Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόταση κανονισμού για τα Trial 4X4

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό chriska » 10 Σεπ 2003, 11:25

:idea: Διάβασα με προσοχή τα γραφόμενα για αγώνες trial.
Οσον αφορά τον χωρισμό κατηγοριών και βελτιώσεων δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν γνωρίζω.
Ομως, θα μπορούσα να αναφέρω τα εξής:
1. Τι γίνεται σε αντίστοιχους αγώνες στο εξωτερικό;
2. Γιατί δεν προτείνεται η ύπαρξη κάποιου cup(πχ. Jimny,Lada,), με υποστήριξη απο τις αντίστοιχες εταιρίες, όσον αφορά ανταλλακτικά, βελτιώσεις, έπαθλα (χρηματικά ή άλλου τύπου), ώστε να υπάρξει περισσότερο ενδιαφέρον και οποσδήποτε συμμετοχές.
Απλά αναφέρω το τι γίνεται στα rally (άσφαλτος και χώμα), καθώς και στην ύπαρξη ενιαίου πρωταθλήματος.

Ο Γ.Αθανασίου γνωρίζει πολύ καλύτερα τα θέματα αυτά.
chriska
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Re: Πρόταση κανονισμού για τα Trial 4X4

Δημοσίευσηαπό gc » 10 Σεπ 2003, 14:06

Tetrakinisi έγραψε:
xontros έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:5. Σε κάθε αγώνα θα υπάρχουν 5 δυάδες εμποδίων (6 αν τα SUV θεωρηθούν άλλη κατηγορία), με κλιμακούμενη δυσκολία. Τα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Παραγωγής (Ν) θα κάνουν τις τρεις πρώτες δυάδες. Τα αυτοκίνητα της Ελεύθερης Κατηγορίας (Α) θα κάνουν την 2η, 3η και 4η δυάδα και τα αυτοκίνητα της TOP Κατηγορίας (Β) την 3η, 4η και 5η δυάδα. Τα δύο πρώτα εμπόδια θα πρέπει να είναι πολύ εύκολα και τα δύο τελευταία ιδιαίτερα δύσκολα.

Μπορεί να ρωτάω χαζομάρες, αλλά τί σημαίνει "δυάδες εμποδίων" ?
Μήπως εμπόδια με παράλληλες διαδρομές?


Δύο εμπόδια ανάλογης δυσκολίας...


Θα μπορουσαμε να το "ζωγραφισουμε" καπως ετσι?
Φαινονται οι "δυαδες" εμποδιων Ε1a,b Ε2α,β κλπ
και ποια κανει η καθε κατηγορια.

Κώδικας: Επιλογή όλων
Εμπόδιο: E1a_E1b  E2a_E2b  E3a_E3b  E4a_E4b  E5a_E5b
         [-----------N-----------]
                 [------------A------------]
                         [------------B------------]

Τα εχω καταλαβει σωστα?
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 10 Σεπ 2003, 21:08

chriska έγραψε::idea: Διάβασα με προσοχή τα γραφόμενα για αγώνες trial.
Οσον αφορά τον χωρισμό κατηγοριών και βελτιώσεων δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν γνωρίζω.
Ομως, θα μπορούσα να αναφέρω τα εξής:
1. Τι γίνεται σε αντίστοιχους αγώνες στο εξωτερικό;
2. Γιατί δεν προτείνεται η ύπαρξη κάποιου cup(πχ. Jimny,Lada,), με υποστήριξη απο τις αντίστοιχες εταιρίες, όσον αφορά ανταλλακτικά, βελτιώσεις, έπαθλα (χρηματικά ή άλλου τύπου), ώστε να υπάρξει περισσότερο ενδιαφέρον και οποσδήποτε συμμετοχές.
Απλά αναφέρω το τι γίνεται στα rally (άσφαλτος και χώμα), καθώς και στην ύπαρξη ενιαίου πρωταθλήματος.

Ο Γ.Αθανασίου γνωρίζει πολύ καλύτερα τα θέματα αυτά.
chriska


Στο εξωτερικό οι συμμετοχές και το επίπεδο είναι διαφορετικά. Κανείς δεν θα συζητούσε SUV σε Trial.

Κύπελλο εταιρειών; Γιατί όχι; Αν κάποιος έχει τις επαφές ας το προσπαθήσει. Καλό θα μας κάνει...
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 11 Σεπ 2003, 13:31

Νομίχω πως δεν έχει εξεταστεί και κάποιο άλλο είδος μετατροπής : η αλλαγή κινητήρα.

Αυτές μπορούν γενικώς να χωριστούν σε δύο κατηγορίες :

1. Ο κινητήρας αλλάζει με κάποιον άλλο που χρησιμοποιείται στο ίσιο μοντέλο. Παράδειγμα ένα Land Rover αλλάζει έναν κινητήρα 2.5 lt με τον δικό του 3.5 lt. Αυτή η περίπτωση λογικά δεν θεωρείται μετατροπή, αφού γίνεται ίδιο με αυτά που φορούν τον 3.5 εξ' αρχής.

2. Ο κινητήρας αλλάζει με κάποιον που δεν έχει φορεθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής. Κλασσική περίπτωση η αλλαγή του 1.3 του Samurai με 1.6 Vitara. Πιστεύω πως κάτι τέτοιο πρέπει να κατατάσσει το αυτοκίνητο κατ' ευθείαν στην TOP.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gc » 12 Σεπ 2003, 17:43

Tetrakinisi έγραψε:Η Ν με αύξηση ύψους μέχρι 1 ίντσα (2,5 εκατοστά)

Α. Αυτο πως θα μετριεται? Για αυξηση υψους απο την αναρτηση, μιλαμε αν καταλαβα καλα. Οχι λογω μεγαλυτερων ελαστικων. Σωστα?
Μηπως θα ηταν πιο μετρησιμο να ορισθει περιορισμος οτι πχ
"η αποσταση του υψηλοτερου σημειου του ελαστικου απο το 'φρυδι' του φτερου να μην υπερβαινει το 25% της διαμετρου του ελαστικου".
(Το 25% ειναι για παραδειγμα και θελει περισοτερη σκεψη)

Β. Καλα εμεις σκεφτομαστε τον κανονισμο, ομως οταν καταληξουμε, δε θα πρεπει να συμφωνησει και η Λεσχη που οργανωνει τους αγωνες?
Και να τον υιοθετησει?
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 12 Σεπ 2003, 19:39

Το ύψος μετριέται από τη μέση του άξονα περιστροφής του τροχού κάθετα μέχρι το φτερό του αυτοκίνητου.

Εκεί θα προσθέσουμε τη μία ίντσα.

Οσο αφορα τον κανονισμό αυτός εγκρίνεται από την ΕΘΕΑ και η λέσχη μπορεί να τον τροποποιήσει ελάχιστα σε κάθε αγώνα.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό gc » 12 Σεπ 2003, 23:28

Tetrakinisi έγραψε:Το ύψος μετριέται από τη μέση του άξονα περιστροφής του τροχού κάθετα μέχρι το φτερό του αυτοκίνητου.

Εκεί θα προσθέσουμε τη μία ίντσα.

Καλο ακουγεται.
Αρα θα πρεπει και να υπαρχει ενας πινακας που να αναφερει την εργοστασιακη αποσταση ανα μοντελο.
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Επι της ουσιας...

Δημοσίευσηαπό panjo » 13 Σεπ 2003, 18:47

Πολλές κατηγορίες υποδηλώνουν και έντονο ανταγωνιστικό πνεύμα. Τί γίνεται όμως με τις συμμετοχές. Μπορεί η τετρακίνηση να είναι τις 'μόδας' αλλά λίγοι αυτοί που θα πάρουν μέρος σε trial (οι γνωστοί)...
Οι κατηγορίες που θα πρότεινα είναι οι εξής:

1. SUV
2. Εργοστασιακά (όλα, κοντά και μακτρυά).
3. βελτιωμένα κοντά.
4. Βελτιωμένα μακρυά.

Ακούγεται μπακάλικο αλλά είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ γιατί μόνο έτσι θα αυξηθεί το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού.

Σχετικά με την κατηγορία 1 και 2 τα εμπόδια πρέπει να είναι ΕΥΚΟΛΑ και όχι ''απειλητικά'' για τους οδηγούς και το αυτοκίνητο των περιορισμένων δυνατοτήτων. (ΣΤΟΧΟΣ ο μεγαλύτερος αρισθμός συμμετοχών).

Σχετικά με την κατηγορία 3 και 4, τα πράγματα είναι μιά χαρά....

Μην ξεχνάμε ότι ο κόσμος πρέπει να αγαπήσει το χόμπι και σε μιά 5ετία βλέπουμε και για περισσότερες κατηγορίες.

Επίσης μή ξεχνάμε ότι το συντρηπτικό ποσοστό κατόχων 4χ4 είναι ιδιοκτήτες SUV ή εργοστασιακών.... (Εκεί θα 'χτυπηθούν' και οι σπόνσορες θέλουν δεν θέλουν)

Φιλικά...
Panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 17 Σεπ 2003, 18:21

Επειδή την Κυριακή η βιασύνη του αγώνα δε μας επέτρεψε να μιλήσουμε για το θέμα των κανονισμών, έχω να προτείνω το εξής:
Να βρεθούμε μια ημέρα (το επόμενο ΣΚ ας πούμε) όσοι μπορούμε, να πιούμε το καφεδάκι μας, να πάμε ενδεχομένως τη βόλτα μας και να κάτσουμε χωρίς πίεση χρόνου να συζητήσουμε από κοντά το θέμα με μολύβι και χαρτί μπας και βγάλουμε καμία άκρη για να επισπεύσουμε όσο το δυνατόν τις διαδικασίες.
Επειδή η αρχική ιδέα ήταν του Γιάννη, θα ήταν σκόπιμο να είναι παρών αν βέβαια συμφωνεί.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: Επι της ουσιας...

Δημοσίευσηαπό gc » 19 Σεπ 2003, 00:06

panjo έγραψε:Οι κατηγορίες που θα πρότεινα είναι οι εξής:

1. SUV
2. Εργοστασιακά (όλα, κοντά και μακτρυά).
3. βελτιωμένα κοντά.
4. Βελτιωμένα μακρυά.

Ακούγεται μπακάλικο αλλά είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ γιατί μόνο έτσι θα αυξηθεί το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού.


...οκ...
Μηπως θα ηθελες να εισαι λιγο πιο ακριβης ως προς το διαχωρισμο των 2 και (3,4)?
Διαφωνεις ως προς τα κριτηρια διαχωρισμου στα οποια εχουμε καταληξει για την ωρα?
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Εστω

Δημοσίευσηαπό panjo » 19 Σεπ 2003, 11:42

Εγώ θα δεχτώ ότι η μπακάλικη λογική μου δεν αρμόζει και ενδεχομένως δεν πληρεί τις προυποθέσεις για ένα σωστό τρόπο λειτουργείας ενός trial. Κατάθεσα τη σκέψη μου όχι ώς πρόταση αλλά ώς επειχήρημα που θα βοηθούσε (α) στην αύξηση του ενδιαφέροντος του κόσμου (β) στην αύξηση των συμμετοχών και κατα συνέπεια (γ) στην αυξηση του ενδιαφέροντος των χορηγών.

Τελικά για να στηθούν πραγματικά σωστοί αγώνες, (εξάλλου όλοι μας αυτό θέλουμε) τί πρέπει να γίνει? Ποιοί οι πρωταρχικοί στόχοι.... Ας μου απαντήσει για να καταλάβω πως σκοπεύουν οι πλέον σχετικοί του χώρου (και μπράβο τους προκαταβολικά) να κινηθούν....

φιλικά και μπακαλικά
panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Re: Εστω

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 19 Φεβ 2004, 17:35

Πρώτ απ όλα να πω ότι πριν από λίγο καιρό δε μπορούσα να διανοηθώ ότι θα δω σε αγώνα TRIAL SUV
Σας παρακολουθώ που λέτε τις απόψεις σας και θα ήθελα να παρακαλέσω τον tetrakinisi να μας πει τι είδε στον αγώνα της Θεσσαλονίκης.(άτυπος)
Σαν αγώνας βέβαια είχε τα λάθη του αλλά ως πρωτάρησες δικαιολογούνται τα παιδιά.(Σημειωτέον ότι η πίστα είναι δικιά τους)
Η πρώτη τριάδα του αγώνα ήταν N οχήματα.Και δεν έλειπαν τα φτιαγμένα.
Το 90% των 130 οχημάτων που μαζεύτηκαν ήταν στη κατηγορία Ν
Παρ όλα αυτά η πίστα ήταν τέτοια που έδινε δυνατότητες και στα SUV
Πως?
Αναστροφές,στενοί δρόμοι μεγάλα περάσματα με λάσπη που ένα μεγάλο κόλαγε λόγω βάρους και δε βοήθαγαν τα μπλοκέ ενώ ένα πχ TERIOS πέρναγε μόνο με τη φόρα.
Συμμετείχαν στον αγώνα γύρω στα 50 οχήματα και τα 40 ήταν Ν.
Αρα στο χέρι μας είναι να έρθουν όλοι πιο κοντά.
Σιγά σιγά αυτός που έχοι SUV θα καταλάβει ότι πρέπει να πάρει καθαρόαιμο τετρακίνητο για να ανέβει πιο ψηλά.
Δε γίνεται απο τη μια μέρα στην άλλη
Και να μη ξεχάσω να αναφέρω ότι και στην Ορεστιάδα το ίδιο έγινε.
Τα περισσότερα οχήματα που συμμετείχαν ήταν Ν
Ακόμα και οι νικητές
Οι διαδρομές δηλ μπορούν να φιαχτούν για να δυσκολεύονται και τα Ν αλλά και άλλες που να δυσκολεύονται και τα φιαγμένα.Οχι μόνο τα μεν η τα δε
Συμπερασματικά πιστεύω ότι η κατηγορία Ν πρέπει να γίνει σε συνδιασμό πάντα με διαφορετική χάραξη διαδρομών
Εχουν ακουστεί αρκετές καλές ιδέες απ όλους σας
Ας μαζευτούν απ όλη την Ελλάδα όσοι κάνουν αγώνες και ας συζητήσουν
Ας μας πουν πως μάζεψαν στην Ορεστιάδα 1500 άτομα απ όσα έμαθα με περισσότερες από 40 συμμετοχές και πάρα πολλές Ν
Ας μας πουν στη Θεσσαλονίκη πως γίνεται να περνάει SUV εκεί που δυσκολεύονται άλλα και πως μαζεψαν 120 οχήματα.
Η διάθεση από τα Ν υπάρχει
TRIAL RIDE 45 συμμετοχές
Κυνήγι θησαυρού 42 συμμετοχές
Ξυλοκαστρο 80 συμμετοχές
Ρόδος 160 συμμετοχές
Άρα όλοι θέλουν
Ας βρούμε το σωστό τρόπο
Για να μην ακυρωθεί ΄ποτέ ξανά αγώνας λόγω έλλειψης συμμετοχών ούτε να βλέπουμε αγώνες με 10 οχήματα , ούτε τετρακίνητα ΙΧ σε αγώνα 4χ4 λόγω έλλειψης συμμετοχών
Στη Κω έχουμε ξεκινήσει τη χάραξη της πίστας που θα υποδεχτεί τον πανελλήνιο αγώνα τον Οκτώβρη
Η πρώτη έννοια μας ήταν τα SUV (εννοώ απλά περάσματα για Ν) και μετά τα δύσκολα τα οποία θα μπορούν να παρακάμψουν λόγω κατηγορίας
Αν δε μπει το SUV μέσα ποτέ δε θα μαζέψουμε κόσμο.
Αλήθεια πόσοι από σας είχαν SUV και μετά πήραν καθαρόαιμο 4χ4?
Μήπως όλοι ξεκίνησαν με ένα Ν και στη συνέχεια άρχισαν να το φιάχνουν ανάλογα με τις ανάγκες τους?
Ελπίζω να μην έθιξα κανέναν

ΥΓ Ξέχασα να αναφέρω ότι μάλλον δεν είμαι στη κατηγορία Ν
ΥΓ 2 Δαβάζοντας αυτά που έγραψα φαίνεται ότι υποστηρίζω να μπουν στα ΤRIAL ΤΑ SUV.Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεται ότι δεν εννοώ αυτό έτσι?
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες