Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Evros Adventure Trophy

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό samgr » 21 Φεβ 2004, 12:49

παιδες, δωστε μου διορια μεχρι την πεμπτη, για να δω αν θα ερθει το αλλο αυτοκινητο, KALIANIC , αν μπορεις να αναμεινεις εχει καλος αλλιως κλεισε ζευγαρι και θα δω τι θα κανω...
και μην ξεχνατε το παν ειναι η συμμετοχη και οι εμπειριες και οχι αποκλειστικα η νικη... ειδικα οταν αυτη ειναι καθορισμενη...(εμαθα οτι ο kos4wd, εχει πληρωσει πολλα χρηματα για να την εξασφαλιση) χα.. χα.. χα...
samgr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2002, 13:29
Τοποθεσία: Αιγάλεω, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Φεβ 2004, 23:28

Κώτες (ή κότες :twisted: :twisted: ), έχετε αποφασίσει πως θ' ανεβείτε στην Ορεστιάδα :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 24 Φεβ 2004, 00:00

tazmania έγραψε:Κώτες (ή κότες :twisted: :twisted: ), έχετε αποφασίσει πως θ' ανεβείτε στην Ορεστιάδα :?:

KΩΟΙ λεγόμαστε :lol: και δεν αποφασίσαμε ακόμα
Δυστηχώς το πλοίο που πάει από Κω Αλεξανδρούπολη σταμάτησε προσωρινά τα δρομολόγια και δε ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει πάλι.
Σκεφτόμαστε και τη λύση μέσω Τουρκίας αλλά.................
Και δε θ ανέβουμε απλά στην Ορεστιάδα αλλά πάμε να κερδίσουμε τον TAZ και τον TEDO.
Η κουπα σας είναι γεμάτη σπίρτα από τώρα για να το κάψετε το μπρίκι :lol:
Μες στη κούπα λέω να βάλω και τα πούπουλα που θα σου έχω μαδήσει από τον αγώνα :lol: :lol:
Κάνουν και για προσάναμα ε?
Ο GRVIT λές να του άρεσε και να σκάσει μύτη επάνω???
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 24 Φεβ 2004, 08:41

kos4wd έγραψε:Ο GRVIT λές να του άρεσε και να σκάσει μύτη επάνω???


Άσε, μου φαίνεται πως ξυπνήσαμε το τέρας! Φταίω κι εγώ, του έλεγα "κατέβα, κατέβα" και έτσι έχασα ένα κυπελλάκι :?
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 24 Φεβ 2004, 17:04

Xappas έγραψε:
kos4wd έγραψε:Ο GRVIT λές να του άρεσε και να σκάσει μύτη επάνω???


Άσε, μου φαίνεται πως ξυπνήσαμε το τέρας! Φταίω κι εγώ, του έλεγα "κατέβα, κατέβα" και έτσι έχασα ένα κυπελλάκι :?

Πως σου φάνηκε ο πρωτάρης?
Τόσες συζητήσεις γίνανε για τους πρωτάρηδες και βλέπεις τελικά που αν τους δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία τη πιάνουν από τα μαλλιά και "βάζουν"τα γυαλιά :lol: :lol: :lol:
Θ ανέβει και το 4X4 MAGAZINE στον Έβρο?Βρήκατε ομάδα?
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Φεβ 2004, 09:57

Έχουμε πει πως θα ανέβουμε με τον Friar, εκτός απροόπτου. Το αυτοκίνητο θέλει δουλειά ακόμη, τρεις μήνες το φτιάχνω και δεν τελειώνει. Πάντως από το trial έμεινα ευχαριστημένος. Αυτή την εβδομάδα θα βάλω και το trip computer και την επόμενη μπαίνει εργάτης. Υπάρχει και το 24 ώρες στη μέση.

Το κακό είναι πως αμέσως μετά τον Έβρο είναι το enduro, να δούμε αν θα μας έχει μείνει αυτοκίνητο... :?

Ο Grvit μπορεί να είναι πρωτάρης στους αγώνες αλλά όχι στο 4Χ4. Έχει κάνει σοβαρή προετοιμασία και τώρα η δουλειά που έχει πέσει αρχίζει να δείχνει.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΕΥΓΟΣ....

Δημοσίευσηαπό KALIANIC » 26 Φεβ 2004, 13:07

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ SAMGR ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΨΑΧΤΙΡΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ 2ΑΔΑ? ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ JIMNY ΜΕ ΕΡΓΑΤΗ 8000 Lbs. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Ο 2ος ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΤΗ.
KALIANIC
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 12:54

Re: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΕΥΓΟΣ....

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 26 Φεβ 2004, 23:18

Διεθνής ο αγώνας στον Έβρο.
Η λέσχη της Κωνσταντινούπολης θα δώσει το παρόν με 6 οχήματα.
Απ ότι φαίνεται όλα πάνε καλά και σίγουρα θα περάσουμε καλά.
Ακόμα τρέχουν για πάρτη μας τα παιδιά της Λέσχη Ορεστιάδας
ΜΠΡΑΒΟ
E ρε γλέντια που θα γίνουν 3 βράδυα στο ξενοδοχείο
Του ΤΑΖ συγνώμη του κουτρούλη ο γάμος που λένε
Εχει να πέσει πυροφάνηηηηηηηηηη :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Re: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΕΥΓΟΣ....

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 27 Φεβ 2004, 20:27

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1 ο EVROS ADVENTURE TROPHY

ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 1-3-04 ΤΗΛ. 6944415347, 2552025726, FAX 2552027420
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:ΤΕΤΑΡΤΗ 24-03-04
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ:ΠΕΜΠΤΗ 25-03-04 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΕΚΚΙΝΟΥΝΤΩΝ: ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΩΡΑ 21:30
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΚΕΛΩΝ & ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (ROAD BOOK): ΠΕΜΠΤΗ 25-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 21:30 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΑΙ ROAD BOOK ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ 1ου ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 08:00
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 ΚΑΙ ΩΡΑ 16:ΟΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ: ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ
ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ:ΣΑΒΒΑΤΟ 27-03-04 30’ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ HOTEL ΕΣΤΙΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Από Δευτέρα 1-3-04 μέχρι 25-3-04 στα γραφεία της Λέσχης 4χ4'Εβρου στο hotel ΕΣΤΙΑ στον Πύργο Ορεστιάδας . Την Παρασκευή 26-3-04 και το Σάββατο 27-3-04 από ώρα 8:30' μέχρι τον τερματισμό της παιδιάς , στο χώρο του τερματισμού.
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Από Δευτέρα 1-3-04 μέχρι Τετάρτη 24-3-04 στα γραφεία της Λέσχης 4χ4 Έβρου hotel ΕΣΤΙΑ στον Πύργο Ορεστιάδας τηλ. 25520-25726. Την Παρασκευή 26-3-04 και το Σάββατο 27-3-04 από ώρα 8:30 μέχρι και τον τερματισμό της παιδιάς στο χώρο του τερματισμού.

Άρθρο 1: ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1. ΟΡΙΣΜΟΣ
Μετά από έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. Η ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ διοργανώνει το 1° EVROS ADVENTURE TROPHY που Θα διεξαχθεί στην περιοχή της Ορεστιάδας Έβρου σε μυστική διαδρομή, όπως αυτή περιγράφεται στο Βιβλίο Διαδρομής - Road Book, που Θα δοθεί στα πληρώματα την ώρα της εκκίνησής τους.
2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Γώγου Θωμάς
Μέλη : Βλασακίδης Φίλιππος, Κεραμιτσής Παντελής, Συβρiδης Σιδέρης
3. ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ

ΑγωνοδίκηςΑλυτάρχηςΓραμματέαςΤεχνικός ΈφοροςΈφορος ΔιαδρομήςΈφορος Ειδικών ΔοκιμασιώνΈφορος ΚριτώνΥπεύθυνος ΑσφαλείαςΕπικεφαλής Ιατρός Μήλας ΠαναγιώτηςΑποστολίδης ΑλέκοςΔημητριάδης ΒασίληςΚαρκάνης ΑναστάσιοςΣυβρίδης Σιδέρης Κεραμιτσής Παντελής Βλασακίδης ΦίλιπποςΓώγου Θωμάς

Η παιδιά θα διεξαχθεί σύμφωνα με:
1. Τον Γενικό Κανονισμό 4χ4
2. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό.
3. Τα παραρτήματα των ανωτέρω
Η Ε.Λ.Π.Α., Η λέσχη 4χ4 Έβρου, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί της παιδιάς δε φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της παιδιάς. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων απ' αυτές τις δραστηριότητες.

Άρθρο 2: ΓΕΝΙΚΑ

Άρθρο 3: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Παιδιά 1° EVROS ADVENTURE TROPHY - ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΒΡΟΥ θα διεξαχθεί στη περιοχή της Ορεστιάδας είναι διήμερος και απαρτίζεται από κύριες απλές διαδρομές, και θα περιλαμβάνει Ειδικές Δοκιμασίες εκτός δρόμου μήκους 500 έως 1500 μέτρων περίπου εκάστη.
Οι Ε.Δ.Α. είναι οροθετημένες διαδρομές μεγίστου μήκους 500 έως 1500 μ. εκάστη. Τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα πρέπει να διανύσουν την κάθε Ε.Δ.Α με την προβλεπόμενη φορά όπως ορίζει ο οργανωτής από το ΣΕΧ αφετηρίας μέχρι το ΣΕΧ αφίξεως. Εάν κάποια, ομάδα ή αυτοκίνητο δεν φτάσει στο ΣΕΧ τερματισμού, τότε παίρνει τις ποινές παράκαμψης. Εάν στο ΣΕΧ αφίξεως φτάσει το ένα από τα δύο αυτοκίνητα της ομάδας θεωρείται ότι η ομάδα έχει περάσει το εμπόδιο κι επιβάλλονται οι ανάλογες ποινές για την εγκατάλειψη τον ενός αυτοκινήτου. Επίσης στους διαγωνιζόμενους τα λεπτά της διάρκειας θεωρούνται χρόνος εκτέλεσης και παίρνουν βαθμούς σύμφωνα με το άρθρο Για κάθε παράβαση των ανωτέρω επιβάλλονται οι ποινές που προβλέπονται στο άρ8ρο 12 τον παρόντος κανονισμού.

ΑΡΘΡΟ 4 : ΔΕΚΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Στην παιδιά θα γίνουν δεκτά αυτοκίνητα που έχουν επίσημη άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση, κίνηση στους 4 τροχούς μόνιμη ή κατ' επιλογήν, μεγίστου επιτρεπτού βάρους 3,5 τόνων εκτός οχημάτων με σασi Unimog ή τύπου Unimog. Επίσης πρέπει να είναι σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να πληρούν τους κατωτέρω κανονισμούς ασφαλείας:
Α ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
1. Να διαθέτουν Roll Bar συγκεκριμένου τύπου (μόνο τ' ανοιχτά).
2. Ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων
3. Κράνος εγκεκριμένου τύπου για τον οδηγό και το συνοδηγό
4. Πυροσβεστήρας τεσσάρων κιλών.
5. Κουτί πρώτων βοηθειών
6. CB το λιγότερο ένα για κά8ε ομάδα ή αλλού τύπου συσκευή επικοινωνίας
7. Το ελάχιστο ένας εργάτης για κάθε ομάδα.
8. Πυξίδα

Β ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
· Λάστιχα mud terain ή Αll terrain
· Αλυσίδες
· Roll Bar ή Roll Cage
· Ιμάντες
· Swatch block - ναυτικά
· Φτυάρι – Τσεκούρι
· Αλυσοπρίονο
· High Lift - air jack
· Άγκυρα - σκάλες και ότι άλλο νομίζεται ότι μπορεί να διευκολύνει την off road κίνηση.

ΛΑΣΤΙΧΑ
Τα λάστιχα πρέπει να είναι λάστιχα εργοστασίου. Επιτρέπονται οι μετατροπές στα λάστιχα
Επιτρέπεται η χρήση κινητού τηλεφώνου και η χρήση CB - VHF
Τα αυτοκίνητα θα διαγωνισθούν στην ίδια, κατηγορία.

Η οργανωτική επιτροπή έχει δικαίωμα να αρνηθεί την εγγραφή οποιονδήποτε διαγωνιζόμενου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους της άρνησης σύμφωνα με το Άρθρο 74 του ΔΑΚ. Σύμφωνα όμως με το άρθρο III των Γενικών Κανονισμών, οφείλει εντούτοις να κοινοποιήσει στην ΕΑΛ τους λόγους μη αποδοχής της εγγραφής του διαγωνιζομένου ή οδηγού.
Θα γίνουν δεκτές 20 συμμετοχές κατά τη σειρά υποβολής τους. H Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα ν' αυξήσει κατά την κρίση της τον αριθμό συμμετοχών.

Άρθρο 5 : ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Οι συμμετέχοντες πρέπει. να φτιάξουν ομάδα αποτελούμενη από δύο οχήματα. Σε κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο επιβαίνει μόνο ο οδηγός και o συνοδηγός, οι οποίοι πρέπει να έχουν άδεια οδήγησης για τουλάχιστον ένα χρόνο. Επιτρέπεται εντός κάθε αυτοκινήτου να επιβαίνει τρίτο άτομο (έχων δίπλωμα κτλ), αλλά οι ποινές αυξάνονται με 0,25.

Άρθρο 6 : ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Η εκκίνηση θα δίνεται σε χρονικά διαστήματα 5 λεπτών αρχίζοντας με τον αριθμό 1 και με τη σειρά που Θα καθοριστεί κατόπιν κληρώσεως που θα πραγματοποιηθεί μετά τη λήξη της προθεσμίας δηλώσεων συμμετοχής, από τους ίδιους τους συμμετέχοντες.

Διαδρομή Η διαδρομή τον αγώνα θα καλύψει μια συνολική απόσταση ……….. χλμ.
0 βαθμός δυσκολίας του αγώνα είναι πολύ υψηλός. Η πλοήγηση του αγώνα θα γίνεται με τη βοήθεια road book το οποίο Θα δίνεται σε κάθε όχημα με το ξεκίνημα κάθε ημερήσιας διαδρομής. Όλα τα εμπόδια κατά την διάρκεια της διαδρομής Θα είναι 100% φυσικά και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση .
Για να καλυφθεί η διαδρομή Θα χρειαστούν ικανότητες όπως προσανατολισμός ,αντοχή, ομαδικότητα και οδηγική ικανότητα.
Η διαδρομή πρέπει να τηρηθεί κατά γράμμα όπως δείχνει το road book.
Οι ειδικές διαδρομές πρέπει να καλυφθούν στον συντομότερο χρόνο. Οι διοργανωτές θα ρυθμίσουν τις αποστάσεις με βάσει του 1 km .
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να ρυθμίσουν τα Trip Masters ανάλογα. Οι ειδικές διαδρομές και οι δοκιμασίες θα χρονομετρούνται ξεχωριστά ενδεχομένως Θα υπάρξουν ειδικές διαδρομές με κάποιο προκαθορισμένο χρόνο καλύψεως.

Άρθρο 7: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να υπακούουν στις οδηγίες και τις εντολές των διοργανωτών, κριτών κατά την διάρκεια τον αγώνα. 0 ειδικός κανονισμός του αγώνα θα παρουσιαστεί στην τεχνική σύσκεψη τον αγώνα. Αν κάποιος αγωνιζόμενος αποφασίσει να εγκαταλείψει πρέπει να πληροφορήσει τους διοργανωτές - κριτές το συντομότερο δυνατό.
Αν ένα όχημα κινείται γρηγορότερα από ένα άλλο το αργότερο όχημα υποχρεούται να επιτρέψει στο γρηγορότερο να προσπεράσει αν και όποτε ο δρόμος το επιτρέψει.
Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να υπακούουν στις οδηγίες και εντολές που θα ανακοινώνονται κατά την διάρκεια τον αγώνα σε ειδικές καταστάσεις.
Οι διαγωνιζόμενοι δεν επιτρέπεται να καταναλώνουν αλκοόλ κατά τη διάρκεια τον αγώνα.
Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει, να εφαρμόζουν τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας κατά τη διάρκεια χρήσης του εργάτη οι οποίοι περιλαμβάνονται στα εγχειρίδια.
Ψ Δημιουργία και εκκένωση της περιοχής ασφάλειας από τους θεατές κατά την διάρκεια χρήσης του εργάτη.
Ψ Χρήση ιμάντα ασφαλείας όταν δένουμε τον εργάτη στο δέντρο.
Ψ Απόσταση ασφαλείας από το συρματόσχοινο κατά την διάρκεια της χρήσης του εργάτη.
Ψ Τοποθέτηση ειδικής κουβέρτας - πατάκι επάνω στο συρματόσχοινο κατά τη διάρκεια χρήσης του εργάτη.
Ψ Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν πως θα λύνονται προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα και δεν συμπεριλαμβάνονται τον ειδικό κανονισμό.
Απαγορεύεται να βοηθήσει η μια ομάδα μια άλλη εκτός της περίπτωσης ατυχήματος ή . κίνδυνου, ή απελευθερώσεως του δρόμου.
Οι διοργανωτές μπορούν να τιμωρήσουν μια ομάδα εάν σταματήσει χωρίς λόγο κατά την διάρκεια του αγώνα.
Σε όλη την διάρκεια της παιδιάς οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να τηρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ. Οι διαγωνιζόμενοι που θα συναντήσουν άλλα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα σταματημένα από βλάβες ή άλλες αιτίες οφείλουν να ενημερώσουν αμέσως τον Αλυτάρχη μέσω των κριτών της Οργάνωσης που βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής.
Για να επιτευχθεί σωστή κάλυψη «ασφάλειας της παιδιάς» οι διαγωνιζόμενοι που εγκαταλείπουν την διαδρομή λόγω τεχνικών προβλημάτων ή άλλων λόγων είναι υποχρεωμένοι να πληροφορήσουν αμέσως την Οργάνωση με κάθε δυνατό μέσον επικοινωνίας (τηλέφωνο, ασύρματο, άλλους διαγωνιζόμενους) και να παραδώσουν το Βιβλιάριο Χρονομέτρησης (καρνέ) σε εντεταλμένο άτομο της Οργάνωσης.


Άρθρο 8: ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΣΕΧ) ΚΑΙ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ (ΣΕΔ)
Σε κάθε πλήρωμα Θα παραδοθεί κατά την εκκίνηση ένα βιβλιάριο χρονομετρήσεων (καρνέ) και ελέγχου διελεύσεως, το οποίο Θα ενημερώνεται από τους αρμόδιους κριτές στους αντίστοιχους σταθμούς.
Το πλήρωμα είναι υπεύθυνο για τις εγγραφές στο βιβλιάριο του και θα του επιβάλλονται οι προβλεπόμενες ποινές σε περίπτωση έλλειψης σφραγίδας ή εγγραφής.
Οι σταθμοί ελέγχου χρόνου (ΣΕΧ) επισημαίνονται με τις πινακίδες που καθορίζονται από τον Γενικό Κανονισμό ENDURO 4Χ4 δηλ. Κίτρινη με ρολόι προειδοποιητική και Κόκκινη με ρολόι υποχρεωτική.
Οι σταθμοί ελέγχου διέλευσης (ΣΕΔ) δεν επισημαίνονται με τις πινακίδες που καθορίζονται από τον Γενικό Κανονισμό ENDURO 4Χ4. Τα πληρώματα είναι υποχρεωμένα να τους αναγνωρίζουν από τα αυτοκίνητα των Κριτών που Θα βρίσκονται εκεί και Θα φέρουν αυτοκόλλητο με την ένδειξη «ΟΡΓΑΝΩΣΗ».
Επίσης με την εκκίνηση της παιδιάς παραδίδονται σε κάθε πλήρωμα σφραγισμένοι φάκελοι S.O.S. (τόσοι όσες και οι απλές διαδρομές) που περιέχουν οδηγίες – βοηθητικό Road book – ώστε να μπορέσει να συνεχίσει την παιδιά από το επόμενο Σταθμό Ελέγχου Χρόνου. Όλοι οι φάκελοι με ευθύνη του πληρώματος πρέπει να παραδοθούν στον υπεύθυνο κριτή του τερματισμού. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται η προβλεπόμενη τιμή.



Άρθρο 9: ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται σε € 150 για κάθε αυτοκίνητο για τα μέλη και σε € 180 για τα μη μέλη.

Άρθρο 10: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
Κάθε διαγωνιζόμενος ή συμμετέχων παραιτείται του δικαιώματος προσφυγής εναντίον των Αθλητικών Αρχών, των Οργανωτών, των Εκπροσώπων τους ή των εντεταλμένων οργάνων τους, ενώπιον οιασδήποτε διαιτησίας ή δικαστηρίου ή κάθε άλλης διαδικασίας εκτός από εκείνες που προβλέπονται από τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα και τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό, για κάθε ζημία θετική ή αποθετική που μπορεί να προκληθεί από κάθε πράξη ή παράλειψη των Οργανωτών, των Αρχόντων, των εκπροσώπων τους ή των οργάνων τους, κατά την εφαρμογή των κανονισμών ή από οποιαδήποτε άλλη επίπτωση που Θα δημιουργηθεί από τις ενέργειές τους.
Παράπονα
Παράπονα και ενστάσεις Θα λύνονται μόνο από τους διοργανωτές - αγωνοδίκες , ανακοίνωση των αποτελεσμάτων Θα γίνεται κάθε ημέρα το συντομότερο δυνατό.
Κάθε ένσταση πρέπει να γίνεται μέσα σε μία ώρα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων γραπτώς και Θα κοστίζει 300 Ευρώ.

Άρθρο 11: ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΒΡΑΒΕΙΑ
Ο συνολικός χρόνος μιας ομάδας η οποία Θα καλύψει σωστά ολόκληρη την διαδρομή και θα φτάσει στο τέρμα είναι ο χρόνος που θα μετρήσει.
Η τελική κατάταξη θα καθορισθεί από το σύνολο τον χρόνων και των βαθμών ποινής που θα έχουν επιβληθεί στα διαγωνιζόμενα πληρώματα. Πρώτο Θα καταταγεί το πλήρωμα με τους λιγότερους βαθμούς ποινής, δεύτερο το πλήρωμα με τους αμέσως περισσότερους βαθμούς , ποινής κ.ο.κ.
θα απονεμηθούν κύπελλα στις τρεις πρώτες ομάδες για οδηγούς και συνοδηγούς.
ΑΡΘΡΟ 12 : ΠΟΙΝΕΣ

Είναι υποχρεωτικό επί ποινή άμεσου αποκλεισμού κατά τη διάρκεια τις δοκιμασίας ο οδηγός να φοράει ζώνη ασφαλείας και κράνος
1. - Κάθε λεπτό καθυστέρηση στην απλή διαδρομή 60 βπ.
2. - Κάθε λεπτό προπορείας στην απλή διαδρομή 120 βπ.
3. - Μεγίστη καθυστέρηση από ΣΕΧ σε ΣΕΧ απλής διαδρομήςδ0 λεπτά (3600βπ). Μεγίστη επιτρεπόμενη καθυστέρηση στις απλές διαδρομές κάθε σκέλους 2 ώρες και 30 λεπτά. (9000βπ).
4. - Για κάθε ομάδα οι ποινές των απλών διαδρομών Θα προστίθενται για να βγει το σύνολο των βαθμών της ομάδας. Στην ατομική βαθμολογία το κάθε αυτοκίνητο θα παίρνει τις δικές του ποινές.
5. - Στις απλές διαδρομές θα υπάρχουν ΣΕΔ σε μυστικές θέσεις.
6. - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ. Οι ειδικές δοκιμασίες είναι ιδιαίτερα δύσκολες διαδρομές που ξεκινούν από το ΣΕΧ αφετηρίας και τελειώνουν σε ΣΕΧ αφίξεως. Μεταξύ των ΣΕΧ υπάρχουν ΣΕΔ (Σταθμοί Διελεύσεως) από τους οποίους είναι υποχρεωτική η διέλευση. Ιδανικός χρόνος δεν υπάρχει και ο χρόνος κάλυψης υπολογίζεται σε δευτερόλεπτα όπου κάθε δευτερόλεπτο αντιστοιχεί 1 βπ.
Το άθροισμα των χρόνων κάθε αυτοκινήτου της ομάδας είναι η βαθμολογία της ομάδας. Και αντίστοιχα ο χρόνος κάθε αυτοκινήτου είναι αυτός για την ατομική βαθμολογία. Εάν κάποια ομάδα ή αυτοκίνητο Θελήσει να παρακάμψει την ΕΔ τότε οι βαθμοί ποινής είναι οι βαθμοί της πιο αργής ομάδας ή αυτοκινήτου προσαυξημένη με συντελεστή 1.8.
Εάν ομάδα ή αυτοκίνητο ξεκινήσει την ΕΔ και παρακάμψει αφού έχει καλύψει το 50°/ο της ΕΔ τότε οι ποινές είναι αυτές της παράκαμψης αλλά ο συντελεστής εiναι 1.5. Στην ΕΔ η μέση θα είναι μαρκαρισμένη και στο RB και σrο με όσο το δυνατόν μικρότερη απόκλιση.
Μη διέλευση από ΣΕΔ Θεωρείται παράκαμψη και ο συντελεστής είναι 1.8.
7. Εάν υπάρχει τρίτο άτομο στο αυτοκίνητο οι ποινές αυξάνονται επί 0,25 και επιβαρύνεται και η ομάδα επί 0,25.
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό grvit » 29 Φεβ 2004, 11:22

kos4wd,Xappas, ναστε καλά ρε παιδιά που με σκέφτεστε. :)

Για την Ορεστιάδα δεν ξέρω...το σκέφτομαι.
Οντως μου ανοιξε η ορεξη.Θα πρεπει να επιλέξω ανάμεσα στην Ορεστιάδα και στο enduro.Θα δούμε......Κανω χρονοδιάγραμμα βάση των υποχρεώσεων της δουλειάς.Δεν γινεται να ερθω σε ολα.Εκτός και αν μου κάτσει κανα Lotto......
Kos4wd,θυμασαι την κουβέντα που καναμε για τις κλίσεις.....αν δεις το video του αγώνα να μου πεις εαν μηδενισα και εγω μια φορά το κλισιόμετρο :D Παντως εβαλα σε αργή κινηση το video και σε στη φάση εισόδου στο λάκκο φαίνεται σαν να ειναι το αμαξι του spiderman.... :D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Re: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΕΥΓΟΣ....

Δημοσίευσηαπό Donald2 » 29 Φεβ 2004, 16:11

KALIANIC έγραψε:ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ SAMGR ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΨΑΧΤΙΡΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ 2ΑΔΑ? ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ JIMNY ΜΕ ΕΡΓΑΤΗ 8000 Lbs. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Ο 2ος ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΤΗ.


Φιλε αν ενδιαφερεσε ακομα για διαδα ειμαι εγω μεσα. στειλε μου μινιμα
Εχουμε ενα Samurai με εργατη 6000 και πολα μικρα σχετικα και ενδιαφεροντα αν ενδιαφερεσε, Ρωτα το φιλω μου το KOS4WD πει για μενα το ποσο τεμπελεις και βαρετος ειμαι
Άβαταρ μέλους
Donald2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 31 Μαρ 2003, 19:35
Τοποθεσία: RODOS

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Μαρ 2004, 18:29

Εαν υπαρχει αυτοκινητο που δεν εχει κλεισει ζευγαρι παραkαλω στειλτε pm στους ΤΑΖΜΑΝΙΑ, TEDOS@TEDA η DISTA
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΕΥΓΟΣ....

Δημοσίευσηαπό KALIANIC » 01 Μαρ 2004, 19:46

Donald2 έγραψε:
KALIANIC έγραψε:ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ SAMGR ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΨΑΧΤΙΡΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ 2ΑΔΑ? ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ JIMNY ΜΕ ΕΡΓΑΤΗ 8000 Lbs. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ Ο 2ος ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΤΗ.


Φιλε αν ενδιαφερεσε ακομα για διαδα ειμαι εγω μεσα. στειλε μου μινιμα
Εχουμε ενα Samurai με εργατη 6000 και πολα μικρα σχετικα και ενδιαφεροντα αν ενδιαφερεσε, Ρωτα το φιλω μου το KOS4WD πει για μενα το ποσο τεμπελεις και βαρετος ειμαι


ΟΚ, ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΕ ΚΟΣΜΟ "ΑΓΝΩΣΤΟ", ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΕΙΤΕ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ....

ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ...
KALIANIC
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 12:54

ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Δημοσίευσηαπό KALIANIC » 01 Μαρ 2004, 19:52

ΜΕΤΑ ΤΟ "ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ" ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΒΡΟ, ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ PORTAL, ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΥΡΕΣΗ "ΖΕΥΓΟΥΣ"

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ
KALIANIC
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 12:54

Re: ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Μαρ 2004, 19:53

KALIANIC έγραψε:ΜΕΤΑ ΤΟ "ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ" ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΒΡΟ, ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ PORTAL, ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΥΡΕΣΗ "ΖΕΥΓΟΥΣ"

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ


Γιαννη Νικο καλη επιτυχια :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες