Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Evros Adventure Trophy - Εντυπώσεις -

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Evros Adventure Trophy - Εντυπώσεις -

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Μαρ 2004, 08:55

Εδώ ας μιλήσουν οι πρωταγωνιστές του trophy. Σίγουρα θα τα περιγράψουν καλύτερα από κάθε θεατή...
Περιμένουμε :wink:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Μαρ 2004, 11:02

Εγώ θα πω ότι ήταν τρομερό σχολείο. Καταπληκτικά περάσματα και υπέροχες διαδρομές, που σίγουρα κούρασαν πολύ αυτούς που τις έγραψαν, αλλά δικαιώθηκαν από το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια και πάλι.

ΥΓ Θα επανέλθω μετά από την γλαφυρή περιγραφή του Μαντρόσκυλου, που όπως μου είπε ο Tedos, είχε κρυφτεί ανάμεσα στις δύο ρεζέρβες του Niva :shock: :shock: Αυτό να μείνει μεταξύ μας, για να μην φαμε και καμία ποινή :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 29 Μαρ 2004, 11:51

Επιστρέψαμε σήμερα το πρωί, καταπονημένοι αλλά καταευχαριστημένοι. Ο αγώνας δεν είχε καμία σχέση με ότι γνωρίζαμε έως τώρα. Δε μπορώ να κάνω λεπτομερή περιγραφή γιατί πρέπει να δουλέψουμε κιόλας. :roll: Θα το αφήσω σε κάποιον άλλο.

Η συμμετοχή και μόνο άξιζε πολλά. Όσοι κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Μας το έλεγαν από τη Λέσχη πως θα είναι ιδιαίτερα δύσκολος, αλλά και πάλι κατάφεραν να μας εκπλήξουν! Μερικά προβλήματα νεότητος δε μπορούν να αφαιρέσουν τίποτα από τις θετικότατες εντυπώσεις. Μπράβο στη Λέσχη Έβρου που κατάφερε με τόση επιτυχία να διοργανώσει έναν αγώνα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα.

Το επίπεδο των διαγωνιζομένων επίσης ήταν πολύ υψηλό. Ειδικά οι συμμετοχές απο το εξωτερικό έδειξαν πόσο δρόμο έχουμε ακόμη να κάνουμε. Δεν ήταν μόνο τα αυτοκίνητα και ο εξοπλισμός, αλλά και η όλη οργάνωση και στήσιμο των ομάδων. Στο τελευταίο κανείς δε μπορούσε να συγκριθεί με τους Τούρκους.

Το Evros Trophy δημιούργησε νέα στάνταρ σε τέτοιου είδους events. Ο πήχυς ολοένα και ανεβαίνει για διοργανωτές και αγωνιζόμενους. Και είναι μία πρόκληση να βελτιώνεις τον εαυτό σου και το αυτοκίνητό σου, όσο γίνεται περισσότερο.

ΥΓ. Τα Pajero έγραψαν ! (λεπτομέρειες όταν δημοσιευτούν τα αποτελέσματα... :wink: ).
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Μαρ 2004, 11:58

Τα αποτελέσματα είναι στην πρώτη σελίδα του portal.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό mas4x4 » 29 Μαρ 2004, 16:48

ΜΠΡΑΒΟ στο περιοδικό μας άντε του χρόνου κτυπάμε για την πρώτη θέση :D
Άβαταρ μέλους
mas4x4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003, 16:03
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΈΡΙ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 29 Μαρ 2004, 18:32

mas4x4 έγραψε:ΜΠΡΑΒΟ στο περιοδικό μας άντε του χρόνου κτυπάμε για την πρώτη θέση :D


Ευχαριστώ. Περιμένουμε τώρα και τον αγώνα σας το Μάη που είμαι σίγουρος πως θα είναι πολύ καλός.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 30 Μαρ 2004, 11:43

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Tedos αποσύρθηκε σε ερημική τοποθεσία στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, όπου και γράφει τις εμπειρίες του από το Trophy :shock:

Σήμερα η αύριο, θα έχουμε νέα του :D εάν γλιτώσει από την δεύτερη καρδιακή προσβολή :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 30 Μαρ 2004, 21:34

Σκεφτηκα (ναι ναι μου συμβαινει που και που :twisted: :twisted: :twisted: ) να μην αφησω Το Μαντροσκυλο να περιγραψει αυτη την φορα αλλα να το κανω εγω. Πιστευω οτι πολλοι φιλοι που δεν ηταν εκει θα θελουν να μαθουν πως τα ειδαμε εμεις απο την θεση των αγωνιζομενων....παμε λοιπον

1.Προετοιμασια

Απο υλικα ειμασταν μαλλον η χειροτερα προετοιμασμενη ομαδα (παρολο που εμεις ειχαμε μαζεψει οτι μπορουσαμε). Ουσιαστικα χωρις ανταλλακτικα με εναν μονο εργατη για δυο αυτοκινητα οταν αλλες ομαδες ειχαν 2 εργατες ανα αυτοκινητο! Αρκει να πω οτι το Σαμουραι ειχε τις εργοστασιακες δεστρες (που σπανε ως γνωστον) και για ρεζερβα ενα λαστιχο Α/Τ!!! Συγκρινομενοι με αλλες ομαδες και τα αυτοκινητα τους φαινομαστε μαλλον σαν φτωχοι συγγενεις. Φυσικα για μπλοκε ουτε λογος...μαμα πηγαιναμε

Η συνθεση της ομαδας και η στρατηγικη της ηταν το εντελως αντιθετο αγγιζε δηλαδη στα δικα μου ματια το τελειο. Να εξηγησω γιατι. Ειχαμε απο την αρχη ξεκαθαρη στρατηγικη δηλαδη να τερματισουμε εστω και εαν χρειαζοταν να θυσιασουμε ταχυτητα η καποιες ειδικες για να φυλαξουμε τα αυτοκινητα. Στο πρωτο αυτοκινητο ειχαμε τα καλυτερα χερια της παρεας τον γνωστο και μη εξαιρετεο Κο "Πρωτα το σπαω και επειτα ρωταω" ΤΑΖΜΑΝΙΑ. Στο καθισμα του συνοδηγου ο υποφαινομενος με αγριες διαθεσεις και συμβουλες του τυπου "Αμα το σπασεις την εκατσες" συγκρατουσε την νεανικη ορμη του ΤΑΖ :twisted: :twisted: Ο ΤΑΖ ειναι γενικα ιδανικος οδηγος για τετοιους αγωνες...αμα χρειαζεσαι χρονο στον βγαζει ανετα δεν κολωνει σε κανενα εμποδιο και ειναι ομαδικος παιχτης. Στον αγωνα αυτο εδειξε αξιοθαυμαστη αντοχη και αυτοσυγκρατηση οπως και σταθεροτητα ακομα και αργα οταν η κουραση αρχιζε να μας καταβαλλει.

Στο δευτερο αυτοκινητο συνοδηγος ηταν ο Κος "Δωστε μου ενα συρμα και σας φτιαχνω πυραυλο" Dista. Με τον δημητρη εκει ημουνα σιγουρος οτι θα αντιμετωπιζαμε επιτυχως τεχνικα προβληματα αλλα και θα εδινε πολυτιμες συμβουλες στον δευτερο ο δηγο της παρεας οπως και εκανε. Το δευτερο αυτοκινητο της παρεας ενα ελαφρυ σαμουραι βολευοταν μια χαρα απο την φυση του αγωνα. Ο dista εκανε τελικα πολυ περισσοτερα απο οτι περιμεναμε βγαζοντας ολη τη βρωμικη δουλεια. Καταλυτικος και με κεφι εφηβου και δυναμεις 20αρη ο εσχατογερος ηταν μαζι με τον ΤΑΖ οι 2 κυριοι συντελεστες για την επιτυχια μας στον αγωνα :D :D

Συνεχιζεται........
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Απρ 2004, 18:43

πρωτη μερα του αγωνα και ξεκιναμε με ψυχρολουσια καθως περιμενοντας να παρουμε εκκινηση επιστρεφει με σπασμενη βαση μηχανης το 110 της Τετρακινησης......

Ξεκιναμε σιγα σιγα βρισκουμε τις θεσεις μας και τα γραδα μεσα στο Νιβα και νασου η πρωτη ειδικη. Αν και φαινοταν δυσκολη ο ΤΑΖ περναει αερα το τραιαλ κομματι και το Σαμουραι ακολουθει. Σε ενα αναχωμα κανουμε οπισθεν και στραβωνουμε την εξατμιση.....ακολουθει επιτοπου επισκευη απο τα μαγικα χερια του dista με συρμα παρακαλω!!!! Προς το τελειωμα βλεπουμε με λυπη την πρωτη ομαδα απο την Κω να εχει εγκαταλειψει....κριμα ρε χρηστο την επομενη φορα φιλαρακο....

Βουρ για την δευτερη ειδικη το ποταμι οπου οταν φτανουμε γινεται κακος χαμος!! Αυτοκινητα κολλημενα πνιγμενα κλπ κλπ.
Αποφασιζουμε να βαλουμε τα ΠΣΠ για να ανεβουμε απεναντι. Ο ΤΑΖ σχεδον τα καταφερνει και ολοκληρωνει με τον εργατη. Το Σαμουραι καταφερνει μια τρυπα στο νερο και μας φευγει η ψυχη αλλα το ανεβαζουμε!! Παρακαμπτουμε το δευτερο κομματι της ειδικης κατι που στο τελος αποδεικνυεται σοφη επιλογη καθως εχουμε την δυνατοτητα να κανουμε την υπολοιπη διαδρομη μερα.

Παμε σχετικα καλα στις απλες τα ποταμακια και τα γκρεμια αλλα ζοριζομαστε στην 3 ειδικη. Χωρις μπλοκε πρεπει να βρισκουμε τα πατηματα με ακριβεια χιλιοστου στα νεροφαγωματα!! Σε μια στιγμη κρεμιομαστε 3 απο τη σχαρα του Νιβα για να βρει προσφυση σπαζοντας την μια βαση.
Υπηρξαν στιγμες τρομακτικες εκει καθως δεν τολμουσες να αφησεις γκαζι ανεβαινοντας τα νεροφαγωματα και τα δεντρα καραδοκουσαν αν εφευγες ανεξελεγκτα!!!

Αλλα ζορια τραβηξαμε οπου ειχε βραχια καθως τρεμαμε για τα διαφορικα και μπαζωναμε συνεχεια για να κερδισουμε χιλιοστα υψους.

Ειναι βραδυ οταν φτανουμε Ορεστειαδα και σε συνδυασμο με την ακυρωση της δευτερης ειδικης εχουμε κερδισει μια εντυπωσιακη και ανελπιστη 12 θεση......

Συνεχιζεται........
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Απρ 2004, 12:04

Foto υπάρχουν εδώ
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 02 Απρ 2004, 16:03

Μέσ από τη πίκρα μου λέω και γω να πω κάποιες εντυπώσεις από τον αγώνα.
Είναι γεγονός ότι το λέγαμε ότι θα είναι η απόλυτη off road δοκιμασία αλλά κατά βαθος δε το πιστεύαμε.Πράγματι τελικά ήταν στις προσδοκίες μας.Ξεκινήσαμε 2 ομάδες από τη Κω ύστερα από πολύ προετοιμασία και πολύ κόστος γι αυτήν αλλά κάποιοι στριμμένοι με κακό μάτι :lol: :evil: :lol: :evil: (βλπ ΤΑΖ) μας ματιάσαν.
Μια απλή διαδρομή βγάλαμε μόνο και στη πρώτη ειδική ένα όχημα από κάθε ομάδα εγκατέλειψε.Το LJ 80 έκοψε το βοηθητικό (ας όψονται οι πατέντες που κάναμε για να βάλουμε μοτέρ SAMURAI) αλλά και το γνωστό δικό μου OFF ROAD BEAST έκοψε πίσω ημιαξόνιο και ξεκούμπωσε συγχρόνως το μπροστινό.Η γκαντεμιά στο μεγαλείο της.
Εμειναν λοιπόν από τη μια ομάδα ένα GRAND VITARA με εργάτη και από την άλλη ένα NIVA χωρίς εργάτη να συνεχίζουν φιλότιμα για να κρατήσουν ψηλά το γόητρο του νησιού μας.
Μπορείτε να φανταστείτε πόσο δύσκολο ήταν για το κάθε όχημα που ήταν μόνο του ιδιαίτερα γι αυτό της ομάδας μου το NIVA που δεν είχε εργάτη.
Παρ όλα αυτά τα οχήματά μας κατάφεραν να τερματίσουν γύρω στις 10 το βράδυ αν και τελικά λόγω των περίεργων κανονισμών το NIVA ακυρώθηκε.
Και πάνω που είπαμε "πάμε να φάμε και να πιούμε για να γλυκάνουμε τη πίκρα μας" ΝΤΡΙΝ το τηλέφωνο και ένας φίλος έμεινε από βενζίνη.Αντε πάλι ταξίδι νυστικός για να βοηθήσεις (μπορούσες να κάνεις και αλλιώς?)
Δε μπορώ να μην ομολογήσω ότι ακολούθησα όλο τον αγώνα κατά πόδας στο NIVA της ομάδας μου με ένα PININ 2000 (ΩΧ ποιος ακούει τον MITSUPINO) to οποίο ομολογουμένως τα πήγε πολύ καλά αν και λόγω των γρατζουνιών που εισέπραξε όλο γκρίνιαζε ο οδηγός :twisted:
Συνεχίζετε
Τελευταία επεξεργασία από kos4wd και 03 Απρ 2004, 07:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 02 Απρ 2004, 16:29

AAAA ξέχασα να πω ότι 20 μέτρα από το σημείο που εγκατέλειψαν τα 2 οχήματα από τη Κω είχε τρακάρισμα μέσα στην ειδική το 3ο όχημα το NIVA.Ενα ROCKY με εργάτη έσκασε πίσω στο NIVA μας και του έχωσε μέσα τον προφυλακτήρα αλλά και τη πίσω πόρτα.
Ειπε κανείς τίποτα για μάτι?????????????
ΦΕΡΤΕ ΣΚΟΡΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Οι πληροφορίες που υπήρξαν για σαμποτάζ σε ημιαξόνια και βοηθητικά και για δωροδοκία για τον εμβολισμό του NIVA λες και ήταν το αντιτορπιλικό ΕΛΛΗ ακόμα δεν έχουν επαληθευτεί.
Οι γνωστοί άγνωστοι που πιθανολογείται ότι ξενύχτησαν για το σαμποτάζ να μη κοιμούνται ήσυχοι μιας και οι έρευνες δε τελείωσαν :lol: :lol: :lol:
Ευτυχώς που στο νησί δε πουλάνε σπίρτα :cry: :cry: :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Απρ 2004, 17:07

Τόσο καιρό υποψιαζόμουνα και εγώ ότι γίνονται σαμποΤΑΖ στα ημιαξόνια από τους γνωστούς αγνώστους, αλλά δεν είχα στοιχεία. Μετά όμως από αυτό τον αγώνα ... :evil: :evil: :evil:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pino » 02 Απρ 2004, 19:42

55 ακόμη φωτογραφίες από την 2η ημέρα από τον Χρήστο Γοδόση και τον Χρυσόστομο Χουρμουζιάδη. Τους Ευχαριστούμε πολύ.
κλικεδώ
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 03 Απρ 2004, 07:43

2η μέρα
Νύχτωσε και η ώρα πήγε 1,30 και μας βρίσκει να τρώμε και να κλαίμε τη μοίρα μας.
Κάποιος πέταξε την ιδέα στα πληρώματα της Κω για νυχτερινή εξόρμηση σε καταγώγιο της περιοχής (τα μαχαιρώματα του Έβρου) και έγινε η ζημιά.Επιστροφή στο ξενοδοχείο στις 6.30.Που όρεξη για αγώνα.Ευτυχώς η πρώτη ειδική διαδρομή άργησε αρκετά και έτσι συνήλθαμε λίγο.
Τα 2 οχήματα από τη Κω ετοιμάζονται.Μπαίνει το GV και στο πρώτο εμπόδιο σπάει μπροστινό διαφορικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εδώ είπαμε τελείωσαν όλα.Κάναμε λάθος όμως.Αμέσως μετά το GV ένα SAMI από τη Ρόδο(ο DONALD 2) έκανε απεγνωσμένες προσπάθειες φιλότιμες προσπάθειες μέσα στη νύχτα να περάσει την ειδική.
Δε μπορούσαμε να μη το βοηθήσουμε μιας και ήταν μόνο του.Πήρε χρόνο και το NIVA και τα 3 οχήματα μαζί έδωσαν ρεσιτάλ συνεργασίας με αποτέλεσμα να περάσει την ειδική σε σχετικά καλό χρόνο.Ας όψετε ένα τέρας που του είχε παραχωρηθεί η σειρά μας (τη οποία παραχώρηση είχε απαιτήσει αγενέστατα,καλό θα ήταν οι αγωνιζόμενοι στο πρωτάθλημα TRIAL να δείχνουν καλύτερο επίπεδο απ ότι αυτός ο συνάδελφός τους αν θέλουν να μη κάνουν αγώνες μόνοι τους) μιας και υποτίθεται ότι δε θα είχε πρόβλημα.Τελικά ούτε την ειδική δεν έβγαλε.ΣΚΟΡΠΙΣΕ στο δρόμο.Τη καθυστέρηση βέβαια τη φάγαμε στο κεφάλι.
Κάπου εκεί ήταν και ο aapo που περίμενε να τερματίσουμε την ειδική με την ελπίδα να δηλώσουμε ότι εγκαταλείπουμε μιας και η ώρα ήταν 8 το βράδυ και η απονομή έπρεπε να γίνει στις 5.
Τον στεναχωρήσαμε όμως και δήλωσαν και τα 2 οχήματα από τη Κω αλλά και αυτό της Ρόδου συνοδευόμενο υπό τη προστασία του PININ ότι συνεχίζουν κι ας τερματίσουν το πρωί..
Μετά την απλή ειδική υπήρχε μια ειδική 170 μέτρων αλλά τι μέτρων.2 ώρες πάλευαν τα 3 οχήματα για να περάσουν ακόμα και αυτό με το σπασμένο διαφορικό και τελικά τα κατάφεραν σε ένα ρεσιτάλ συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας.
Τους έβλεπα από ψηλά και τους χαιρόμουν.Και ζήλευα που δε μπορούσα να πάω και γω να βοηθήσω.
Ο τερματισμός έγινε στις 12 το βράδυ και βρήκε το GV με το σπασμένο διαφορικό της ομάδας του GEOHOR στη 14η θέση ,το SAMMI του DONALD από τη Ρόδο στη 16η και το NIVA της ομάδας μου στην 20η επί συνόλου 26 συμμετοχών.
Ο στόχος είχε επιτευχθεί εν μέρει.Τερματίσαμε τις ομάδες και αποφύγαμε τη τελευταία θέση αλλά έπρεπε να φάμε στο κεφάλι τη καζούρα του STRATEGO TEAM.Δε θυμάμαι σε πόσα περίπτερα τους είδα να ψάχνουν εναγωνίως σπίρτα για να μου το κάψουν> :lol: :lol: :lol:
συνεχίζεται
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες