Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΔΣ ΛΕΣΧΩΝ-ΟΜΑΔΩΝ 4Χ4 ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΔΣ ΛΕΣΧΩΝ-ΟΜΑΔΩΝ 4Χ4 ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 22 Ιουν 2008, 19:39

thomas έγραψε:ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΓΙΑ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ 4Χ4 ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΑΥΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 2009.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΣΥΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΣΧΩΝ ΤΗΣ
ΒΟΡ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2007 ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΦΟΡΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΣΧΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ - ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ 4Χ4


ΠΡΟΤΑΣΗ
-------------------------------------------------------------------------------------
- ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 29-30-31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008

- ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Π.Χ. ΛΑΡΙΣΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΡΗΤΗ
ΡΟΔΟ ΠΑΤΡΑ

- ΧΩΡΟΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ

- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2 ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΕΣΧΗ - ΟΜΑΔΑ - ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
4Χ4

- ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΤΖΕΝΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ
FORUM ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙ
ΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ.

- ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΜΕΣΩ ΤΟΥ FORUM

-ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ
ΑΤΟΜΑ .ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ.ΩΣΤΕ ΝΑ
ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ .

-ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ 9.00ΠΜ -
14.00 ΚΑΙ 17.00ΜΜ ΕΩΣ 20.00ΜΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ 9,00-14,00

ΦΥΣΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩ
ΡΗΣΗ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΘΑ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΕΑ

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ.... Η ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΣΚΑΛΟ
ΠΑΤΙ!!!!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ 100 ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ
ΤΑ 5.
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 5 ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕ
ΝΕΙΑΣ.


ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Κάθε σύλλογος- οργανωτής αγώνων (επίσημων από το καλεντάρι της ΕΛΠΑ θα έχει δικαίωμα 3 ψήφων)για θέματα αγώνων
Κάθε σύλλογος-OM’ADA με μέλη αγωνιζόμενους θα έχει δικαίωμα 1 ψήφου

H ψηφοφορίες μυστικές

Για άλλα θέματα όλοι από μία ψήφο πλην των ομάδων

Οι ομάδες-club θα μπορούν να πουν την άποψή τους

Να γίνουν δεκτοί στη συνάντηση και οργανωτές που δεν είναι λέσχες 4χ4 με δικαίωμα ψήφου μόνο στα θέματα αγώνων

Να δηλώσουν από τώρα ποιοι θέλουν να μιλήσουν για να οριστεί σειρά

Ν αποφασιστεί ότι οι αποφάσεις θα δεσμεύουν και αυτούς που δε συμφώνησαν στη ψηφοφορία

Να γίνουμε άτυπη συντονιστική επιτροπή με λόγο και επαφές στην ΕΛΠΑ (εστω και άτυπα προσωρινά) η οποία θα χειρίζεται τα θέματα 4χ4 (για ένα η 2 έτη)
Αυτή η επιτροπή να έχει 4 η 8 μέλη (μεταξύ τους ο ένας πρόεδρος με διπλή ψήφο) ένα μέλος από κάθε περιφέρεια και να συναντιούνται η να τηλεφωνιούνται για αποφάσεις

Να συζητήσουμε κανονισμούς και αλλαγές αυτών από τους οργανωτές των αγώνων κάθε είδους
Δηλαδή το κανονισμό trial θα τον φτιάξουν οι οργανωτές TRIAL

Κόστος αγώνων

Θέμα εθελοντισμού ,συμμετοχής στη πολιτική προστασία (υπάρχουν επιδοτήσεις για υλικά όπως επικοινωνίας cb vhf για προστασία δασών) ομάδα βοήθειας 4Χ4

Να φέρουν όλοι το καταστατικό τους

Να υπάρχει επιτροπή επίλυσης διαφορών συλλόγων για να μη τσακώνονται οι λέσχες

Τα έπαθλα δεν θα τα αποφασίζει η Αθήνα-ΕΛΠΑ αλλά η επιτροπή με κατά πλειοψηφική ψηφοφορία και με υποχρέωση όλων ν ακολουθήσουν αυτή την απόφαση


Οι προτάσεις όσων δεν έρθουν Λάρισα να ακουστούν και να ληφθούν σοβαρά υπ όψη
Οι μακρινές περιοχές _Κρήτη-Δωδεκάνησα να στείλουν αντιπρόσωπο που θα είναι εξουσιοδοτημένος για αποφάσεις και θα έχει δικαίωμα ψήφου για 5 συλλόγους
Τα θέματα της συζήτησης να είναι γνωστά σε όλους για να μπορούν να τα έχουν συζητήσει στις λέσχες τους και να μην που ότι ….δε ξέρουμε. Θα ρωτήσουμε. Η με τηλέφωνο να δίνουν τελική απόφαση. Άρα τα ΔΣ πρέπει να είναι stand bye
Τους κανονισμούς να τους κάνουν από κοινού οι οργανωτές των αγώνων του είδους


Κορδέλες ασφαλείας για θεατές σε όλους τους αγώνες

-------------------------------------------------------------------------------------- ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΛΕΣΧΗΣ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ

ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 06 Αύγ 2008, 17:56

"]ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ που έχουν κατατεθεί έως τωρα στη συντονιστική
Τα βάζουμε σε μια σειρά κατά τη προτεραιότητα που λέμε εμείς και αν συμφωνήσει το σώμα να συζητηθούν με αυτή τη σειρά .Συνεχίζουμε τις αλλαγές.Δεν είναι οριστικό και δεν αποφασίζουμε εμείς

Με α ,β ,γ οι διαφορετικές προτάσεις που ακούστηκαν

1)Να συμφωνηθεί ότι για κάθε θέμα οι υποψήφιοι ομιλητές θα έχουν 3 λεπτά και δευτερολογία με 2 λεπτά αν χρειαστεί
2) Ν αποφασιστεί ότι οι αποφάσεις θα δεσμεύουν και αυτούς που δε συμφώνησαν στη ψηφοφορία
2,1)α)H ψηφοφορίες μυστικές
β) Οι ψηφοφορίες φανερές
3)Η συμμετοχή στη συζήτηση να είναι δεσμευτική για την εφαρμογή των αποφάσεων. Δεν μπορεί να επιβληθεί, αλλά νομίζω πως όλοι οι συμμετέχοντες έχουν τιμή και λόγο
4) Οι απούσες λέσχες θα μπορούν να ψηφίσουν δια εκπροσώπου και με εξουσιοδότηση επί των προαναφερομένων θεμάτων
Οι προτάσεις όσων δεν έρθουν Λάρισα να ακουστούν και να ληφθούν σοβαρά υπ όψη
Τα θέματα της συζήτησης να είναι γνωστά σε όλους για να μπορούν να τα έχουν συζητήσει στις λέσχες τους και να μην που ότι ….δε ξέρουμε. Θα ρωτήσουμε. Η με τηλέφωνο να δίνουν τελική απόφαση. Άρα τα ΔΣ πρέπει να είναι stand bye

5)Παρότρυνση για συμμετοχή όλων των συλλόγων στη πολιτική προστασία
Ενημέρωσή τους από τους ήδη ενταγμένους συλλόγους για τις διαδικασίες ένταξης και για τις επιδοτήσεις που υπάρχουν (2-3000.00 EURO σε υλικά)σε περίπτωση που οι δράσεις των συλλόγων εντάσσονται στη φιλοσοφία της πολιτικής προστασίας.πχ πυρασφάλεια
Προσπάθεια επέκτασης δράσης Πανελλαδικής ομάδας βοήθειας 4Χ4 σε κάθε νομό. Ενημέρωση για αρμοδιότητες
Ευθύνη σε όλους να ενημερώνουν για κάθε παρανομία στα δάση με όσο γίνεται πλήρη στοιχεία (αρ αυτοκινήτου παρανομούντος η στίγμα gps για να ενημερωθεί η αστυνομία ανώνυμα ).Η πανελλαδική ομάδα βοήθειας να παρακολουθεί την εξέλιξη και να ενημερώνει

6)α)Κάθε σύλλογος- οργανωτής αγώνων (επίσημων από το καλεντάρι της ΕΛΠΑ θα έχει δικαίωμα 3 ψήφων)για θέματα αγώνων(να προσκομιστούν τα καταστατικά)
Κάθε σύλλογος-OM’ADA με μέλη αγωνιζόμενους θα έχει δικαίωμα 1 ψήφου
Για άλλα θέματα όλοι από μία ψήφο
Οι ομάδες που θα φέρουν 2 δηλώσεις αγωνιζομένων (τη τελευταία διετία) ότι υπάγονται στις ομάδες τους αποκτούν δικαίωμα ψήφου σε θέματα αγώνων
Να γίνουν δεκτοί στη συνάντηση και οργανωτές που δεν είναι λέσχες 4χ4 με δικαίωμα ψήφου μόνο στα θέματα αγώνων

β) Ολοι να έχουν από μία ψήφο ανεξάρτητου θέματος

γ) Οι σύλλογοι με τα περισσότερα μέλη να έχουν περισσότερους ψήφους από συλλόγους με λίγα μέλη(ποσόστωση)
δ)Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση με το ΜΟ των αγωνιζομένων της χρονιάς
ε)Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση με τον αριθμό αγώνων που έχει οργανώσει μια λέσχη τα τελευταία 3ηη5η10 έτη
Στ) Να υπάρχει ποσόστωση σε σχέση αγωνιζομένων –μονίμων κατοίκων πόλης που εδρεύει η λέσχη
Ζ)Να μην έχουν δικαίωμα εκλογής στην επιτροπή οι επαγγελματίες

η) οι επαγγελματίες να μη μπορούν να καταλάβουν περισσότερο από το 50% των θέσεων στις επιτροπές
7)α) Αυτοδιαχείρηση των λεσχών για όλα τα θέματα. Ομοσπονδία αγωνιστική
β) Δημιουργία επιτροπής η οποία θα ζητήσει υπεύθυνο για τη τετρακίνηση από την ΕΛΠΑ
γ) Γραφείο ελέγχου 4χ4
δ) ομοσπονδία 4Χ4 χωρίς ανάμειξη σε αγώνες

8) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
Α) ΚΕΝΤΡΙKΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 8 μελής με 2 άτομα από κάθε περιφέρεια
στις υποχρεώσεις της ο συντονισμός των αγώνων σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τις παρακάτω επιτροπές
β) 4 μελής με θέματα κανονισμών TRIAL (ενας από κάθε περιφέρεια)
γ) 4 μελής με θέματα κανονισμών ENDURO - 24 ωρα -ΑΝΤΟΧΗΣ(ενας από κάθε οργανωτή)
δ) 6 μελής με θέματα κανονισμών TROPHY-WILD (ενας από κάθε οργανωτή)
ε) 2 η 3 μελής με θέματα κανονισμών TRAIL RIDE - RALLY RAID (ένας από κάθε οργανωτή)



9)Οι κανονισμοί αγώνων να μην αλλάζουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και ιδιαίτερα πριν τον αγώνα και ιδιαίτερα για τους τρόπους χρονομέτρησης

10)Οι μακρινοί σύλλογοι να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ...κεντρώους .Δηλαδή να έχουν τα ίδια δικαιώματα στην οργάνωση πανελληνίων επάθλων.Εάν θέλουμε να δώσουμε συγκεκριμένα standardmin συμμετοχές ,ύπαρξη χορηγού,διαμονή αγωνιζομένων η άλλο

11)Η ετήσια licence να ισχύει σε όλους τους αγώνες και να μη μπορεί κανείς οργανωτής να τ αλλάξει
12)Να γίνουν σεμινάρια αλυταρχών κριτών τεχνικών εφόρων αγωνοδικών σε κάθε πόλη για να μειώσουμε το κόστος των αγώνων(όχι ότι πληρώνουμε και πολλά αλλά καλό θα ήταν να μάθουν κι άλλοι)
13)Να διαπραγματευτούμε τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων μας στα μεγάλα κανάλια και όχι απαραίτητα το οικονομικό όφελος αλλά τη προβολή του αθλήματος
Τα τηλεοπτικά τρίλεπτα θα ετοιμάζονται από επιτροπή και θα παραδίδονται στα κανάλια και δε θα βάζει ο κάθε δημοσιογράφος που δεν έχει σχέση με το 4χ4 ότι θέλει




14) Να δηλώσουν από τώρα ποιοι θέλουν να μιλήσουν για να οριστεί σειρά. Δηλώσεις συμμετοχής για ομιλία έως 7 Αυγούστου



15)Να συζητήσουμε κανονισμούς και αλλαγές αυτών από τους οργανωτές των αγώνων κάθε είδους
Δηλαδή το κανονισμό trial θα τον φτιάξουν οι οργανωτές TRIAL που θα εκλέξουν σχετική επιτροπή

16)Να μειωθεί το Κόστος αγώνων
Κορδέλες ασφαλείας για θεατές σε όλους τους αγώνες τουλάχιστον στις ειδικές

17)Να φέρουν όλοι το καταστατικό τους

18)Τα έπαθλα δεν θα τα αποφασίζει η ΕΛΠΑ αλλά η επιτροπή με κατά πλειοψηφική ψηφοφορία και με υποχρέωση όλων ν ακολουθήσουν αυτή την απόφαση

.

19)Τα έπαθλα θα αποφασίζονται από την επιτροπή
Οι νέες λέσχες θα πρέπει τη πρώτη χρονιά αγώνων τους να ξεκινούν με φιλικό αγώνα (με άδεια της ΕΛΠΑ) και από την επόμενη χρονιά θα δικαιούνται να συμμετέχουν σε περιφερειακά η πανελλήνια έπαθλα εκτός εάν δεν υπάρχει πρόβλημα από τους υπόλοιπους οργανωτές της περιφέρειας (ομόφωνα) Και ο μόνος λόγος είναι η πιθανότητα να γίνουν πάρα πολλοί αγώνες.Μετά το 2ο χρόνο βέβαια δε θα μπορεί κανείς ν αρνηθεί αγώνα επάθλου
Οι διοργανωτές trial θ αποφασίσουν τα έπαθλα trial , οι διοργανωτές trophy τα έπαθλα trophy κλπ

20)Να εξεταστεί το θέμα ασφάλισης των αγωνιζομένων και να φέρουμε προσφορές από ασφαλιστικές εταιρείες.

21)Na θεσμοθετηθούν χρηματικά έπαθλα για τους νικητές των επάθλων με κόστος στις οργανώτριες λέσχες ανάλογα με τον αριθμό αγώνων για το ανάλογο έπαθλο
Πχ έπαθλο TRIAL :κάθε διοργανώτρια θα δίνει πχ 150-200 € από κάθε αγώνα σε ένα κουμπαρά
Με 6 TRIAL 1200,00 € ΔΗΛΑΔΉ ΑΠΌ 400,00 € ο κάθε νικητής. Κάτι είναι και αυτό από μια απλή πλακέτα της ΕΛΠΑ

22) ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ υπηρεσιας... αλλά και ανοικτό συνεργείο και βουλκανιζατέρ τη μέρα του αγώνα με ευθύνη της διοργανώτριας

23)Ενοποίηση παρεμφερών επάθλων
24) Πρόσβαση σε βουνά και δάση

26) Πετρελαιοκίνηση και υγραεριοκίνηση (νομικό πλαίσιο)
27) Διεθνείς εκδηλώσεις (οργάνωση και συμμετοχή)
28). Επίσημη αντιπροσώπευση της συνέλευσης σε φορείς
29) Προτάσεις για αλλαγές στα trial και εδώ http://www.tο4x4.gr/html/site/forum/vie ... 63&start=0
Να λήξει το θέμα εξωτερική βοήθεια με νεύματα κουβέντες η νοήματα
Δεν επιτρέπεται αλλά απ ότι είδαμε στους αγώνες που πήγαμε αλλά και στα dvd όλοι το κάνουν
Ας διασφαλίσουμε κάπως ότι δε θα ξαναγίνει >Το δοκιμάσαμε σε αγώνα στη Κω με απειλή να χρεώσουμε τον οδηγό πασαλάκι και πέτυχε.Ο ίδιος οδηγός βέβαια θα πρέπει να υποδεικνύει παραβάτες για να μην τιμωρείται
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά κάτι πρέπει να γίνει
Να μην επιτρέπετε συμμετοχή του ίδιου οδηγού 2η φορά έστω και σε άλλη κατηγορία γιατί αναγνωρίζει τα εμπόδια στη πράξη και μπορεί να μπει στη Κ2 χαλαρά για να δει πως του βγαίνουν και να τρέξει Κ3 κανονικά για να κερδίσει
Να μην επιτρέπονται τα σκουλαρίκια στη Κ1 και να επιτρέπετε το βγάλσιμο της ζαμφόρ στη Κ1 (εύκολο είναι)
Το θέμα καταμέτρησης στα πασαλάκια όταν κάποιος προσπαθεί πολλές φορές να περάσει ένα εμπόδιο και κάθε φορά πάει σε άλλο σημείο πρέπει να βρεθεί τρόπος για να μπορούν να μετράνε οι κριτές
Ισως αν για κάθε επόμενη προσπάθεια που θα κάνει να παίρνει έγκριση από τον αλυτάρχη για να προλαβαίνουν να γράφουν οι κριτές

Το ''Όλες οι μετατροπές που δεν επιτρέπονται σαφώς, απαγορεύονται.''
το παρεξηγούν πολλοί.
Π.χ. δεν μπορώ να βάλω προστατευτικές ποδιές από κάτω ή rocksliders επειδή δεν αναφέρεται πουθενά? Άν κάποιος θέλει να τρέξει για πρώτη φορά σε αγώνα θα πάει στην κ1. Αν οι κανονισμοί δεν τον αφήνουν να προστατέψει έστω και λίγο το αμάξι του, μπορεί να απογοητευτεί γρήγορα με τις μικροζημιές. Εξάλλου στην Κ1 όλα τα αμάξια είναι χαμηλά σε ύψος και σέρνονται παντού.
Αντιστρεπτική σε jimny γιατί να μην την βγάλω? Υπάρχουν αμάξια που βγαίνουν χωρίς αντιστρεπτική από το εργοστάσιο. Δεν είναι αδικία?
Τα σινεμπλόκ στα μπράτσα γιατί να μην τα αλλάξω με έκκεντρα για να ψηλώσω 2 εκ? ενώ στα αμάξια με σουστόφυλλα βάζεις ότι σκουλαρίκια θες (νομίζω)? Δεν είναι αδικία? θα μπορούσε να μπει όριο στο ψήλωμα για όλα τα αυτοκίνητα π.χ.+4εκ ή +6εκ
Στο ''Τα ελαστικά μπορούν να αλλαχθούν με άλλα, διαφορετικού τύπου ή διάστασης, με την προϋπόθεση να χωρούν στα εργοστασιακά φτερά και στους θόλους και να μην προεξέχουν από το αμάξωμα'' θέλω μια διευκρίνηση. Μπορώ να βγάλω στον αγώνα τα πλαστικά μου φτερά-φρύδια για να μην τα σπάσω? Μπορεί άνετα ο τεχνικός έφορος να δει αν φοράω προσθήκες στους τροχούς μου ή αν έχω άλλους άξονες.
Στους συμμετέχοντες που προέρχονται από 100 χλμ και άνω η από άλλο νησί να επιτρέπεται ο τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα την ίδια μέρα_
30) Στις περιπτώσεις που σε κάποιο έπαθλο δεν ολοκληρωθεί μια κατηγορία με αποτέλεσμα να μην έχει νόημα να τρέχει κάποιος στους επόμενους αγώνες (πχ TROPHY πέρυσι με μονές συμμετοχές) δεν θα δίνεται το δικαίωμα στην επόμενη λέσχη και κάνει τη συγκεγκριμένη κατηγορία η θα ενημερώνονται σχετικώς οι αγωνιζόμενοι από την επιτροπή 4Χ4 η τη διοργανώτρια με την ανακοίνωση του αγώνα(ότι δηλ δε θα προσμετρά η συγκεκριμένη κατηγορία στο έπαθλο για να μη χαλάν χρήματα να πάνε οι αγωνιζόμενοι σε αγώνα που δε προσμετρά)

31)............................ κατά την διάρκεια αυτού του MEETING ίσως πρέπει να γίνει κατανοητό με κανονισμό το πώς πρέπει να είναι στημένος ένα αγώνας ,(οποιοσδήποτε) από την άποψη των διαστάσεων των τεχνικών εμποδίων , το φάρδος του κάθε αυτοκινήτου και ίσως των μόνιμων ή μη μέτρων ασφαλείας(του αυτοκινήτου) Και αυτό γιατί μεγάλος θόρυβος γίνετε κάθε φόρα για το αν χωρούσα εγώ με L200 και εσύ με το ποιο μικρό σε μέγεθος 4Χ4

[size=18]Ελπίζω να ακούσουμε τις απόψεις σας και ιδιαίτερα για το 6 για να γλυτώσουμε χρόνο εκεί,Χωρίς αφορισμούς ε?[/size
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

ttt

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Αύγ 2008, 22:27

Προς: Τη συντονιστική επιτροπή συνάντησης συλλόγων – ομάδων 4Χ4

Από: Σπύρο Κατσιμαλή – Off-Road.gr

Αξιότιμοι κ. & κ.

Με το παρόν θα ήθελα να εκφράσω την υποστήριξη μου στη συνάντηση. Είμαι σίγουρος ότι οι εργασίες της θα ολοκληρωθούν με τον καλύτερο τρόπο και ότι τα συμπεράσματα αυτής θα είναι γόνιμα. Δυστυχώς λόγω προγραμματισμένων προσωπικών υποχρεώσεων (γάμος) δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ.

Όντας ασχολούμενος οργανωτικά με το χώρο των αγώνων του 4Χ4 και με βάση το πρόγραμμα συζήτησης που ήδη έχει ανακοινωθεί θα ήθελα να αναφέρω μερικά θέματα που αν συμφωνηθεί να επιλυθούν θα βοηθήσουν στην αρτιότερη διεξαγωγή των αγώνων.


Τήρηση των κανονισμών
Αυτό είναι εκτιμώ ένα από τα βασικότερα θέματα που δημιουργούν προβλήματα στη διεξαγωγή των αγώνων. Ενώ είμαστε σε καλό επίπεδο από πλευράς κανονισμών δημιουργούνται προβλήματα μια και αυτοί δεν τηρούνται από τα στελέχη κατά γράμμα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις.

Το ανωτέρω μας φέρνει σε ένα δεύτερο σχετικό θέμα:
Την εκπαίδευση στελεχών.
Εκεί θα πρέπει να δοθεί βάρος, ώστε ανά την Ελλάδα να υπάρχουν άρτια καταρτισμένα στελέχη που θα μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος των οργανώσεων. Κινήσεις εκπαίδευσης έχουν γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν και είναι κάτι που πρέπει να συνεχιστή.

Ενιαίο πρόγραμμα δηλώσεων συμμετοχών και τήρηση αυτού από όλους.
Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι οι συμμετοχές στους αγώνες πρέπει να κλείνουν αρκετές μέρες νωρίτερα ώστε ο οργανωτής να μπορέσει να προγραμματίσει σωστά, πάντα γίνονται δεκτές συμμετοχές της τελευταίας στιγμής (ακόμα και λίγα λεπτά πριν τον αγώνες) κάτι που δημιουργεί προβλήματα στην διεξαγωγή τους.

Σε περίπτωση που γίνει ψηφοφορία εξουσιοδοτώ τον κ. Σπύρο Δουκέρη να προβεί αντί εμού σε κάθε απαραίτητη ενέργεια. Ταυτόχρονα είμαι στη διάθεση σας μέσω τηλεφώνου.


Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


Με εκτίμηση

Σπύρος Κατσιμαλής
Off-Road.gr
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ttt

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Σεπ 2008, 19:57

Πανελλήνια συνάντηση τετρακίνητων στη Λάρισα: Συμπεράσματα

Σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article1322.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ttt

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Σεπ 2008, 07:20

Ενημέρωση σχετικού άρθρου με τις αναλυτικές αποφάσεις της συνέλευσης: http://www.off-road.gr/article1322.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό EPITROPH4X4 » 18 Σεπ 2008, 20:29

Συζήτηση θεμάτων 4Χ4, Λάρισα 30 & 31 Αυγούστου 2008


Συμμετέχοντες

Actιon Off Road Club
Α.Λ.Α.Καρπενησίου
Ironteam
Ιχνηλάτης
Λέσχη 4Χ4 Αράκυνθου Αιτωλοακαρνανίας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Καρδίτσας
Λέσχη 4Χ4 Καστοριάς
Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Λάρισας (υπό σύσταση)
Λέσχη Εκάλη 4Χ4
Λέσχη Τετρακίνησης Εύβοιας
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Off Road Club Καβάλας
Off Road Team
Σ.ΤΕ.Β.Ε.
Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
ΕΛΠΑ (σαν παρατηρητής)



Συντονιστική Επιτροπή

Βαξεβάνης Μπάμπης (Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου)
Βλασακίδης Φίλιππος (Λέσχη 4Χ4 Έβρου)
Γώγου Θωμάς (Actιon Off Road Club)
Σιδέρης Παναγιώτης (Ironteam)
Σιδέρης Χρήστος (Λέσχη 4Χ4 Κω)



Αποφάσεις

1. Μυστική ή φανερή η ψηφοφορία; Με μία μόνο ψήφο κατά η ψηφοφορία αποφασίστηκε να είναι φανερή.

2. Να γίνουν δεκτές ψήφοι από αντιπρόσωπο; Με μία μόνο ψήφο κατά, αποφασίστηκε να μην γίνουν δεκτές ψήφοι από αντιπρόσωπο.

3. Να είναι δεσμευτική η κάθε απόφαση και για όσους διαφωνούν; Αποφασίστηκε ομόφωνα να είναι δεσμευτική.

4. Να είναι η ψήφος μία για κάθε συμμετέχοντα; Ψηφίστηκε ομόφωνα ναι.

5. Πώς να γίνει η διαχείριση του θέματος αγώνες; Με μία αποχή από τη ψηφοφορία ψηφίστηκε το εξής: δημιουργούμε επιτροπή και ζητάμε από την ΕΛΠΑ να την αποδεχθεί με δικό της προεδρεύοντα. Αν δεν την αποδεχθεί, τότε οι δύο επιτροπές, δική μας και της ΕΛΠΑ και να συνεργάζονται οι δύο επιτροπές.

6. Επιτροπές: με ψήφους 11 υπέρ και 4 κατά αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μία 5μελής επιτροπή που θα διαχειρίζεται τα θέματα αγώνων 4Χ4 με παράσταση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ. Με ομόφωνη απόφαση η επιτροπή αυτή αποτελείται από τα εξής άτομα
i. Αθανασίου Γιάννης (Ιχνηλάτης)
ii. Βλασακίδης Φίλιππος (Λέσχη 4Χ4 Έβρου)
iii. Γώγου Θωμάς (Action Off Road Club)
iv. Μήλας Παναγιώτης (Λέσχη Εκάλη 4Χ4)
v. Σιδέρης Χρήστος (Λέσχη 4Χ4 Κω)
7. Ισχύς κανονισμών: ομόφωνα αποφασίστηκε να μην αλλάζουν οι κανονισμοί αγώνων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ιδιαίτερα πριν τον αγώνα και περισσότερο στους τρόπους χρονομέτρησης.

8. Δημιουργία και αλλαγή κανονισμών: με δύο ψήφους κατά, αποφασίστηκε να το χειρίζεται η επιτροπή με ενημέρωση των αγωνιζομένων.

9. Κόστος συμμετοχής στους αγώνες: αποφασίστηκε ομόφωνα να μην μπει μπλαφόν στο παράβολο συμμετοχής.

10. Θέμα ασφαλείας, με κορδέλες ασφαλείας στα trial: αποφασίστηκε ομόφωνα να μπει υποχρεωτικά δίχτυ στις ειδικές trial, trophy και wild terrain στα 2 μέτρα από την ειδική. Όπου χρειάζεται στα trophy.

11. Υποχρεωτικό Roll Cage: ΄
i. αποφασίστηκε με 15 ψήφους υπέρ να γίνει υποχρεωτικό το roll cage σε αγώνες Trophy και Wild Terrain από το 2009.
ii. Στους αγώνες Enduro, Trail Ride και Αντοχής, με 12 ψήφους υπέρ, αποφασίστηκε να είναι υποχρεωτικό το roll cage στη μεγάλη κατηγορία από το 2010.
iii. Για τα trial η απόφαση αναβλήθηκε για να ενσωματωθεί με τους νέους κανονισμούς.

12. Υποχρεωτική χρήση κράνους στους αγώνες με απλές: με 7 ψήφους υπέρ, ψηφίστηκε η υποχρεωτική χρήση κράνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε όλους τους τύπους αγώνων. 4 ψήφους έλαβε η πρόταση να είναι υποχρεωτικό μόνο στα trophy. 1 ψήφο έλαβε η πρόταση να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή.

13. Αγώνες και έπαθλα: με ομόφωνη απόφαση τη διαχείριση των επάθλων και του αριθμού των αγώνων έχει η επιτροπή.

14. «Φιλικοί» αγώνες: με ομόφωνη απόφαση όλοι οι φιλικοί αγώνες πρέπει να έχουν την άδεια της ΕΘΕΑ για λόγους ασφάλισης.

15. Χρηματικά βραβεία: με 9 ψήφους κατά και 3 υπέρ αποφασίστηκε να μην θεσμοθετηθούν χρηματικά βραβεία για τους αγώνες και τα έπαθλα.

16. Να υπάρχουν τεχνικοί (ηλεκτρολόγος, μηχανικός, λαστιχάς) με ευθύνη της οργάνωσης σε κάθε αγώνα: Ομόφωνα αποφασίστηκε να μην είναι υποχρεωτικό, αλλά θεμιτό και να παροτρυνθούν οι λέσχες να το εφαρμόσουν.

17. Ενοποίηση επάθλων: αποφασίστηκε ομόφωνα να διαχειριστεί η επιτροπή την ενοποίηση των επάθλων enduro, trail ride και αντοχής σε συνεργασία με τους οργανωτές. Για τα trophy και τα wild terrain μετά τη διαμόρφωση του προγράμματος. Αποφασίστηκε παράλληλα να μην υπάρχει έπαθλο στο οποίο όλοι οι αγώνες θα γίνονται από έναν οργανωτή.

18. Πρόσβαση στα δάση, πετρελαιοκίνηση στα αστικά κέντρα: αποφασίστηκε ομόφωνα να το δούμε γενικά, με παραστάσεις της επιτροπή, δημοσιοποίηση των ενεργειών μαζεύοντας τις δράσεις των λεσχών και να δείξουμε το καλό μας πρόσωπο με αναφορές και κείμενα αρκετές φορές τον χρόνο.

19. Εθνική ομάδα 4Χ4: αποφασίστηκε ομόφωνα να προσπαθούμε να είναι αντιπροσωπεία Ελλάδας οι συμμετέχοντες σε εκδηλώσεις και αγώνες 4Χ4 του εξωτερικού.

20. Τεχνικός κανονισμός trial: αποφασίστηκε ομόφωνα να ανατεθεί στην επιτροπή, η οποία έχει την υποχρέωση να τον γνωστοποιήσει στις λέσχες για αλλαγές.
Άβαταρ μέλους
EPITROPH4X4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 18 Σεπ 2008, 20:24


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης