Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόταση κανονισμού για τα Trial 4X4

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Σεπ 2003, 13:14

Προσωπικά συμφωνώ με τις 4 κατηγορίες maximum, και στις ακραίες δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα (SUV-B). Για την Α όμως, που έχω την αίσθηση ότι ενδιαφέρει τους περισσότερους από εμάς, έχουν τις ίδιες πιθανότητες στη λάσπη αυτοί που έχουν μπλοκέ με αυτούς που δεν έχουν?

Μήπως τα μεγάλα λάστιχα και τα ψηλώματα να επιτραπούν στη "Ν"? Βέβαια τότε δεν θα είναι πια Ν, αλλά σαν φιλοσοφία είναι κοντά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Ένα "Ν" νέο cherokee με "μαμά" λάστιχα μήπως είναι πιο κοντά σε ένα ψηλωμένο Vitara ή Samurai με μεγάλα λάστιχα, αντί να αγωνίζεται ενάντια στα ανάλογα απλά μοντέλλα?

Όλοι θέλουμε μπλοκέ, αλλά λίγοι το αποφασίζουν, οπότε ίσως να είναι αυτό πιο σημαντικό κριτήριο...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό gc » 08 Σεπ 2003, 14:49

Tetrakinisi έγραψε:Στην πρότασή σου δεν βρίσκω βασικές διαφορές ανάμεσα στην Α και την Ν. Πολύ θα ήθελα να μας τις εξηγήσεις για να καταλάβουμε. Αν το πρόβλημα στη Ν είναι ο περιορισμός στο μέγεθος ελαστικών, ας το αλλάξουμε.

Η Α ουσιαστικά διαφέρει απο την Ν στα μπλοκέ (αν δεν έχει το βασικό μοντέλο) και το ύψος. Στη δική σου πρόταση θα διαφέρει μόνο στο ύψος. Αξίζει μία κατηγορία μόνο για τα ψηλωμένα; Αν δούμε πως αξίζει, γιατί όχι.


Οντως στη προταση μου η διαφορα Ν και Α ειναι μονο το ψηλωμα. Αν τα ψηλωμενα και με λιγο μεγαλυτερα λαστιχα, χωρις μπλοκε, ενσωματωθουν στη Ν, για μενα ειναι ΟΚ. Αρκει να μη μενουν απεξω και να ειναι ανταγωνιστικα τη κατηγορια τους.
Απλα αφησα τη Ν αρχικα ησυχη σαν ΑΥΣΤΗΡΑ εργοστασιακη.
Θα μπορουσε μαλιστα στη "νεα" Ν να μπει και περιορισμος στα ελαστικα για αποφυγη ακραιων καταστασεων πχ
i. Έως 1299 κ.εκ. 760 χλστ. (28 ίντσες)
ii. 1300 – 1599 κ.εκ. 787 χλστ. (29 ίντσες)
iii. 1600 – 1999 κ.εκ. 813 χλστ. (30 ίντσες)
iv. Πάνω από 2000 κ.εκ. 838 χλστ. (31 ίντσες)
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 08 Σεπ 2003, 16:13

Να συνοψίσουμε λοιπον:

Η Ν με αύξηση ύψους μέχρι 1 ίντσα (2,5 εκατοστά)

και ελαστικά
i. Έως 1299 κ.εκ. 760 χλστ. (28 ίντσες)
ii. 1300 – 1599 κ.εκ. 787 χλστ. (29 ίντσες)
iii. 1600 – 1999 κ.εκ. 813 χλστ. (30 ίντσες)
iv. Πάνω από 2000 κ.εκ. 838 χλστ. (31 ίντσες)

και χωρίς μπλοκέ!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 08 Σεπ 2003, 20:33

Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις όλων των φίλων. Θα έχουμε τη δυνατότητα να επεκταθούμε περισσότερο την Κυριακή στον αγώνα με περισσότερες λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Σεπ 2003, 21:57

8) Πάλι έξω θα είναι ο "xontros" (ψηλός για τη Ν, λίγος για την Α), αλλά χαλάλι, μου φαίνεται πως τα κριτήρια αυτά είναι τα πιο δίκαια που έχουν προταθεί ως τώρα.
Αλήθεια, τί εστί ανύψωση? Πού θα μετριέται το ύψος?
Προβλέπεται πολύ κουβέντα την Κυριακή :lol:

Ξέρει κανένας τί ώρα προβλέπεται να αρχίσει ο αγώνας?
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 09 Σεπ 2003, 09:24

xontros έγραψε:8) Πάλι έξω θα είναι ο "xontros" (ψηλός για τη Ν, λίγος για την Α), αλλά χαλάλι, μου φαίνεται πως τα κριτήρια αυτά είναι τα πιο δίκαια που έχουν προταθεί ως τώρα.
Αλήθεια, τί εστί ανύψωση? Πού θα μετριέται το ύψος?
Προβλέπεται πολύ κουβέντα την Κυριακή :lol:

Ξέρει κανένας τί ώρα προβλέπεται να αρχίσει ο αγώνας?

Καλή ερώτηση. Μάλλον για τις 10 και κάτι το βλέπω αλλά περισσότερα θα μας πει ο Γιάννης. Πάντως καλά θα ήταν να βρεθούμε λίγο νωρίτερα για κουβεντούλα και καφέ (9:30 μου φαίνεται καλά, ακούω προτάσεις).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 09 Σεπ 2003, 10:17

Εγώ θα είμαι εκεί πριν τις 8:00 μια και τρέχω. Ελατε να με βρείτε στο αυτοκίνητο μου (δεν νομίζω ότι έίναι δύσκολο να το βρείτε!!!)...

Τα λέμε!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Σεπ 2003, 10:49

Χμμμ, προβλέπεται πρωινό εγερτήριο την Κυριακή 8)
Σχετικά με τον συνοδηγό, έχετε κάτι τέτοιο στο μυαλό σας???
:shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό gc » 09 Σεπ 2003, 11:22

xontros έγραψε:Σχετικά με τον συνοδηγό, έχετε κάτι τετοιο στο μυαλό σας???
:shock: :shock: :shock:


Ναι, ακριβως αυτο!
Τελευταία επεξεργασία από gc και 10 Σεπ 2003, 03:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 09 Σεπ 2003, 11:25

xontros έγραψε:Χμμμ, προβλέπεται πρωινό εγερτήριο την Κυριακή 8)
Σχετικά με τον συνοδηγό, έχετε κάτι τέτοιο στο μυαλό σας???
:shock: :shock: :shock:

Οι συνοδηγοί πρέπει να αρχίσουν εντατική προπόνηση όπως φαίνεται... :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 09 Σεπ 2003, 18:19

Ελάτε να σας δείξω κασέτες απο αμερικανικούς αγώνες να καταλαβετε τί κανει ο συνοδηγός!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό samgr » 09 Σεπ 2003, 20:10

παιδιά σχετικά με τους προηγούμενους κανονισμούς, οι καινούριοι είναι σαφώς βελτιωμένοι...
Προσωπικά πιστεύω ότι οι κατηγορίες είναι σωστά χωρισμένες, Γιάννη συγχαρητήρια.
Tώρα για το αν κάποιο αυτοκίνητο υπερτερεί για την κατηγορία του ή όχι αυτό είναι θέμα του κάθε οδηγού να αποφασίσει για την συμμετοχή του.

Η συμμετοχή πιστεύω έχει να κάνει με την εμπειρία που αποκτά κανείς και πάνω από όλα από τις εντυπώσεις που θα έχει όταν θα φύγει από τον αγώνα. Η συμμετοχή δεν είναι μόνο για την νίκη, αλλά είναι η προσπάθεια να βελτιώσουμε τους εαυτούς μας, αλλά και να δούμε τις δυνατότητες/αδυναμίες του αυτοκινήτου μας.

Όσον αφορά τον κανονισμό θα αναφερθώ και εγώ στο θέμα που έθειξε ο Xappas, τι θα γίνει με το κοντό/μακρύ :!:
Πιστεύω ότι κάνοντας διαχωρισμό στις κατηγορίες , αυτές θα υποδιπλασιαστούν, οπότε με τις παρούσες συμμετοχές αυτό θα είναι ανέφικτο. Προτείνω απλώς να το λάβουν υπόψη τους μόνο στον σχεδιασμό των εμποδίων, δηλαδή τα εμπόδια να καταμεριστούν μ' αυτόν τον τρόπο ώστε να μην ευνοούντε ούτε τα κοντά αλλά ούτε και τα μακριά.

Τέλος πιστεύω ότι οι κατηγορίες θα βελτιωθούν με τον καιρό και με τις συμμετοχές. Όταν τελειώσει το trial, θα είναι όλα πιο ξεκάθαρα για συζήτηση.

Δηστυχώς γι' αυτό το trial, θα είμαι θεατής... :cry: λόγο βλάβης...
καλή επιτυχία σε όλους...
samgr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2002, 13:29
Τοποθεσία: Αιγάλεω, Αθηνα

Re: Πρόταση κανονισμού για τα Trial 4X4

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Σεπ 2003, 23:16

Tetrakinisi έγραψε:5. Σε κάθε αγώνα θα υπάρχουν 5 δυάδες εμποδίων (6 αν τα SUV θεωρηθούν άλλη κατηγορία), με κλιμακούμενη δυσκολία. Τα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Παραγωγής (Ν) θα κάνουν τις τρεις πρώτες δυάδες. Τα αυτοκίνητα της Ελεύθερης Κατηγορίας (Α) θα κάνουν την 2η, 3η και 4η δυάδα και τα αυτοκίνητα της TOP Κατηγορίας (Β) την 3η, 4η και 5η δυάδα. Τα δύο πρώτα εμπόδια θα πρέπει να είναι πολύ εύκολα και τα δύο τελευταία ιδιαίτερα δύσκολα.

Μπορεί να ρωτάω χαζομάρες, αλλά τί σημαίνει "δυάδες εμποδίων" ?
Μήπως εμπόδια με παράλληλες διαδρομές?
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό gc » 10 Σεπ 2003, 03:23

Metalaxe έγραψε:
xontros έγραψε:Ξέρει κανένας τί ώρα προβλέπεται να αρχίσει ο αγώνας?

Καλή ερώτηση. Μάλλον για τις 10 και κάτι το βλέπω αλλά περισσότερα θα μας πει ο Γιάννης. Πάντως καλά θα ήταν να βρεθούμε λίγο νωρίτερα για κουβεντούλα και καφέ (9:30 μου φαίνεται καλά, ακούω προτάσεις).


Ο αγωνας παντως ξεκιναει στις 11:00
http://www.4x4ekaliclub.gr/asp/gr/event ... /index.asp
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Re: Πρόταση κανονισμού για τα Trial 4X4

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 10 Σεπ 2003, 09:19

xontros έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:5. Σε κάθε αγώνα θα υπάρχουν 5 δυάδες εμποδίων (6 αν τα SUV θεωρηθούν άλλη κατηγορία), με κλιμακούμενη δυσκολία. Τα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Παραγωγής (Ν) θα κάνουν τις τρεις πρώτες δυάδες. Τα αυτοκίνητα της Ελεύθερης Κατηγορίας (Α) θα κάνουν την 2η, 3η και 4η δυάδα και τα αυτοκίνητα της TOP Κατηγορίας (Β) την 3η, 4η και 5η δυάδα. Τα δύο πρώτα εμπόδια θα πρέπει να είναι πολύ εύκολα και τα δύο τελευταία ιδιαίτερα δύσκολα.

Μπορεί να ρωτάω χαζομάρες, αλλά τί σημαίνει "δυάδες εμποδίων" ?
Μήπως εμπόδια με παράλληλες διαδρομές?


Δύο εμπόδια ανάλογης δυσκολίας...
Tetrakinisi
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες