup της Λέσχης 4Χ4 Περιστερίου έχει ως εξής:


Κατηγορία - Κ3 --

1 ΒΟΡΔΟΝΑΡΑΚΗΣ ΕΜΜ. SAMURAI K3 200
2 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ WRANGLER K3 930
3 ΜΙΣΕΡΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ JIMNY K3 940
4 ΘΕΡΜΟΣ ΒΑΙΛΗΣ JIMNY K3 1,040
5 ΔΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SATURN K3 1,070
6 ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ LR-90 K3 1,070
7 ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ VITARA K3 1,160
8 ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ WRANGLER K3 1,180
9 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI K3 1,640
10 ΚΟΜΝΗΝΟΣ ΠΑΡΗΣ LR-90 K3 1,670
11 ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ LADA K3 1,680
12 ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ SAMURAI K3 1,770
13 ΑΝΑΣΤΑΣΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 2CV K3 1,840
14 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SAMURAI K3 2,770
15 ΜΠΕΛΕΓΡΑΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ JEEP K3 3,100
16 ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣ PLAYMOBIL K3 3,140
17 ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΗΛΙΑΣ NAVARA K3 3,340
18 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓ. LR-90 K3 3,440
19 ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ SAMURAI K3 3,800
20 ΚΟΛΙΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΝΑΣΤ. MITS. L200 K3 4,800
21 ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA K3 5,300
22 ΚΑΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΙΑΝ. JIMNY K3 6,000

Κατηγορία -- Κ2 --

1 ΡΑΒΑΝΗΣ ΠΑΡΗΣ FM-90 K2 1,010
2 ΚΙΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ VITARA K2 1,640
3 ΚΑΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PAJERO K2 1,810
4 ΚΛΕΩΠΑΣ ΝΙΚΟΣ CJ7 K2 1,840
5 ΜΑΡΚΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SAMURAI K2 1,870
6 ΒΑΣΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ LR-90 K2 2,040
7 ΜΠΙΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ KIA K2 2,550
8 ΣΚΕΝΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ TERRIOS K2 2,590
9 ΤΣΙΡΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ PAJERO K2 2,660
10 ΚΑΠΟΥΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ NAVARA K2 3,420
11 ΜΠΑΤΗΣ ΘΑΝΟΣ LAND CRUISER K2 5,300


Θα ανακοινωθούν και τα αποτελέσματα ανα εμπόδιο.
Άβαταρ μέλους
LESXI_4X4_PERISTERIOY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:27
Τοποθεσία: Περιστερι

Δημοσίευσηαπό jdelis » 11 Απρ 2005, 13:11

Metalaxe έγραψε:Δυστυχώς πήγα καθυστερημένος στον αγώνα και εχασα την αρχή που απ' ότι έμαθα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Έχω να κάνω ένα μικρό σχόλιο μόνο. Σε κάποιο εμπόδιο (δεν ξέρω τον αριθμό αλλά θα καταλάβετε ποιό είναι από την περιγραφή) το πρώτο αυτοκίνητο (ένα μαύρο suzuki samurai) παραλίγο να τουμπάρει όταν έκανε σούζα και στάθηκε κάθετα στο εμπόδιο με αποτέλεσμα να ακυρωθεί τελικά το εμπόδιο. Πως οι διοργανωτές έβγαλαν το συμπέρασμα οτι το εμπόδιο ήταν επικίνδυνο τη στιγμή που δε δοκίμασε κανένα άλλο και μάλιστα το πρώτο που δοκίμασε ήταν σχεδόν νορμάλ ?? Μπορούσε να δοκιμάσει και ο δεύτερος (ο Δελής αν θυμάμαι καλά) καθώς και άλλοι αγωνιζόμενοι με τα πολύ εξελιγμένα τετρακίνητά τους για να βγει ένα πιο λογικό συμπέρασμα. Έστω και ένα αυτοκίνητο να ανέβαινε, το εμπόδιο έπρεπε να μετρήσει.
Σε τελική ανάλυση, ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο τετρακίνητο τούμπαρε δεν υπήρχε θέμα ασφάλειας για τον οδηγό καθώς η ταχύτητα ήταν μηδενική και απλά θα τσαλακωνόταν λίγο ο ουρανός.
Μάλιστα, και στο επόμενο εμπόδιο θέλανε να αλλάξουν το σημείο εισόδου θεωρώντας οτι είναι επικίνδυνο και χρειάστηκε και επιμείνει ο Γιάννης (Δελλής), ο Μάνος (Βορδοναράκης) και δε θυμάμαι ποιός άλλος οδηγός για να πειστούν να το αφήσουν ως έχει και να δούμε λίγο θέαμα.
Το επίπεδο των οχημάτων έχει ανέβει πολύ και λογικό είναι να ανέβει και το επίπεδο της δυσκολίας. Κανείς δε θέλει να πάει να δει θηριώδη τετρακίνητα να κάνουν μια βολτούλα στο χώμα, ούτε οι θεατές, ούτε και οι οδηγοί τους που έχουν καταθέσει χρήματα, προσωπική εργασία και χρόνο για να εξελίξουν τα οχήματά τους. Στο προηγούμενο Trial της Εκάλης στην ίδια πίστα οι περισσότεροι βαρεθήκαμε τη ζωή μας καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα (της κατηγορίας Κ3) πέρασαν όλα σχεδόν τα εμπόδια χαλαρά χωρίς δυσκολία και με το ζόρι πήγαμε να δούμε αυτό τον αγώνα (μια από τα ίδια είπαμε).
Δεν έχω σκοπό να μειώσω την προσπάθεια των (όποιων) διοργανωτών αλλά πρέπει να καταλάβουμε τι θέλουμε για να έχουμε και το ποθούμενο αποτέλεσμα.
Συγνώμη για τη φλυαρία μου :wink:

Αυτά που αναφέρεις Αντώνη έχουν σοβαρή βάση αλλά σηκώνουν και πολύ συζήτηση.
Όντως πιστεύω πως το συγκεκριμένο εμπόδιο μπορούσε να βγει από αρκετά αυτοκίνητα. Μετά τον αγώνα μάλιστα κανά δύο από τους αγωνιζόμενους το δοκίμασαν και βγήκε με ευκολία. ΑΛΛΑ : αυτοκίνητα σαν το Samurai θα κινδύνευαν επίσης με τούμπα. Κι αυτό γιατί 1) λόγω έλλειψης δύναμης του κινητήρα έπρεπε να μπουν με φόρα και 2) λόγω μικρού βάρους η μούρη μπορούσε να αναπήδήσει εύκολα. Δυνατότερα και βαρύτερα αυτοκίνητα δεν θα είχαν πρόβλημα. Η πιθανή τούμπα όμως (ανάσκελη) θα ήταν πολύ άσχημη και μάλιστα από αυτοκίνητα χωρίς roll cage. Γι' αυτό και πιστεύω πως οι οργανωτές έπραξαν σωστά και γι' αυτό δε ζήτησα να γίνει.
Αντίθετα το τελευταίο ήταν δύσκολο αλλά όχι επικίνδυνο. Άρα δεν υπήρχε λόγος ακύρωσης. Εξαίρεση ίσως η έξοδός του, αφού δύο μόνο έφτασαν ως εκεί και το ένα τούμπαρε (και το άλλο κόντεψε). Πιστεύω πως αν έφταναν κι άλλοι θα υπήρχε το ίδιο πρόβλημα.
Για τα υπόλοιπα (σχετικά με δυσκολία, θέαμα κλπ.) συμφωνώ απόλυτα, αρκεί τα εμπόδια να σχεδιάζονται σωστά ανάλογα με τις δυνατότητες των κατηγοριών.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Απρ 2005, 14:12

Γιάννη θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου, απλά λέω οτι τα δύσκολα εμπόδια (σαν αυτό που ακυρώθηκε) θα μπορούσαν να μετράνε μόνο στην Κ3 ας πούμε.
Ας υπάρχουν και μερικά εμπόδια (1 ή 2) όπου θα προορίζονται για την κατηγορία Κ3 και μόνο. Πάντως θα έπρεπε οι οργανωτές να έχουν δοκιμάσει τα εμπόδια από πριν για να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Pajo » 11 Απρ 2005, 14:33

Metalaxe έγραψε:Γιάννη θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου, απλά λέω οτι τα δύσκολα εμπόδια (σαν αυτό που ακυρώθηκε) θα μπορούσαν να μετράνε μόνο στην Κ3 ας πούμε.
Ας υπάρχουν και μερικά εμπόδια (1 ή 2) όπου θα προορίζονται για την κατηγορία Κ3 και μόνο. Πάντως θα έπρεπε οι οργανωτές να έχουν δοκιμάσει τα εμπόδια από πριν για να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις.

Εισαι αδιαβαστος.
Διαβασε προσεκτικα τον κανονισμο του 2005
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Απρ 2005, 15:16

Pajo έγραψε:Εισαι αδιαβαστος.
Διαβασε προσεκτικα τον κανονισμο του 2005

Το πιθανότερο είναι οτι έχεις δίκιο, είμαι αδιάβαστος :roll: :roll:
Αν σου είναι εύκολο κάνε παράθεση το κομάτι του κανονισμού για να δω τι εννοείς γιατί δεν ξέρω που βρίσκεται.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Απρ 2005, 16:19

Metalaxe έγραψε:
Pajo έγραψε:Εισαι αδιαβαστος.
Διαβασε προσεκτικα τον κανονισμο του 2005

Το πιθανότερο είναι οτι έχεις δίκιο, είμαι αδιάβαστος :roll: :roll:
Αν σου είναι εύκολο κάνε παράθεση το κομάτι του κανονισμού για να δω τι εννοείς γιατί δεν ξέρω που βρίσκεται.


Θα σε βοηθήσω εγώ.
''Το συνολικό μήκος της δοκιμασίας Θα είναι μεγαλύτερο από 500 μέτρα και θα αποτελείται από μία σειρά 6 εμποδίων κλιμακούμενης δυσκολίας. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Κ1 διαγωνίζονται στα εμπόδια Νο 1,2,3 και 4 (με προοδευτικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας), της κατηγορίας Κ2 στα εμπόδια Νο 2,3,4 και 5 (με προοδευτικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας), και της κατηγορίας Κ3 στα εμπόδια 3,4,5 και 6 (με προοδευτικά αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας).''
Ελπίζω να κατάλαβες.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό imager » 11 Απρ 2005, 18:51

Και κάποια φορά να λάβεις μέρος αφού έξω από το χορό πολλά τραγούδια λές.
Φιλικότατα ένας που έπαιξε.
imager
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 08 Οκτ 2004, 14:27

Δημοσίευσηαπό tedos » 11 Απρ 2005, 20:18

imager έγραψε:Και κάποια φορά να λάβεις μέρος αφού έξω από το χορό πολλά τραγούδια λές.
Φιλικότατα ένας που έπαιξε.


Δηλαδη καποιος δεν εχει το δικαιωμα να πει τη γνωμη του σαν θεατης? Αυτο το "εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λες" ακουγεται προσβλητικοτατο και μειωτικο.
Φιλικοτατα ενας που δεν παιζει.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Pajo » 12 Απρ 2005, 00:45

Metalaxe έγραψε:Αν σου είναι εύκολο κάνε παράθεση το κομάτι του κανονισμού για να δω τι εννοείς γιατί δεν ξέρω που βρίσκεται.

Λοιπον, εχεις 2 μερες να τον μαθεις απεξω και μετα θα σε εξετασω :lol:
http://www.4x4ekaliclub.gr/asp/gr/event ... opic=regul

Τα SOS θεματα ειναι τα αρθρα 3 και 4
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες

cron