Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συνάντηση αγωνιζομένων - κατόχων αυτοκινήτων Rally 4X4

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Συνάντηση αγωνιζομένων - κατόχων αυτοκινήτων Rally 4X4

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Οκτ 2005, 10:50

Με προτροπή του κ Θεολόγη της Atlas Team, προγραμματίζεται συνάντηση αγωνιζομένων - κατόχων αυτοκινήτων Rally 4X4, στην οποία θα συζητηθεί το μέλλον των αγώνων Rally 4X4 στην Ελλάδα, από την πλευρά των αγωνιζομένων.

Ειδικότερα, προτείνεται να συζητηθούν τα παρακάτω :

    - Αν υπάρχει διάθεση (όχι μόνο στα λόγια αλλά και στις πράξεις).
    - Αν υπάρχουν προβλήματα κανονισμών και κοστολογίων και αν υπάρχουν λύσεις.
    - Τι είδους αγώνες θέλουμε (αν θέλουμε).

Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2005 σε χώρο που θα ανακοινωθεί σύντομα και μπορούν να παραβρεθούν όλοι (αγωνιζόμενοι, ενδιαφερόμενοι, οργανωτές κλπ).

Προς το παρόν έχουν δηλώσει συμμετοχή:

    Θεολόγης
    Φάνης
    Kωσταντόπουλος
    Κυπριανού (tazmania)
    Χιωτόπουλος
    Αποστολίδης (οργανωτής)
    Αθανασίου (οργανωτής-αγωνιζόμενος)
    Λάσδας
    Μαγαλιός
    Aττάρτ


Σας περιμένουμε.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Οκτ 2005, 22:44

Οι συμμετοχές μέχρι στιγμής:

    Θεολόγης
    Kωσταντόπουλος
    Κυπριανού (tazmania)
    Χιωτόπουλος
    Αποστολίδης (οργανωτής)
    Αθανασίου (οργανωτής-αγωνιζόμενος)
    Λάσδας
    Μαγαλιός
    Aττάρτ
    Σγουρόπουλος
    Καλτσάς
    Δουκέρης
    Βιρβίλλης
    Παιδας-LITTLEDEVIL
    Νινο
    Κατσιμαλής (οργανωτής)
    Π.Κανάβης
    Θ.Λιανός
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Οκτ 2005, 14:47

Συνάντηση 9/11 και ώρα 19:00 στο ξενοδοχείο "Πευκάκια", Αργοναυτών 4, Δροσιά (του Μιχάλη Τεχλικίδη)

Για όποιον δεν γνωρίζει που ακριβώς είναι, ας επικοινωνήσει με τον κ Θεολόγη στο 210-6046153, για οδηγίες.

Μέχρι τώρα οι συμμετοχές:

    Θεολόγης
    Kωσταντόπουλος
    Κυπριανού (tazmania)
    Χιωτόπουλος
    Αποστολίδης (οργανωτής)
    Αθανασίου (οργανωτής-αγωνιζόμενος)
    Λάσδας
    Μαγαλιός
    Aττάρτ
    Σγουρόπουλος
    Καλτσάς
    Δουκέρης
    Βιρβίλλης
    Παιδας-LITTLEDEVIL
    Νινο
    Κατσιμαλής (οργανωτής)
    Π.Κανάβης
    Θ.Λιανός
    Γ.Χολέβας
    Δ.Χρήστου
    Κ. Κιούσης
    Γ.Τσαμπής
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 30 Οκτ 2005, 10:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 24 Οκτ 2005, 15:13

ΣΚΕΨΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Με δικιά μου προτροπή γίνεται η συνάντηση ελπίζοντας να κάνουμε μια ουσιώδη συζήτηση για το αν και κατά πόσο περνά από τα χέρια όλων μας η σταδιακή αναβίωση των αγώνων ράλλυ 4Χ4, όπως αρκετοί από εμάς είχαμε την τύχη να βιώσουμε πριν αρκετά χρόνια.

Ειδικά κάποιοι από εμάς ζήσαμε τη γέννηση, την άνθιση αλλά δυστυχώς και το μαρασμό των αγώνων ράλλυ 4Χ4.

Αν και δικαιολογημένα κάποιος θα έλεγε ότι για να αναβιώσουμε αυτούς τους αγώνες πρέπει να συζητήσουμε και να αναλύσουμε τα λάθη του παρελθόντος, πιστεύω ότι ειδικά στη συγκεκριμένη συνάντηση θα πρέπει να περιοριστούμε μόνο σε προτάσεις για το μέλλον. Και αυτό καθώς λίγο πολύ όλοι έχουμε μία άποψη για το παρελθόν και μια συζήτηση παρελθοντολογίας θα μας βγάλει τελικά εκτός θέματος αλλά και χρόνου.

Η γενική ιδέα είναι το αν μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πυρήνα συμμετεχόντων ικανό να στηρίξει για το 2006 ένα θεσμό ο οποίος θα προσελκύσει σιγά σιγά και νέους οδηγούς.
Και μιλάω για ένα θεσμό που θα έχει κατά κύριο λόγο χαρακτήρα 4Χ4.
Στη προσπάθεια αυτή θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να συμβάλουμε όλοι μας με το να συμβιβάσουμε τις προσωπικές μας απαιτήσεις και προτιμήσεις για χάρη του θεσμού.
Άλλωστε δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να αρέσκεται να τρέχει μόνος του ή το πολύ με άλλους 4-5, ή αρέσκεται να είναι απλά η «ουρά» των κανονικών αγώνων ράλλυ.
Το εγχείρημα , και η εμπλοκή μας σε αυτό, πιστεύω ότι πρέπει να έχει και χρονοδιάγραμμα. Ολο το 2006 και όλοι οι αγώνες που τυχόν αποφασίσουμε να τρέξουμε.

ΣΤΟΧΟΣ : το 2007 να υπάρχει ένας μόνιμος πυρήνας συμμετοχών της τάξης των 15 αυτοκινήτων με τουλάχιστον 2-3 νέους οδηγούς , την τυχόν διοργάνωση ΚΑΙ ενιαίου τύπου επάθλου, καθώς και ίδρυση Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων 4Χ4 (μια παλιά πρόταση του Σπύρου Δουκέρη) και όλα αυτά με τη μέγιστη δυνατή προβολή.

Εχοντας προσπαθήσει όλοι μας, με τον τρόπο του ο καθένας, όλο το 2006 και όντας σε συνεχή επικοινωνία μεταξύ μας (προτείνω να δημιουργήσουμε σήμερα ένα μητρώο με τα στοιχεία όλων μας το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους μας), επαναλαμβάνουμε τη συνάντηση αυτή το Νοέμβριο του 2006 και κάνουμε τον απολογισμό και αποφασίζουμε τη συνέχιση ή διακοπή των προσπαθειών μας για αναβίωση των αγώνων ράλλυ 4Χ4.

Είναι λοιπόν εύκολα αντιληπτό ότι το εγχείρημα δεν μπορεί να βασιστεί στη θέληση ενός ή δύο ατόμων αλλά σε όλους μας οπότε ζητώ να έχουμε ξεκάθαρες θέσεις (θετικές ή αρνητικές) και ότι λέμε να το εννοούμε και πραγματικά . Αυτονόητο είναι ότι δεν συζητάμε να δεσμευτεί κανείς εγγράφως και βάζοντας υπογραφή , αλλά είναι εξίσου αυτονόητο ότι όλοι οι παρευρεσκόμενοι είμαστε κύριοι του λόγου μας.

Πιστεύω ότι η συζήτηση μας πρέπει να κινηθεί στο τρίπτυχο :

Α) ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ
Β) ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Γ) Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ

Προτείνω λοιπόν προς χάρη οικονομίας χρόνου και ουσίας ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ μας να καθοριστεί από τις παραπάνω θεματικές ενότητες που θα περιλαμβάνουν και τις όποιες προτάσεις έχει ο καθένας μας.

Και παραθέτω αρχικά τις δικές μου σκέψεις - προτάσεις.

Προτείνω ένα έπαθλο με έξι (6) αγώνες που να προσμετρούν οι πέντε (5).

2 κυκλικά Baja σε περιοχή κοντά στην Αθήνα.
2 Trail Raid που ο οργανωτής θα εγγυάται το κλείσιμο ικανών χιλιομέτρων Ε.Δ.
1 αγώνα του κανονικού πρωταθλήματος ράλλυ
1 αγώνα του κανονικού κυπέλλου mini ράλλυ ( που χρονολογικά θα είναι και ο τελευταίος αγώνας του δικού μας επάθλου).

Σε περίπτωση που δεν βρεθεί οργανωτής Trail Raid που να εγγυάται το κλείσιμο ικανών χιλιομέτρων Ε.Δ. , τότε προτείνω :

3 κυκλικά Baja σε περιοχή κοντά στην Αθήνα.
2 αγώνα του κανονικού πρωταθλήματος ράλλυ
1 αγώνα του κανονικού κυπέλλου mini ράλλυ ( που χρονολογικά θα είναι και ο τελευταίος αγώνας του δικού μας επάθλου).

Σε κάθε περίπτωση επιδίωξη μας θα είναι το παράβολο συμμετοχής να μην ξεπερνά τα 250 με 300 Ευρώ. (σε συνεννόηση με τους οργανωτές).

Για τη μείωση του κόστους συμμετοχής επίσης προτείνω :

1) Ολοι οι αγώνες να είναι μονοήμεροι .

2) Κατάργηση και απαγόρευση των αναγνωρίσεων διαδρομών στους αγώνες του κανονικού πρωταθλήματος ράλλυ και mini ράλλυ (με συνεννόηση με τους οργανωτές να το έχουν στον Ειδικό Κανονισμό τους και την μη παροχή «Κάρτας Αναγνωρίσεως Δοκιμών» στις συμμετοχές 4Χ4).

3) Περιορισμός του αριθμού και τύπου ελαστικών και ζαντών που κάθε πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί σε κάθε αγώνα.
Προτείνω :
Εξι (6) ελαστικά και ζάντες για κάθε αγώνα τα οποία θα μαρκάρονται πριν τον αγώνα και θα απαγορεύεται η χρήση περισσοτέρων ή η εκ των υστέρων αλλαγή τους με άλλου τύπου πέλματος. Συνολικά χρησιμοποίηση και μαρκάρισμα maximum 26 ελαστικών και ζαντών για όλο το χρόνο με τήρηση μητρώου για κάθε αγωνιζόμενο – όχημα.

4) Για τους αγώνες Baja τα αυτοκίνητα που έχουν αυτονομία καυσίμων τέτοια που τους επιτρέπει να μην κάνουν στάση για ανεφοδιασμό, να είναι υποχρεωτική η στάση 2 λεπτών.

5) Υποχρεωτική παραχώρηση από όλα τα αυτοκίνητα του μπαρμπρίζ και των 2 εμπρόσθιων φτερών σε κοινό χορηγό για όλους μας. Ήτε για όλο το έπαθλο ήτε για κάθε αγώνα ξεχωριστά.

6) Εξεύρεση προσφορών από εισαγωγείς - καταστήματα – συνεργεία για ειδικές τιμές σε είδη και υπηρεσίες που μας ενδιαφέρουν χωρίς να είναι και απαραίτητο ότι ο καθένας μας θα κάνει χρήση αυτών των προσφορών.

7) Εξεύρεση τηλεοπτικού καναλιού ή εκπομπής ως χορηγό επικοινωνίας.

8) Εξεύρεση περιοδικού αυτοκινήτου ως χορηγό επικοινωνίας.

9) Διαρκή δελτία τύπου προς όλα τα περιοδικά .

10) Διοργάνωση ενός event πριν την έναρξη των αγώνων 2006 για τη παρουσίαση των αυτοκινήτων μας σε δημοσιογράφους.

11) Διοργάνωση ενός event – άτυπου αγώνα στη πίστα Terrantura με συνοδηγούς που θα κληρωθούν ήτε μέσω περιοδικού ήτε μέσω διαδικασιών χορηγού.

12) Δημιουργία μιας άτυπης αντιπροσωπίας αγωνιζομένων 4Χ4 ώστε να υπάρχει διαρκή επικοινωνία με ΕΘΕΑ , οργανωτές , χορηγούς , κλπ.


ΠΡΟΣΟΧΗ !

Τις παραπάνω σκέψεις μου τις θέτω μόνο ως βάση συζήτησης. Μπορούν κάλλιστα να απορριφθούν, αλλάξουν, τροποποιηθούν ή να προστεθούν εντελώς καινούργιες δικές σας προτάσεις.
Τις δημοσιοποιώ από τώρα ώστε να μπορούν όλοι να έχουν μια αρχική γεύση των όσων θα συζητήσουμε από κοντά.
_________________
Κώστας Θεολόγης
www.atlasteam.gr
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 25 Οκτ 2005, 10:44

Μια παρένθεση στο topic για να αναφέρω επιγραμματικά το κοστολόγιο προετοιμασίας ενός αυτοκινήτου 4Χ4 για αγώνες rally 4X4 καθώς ρωτάνε πολλοί, με pm και τηλεφωνικά.

- Roll Cage 800-1000 Ευρώ (με τις βασικές προδιαγραφές FIA).

- Καθίσματα, Ζώνες, Πυρόσβεση, Πυροσβεστήρας Χειρός, Ντίζες γενικού διακόπτη, Γενικός Διακόπτης, Αγκιστρα καπώ και πίσω πόρτας, extra πίσω φώτα (ομίχλης-φρένων) 1200 - 1400 Ευρώ.

- Φόρμες, Κράνη, παπούτσια, γάντια, μπαλακλάβες, ενδοσυνενόηση
1500 - 1700 Ευρώ.

Από εκεί και πέρα σίγουρα χρειάζεται βελτίωση στην ανάρτηση, καλύτερα τακάκια και υγρά φρένων, καθώς και κάποια ποδιά για κινητήρα και μεσαίο.
Με τελείως αυθαίρετο υπολογισμό : 1000 - 1200 Ευρώ.

Λάστιχα περίπου 600-800 Ευρώ.

Συνολικά δηλαδή ένα νέο πλήρωμα θα έχει αρχικό κόστος γύρω στα 5100 - 6100 Ευρώ.

Το ποσό δεν είναι και λίγο αλλά εκτός από τα αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα κλπ) και άλλα που αλλάζονται πιο αραιά (αμορτισέρ, υγρά φρένων κλπ) τα υπόλοιπα πράγματα αγοράζονται μία φορά.
Και αν μάλιστα αγοράζονται σταδιακά και με πρόγραμμα (με αναζήτηση καλύτερων τιμών) ίσως δεν πέσει απότομα και βαριά πάνω στη τσέπη.

Σημειώστε δε, ότι τα αγωνιστικά 4Χ4 παρουσιάζουν γενικά μικρότερο κόστος συντήρησης από ένα απλό αγωνιστικό ραλλύ, πράγμα πολύ σημαντικό για όποιον θέλει να εμπλακεί με το χώμα.

Περισσότερα και πιο αναλυτικά στη συγκέντρωση μας.
_________________
Κώστας Θεολόγης
www.atlasteam.gr
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 08 Νοέμ 2005, 11:17

........ Kαι καθώς φτάνει η ημέρα της συνάντησης μας

(ΤΕΤΑΡΤΗ 9/11 ΩΡΑ 19:00 στο ξενοδοχείο ΠΕΥΚΑΚΙΑ στη ΔΡΟΣΙΑ) ,

να ευχαριστήσω και δημόσια εκ μέρους όσων παρευρεθούν, τον Μιχάλη Τεχλικίδη που παραχώρησε το χώρο.
Εγώ θα είμαι εκεί από τις 18:30. Παρακαλώ θερμά όσοι σκοπεύουν να παρευρεθούν στη συζήτηση να προσπαθήσουν να είναι στις 19:00 ώστε να ξεκινήσουμε να τα λέμε και τελικά να μην μας πάρουν τα ξημερώματα.
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 10 Νοέμ 2005, 10:34

Nα ευχαριστήσω όσους παραβρέθηκαν στη συνάντηση (καμιά 30ρια είμασταν) και που με τη παρουσία τους έδειξαν το ενδιαφέρον τους για τους αγώνες rally4x4.
Οπως ήταν και αναμενόμενο αποφάσεις δεν πάρθηκαν αλλά έγινε μια καλή συζήτηση με όλους να εκφέρουν τη γνώμη τους.
Μοναδική βούληση όλων των αγωνιζομένων που παραβρέθησαν είναι να συμμετάσχουν στο Baja που θα διοργανώσει η Λέσχη 4x4 Εκάλης μέσα στο Δεκέβριο.
16 οδηγοί δήλωσαν την επιθυμία τους να συμμετάσχουν σε αυτό τον αγώνα ο οποίος ίσως δώσει το έναυσμα για περαιτέρω εξελίξεις.

Ολοι οι αγωνιζόμενοι έκαναν ξεκάθαρο ότι θέλουν να τρέχουν σε αγώνες με τυπικά και ουσιαστικά κλειστές Ειδικές Διαδρομές με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Υπήρξε αποδοχή ενός προσχέδιου επάθλου για το 2006 όπου θα υπάρχουν 6 αγώνες και θα προσμετρούν οι 5. Οι αγώνες αυτοί θα είναι αγώνες τύπου Baja, κανονικοί αγώνες ραλλύ (όπου συμμετέχεχουν και συμβατικά αυτ/τα) και τυχόν Trail-Raids όπου όμως ο οργανωτής θα παρέχει στα αυτ/τα Rally 4x4 κλειστές Ειδικές Διαδρομές.

Επίσης έγινε αποδεκτό ότι πρέπει να δημιουργηθούν 2 κατηγορίες (εφόσον αυτές συμπληρώνονται). Μία κατηγορία μέχρι 2000 κ.ε. και μία κατηγορία από 2001 κ.ε. και πάνω ανεξάρτητα των βελτιώσεων που κάθε αυτοκίνητο έχει.

Εγινε αποδεκτό όλοι οι αγώνες να έχουν συντελεστή 1.

Προτάθηκε επίσης να υπάρχει απονομή επάθλων σε κάθε αγώνα για "νέους" οδηγούς.

Προτάθηκε οι συμμετέχοντες να έχουν ενιαίο χορηγό-σπόνσορα για όλους τους αγώνες , επιπλέον των δικών τους και εφόσον βρεθεί τέτοια χορηγία.

Προτάθηκε να ομαδοποιηθούν και να γίνουν συγκεκριμένες προσφορές από επαγγελματίες του χώρου για εξεύρεση μειωμένων τιμών σε είδη και υπηρεσίες.

Δημιουργήθηκε μία λίστα με τις διευθύνσεις, τηλέφωνα, εμαιλς όσων ήταν παρόντες για τη καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους (Τη λίστα αυτή την έχω εγώ και είναι διαθέσιμη σε κάθε ένα που θέλει να επικοινωνήσει οτιδήποτε σε σχέση με τους αγώνες rally4X4).

Αυτά τα ολίγα και αν ξεχνάω κάτι παρακαλώ ας προσθέσει όποιος νομίζει.

Προσωπικά θα ασχοληθώ με το εγχείρημα αναβίωσης των αγώνων αυτών όλο το 2006. Αν ευοδώσει έχει καλώς. Αν όχι , τι είχαμε τι χάσαμε. Πάντως αξίζει η προσπάθεια να ξαναδούμε αγώνες όπως παλιά.
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Νοέμ 2005, 23:39

Κώστα, μπράβο για την προσπάθειά σου αυτή. Μπράβο και σε όλους όσους ήταν εκεί, βοήθησαν με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Το μόνο που θα ήθελα να συμπληρώσω, είναι η προτροπή του Σ. Δουκέρη, σχετικά με την οργάνωση του Baja του Δεκεμβρίου:

"Επίσης όσοι θέλουν να βοηθήσουν την οργάνωση ας το δηλώσουν."

Εμείς, θα είμαστε εκεί, για να αγωνιστούμε - διασκεδάσουμε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε οργανωτικά όπου μπορούμε.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες