Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γκαζι στο GV 2.0 Lit.

Γκαζι στο GV 2.0 Lit.

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 22 Φεβ 2007, 10:19

Εχει σκεφτει καποιος για μειωση της καταναλωσης να βαλει γκαζι στο GV ?
Σιγουρα η καταναλωση θα μειωθει ,θα χασει δυναμη το gv ?
Eγγυηση μετα απο μια τετοια μετατροπη θα εχουμε ?

Antwnis
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 22 Φεβ 2007, 19:00

Απο ενα site καποιας εταιριας που κανει εγκατασταση βρηκα τα παρακατω:
Η χρήση του υγραερίου στο όχημά σας (ΙΧ και επαγγελματικό) είναι απολύτως ασφαλής και νόμιμη (ΥΠ.ΑΠΟΦ. 18586/618 20/03/2000). Το κύκλωμα τροφοδοσίας στο όχημα είναι κλειστού τύπου και δεν περνάει από το χώρο επιβατών. Είναι κατάλληλα εφοδιασμένο με ειδικές βαλβίδες ασφαλείας που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή.

Όλα τα εξαρτήματα είναι δοκιμασμένα στις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εφοδιασμένα με πιστοποιητικά καταλληλότητας.

ΥΓΡΑΕΡΙΟ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ

Τα υπέρ

Τοποθέτηση υγραερίου για όλους τους τύπους οχημάτων με βενζινοκινητήρες.

Ασφάλεια (100% συγκριτικά με το ντεπόζιτο της βενζίνης), οικονομία και μέγιστη απόδοση.

Αυτονομία λόγω δυνατότητας επιλογής καυσίμου (εναλλαγή χρήσης βενζίνης—υγραερίου).

Προσιτό κόστος μετατροπής και ελκυστική τιμή αγοράς σε σχέση με τη super και την αμόλυβδη.

Γρήγορη και άμεση απόσβεση του κόστους μετατροπής κυρίως για οχήματα μεγάλου κυβισμού που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ημερησίως εντός ή εκτός πόλης .

Μειωμένη μόλυνση του περιβάλλοντος σε σύγκριση με άλλα καύσιμα, κάτι που χρειάζεται η πόλη μας επειγόντως.

Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.

Μεγαλύτερη διάρκεια στα τακτικά σέρβις του οχήματος (λιπαντικά, μπουζί, φίλτρα κλπ.) και μικρότερο κόστος.

Μεγαλύτερη διάρκεια ζώνης καταλυτή.

Τα κατά

Κατανάλωση χώρου για την τοποθέτηση φιάλης υγραερίου στο χώρο των αποσκευών (εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί στρογγυλή φιάλη στο χώρο της ρεζέρβας).

Μη ανεπτυγμένο δίκτυο ανεφοδιασμού οχημάτων (μόνο σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Ελλάδα).

Αυριο θα ξερω για την τιμη ,,,και δεν ξερω ακομα για την εγγυηση....

Antwnis
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 23 Φεβ 2007, 12:31

Το πως εγινε ολοι η εγκατασταση σε ενα Jimmy σε φωτο:
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?topic=67.0
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 23 Φεβ 2007, 12:52

Τιμή εγκαταστασης στην Shell Gaz στην Αγιας Αννης 46 στο Ρεντη ειναι 1200ευρω.
Σου κρατανε το GV για 3 μερες και μετα εχεις και βενζινη και υγραεριο.

Antwnis
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 23 Φεβ 2007, 13:13

Φίλε Antwnisv, το υγραέριο είναι μια καλή λύση.Και κυρίως για όσους είναι συλλέκτες παλαιών αυτοκινήτων μη καταλυτικών.
Να ξέρεις πάντως ότι με το υγραέριο δεν θα έχεις λιγότερη κατανάλωση, αλλά το αντίθετο. Απλά συμφέρει λόγο τιμής πώλησης σαν καύσιμο. Δηλ με 20 ευρώ πχ θα βάλεις περισσότερη ποσότητα υγραερίου απ΄ ότι αν θα έβαζες βενζίνη ή πετρέλαιο.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 23 Φεβ 2007, 13:30

"Δηλ με 20 ευρώ πχ θα βάλεις περισσότερη ποσότητα υγραερίου απ΄ ότι αν θα έβαζες βενζίνη ή πετρέλαιο."

Βαζοντας περισσοτερη ποσοτητα υγραεριου δεν κανεις και περισσοτερα χιλιομετρα?

Antwnis
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 23 Φεβ 2007, 13:46

Φυσικά και θα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα! Αλλά αυτό δεν είναι θέμα κατανάλωσης είναι θέμα ποσότητας αυτό σου λέω. Μην περιμένεις λιγότερη κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 23 Φεβ 2007, 13:49

Επίσης η απόδοση του συστήματος υγραερίου και η κατανάλωση που θα έχεις, έχει να κάνει και με το πόσο καταρτισμένος είναι και ο μηχανικός που θα στο περάσει και θα σου κάνει την ρύθμιση του συστήματος.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Antwnisv » 23 Φεβ 2007, 16:01

"Φυσικά και θα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα"
Λαθος καταλαβα συγνωμη,τελικα τα ιδια λεμε.
Δεν προσπαθω να μειωσω την καταναλωση ,προσπαθω να μειωσω το κοστος της καταναλωσης,ειναι κατι πιστευω που ολοι θελουμε,λιγοτερο κοστος.
Το ζητουμενο ειναι οτι θα εχεις μεγαλυτερη οικονομια ,θα χαλας λιγοτερα χρηματα για καυσιμα.
Τωρα για τον μηχανικο της εγκαταστασης ,μακαρι να ειναι καταρτισμενος και να ξερει καλα την δουλεια του.....

Antwnis
Nobody,s Perfect ...Except the CAPTAIN.
Άβαταρ μέλους
Antwnisv
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 15:25


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες