Dimitris_gti έγραψε:Τα έβαλα αφού κόλησα (κατόπιν εορτής).
Παίζει ρόλο?
οχι παιζει ρολο εγω πολυ απλα πιστευω οτι αυτο εφταιγε.
Να σου δωσω ενα παραδειγμα ,
οταν το ειχα πρωτοπαρει (ngv 2.0) , πηγα να το 'κρεμασω' σε ενα αναχωμα (βουναλακι).
Ηθελα απλα να ανεβουν οι δυο μπροστινες ροδες για να κρεμασει η αναρτηση (δεν ειχε και πλατωμα πανω για να ανεβεις).
Μπλοκαρω λοιπον το κεντρικο διαφορικο και βουρ..
αμ δε , σπινιαραν οι μπροστινοι τροχοι οι πισω τιποτα.
Βαζω αργα , το ιδιο αποτελεσμα, σκαβανε οι μπροστινοι οι πισω σαν να μην συνεβαινε τιποτα..
Μολις εκανα ενα - δυο μετρα πισω τοτε καταλαβα απο την συμπεριφορα του αυτοκινητου οτι 'κουμπωσαν' και ανεβηκα χωρις πολα ζορια.
Πιστευω οτι δεν ειχαν ενεργοποιηθει τα αργα απλα γυρνωντας το κουμπι.
Ενα φιλος που ηταν απ εξω και παρακολουθουσε μου ειπε οτι μονο την τελευταια φορα δωσαν κινηση οι πισω τροχοι και ανεβηκα.
Δηλαδη μετα το πισω - μπρος που εκανα.
Γι αυτο φωναζουν ολοι οτι τα αργα τα βαζουμε πριν μπουμε και κολησουμε , μετα χαιρεταμε