Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

4th THESSALONIKI ADVENTURE TROPHY

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

ThAT 2008: Με τα μάτια του πλοηγού - Πρώτη μέρα

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Οκτ 2008, 20:18

Τελευταία επεξεργασία από superspy και 01 Νοέμ 2008, 08:29, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό kacos » 01 Νοέμ 2008, 04:08

superspy έγραψε:ThAT 2008: Με τα μάτια του πλοηγού - Πρώτη μέρα
Πολυ καλο! Συνέχεια?

btw, οι φωτο ειναι εδω:
Εικόνα
και εδω:
Εικόνα
και εδω:
Εικόνα

και μπορειτε να δειτε μερικες ακομα απο τον skartaekato εδω:

1η μέρα
2η μέρα
3η μέρα
4η μέρα
kacos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Απρ 2008, 17:22
Τοποθεσία: KN10LO

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Νοέμ 2008, 08:31

kacos έγραψε:
superspy έγραψε:ThAT 2008: Με τα μάτια του πλοηγού - Πρώτη μέρα
Πολυ καλο! Συνέχεια?


Είναι επί του... πληκτρολογίου :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό kacos » 01 Νοέμ 2008, 16:22

Εικόνα
κιαλλες φωτο αυτη τη φορά απο τους nomads (κλικ στη φωτο)
kacos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Απρ 2008, 17:22
Τοποθεσία: KN10LO

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό sirros » 03 Νοέμ 2008, 13:52

Λίγες μέρες μετά…Αφού ηρεμήσαμε από την υπερένταση και ξεκουραστήκαμε , θέλουμε να γράψουμε δυο λόγια για τον αγώνα και το αποτέλεσμα του.

Αρχικά θέλουμε να ευχαριστήσουμε την xtreme 4x4 για τα πολύ καλά προετοιμασμένα και συντηρημένα αυτοκίνητα που ήταν τα «όπλα» μας σ’ αυτόν τον αγώνα και μας πήγαν παντού χωρίς προβλήματα.

Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, από τα καλύτερα trophy, οι διαδρομές ήταν όμορφες, υπήρχαν δύσκολα κομμάτια (αν και θέλουμε λιγάκι πιο δύσκολα του χρόνου!), και η οργάνωση του αγώνα ήταν πολύ καλή, σου επέτρεπε να αφοσιωθείς στο αγωνιστικό κομμάτι.

Περάσαμε πολύ καλά, το παλέψαμε αν και κάποια στιγμή μείναμε πολύ πίσω στη βαθμολογία και έχουμε να πούμε ότι τελικά τίποτα δεν τελειώνει μέχρι να …τελειώσει πραγματικά!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τον ωραίο αγώνα
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Νοέμ 2008, 13:59

Μπράβο παιδιά :-)

Γράψτε μας και πως είδατε τον αγώνα από μέσα ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kyr » 07 Νοέμ 2008, 13:40

ΕικόναΕικόνα

ΕικόναΕικόνα

Πολύ καλός αγώνας , συγχαρητήρια στην οργάνωση.
Μπράβο σε όλους τους αγωνιζόμενους.
:)
Χρήστος Κυριακόπουλος
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό kacos » 07 Νοέμ 2008, 17:13

superspy έγραψε:Είναι επί του... πληκτρολογίου :-)

τι εγινε? υπαρχει κ δαιμονας στα πληκτρολόγια? :)



Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από kacos και 08 Νοέμ 2008, 00:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
kacos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Απρ 2008, 17:22
Τοποθεσία: KN10LO

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Νοέμ 2008, 19:26

Έφτασε!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τερματισμός

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Νοέμ 2008, 19:35

ThAT 2008: Με τα μάτια του πλοηγού – Δεύτερη μέρα

Κυριακή πρωί, δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Συνηθισμένο πρόβλημα :twisted:

Πρωινό στα γρήγορα, ο Ιωσήφ είναι ήδη εδώ. Ξεκινάμε να ακολουθήσουμε το road book για το φράγμα Θέρμης. Στα πέντε χιλιόμετρα έχω ήδη χαθεί :oops:

Το road book ήταν τόσο αναλυτικό και εμείς, πλέαμε τόσο γρήγορα που... πέρασα μια ομάδα από τουλίπες ανά δέκα μέτρα μέσα σε ένα χωρίο.

ΟΚ... Πάμε πάλι και τελικά βγαίνουμε στην Εκκίνηση. Για τις 8 ήταν να φύγουμε, αλλά είναι ήδη 9:30 και ακόμα μόλις μπαίνουν οι πρώτες ομάδες.

Μια και δυο ανεβαίνουμε τα πρώτα μέτρα και βλέπουμε την ... κορδελιασμένη απλή.

Η οργάνωση έχει φτιάξει ένα κομμάτι trial και δίνει εκκίνηση μόλις καθαρίσει κάποια ομάδα.

Δεν έχει και κάτι δύσκολο, ένα drop down που όμως όσο κυλάνε οι τροχοί δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα. Κοιτάμε λίγο τα πατήματα, γιατί έχει ένα μικρό πονηρό σημείο που μπορεί να ρουφήξει τον μπροστινό δεξί και να καταλήξουμε τα ανάσκελα.

Εικόνα


Έρχεται η σειρά μας. Take no prisoners! Φωνάζει ο Ιωσήφ και ξεκινάμε.

Εικόνα

Το Cherokee περνάει το drop down με χαρακτηριστική άνεση. Πλησιάζουμε σιγά - σιγά το σημείο με τη λακκούβα παγίδα, βάζουμε σημάδι το δέντρο και Gooooooo!!!!

Είμαστε πλέον στη διαδρομή!

Ο Χρήστος στην εκκίνηση μας είχε πει να προσέχουμε τα ... μελίσσια. Φτάνουμε εκεί και ... κάποιος έχει πάρει μαζί του ένα. Οι μέλισσες γυρνοβολάνε μανιασμένες γύρω από τη σπασμένη φωλιά. Κρίμα. Δεν υπήρχε λόγος για να γίνει αυτό.

Μπαίνουμε σε ένα enduro-μονοπάτι. Τα σηματάκια στα δέντρα δείχνουν ακόμα την πορεία. Η οργάνωση έχει καθαρίσει λίγο το κατέβασμα και σύντομα σκαμε στον ξεροπόταμο.

Το δυσκολότερο εδώ είναι να χωρέσουμε το Cherokee στα στενά στροφιλίκια. Βλέπεις το ρέμα δεν σκεφτόταν εμάς, όταν έκανε την ιδανική διαδρομή. Αλλά ο Ιωσήφ είναι... γάτα με πέταλα, καταφέρνει και περνά το τέρας φίλερ από τα στενάδια.

Συναντάμε σκόνη και σε λίγο πιάνουμε τα Jimny. Κάπου εκεί το Cherokee μουλαρώνει και σβήνει. Παίρνει και ξανασβήνει. Το έκανε αυτό καμιά 10αρία φορές.

Τελικά κλείνουμε διακόπτη για μισό λεπτό, χώνουμε νεκρά στο αυτόματο, βάζει ο Ιωσήφ και τώρα το μοτέρ παίρνει και κρατά. Αργότερα μάθαμε ότι ήταν από το immobilizer που ύστερα από τη χθεσινοβραδινή βουτιά τα έχει δει όλα.

Ξαναφθάνουμε τα Jimny που πασχίζουν να ανέβουν μια ανηφόρα που θα μας βγάλει από τον ξεροπόταμο.

Όμως έχουν ένα σπασμένο πίσω μπλοκέ και η ανηφόρα δεν βγαίνει. Αφού μπροστά δεν μπορούμε να πάμε ο Ιωσήφ καταπιάνεται να δει τι παίζει με το θέμα του σβησίματος, πάω να ανοίξω το καπό και σκαει μύτη ο πανταχού παρών Σάββας, ο μηχανικός μας. «Τι έγινε, τι πάθατε;» «Μα... που βρέθηκες εσύ εδώ;» τον ρωτάμε; Από πάνω περνά η άσφαλτος και είναι μαζεμένοι όλοι οι θεατές. Σας είδα και ήρθα!»

Εικόνα

Εντωμεταξύ ανεβαίνω να δω τι γίνεται με τα Jimny και μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε κάπως. Τελικά χωρίς πίσω μπλοκέ μόνο με εργάτη έβγαινε η ανηφόρα.

Πάνω που τα παιδία έχουν λιώσει στην προσπάθεια, σκαει πίσω μας μια ομάδα και κατευθείαν αρχίζουν τις κόρνες και τις φωνές για να ... ανοίξει ο δρόμος. Λένε και στον Ιωσήφ να ανέβει και αυτός την ανηφόρα. Του φωνάζω να μην κάνει τίποτα μια ... και δεν υπάρχει χώρος εδώ.

Εικόνα

10 λεπτά αργότερα η ανηφόρα έχει ανοίξει. Τσίτα γκάζι ανεβαίνει ο Ιωσήφ. Βρίσκουμε και ένα πέρασμα δίπλα στους θάμνους και βγαίνουμε μπροστά από τα παιδιά, συνεχίζοντας τη διαδρομή.

Κινούμαστε σε ανοικτή διαδρομή και μετά από λίγο συναντάμε μια ακόμα ανηφόρα και ένα ΣΕΔ. Τίποτα το ιδιαίτερο, το Cherokee ανέβηκε χαλαρά. Άλλο πράγμα το αυτόματο στα Trophy. Δεν ασχολείσαι με ταχύτητες, δεν πατινάρεις πουθενά. Απλά δίνεις γκάζι και παίζεις.

Γενικά πάμε σβέλτα, σε ρυθμούς χαλαρούς και ... ψάχνουμε να δούμε που θα είναι τα δύσκολα. Λίγο αργότερα κατεβαίνουμε μια κατηφόρα (οι τοπικοί την λένε «γυμνό») και φτάνουμε σε μια ακόμα ανηφορίτσα. Κάπου εκεί το ... Immobilizer αποφάσισε να μας θυμίσει ξανά την παρουσία του... Η ίδια διαδικασία, κλείνουμε για λίγο τον κεντρικό, ανοίγουμε ξανά και πάμε. Το ότι ήταν θεατές σε αυτή την ανηφόρα, με έκανε να σκεφτώ ότι εδώ θα είναι το δύσκολο. Τελικά και πάλι ανεβαίνουμε χαλαρά. Το road book κοντεύει να τελειώσει και εγώ αναρωτιέμαι γιατί έχουμε κάνει 1:10 λεπτά ενώ μας μένουν μόλις 3 χιλιόμετρα. Δεν μπορεί κάτι θα έχει μπροστά δύσκολο.

Τελικά βγαίνουμε σε ένα καραφλό κομμάτι, σπαρμένο με ροδιές δεξιά αριστερά. Η πορεία λεει αν θυμάμαι καλά 230. Πάνω που στοχεύουμε, έρχονται και μια ομάδα Βούλγαρων και μια Τούρκων, αντίθετα από εμάς. Ξεκινάμε με πορεία αλλά φτάνουμε σε αδιέξοδο. Κατεβαίνω με τα πόδια και αρχίζω το ψάξιμο. Τελικά βρίσκουμε μια άκρη αλλά σε πορεία 280. Φτάνουμε στο ΣΕΧ. 1:35 λεπτά και έχουμε κιόλας τελειώσει.

Εκεί βρίσκονται και άλλες ομάδες. Όλοι παραπονιούνται γιατί η διαδρομή ήταν μικρή και εύκολη.


Εικόνα

Αναμονή για κοντά 1:30 ώρα και μπαίνουμε στο ΣΕΧ. Ψιλοαστεία – ψιλοσοβαρά, λέμε, βρε λες το επόμενο κομμάτι που μας είπαν ότι είναι χαλαρό να αποδειχθεί πίπα;

Παίρνουμε χρόνο εκκίνησης, φοράμε κράνη και ξεκινάμε χαλαρά. Στο χιλιόμετρο πριν το χωριό, συναντάμε ένα ταξιτζή που πάει με 2 στο χώμα.

Εμείς χαλαρά από πίσω του. Κοιτάζω τις τουλίπες στο roadbook και σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε 41 ΜΩΤ με τόσες τουλίπες.

"Ιωσήφ, σανίδωσε το, κάτι μου λεει ότι δεν θα προλάβουμε."

Χαϊδεύει ο Ιωσήφ, περνάμε το ταξί και συνεχίζουμε σε λίγο γρήγορο ρυθμό. Ιωσήφ πάτα δεν θα προλάβουμε. Λίγο γκάζι ο Ιωσήφ.

Ιωσήφ έχουμε 13 χιλιόμετρα σε 16 λεπτά, δεν βγαίνει! Μην τα πολυλογούμε, αρχίζουμε να πηγαίνουμε σε ρυθμούς Rally Raid και να πιέζουμε όσο περνά η ώρα και περισσότερο. Σε μια δεξιά βλέπουμε ροδιές μέσα στο χωράφι. Λίγο παρακάτω κάποιος πέρασε ξυστά σε ένα δέντρο και έφυγε ευθεία στο T.

Όπα Ιωσήφ, δεν υπάρχει λόγος, η ΜΩΤ δεν βγαίνει ούτε με RR αυτοκίνητο, θα φάμε καπέλο οπότε πάμε γρήγορα αλλά όχι του θανατά. Στα τελευταία δυο χιλιόμετρα έχει και ποτάμι με κροκάλα, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο για ένα trophy αυτοκίνητο.

Μπήκαμε με 7 λεπτά καθυστέρηση δηλαδή 70 β.π. Πάλι καλά! Γρηγορότεροι εδώ οι Βούλγαροι με 6 λεπτά καθυστέρηση, ενώ οι περισσότερες ομάδες έχουν από 13 και πάνω λεπτά καπέλο...

Γαμώ τα τρικ; :shock:

Στην καλύτερη, αν το πιέζαμε από την αρχή, θα μπορούσαμε να μπούμε με 4 λεπτά καθυστέρηση. Αλλά, αν σου λένε ότι τα 41ΜΩΤ είναι χαμηλή ταχύτητα, σε πιάνουν στον ύπνο. :-)

Γυρνάμε το αυτοκίνητο Θεσσαλονίκη, πλύσιμο και στο συνεργείο του Σάββα που περιμένει να κανακέψει το Cherokee. Δούλεψε όλο το βράδυ, που εμείς είχαμε πάει στην ενημέρωση στο Ζαγκλιβέρι, ώστε να φτιάξει τα ρελέ του εργάτη που δεν παίζανε (σκέψου να τον... χρειαζόμασταν), τα φώτα που τα είχαμε κάψει χθες το βράδυ και κάτι άλλα ψιλοπράγματα.

Η οργάνωση μας ενημέρωσε ότι μια και ... ήμασταν γρήγοροι και οι περισσότερες ομάδες κάνανε τη διαδρομή σε λιγότερο από 2 ώρες, αύριο θα έριχναν το χρόνο από 3 ώρες στη 1!

Τέλεια, επιτέλους θα παίζαμε καλά αύριο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kyr » 11 Νοέμ 2008, 13:50

Την Βου Μέρα , μετά το φράγμα Θέρμης , το σκοπευτήριο , τα μελίσια , μπήκατε στον ξεροπόταμο με τα κλαδιά και τα κοτρώνια αλλά κάποιοι άφησαν πίσω τους συντρίμια...

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Έχουμε και λέμε:
Σημαιάκι της Λέσχης Κω (σε ποιόν να ανήκει άραγε ?)
Εξαρτήματα απο σνόρκελ
Χειριστήριο εργάτη
Κεραία cb
Ντίζα για προφύλαξη απο κλαδιά ( μάλλον δεν έκανε και πολλά πράματα)
Το άσπρο με την τρύπα στη μέση δεν είναι καπάκι τουαλέτας , αλλά κάλυμα φαναριού απο G (μάλλον απο τα Βουλγάρικα).
8)
Χρήστος Κυριακόπουλος
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Νοέμ 2008, 18:56

ThAT 2008: Με τα μάτια του πλοηγού – Τρίτη μέρα και η... μαύρη γάτα

Με χαλαρούς ρυθμούς και χωρίς πολύ βιασύνη φτάνουμε το πρωί στο Ζαγκλιβέρι. Όλο το χωρίο στο πόδι για δει τα... «ράλια»

Οι παππούδες από τη μια μεριά, οι νέοι από την άλλη. Τα κοριτσόπουλα φοράνε τα καλά τους και βγαίνουν περατζάδα.

Εικόνα
Τα κορίτσια του χωριού ήταν στην εκκίνηση

Το κέντρο του χωριού κλείνει και η εκκίνηση ξεκινά σε ακανόνιστους ρυθμούς. Άλλοι στα 5’ άλλοι στα 8’.

Ο λόγος; Λίγο πιο κάτω από το χωριό έχει ένα πέρασμα σε ένα μέρος που το ποτάμι έχει σχηματίσει λιμνούλα. Όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά αρκεί λίγο νερό στα ηλεκτρικά για να κάνει τη διαφορά.

Άντε μετά να κάνεις μακροβούτι να βγάλεις τον εργάτη.

Έρχεται και η σειρά μας. Σαν μονή συμμετοχή ξεκινάμε κάθε μέρα τελευταίοι, άσχετα από το χρόνο που κάνουμε.

Η τρεις ώρες που είχε υπολογίσει η οργάνωση για τη διαδρομή, πέφτουν στη μία. Σιγά μη βγει ακαπέλωτο το κομμάτι. Επιτέλους θα παίξουμε σωστά. Ο ταχύτερος είναι ο νικητής.

Ξεκινάμε. Λίγο πιο κάτω αφήνουμε το χωματόδρομο και βγαίνουμε σε ξεχασμένο μονοπάτι.

Τα μέτρα στο road book δεν βγαίνουν. Πάω με τα πόδια. Βρίσκουμε και πάλι το δρόμο και συνεχίζουμε. Φτάνουμε στο ποταμάκι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ψάξουμε να βρούμε πάτημα.

Το νερό έχει γίνει καφέ από τα περάσματα.

Εικόνα


Πλατς μέσα. Το Cherokee χάνει και βρίσκει πρόσφυση συνεχώς. Τα πόδια μας έχουν ήδη γίνει μούσκεμα. Βγαίνουμε στο ΣΕΔ. Έχει κιάλλο ακόμα.

Ξανά πλατς και ξανα βγαίνουμε. Το Cherokee θηρίο και ο Ιωσήφ το ξέρει απ’ έξω.

Πλοήγηση. Τάπα γκάζι. Αρχίζουμε να περνάμε πληρώματα. Φτάνουμε στο σημείο που χτες μας είπαν ότι θα έπρεπε να δέσουμε πίσω για να κατέβουμε. 5’ νεκρός χρόνος. Χωρίς λόγο.

Ούτε δέσιμο δε χρειάζεται. Geronimooooo! Φωνάζει ο Ιωσήφ και βουτάμε. Σπάμε το πίσω δεξί φτεράκι, που επισκευάσαμε χθες.

Βλέπουμε τη μαύρη γάτα. Λίγο παρακάτω σε ένα jump ο δρόμος πάει αριστερά και εμείς πέφτουμε δεξιά προς το ποτάμι.
Λίγα δευτερόλεπτα να σταθεί το Cherokee και ο Ιωσήφ μανατζάρει και βγαίνουμε πίσω.

To road book δε βγαίνει. Ίσως θα έπρεπε να πάμε μέσα από το ποτάμι, αλλά κανείς δεν έχει πάει.


Βγαίνουμε στο σημείο που η οργάνωση έχει βάλει κορμούς δέντρων για να περάσουμε το σάρισμα. Καλή δουλειά. Έτσι και είχε βρέξει θα είχαμε πολυ αδρεναλίνη εδώ. Περνάμε και ανεβαίνουμε την ανηφόρα.

Το road book λεει 400 μέτρα περισσότερα από όσα κάναμε. Βγαίνουμε στη διασταύρωση και συναντάμε τους θεατές που έρχονται. Δεν είμαι σίγουρος για το που είμαστε. Πάλι πίσω μια φουρκέτα και τα μέτρα συνεχίζουν να μην βγαίνουν. Θα πρέπει να έβρεχε πολύ όταν το τσεκάρανε τα παιδιά. Φτάνουμε στο σημείο με το βράχο.

Οι τούρκοι έχουν κολλήσει και πασχίζουν να βγάλουν το Vitara. 10 λεπτά καθυστέρηση.
Ο Ιωσήφ περνάει αέρα και συνεχίζουμε.

Μπαίνουμε στο Χορτιάτη. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ κομμάτι. Φτάνουμε στη διασταύρωση με 300 μέτρα διαφορά από το road book. Τερματισμός.
Κάναμε 1:51 λεπτά. Επόμενοι καλύτεροι οι Ivajlo-Alexandar / Yosif-Plamen με 1:54 και οι Ivan-Petar / Hristo-Tcvetozar με 2:00.

Αραλίκι και η οργάνωση αποφασίζει να στήσει μια extra ειδική. Μια ανηφόρα 200 μέτρων μέσα στα δέντρα.

Εικόνα

Έρχεται η σειρά μας. Βάζω κράνος. Ο Ιωσηφ σανιδώνει το Cherokee ορμάει μπροστά. Οι θεατές ζητωκραυγάζουν και εμείς σκαμε στο δέντρο.

-«Μη σταματάς θέλουμε λίγα μέτρα ακόμα»
40’’ με σπασμένη σούστα.

- «Είδα τη μαύρη γάτα»
- «και γω» του απαντάω.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό kacos » 14 Νοέμ 2008, 13:34

joke of the day:

..Γιατί ο Μπάτμαν είναι πλούσιος;
Γιατί πιάνει συνέχεια το Τζόκερ.
..
kacos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Απρ 2008, 17:22
Τοποθεσία: KN10LO

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες