Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAD CUP στη Χασιά 25, 26 Φεβρουαρίου

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

MAD CUP στη Χασιά 25, 26 Φεβρουαρίου

Δημοσίευσηαπό iron » 16 Φεβ 2006, 10:49

Όσοι σκέφτονται να συμμετάσχουν ας το διαβάσουν καλά.
Έχουμε αλλαγές σε κατηγορίες, ποινές, βαθμολογία...


ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ


Ορισμός:
Η IRON TEAM διοργανώνει την πρώτη παιδειά του επάθλου παιδειών «MAD CUP 2006» με την ονομασία «ΠΑΡΝΗΘΑ ‘06», το Σαββατοκύριακο 25-26 Φεβρουαρίου στην περιοχή της Πάρνηθας Αττικής.

Οργανωτική επιτροπή:
Πρόεδρος: Λαρέζου Μαρία
Μέλη: Τουμπακάρη Δήμητρα, Σκούρα Εύη

Στελέχη του αγώνα:
Αγωνοδίκης: Σιδέρης Παναγιώτης
Αλυτάρχης: Λαρέζου Μαρία
Τεχν. Έφορος: Στρίγκλος Βασίλης
Γραμματέας: Σκούρα Εύη
Ιατρός αγώνα: Χαρίτος Πάρης

Περιγραφή:
Η «ΠΑΡΝΗΘΑ 06», είναι μια παιδειά στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν έως 20 αυτοκίνητα. Η διαδρομή που θα κινηθούν τα αυτοκίνητα θα είναι εξαιρετικά σκληρή και θα πρέπει τόσο τα οχήματα όσο και οι συμμετέχοντες να είναι προετοιμασμένοι για πολύ αντίξοες οδηγικές συνθήκες. Στην ουσία αυτό που αξιολογείται δεν είναι τόσο η ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλά η αποτελεσματικότερη επιλογή πατήματος και χρήσης εργαλείων, ο χειρισμός του οχήματος για την ταχύτερη κάλυψη της απόστασης που χρονομετρείται καθώς και η χρήση εξωτερικής βοήθειας από την οργάνωση ή από άλλο αυτοκίνητο.

Συμμετέχοντες:
Ο μέγιστος αριθμός αυτοκινήτων που θα γίνουν δεκτά από την οργάνωση είναι 20. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να διαθέτει βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων και πλήρη τεχνικό εξοπλισμό recovery. Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν έως 4 τροχούς.
Απαγορεύονται τα αγροτικά λάστιχα. Είναι υποχρεωτική η χρήση κράνους και ζωνών ασφαλείας για τον οδηγό και τον συνοδηγό του κάθε οχήματος.
Όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα τεθούν σε λίστα προτεραιότητας μιας και ο μέγιστος αριθμός πληρωμάτων είναι 20. Η τελική επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνει με βάση την προηγούμενη εμπειρία τους και τις δυνατότητες των οχημάτων.

Κατηγορίες:
Για το MAD CUP 2006 θα ισχύσουν 4 κατηγορίες:
1. Κατηγορία LIGHT με διάμετρο τροχών μέχρι 31 ίντσες.
2. Κατηγορία OPEN με διάμετρο τροχών από 31 ίντσες και πάνω.

3. Ελεύθερα, αλλά μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους (Unimog).
4. Quad (τετράτροχες μοτοσυκλέτες με τετρακίνηση).
Για να απονεμηθούν κύπελλα σε μια κατηγορία θα πρέπει να εκκινήσουν σε αυτή τουλάχιστον 5 πληρώματα.

Δηλώσεις συμμετοχής:
Όποιος θέλει να συμμετάσχει στην «ΠΑΡΝΗΘΑ ‘06», θα πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο της δήλωσης συμμετοχής που επισυνάπτεται και να το υποβάλλει στην γραμματεία της IRON TEAM Αγίας Λαύρας 6 τηλ: 210-9576930, Fax: 210-9576963. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων που θα γίνουν δεκτά θα πρέπει αυστηρά να ακολουθηθεί το παρακάτω πρόγραμμα:


• Εως την Δευτέρα 20/2 και ώρα 18:00 γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής.
• Εως την Τρίτη 21/2 θα ενημερωθούν από την οργάνωση όσοι επιλέχθηκαν.
• Εως την Τετάρτη 22/2 όσοι επιλέχθηκαν πρέπει να καταθέσουν το παράβολο συμμετοχής στην Τράπεζα και να στείλουν με Fax την απόδειξη στα γραφεία της οργάνωσης για να επικυρώσουν την συμμετοχή τους.

Τρόπος διεξαγωγής:
Δεν θα υπάρχει ιδανικός χρόνος στις απλές διαδρομές. Η κίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται σε κομβόι μέχρι την εκκίνηση της κάθε ειδικής διαδρομής. Η κάθε ειδική διαδρομή θα είναι ελάχιστου μήκους (20-150 μέτρα).
Κάθε αυτοκίνητο θα εισέρχεται στην ειδική διαδρομή μετά το σήμα του χρονομέτρη της οργάνωσης. Το επόμενο αυτοκίνητο θα μπαίνει στην ίδια διαδρομή μόνο αφού έχει τερματίσει το προηγούμενο. Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού μεταφέρεται μέσα στο διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο. Απαγορεύεται να λαμβάνονται εργαλεία και πάσης φύσεως υλικά από οποιονδήποτε δεν είναι μέλος του πληρώματος.
Εάν ένα αυτοκίνητο δεν διαθέτει βίντσι, μπορεί να χρησιμοποιήσει το βίντσι άλλου αυτοκινήτου με την προϋπόθεση ότι θα το χειρίζεται το πλήρωμα που χρονομετρείται εκείνη τη στιγμή. Το πλήρωμα του οχήματος που θα «δανείσει» το βίντσι μπορεί να μανουβράρει το όχημα ώστε να φέρει το βίντσι σε κατάλληλη θέση και μόνο αυτό.
Κάθε ειδική διαδρομή θα έχει ένα μέγιστο χρόνο για την ολοκλήρωσή της. Όταν ολοκληρώνεται αυτός ο χρόνος και ένα αυτοκίνητο δεν έχει τερματίσει, τότε θα δέχεται υποχρεωτικά βοήθεια από την οργάνωση και θα επιβάλλεται και ποινή εξωτερικής βοήθειας (εκτός της περίπτωσης του 10%).
Εάν ένα αυτοκίνητο καθυστερεί να εκκινήσει την ειδική διαδρομή παρά το ότι έχει δοθεί σήμα από τον χρονομέτρη, θα χρεώνεται με 60 δευτερόλεπτα ποινής, κι αν ξεπεράσει τα 3 λεπτά από την στιγμή που δοθεί το σήμα χωρίς να εμφανιστεί, τότε δεν έχει δικαίωμα να μπει στην ειδική και χρεώνεται με την ποινή παράκαμψης εμποδίου.
Η μόνη εξωτερική βοήθεια που μπορεί να δεχτεί ένα πλήρωμα είναι αυτή που παρέχεται από την οργάνωση. Ο συνοδηγός όταν βρίσκεται έξω από το όχημα απαγορεύεται να είναι σε επαφή με αυτό όσο αυτό κινείται (με οποιαδήποτε ταχύτητα). Η ποινή για την παράβαση του παραπάνω είναι για την πρώτη φορά 100 δευτερόλεπτα, τη δεύτερη χρέωση ποινής εξωτερικής βοήθειας, και για την τρίτη αποκλεισμός από όλο το αγωνιστικό διήμερο.

Ποινές:
Χρόνος ειδικής διαδρομής ανά δευτερόλεπτο.
Παράκαμψη εμποδίου: ο χρόνος του πιο αργού Χ 3.
Εξωτερική βοήθεια: ο χρόνος που επιτεύχθηκε + ο χρόνος του πιο αργού.
Καθυστέρηση εκκίνησης: 60 δευτερόλεπτα.
Καθυστέρηση εκκίνησης πάνω από 3 λεπτά: ο χρόνος του πιο αργού Χ 2.
Ποινή συνοδηγού: (1η ) 100 δευτερόλεπτα (2η) ο χρόνος που επιτεύχθηκε + ο χρόνος του πιο αργού (3η) αποκλεισμός από το αγωνιστικό διήμερο.
Εάν κάποιο πλήρωμα έχει υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο για τη συγκεκριμένη ειδική, αλλά καταφέρει να ολοκληρώσει την προσπάθειά του μέσα σε χρόνο ίσο με το 10% του προβλεπόμενου χρονικού ορίου της ειδικής, τότε δε θα χρεώνεται εξωτερική βοήθεια. Μετά το πέρας και αυτού, χρεώνεται αυτόματα ποινή εξωτερικής βοήθειας, δηλαδή τον προβλεπόμενο χρόνο συν το χρόνο του πιο αργού.

Οποιαδήποτε παρέκκλιση της διαδρομής όπου αυτή οριοθετείται (είτε με κορδέλα/ πασαλάκια είτε στην προφορική ενημέρωση από τον αλυτάρχη), επιφέρει ποινή παράκαμψης (ο χρόνος του πιο αργού Χ2 για το συγκεκριμένο εμπόδιο). Σε κάθε περίπτωση όμως υπεύθυνος για την συγκεκριμένη επιβολή ποινής θα είναι ο αλυτάρχης του αγώνα.
Η νικήτρια ομάδα θα είναι αυτή που θα συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής συνολικά και για τις δύο ημέρες.

Παράβολο συμμετοχής:
Το δικαίωμα συμμετοχής είναι 200 euro και περιλαμβάνει video και φωτογραφίες από το αγωνιστικό διήμερο. Θα υπάρχει επιβάρυνση 30 euro σε αυτούς που θα δηλώσουν συμμετοχή εκπρόθεσμα δηλ: το Σάββατο πρωί 25/2/2006 στο χώρο της γραμματείας. Για τους μη κατόχους αγωνιστική αδείας θα εκδίδονται από την γραμματεία την ημέρα διεξαγωγής, ημερήσιες αγωνιστικές άδειες. Το παράβολο της ημερήσιας αγωνιστικής άδειας ορίζεται στα 20 euro. Αγωνιστική άδεια πρέπει να έχουν και τα δύο μέλη του πληρώματος.

Διαφήμιση:
Στα οχήματα που θα συμμετέχουν είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση των διαφημιστικών αυτοκόλλητων των χορηγών της οργάνωσης στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής.

Τόπος συγκέντρωσης:
Το σημείο συγκέντρωσης των συμμετεχόντων με την οργάνωση το πρωί του Σαββάτου 25/2 στην ΤΑΒΕΡΝΑ «ΠΗΓΗ» στην περιοχή Φυλής.**
Ο διοικητικός /τεχνικός έλεγχος θα γίνει ταβέρνα «ΠΗΓΗ» το πρωί του Σαββάτου από 08.30 έως 10.00. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6934-368469 Πάνος Σιδέρης & 6946-925065 Μαρία Λαρέζου.
Η ενημέρωση των διαγωνιζομένων θα γίνεται για κάθε μέρα (Σάββατο – Κυριακή) ξεχωριστά. Η πρώτη ενημέρωση θα γίνει στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου στο χώρο του τεχνικού ελέγχου.

Έγγραφα:
Από την οργάνωση θα δοθούν για κάθε αυτοκίνητο, 2 αυτοκόλλητοι αριθμοί συμμετοχής για τις πόρτες 1 αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται στο κάτω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ καθώς και αυτοκόλλητα των χορηγών τα οποία είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν σε όλα τα συμμετέχοντα οχήματα.
Στην εκκίνηση της κάθε ημέρας θα παραδίδεται στο πρώτο αυτοκίνητο η καρτέλα ποινών η οποία θα παραδίδεται στον αρμόδιο κριτή πριν την έναρξη κάθε δοκιμασίας.

Αποτελέσματα:
Θα ανακοινώνονται ξεχωριστά στο τέλος κάθε ημέρας, ανά δοκιμασία και συνολικά.
Τα τελικά αποτελέσματα θα εκδοθούν την Κυριακή το μεσημέρι και θα περιλαμβάνουν το σύνολο των ποινών από τις δύο ημέρες από όπου θα προκύψουν οι νικητές.

Απονομές/Βαθμολογία:
Η βαθμολογία για το Mad Cup 2006 θα προκύπτει μόνο από τη γενική κατάταξη του κάθε αγώνα. Η απονομή σε κάθε αγώνα θα γίνεται με βάση τη γενική κατάταξη. Εφόσον οι κατηγορίες συμπληρώνουν τον προβλεπόμενο αριθμό εκκινούντων, τότε θα απονέμονται κύπελλα και σε κάθε κατηγορία που συμπληρώνεται, αλλά δε θα βαθμολογείται η κατηγορία για το 2006.


Απονομή:
Θα γίνει την Κυριακή το απόγευμα στην ΤΑΒΕΡΝΑ «ΠΗΓΗ» στην περιοχή Φυλής.
Θα δοθούν κύπελλα στα 3 πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης και σε κάθε κατηγορία στην οποία θα εκκινήσουν τουλάχιστον 5 πληρώματα. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν αναμνηστικά.
** Με κατεύθυνση από Λιόσια προς Φυλή διασχίζουμε το χωριό Φυλή. Μετά από 2 χιλιόμετρα συναντάμε πινακίδα με κατεύθυνση δεξιά προς Μονή Κλειστών και αριστερά προς Δερβενοχώρια. Ακολουθούμε τον δρόμο προς Δερβενοχώρια και στα 5 χιλιόμετρα περίπου στο αριστερό μας χέρι βρίσκουμε ξύλινο κτίσμα. Αμέσως μετά κάνουμε δεξιά και στα 200-300 μέτρα περίπου συναντάμε την ταβέρνα «ΠΗΓΗ».
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό russo » 26 Φεβ 2006, 01:37

Ένα βιντεάκι δείγμα από 3η ειδική Σαββάτου 25/2, -> http://www.jimnyclub.gr/albums/russo-mi ... 5_2_06.wmv
Γιώργος Ρούσσος.
Άβαταρ μέλους
russo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 02:27
Τοποθεσία: Αθήνα-Χαλάνδρι

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ MUD CUP

Δημοσίευσηαπό cuspid » 26 Φεβ 2006, 09:05

Η πρώτη μέρα του αγώνα Mud Cup στην Πάρνηθα ήταν συναρπαστική.
Ο καιρός ιδανικός για βόλτα στο βουνό.
Οι 11 συμμετέχοντες πρόσφεραν πολύ θέαμα και είναι κρίμα που δεν υπήρχαν περισσότεροι θεατές να το απολαύσουν.
Αυτοί έχασαν!
Αύριο, Κυριακή σίγουρα θα παρευρεθούν περισσότεροι, άλλωστε οι ειδικές θα είναι ευκολότερα προσβάσιμες. Όλοι αύριο στην Χασιά λοιπόν.
Από αγωνιστικής πλευράς το «μενού», τα περιελάμβανε όλα:
Λάσπη, νεροφαγώματα, ρυάκια αλλά και τα γνωστά «πεζούλια» στην πηγή της Αγίας Παρασκευής.
Οι δοκιμασίες απαιτούσαν τεχνική αλλά και καθαρό μυαλό.
Οι απροετοίμαστοι (ειδικά στον τομέα των ελαστικών) πέρασαν δύσκολες στιγμές και οι ποινές έπεφταν σαν βροχή.
Είδαμε αναρτήσεις να λειτουργούν στα όρια της διαδρομής τους, είδαμε (και ακούσαμε) συστήματα μετάδοσης να «εγκαταλείπουν», μοτέρ να δουλεύουν στα κόκκινα και τροχούς να προσπαθούν να «πιάσουν» πρόσφυση σε «χαλαρό» έδαφος.
Είδαμε όμως και δείγματα εξαιρετικής εκτός δρόμου οδήγησης. Άλλωστε το ταλέντο, η τεχνική και η εμπειρία του πληρώματος είναι το σημαντικότερο εφόδιο σε αυτούς τους αγώνες.
Οι 5 δοκιμασίες ήταν σχεδιασμένες κοντά η μία στην άλλη και έτσι δεν σημειώθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις στον αγώνα.
Κάτι μου λεει ότι αύριο ο συναγωνισμός θα είναι ακόμα πιο έντονος!
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Φωτογραφίες και αποτελέσματα Σαββάτου

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Φεβ 2006, 09:26

Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες

cron