Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

3oς γύρος Trial 4X4 Κεντρικής Ελλάδας: Ύπατο 16 Μαρτίου

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

3oς γύρος Trial 4X4 Κεντρικής Ελλάδας: Ύπατο 16 Μαρτίου

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Φεβ 2008, 11:37

Εικόνα


Διπλή γιορτή για τον ευρύτερο χώρο των Trial!

O τρίτος γύρος του Fedima Cup 4X4, διοργανώνεται στις 16 Μαρτίου, στην περιοχή του Υπάτου Βοιωτίας. Ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο θα διεξαχθεί και ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος Trial για τις μοτοσυκλέτες!

Οι αγώνες Trial, έχουν φέτος συγκεντρώσει νέους αγωνιζόμενους και εκατοντάδες θεατές και τώρα ετοιμάζεται ακόμα μεγαλύτερη γιορτή!

Σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article1250.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό top_cannibal » 17 Μαρ 2008, 10:39

Αγώνας τρελός, εμπόδια γ@μ@τ@ και αντρίκια όπως λέει ο Χρήστος, διοργάνωση τέλεια (συγχαρητήρια στους διοργανωτές )….ο black πήγε άριστα στο πρώτο εμπόδιο μέχρι που είχε την ατυχία να ξαπλώσει, για αυτό τον λόγο καταταγεί 9ος με πίσω του αυτοκίνητα που έχουν παίξει και στης πρώτες θέσης.. χαρακτηριστικά από τα 11 αυτοκίνητα μόνο 5 αν δεν κάνω λάθος τερμάτισαν χωρίς ζημιές… Gus 4ος με πέρασμα σε βραχόκηπο που δεν περίμενε κανένας ότι το gimny θα πέρναγε και μάλιστα στον μισώ χρόνο του εμποδίου… Πουπακης τι να πω……με τις πατερίτσες και σπασμένο πόδι μπήκε και έτρεξε…..απλά δεν πατούσε το αμπραγιάζ…..(γκάζι και όπου πάει ο Πουπακης ποτέ δεν σταματά) top cannibal 1ος πιστεύω ότι τα πήγα καλά.. ευχαριστούμε τον bisba και τον black για της υπηρεσίες του όσο αφορά την αποκατάσταση ζημιών και όλα τα παιδιά που βρέθηκαν στον αγώνα …..
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον Φώτη Κουτσουμπό για την τέλεια δουλειά που έκανε στο αμάξι μου…….την Pavlina & nefi για της βιντεοσκοπήσεις….και το 0ff road για τα μπλουζάκια…(την επόμενη φορά θα ντύνομαι με αδιάβροχο κ@λ@παιδα)
:P :P :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
top_cannibal
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 17:34

Δημοσίευσηαπό spiros » 17 Μαρ 2008, 11:27

spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Μαρ 2008, 09:36

Ερώτηση Α
Αν και οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι από την Κ1 - Κ2 θέλουν να γίνονται οι ειδικές μία - μία, (αυτό ζήτησαν και για το Ύπατο), πλέον, μια και αυτές είναι μεγάλες (καμία σχέση με το παρελθόν πχ στο Ύπατο είχαμε ειδική μέχρι και με 17 πόρτες!) αυτό παίρνει πολύ.

Σκεφτήκαμε νέα υλοποίηση για μελλοντική χρήση:
Μια ειδική το πρωί σε κάθε κατηγορία και μετά ταυτόχρονη διεξαγωγή (φυσικά όπου είναι εφικτό)
Τι λετε;

Φυσικά πάντα μιλώντας για μεγάλες και χορταστικές ειδικές σε φυσικά εμπόδια και όχι απλά σε τρύπες με 2-4 πόρτες :-)


Ερώτηση Β
Πόσο έτοιμοι είμαστε για υποχρεωτική χρήση roll cage στην Κ3;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό karka » 19 Μαρ 2008, 11:27

τα παρακατω ειναι πρωταση που εχει συζητηθει και με τον προεδρο της εκαλης.
το παραδειγμα μας το δεινουν τα μηχανακια.

αφορα την καθε κατηγορια ξεχωριστα.

βαζεις 2 ειδικες παραληλα (ενοειτε φροντιζει η οργανωση να βολευει το τερεν και η τοποθεσια)
μαζευεις την καθε κατηγορια και τους διχνεις τιν ειδικες.
τους δινεις την καρτα τους και τους λες (αφου πρωτα εχεις υπολογησει αναλογα τον χρονο ολοκληρωσης και τις συμμετοχες):
εχεις 1 ωρα να κανεις τις ειδικες.
ποια θα κανεις πρωτη ποια τελευταια δεν με απασχολει.
ποιος θα μπει πρωτος ποιος τελέυταιος παλι δεν με απασχολει.
φτανει μετα απο μια ωρα να εχεις ολοκληρωσεις 2 ειδικες και να μου φερεις την καρτα σου γραμμενη.

βαλτο αυτο επι ολες τις κατηγοριες και μεσα σε μια - δυο ωρες εχεις απο δυο ειδικες τελειωμενες και χρονο για να προχωρησεις στις επομενες.
σημ: σε ολες τις κατηγοριες!

αυτο το "στησημο" θελει ΠΟΛΛΥ περισοτερο κοσμο για την οργανωση.

ενοειτε οτι καθε οργανωτης θα εχει τον αναλογο κοσμο να το σηριξει και δεν θα κανει εκπτωσεις.

οσον αφορα τους θεατες... δεν φανταζωμαι να νομιζει κανεις οτι ο θεατης ετσι οπως γινωνται τωρα οι αγωνες ειναι ευχαριστημενος?

ο θεατης θα δει αυτον που θελει να δει.
αν τον υποχρεωσεις να περιμενει μεχρι τις 3 το μεσημμερι για να δει τον νταγκα π.χ, θα σηκωθει και θα φυγει ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ.

το ιδιο και ο περισοτερο "χομπιστας" -ευκαιριακος αγωνιζωμενος- που θα οδηγησει το οχημα του, θα το χαρει και δεν θα σκυλοβαρεθει να περιμενει να περασουν ολοι απο μια ειδικη για να ερθει η σειρα του.
και αυτος σκυλοβαριεται περιμενωντας.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό top_cannibal » 19 Μαρ 2008, 18:05

Φίλε karka τα μηχανάκια θέλουν λιγότερο χώρο για να τρέξουν,
δεν κολάν στην λάσπη η το σαθρό χώμα , δεν σπάνε και δεν χρειάζεται να τα τραβήξει τρακτέρ η εργάτης,
δεν καταστρέφουν το τερέν και για αυτό δεν έχουν πρόβλημα ποιος θα μπει πρώτος….
φαντάσου 30 αυτοκίνητα με το πάμε του διοργανωτή να ξεχυθούν ποιος θα προλάβει να μπει πρώτος η να μην έμπαινε κανείς..
καλά για τους θεατές θα πρέπει να είναι όλοι με καλά αντανακλαστικά …αλλιώς δεν θα έχουμε θεατές……..
Άβαταρ μέλους
top_cannibal
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 17:34

Δημοσίευσηαπό jimnys » 19 Μαρ 2008, 22:14

top_cannibal έγραψε:Φίλε karka τα μηχανάκια θέλουν λιγότερο χώρο για να τρέξουν,
δεν κολάν στην λάσπη η το σαθρό χώμα , δεν σπάνε και δεν χρειάζεται να τα τραβήξει τρακτέρ η εργάτης,
δεν καταστρέφουν το τερέν και για αυτό δεν έχουν πρόβλημα ποιος θα μπει πρώτος….
φαντάσου 30 αυτοκίνητα με το πάμε του διοργανωτή να ξεχυθούν ποιος θα προλάβει να μπει πρώτος η να μην έμπαινε κανείς..
καλά για τους θεατές θα πρέπει να είναι όλοι με καλά αντανακλαστικά …αλλιώς δεν θα έχουμε θεατές……..


Καλός αγώνας, αν και ιδιέτερα σκληρός για την Κ1 νομίζω, ιδίως στην δεύτερη ειδική.
1η και 3η πολύ καλές πραγματικά.
Η Κ3 δεν ευνόησε τα βαριά , δυνατά μεγάλα οχήματα.
Ο blackdog πραγματικά καλός, και ο gus.

Στο επόμενο σκεφτείτε την ύπαρξη καντίνας, μιας και οι ώρες ήταν πολλές, θα ήταν κάτι καλό.
Στα πλήν νομίζω κάποιοι θεατές, που δεν είχαν αίσθηση κυνδίνου, και η ντουντούκα πήρε φωτιά..
Ενα μπράβο στον SAV και υιο Maniac που πήγαν καλά αν και πρωτοεμφανιζόμενοι...
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Μαρ 2008, 22:26

Πολύ καλός αγώνας και πολύ ανεβασμένο το επίπεδο των συμμετοχών. Ο Σπύρος ρισκάρισε βάζοντας δύσκολα εμπόδια, δίνοντάς μας όμως ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Άμα δε ρισκάρεις δεν πετυχαίνεις κιόλας, είναι τόσο απλό. Η επιτυχία για μένα φαίνεται όταν μιλώντας με δύο πολύ έμπειρους οδηγούς, που δεν πήγαν καλά, μου έλεγαν πως τους άρεσε ο αγώνας. Και αυτό λέει πολλά.

Πρόβλημα όπως συνήθως το χρονοδιάγραμμα του αγώνα. Ίσως η μόνη λύση είναι η ταυτόχρονη διεξαγωγή κάποιων κατηγοριών. Εγώ ήρθα στις 10.30, έφυγα στις 4 και είχε ακόμη πολύ πράγμα. Και κάποια εμπόδια δεν έγιναν κιόλας.

Γενικώς πάντως η προσπάθεια ήταν αξιόλογη, ο νέος τρόπος ποινολόγησης είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τώρα πια ένα πασσαλάκι ή μια παραπάνω όπισθεν δε σταματάνε μια προσπάθεια.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 20 Μαρ 2008, 00:45

aγαπητε τοπ κανιβαλ.
σαφως και δεν υπαρχει συγκρηση με τα μοτοσακα, αλλα δενειναι καθολου δυσκολο να γινει αυτο που διαβασατε.
οι οδηγοι θα μπουν στο πνευμα, οι οργανωτες θα "στηθουν" καλυτερα.
τα τρακτερ θα γινουν 3, οι κριτες 33 και παει λεγωντας.

το θεμα τερεν, πρωτος - τελευταιος, αν συνεχησουμε να μιλαμε για βραχο δεν παιζει, το ξερουμε ολοι.

αλλα ουτε και τα μηχανακια ξεκινανε ολα μαζι.
μπορουν οι χρονοι να δοθουν προοδευτικα αν 5-7 λεπτα και να εχουν στηθει και τις 3-4 διαδρομες της καθε κατηγοριας.

ετσι σε διαρκεια 3-4 ωρων θα εχουν τελειωσει ολες οι κατηγοριες τις ειδικες τους και θα μπορεσει επιτελους να γινει και απονομη με κοσμο.

βεβαια τετοιες αλαγες δεν τελειωνουν ουτε ξεκαθαριζουν σε ενα δυο ποστ
αλλα αν οι οργανωτες δεν "φοβουνται" τα εξοδα να εισαι συγουρος οτι θα βρουν λυση.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό top_cannibal » 20 Μαρ 2008, 15:25

Δεν ξέρω αν θα παίξει με αυτό το σύστημα, σίγουρο είναι ότι πρέπει και εμείς οι αγωνιζόμενοι να είμαστε πιο τυπικοί όσο αφόρα την δήλωση συμμετοχής (πάντα δηλώνουμε την ημέρα του αγώνα) την ώρα προέλευσης στο χώρο του αγώνα πάντα την τελευταία στιγμή) έτσι ξεκινάμε πάντα με 1-2 ώρες καθυστέρηση, και σε αυτό δεν φταίει σε καμία περίπτωση ο διοργανωτής….
Άβαταρ μέλους
top_cannibal
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 17:34

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 20 Μαρ 2008, 18:28

Ας βάλουμε τα πράγματα εξ' αρχής στη θέση τους. Οι αγώνες είναι πέρα και πάνω από όλα θέαμα. Και βέβαια ίσες ευκαιρίες για όλους.

Τη σκηνή τη ζήσαμε στο Ύπατο, στον τελευταίο αγώνα της Εκάλης για το 2007. Παράλληλα εμπόδια, Κ2 και Κ1 - τότε. Και το ερώτημα είναι: ποιός κάθησε να δει την Κ1; Η απάντηση; Κανένας, πέρα από τους φίλους των αγωνιζόμενων και κάποιους φωτογράφους. Το ίδιο δεν θα συμβεί και τώρα;

Ποιός θα καθήσει να παρακολουθήσει τα Jimny, έστω και των πολύ καλών της Κ1, όταν δίπλα θα λυσάει ο Ντάγκας με το CJ; Θα οδηγήσουμε σε μαρασμό μία κατηγορία - ίσως και δύο, γιατί δεν βγαίνει το πρόγραμμα;

Θυμάται κανείς πώς ήταν η αρχική σκέψη για τις τρεις κατηγορίες; Παρακολούθησε κανείς πως δούλεψε η εφαρμογή της από τη λέσχη Περιστερίου; Αν δεν κάνουμε λάθος, γύρω στις 14:00 είχαν τελειώσει όλα τα αυτοκίνητα!

Πώς; Απλά: Στο πρώτο εμπόδιο - εύκολο - μόνο η Κ1. Στο δεύτερο - πιό δύσκολο - Κ1 & Κ2. Στο τρίτο μόνο Κ2. Στο τέταρτο Κ2 και Κ3. Στο πέμπτο μόνο η Κ3. Οπότε με πέντε εμπόδια, βγαίνουν και οι τρεις κατηγορίες.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό karka » 20 Μαρ 2008, 20:49

ναι ρε γιαννη αλλα με μονο δυο ειδικες δεν νομιζω οτι θα αρεσει σε κανεναν.
αυτο δεν ειναι αντικειμενικο.
με ενα λαθος πατημα στην μια και κατι αλλο λαθος στην αλλη παει ο αγωνας για καποιον.

ασε που ολη μερα στο ποδι, για 14 λεπτα αγωνα... ουτε ντραξτερ.

ο θεατης θα βλεπει οτι θελει.
και αναγκασμενος θεατης να δει οτι θελουμε εμεις δεν θα ειναι για πολλυ καιρο θεατης.

αυτο το σπορ εχει θεαμα. πολλυ θεαμα, και το κυριοτερο ευκολα παρακολουθησιμο.

τι νομιζει δηλαδη ο αγωνιζομενος στην κ1, οτι θα εντυπωσιασει με το μαμα τζιμνι οταν ποιο διπλα θα μαρσαρει ο νταγκας?

μην τρεφουμε αυταπατες.
ο χωρος δεν θα "πουλησει" το μαμα τζιμνι.
τον νταγκα, τον ραυτοπουλο και τα αλλα αυτοκινητα της κ3 θα "πουλησει" πρως τα εξω.

οι υπολοιποι στην κ1 απλα θα κανουν το κεφι τους.

τα παραπανω ειναι αποψη μου και δεν εχω τιποτα με την κ1.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό jdelis » 20 Μαρ 2008, 22:08

Συμφωνώ με τον karka. Ο κόσμος έρχεται να δει κυρίως συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Εγώ θα ήθελα να δω τα καλά να περνάνε 5 εμπόδια φτιαγμένα για αυτά, όχι μόνο το τελευταίο.

Και μοιραία οι θεατές ενδιαφέρονται για τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Και στα rally μόλις περνάνε οι πρώτοι, οι μισοί και βάλε θεατές φεύγουν. Τι να κάνει η οργάνωση, να βάλει μπροστά τις μικρές κατηγορίες να αναγκάζει τους θεατές να τις δουν με το ζόρι;

ΥΓ. τον γλωσσοφάγατε το Ντάγκα γιαυτό το έσπασε μάλλον! :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 21 Μαρ 2008, 09:42

Πρώτον, στα ραλλύ δεν γίνονται δύο ειδικές δίπλα - δίπλα. Αν δεν θέλεις δε μπορεί κανένας να σε αναγκάσει να δεις, αλλά δε σε προκαλεί απο την άλλη. Και αν πάμε στα ραλλύ, είναι η Ν που στηρίζει τους αγώνες και όχι η Α. Και στις αναβάσεις, που ταιριάζουν πιό πολύ στα δικά μας, τα "μικρά" ξεκινούν στην αρχή και τα δυνατά στο τέλος, ακριβώς για να είναι κλιμακωτό το ενδιαφέρον.

Ανδρέα, καλώς ή κακώς, περισσότερα απο 2-3 εμπόδια δεν έχουμε εδώ και καιρό. Η Κ1 δεν είναι δεκανίκι. Είναι η μάχη των normal αυτοκινήτων σε συνθήκες οριακές γι΄αυτά. Αντίστοιχα και η Κ2. Αν είναι, ας φτιάξουμε αγώνες ξεχωριστούς για Κ3. Ούτε η FIA δεν τόλμησε, παρόλο που το σκέφτηκε, να κάνει αγώνες μόνο για τις μεγάλες ομάδες στο WRC.

Δεν πρέπει να δημιουργήσουμε κατηγορίες δύο ταχυτήτων. Αρκετό κακό έχουν κάνει αποφάσεις που πάρθηκαν στο πόδι τα τελευταία χρόνια. Τους αγώνες στηρίζουν οι πολλοί "μικροί" και όχι οι λίγοι "μεγάλοι". Οι "μικροί" είναι το φυτώριο, το entry level, το αύριο των αγώνων. Χωρίς αυτό οι αγώνες τελειώνουν. Παραδείγματα έχουμε πολλά τον τελευταίο καιρό. Θέλουμε και άλλα;
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό karka » 21 Μαρ 2008, 10:59

σωστα και αυτα βρε γιαννη.
κανεις δεν ειπε κατι κακο για την κ1, και σαφως η πλειοψηφεια απο κατι τετοια ξεκιναει την ενασχοληση της με τον χωρο.
αλλα μοιραια δεν μπορει να στηριξει απο πλευρας θεαματος τους αγωνες σε συγκρηση με τις αλλες κατηγοριες.

μπορει να γινει και το αλλο.

το σεναριο 2 ταυτοχρονες ειδικες να παιξει για τις κ2, κ3 αρχικα το πρωι και καπου στην μεση του αγωνα, αφου εχουν ολοκληρωθει μια, δυο ειδικες να ξεκινησουν τα κ1 μονα τους, τα οποια ταυτοχρονα θα ολοκληρωσουν 2-3 ειδικες σε διαστημα μιας ωρας και στην συνεχεια ξανα συνεχειζουν τα κ3, κ2.

δηλαδη καπου στην μεση του αγωνα διακοπουν τα "κακα" και μπαινουν τα νορμαλ.

ετσι και ο κοσμος ειναι εκει, και τα κ1 κανουν το παιγνιδι τους, και επεται συνεχεια με τα "κακα".

το βασικο ειναι να μπορεσουν να γινουν παραληλες ειδικες για να μην μακρυγορει το πραγμα.

αν αυτο το καταλαβουν, ολα τα υπολοιπα τα βρησκουν
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες