TLG έγραψε:sef έγραψε:jps έγραψε:xontros έγραψε:Καλορίζικο Kαλοριζικο
Λοιπον φιλε να προσεχεις πολυ στην εξης περιπτωση γιατι σε βρεγμενο κυριως ασφαλτο και πανω σε στροφες πεταει κολο... λογο της μεγαλης ιπποδυναμης, οποτε προσοχη στο γκαζι
Τωρα after market καλουδια υπαρχουν πολλα, βλεπε ιντερνετ, αλλα κατα προτιμηση τα 4χ4 μαγαζια που υπαρχουν.
Εγω ένα χρόνο τωρα που το εχω δεν εχει πεταξει ποτε κολο ετσι για πλακα ...
Δεν ξερω βεβαια τι εννοεις ακριβως....
Οπως ειναι φυσικο σε μια στροφη σε βρεμενο αν το πιεσεις θα πεταξει κολο , αλλα ετσι θα κανουν και ολα τα πισωκινητα ....
Με λιγα λογια ειναι τοσο ουδετερο στις αντιδρασεις που αν δεν ξερεις οτι ειναι πισωκινητο δεν το καταλαβαινεις ...
Μη συγκρινεται το 2.5 GV με το διλιτρο ....
Καλημερα
Παιδια εγω μεταφερω απλα την γνωμη ενος φιλου που το εχει, και μαλιστα ειναι και εμπειρος οδηγος, αλλα ειναι λιγο βαρυ-ποδαρος στο γκαζι, αλλα εχει βαλει και 2 νουμερα μαγαλυτερα λαστιχα.
Εγω εχω Τερρανο 2 μακρυ και πεταει κολο στην ασφαλτο μονο οταν το τσαρουχωνω μεσα σε στροφη και ειναι στριμενες οι μπροστινες ροδες.