Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 21 Ιαν 2005, 10:09

Το πλαίσιο του Πινίν είναι αυτοφερόμενο με ενισχύσεις από στρανζαριστή διατομή δίκην ανεξάρτητου σασί, μόνο που είναι κολλημένο πάνω στο πάτωμα και όχι το αμάξωμα βιδωμένο πάνω σ' αυτό όπως στα κλασικά τύπυ σκάλας. Παραθέτω σχετική εικόνα, προσθέτοντας πως αυτού του είδους οι καινοτομίες, όπως και οι νεωτερισμοί στον κινητήρα, το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης και μετάδοσης κλπ, κλπ είναι αυτά που κάνουν την διαφορά τιμής από ένα αυτοκίνητο με ζωή τουλάχιστον 15 χρόνια όπως η οικογένεια των VITARA που καλοπουλάνε στη διάρκειά τους.
Μένει να δούμε πώς θα είναι το νέο GV που μάλλον θα είναι με αυτοφερόμενο αμάξωμα, μόνιμη τετρακίνηση κλπ, κλπ και φυσικά πόσο θα κοστίζει τότε...
Εικόνα
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Ιαν 2005, 10:10

TLG έγραψε:Τι αυτοκινητο εχεις αν επιτρεπετε ?
Εγω οπως ξερεις εχω αυτο που αναφέρω στην "υπογραφη" μου οπότε για μένα (το τονιζω αυτο) ηταν η καλυτερη αγορα οταν το πηρα πριν 11 μήνες ...Επίσης το ότι εχω στην κατοχή μου αυτο το αυτοκινητο κανει τις αποψεις μου υποκειμενικες ...συν του οτι δεν ειμαι και ο Παπας να κατέχω το αλαθητο :D

Μετά απο αυτες τις διευκρυνησεις ας προχωρησουμε παρακατω...

Σε πραγματικες συνθηκες που υπαρχει αυτη η διαφορα στο συστημα της μετάδοσης ? και μιλαμε παντα για τα δυο αυτοκινητα στις ιδιες συνθηκες με ιδια/παρομοια λαστιχα ...οχι αυτα που βλεπουμε να γινονται στα διαφορα τεστ των περιοδικων ...
(εδω οι "4τροχοι" ειχαν βγαλει το RAV4 να κανει το γυρο στην πιστα των Mεγαρων ποιο γρηγορα απο το Laguna 2.0 turbo ..)
Επισης καλο θα ηταν να μας πει καποιος αυτο το μπλοκε πισω διαφορικο του pinin ποσο καλα κανει τη δουλεια του...

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι τα δυο αυτοκινητα (pinin/G.V) ειναι σχεδον ισοδυναμα και οτι οι διαφορες τους δεν ειναι τετοιες που καθιστα καποιο απο τα δυο λαθος αγορα για καποιον που θελει να εχει και εκτος δρομου κινηση.

Εχω οδηγηση και τα δυο αυτοκινητα στην Αραχωβα στις αναλογες πιστες .
Και τα δυο μεσα στις πιστες ηταν εντυπωσιακα.Γνωμη μου ειναι οτι η πιστα της SUZUKI ειναι ποιο δυσκολη...
Αυτο ομως δεν λεει οτι το pinin 2.0 δε θα μπορουσε να τα καταφερει ...

Y.Γ sorry για το μακροσκελες μυνημα .... :oops:

Οι διευκρινίσεις είναι δεκτές και ισχύουν και για μένα.
Δεν έχω εκτός δρόμου αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να αγοράσω και έχω γραφτεί στο forum (σας) για να διαβάζω κυρίως και σπανιότερα, όπως τώρα, να "επεμβαίνω".
Για το RAV και τη Laguna δε μου κάνει εντύπωση. Η Laguna δεν είναι πολύ πιο γρήγορη από το RAV και η υποστροφική της συμπεριφόρα θα την κάνει δύσκολη στην πίστα.
Για το μπλοκέ του pinin θα σου πω ότι θα μπορούσε να λειτουργεί και καλύτερα και έχεις δίκιο που το αναφέρεις. Καλύτερα όμως από το τίποτα.
Έχω δει GV να μένει στην άμμο εξαιτείας αυτής της έλλειψης. Κάτι τέτοιο συνέβηκε και στο συγκριτικό των 4Τροχών. Pinin και RAV πέρασαν δίχως πρόβλημα. Το GV έμεινε με τους τροχούς της μίας μεριάς να σπινιάρουν και τους άλλους να μένουν ακίνητους...
Νομίζω πάντως ότι το δικό σου GV 2,5 έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης. Για ψάξ' το σε παρακαλώ.
Για την χρησιμότητα του σασί έναντι του πλαισίου δεν έχω τη γνώση για να απαντήσω.
Αυτά. Ευχαριστώ για την πολύ καλή συζήτηση που έχουμε μέχρι τώρα.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό michailbm » 22 Ιαν 2005, 20:15

Οταν αποφασησα να παρω το πινιν το συγκρινα με το GV 2000 και τουλαχιστων με τα δικα μου κριτηρια εχασε οχι τοσο λογο των εκτος δυνατοτητων του αλλα λογο κινητηρα και μη ουσιαστικης δυνατοτητας να κινηται 4wd σε ασφαλτο!!!!
Τοτε ομως δεν υπηρχε το2.5v6 το οποιο θεωρω καλυτερο του πινιν.!!!
Τελος και τα δυο ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ offroad οχηματα και μαλιστα με αξιωσεις και εχουν μεγαλα περιθωρια βελτιωσης (ελατε να σας δειξω φτιαγμενο πινιν να παθετε πλακα ) (οχι το δικο μου) !
Τελος εχει δικιο οπιος εγραψε οτι μεγαλο ρολο εχει ο οδηγος αλλα αν το οχημα δεν μπορει τοτε "κλαψτα Χαραλαμπε"!!!!! :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Ιαν 2005, 20:58

michailbm έγραψε:Οταν αποφασησα να παρω το πινιν το συγκρινα με το GV 2000 και τουλαχιστων με τα δικα μου κριτηρια εχασε οχι τοσο λογο των εκτος δυνατοτητων του αλλα λογο κινητηρα και μη ουσιαστικης δυνατοτητας να κινηται 4wd σε ασφαλτο!!!!
Τοτε ομως δεν υπηρχε το2.5v6 το οποιο θεωρω καλυτερο του πινιν.!!!Τελος και τα δυο ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ offroad οχηματα και μαλιστα με αξιωσεις και εχουν μεγαλα περιθωρια βελτιωσης (ελατε να σας δειξω φτιαγμενο πινιν να παθετε πλακα ) (οχι το δικο μου) !
Τελος εχει δικιο οπιος εγραψε οτι μεγαλο ρολο εχει ο οδηγος αλλα αν το οχημα δεν μπορει τοτε "κλαψτα Χαραλαμπε"!!!!!
:!: :!: :!:

Βρέ προδότη!!!!!!!!
Θα γράψεις εκατό φορές "Απετάξας τον Σατανά; - ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ " για να συγχωρεθείς!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Αυτό υπερβαίνει και την συμμετοχή μου στην ενότητα "SUV" :oops: :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Ιαν 2005, 21:22

michailbm για βάλε καμια φωτογραφία ή λίνκ για φτιαγμένο pinin
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 22 Ιαν 2005, 23:29

Απεταξαμην x 100=εκατο φορες απεταξαμην :oops: :oops: :oops:
ααααααα!!!!!!!!!!! εξιλεωθικα!!!!!! :wink:

Θα ερθω σε σηνενοηση με το παλικαρι που το εχει εδω στα Χανια και αν μου δωσει το οκ τοτε θα βαλω φωτο και θα σας πω τεχνικα χαρακτηριστικα!!

Το μονο που μπορω να πω εναι οτι ειναι ασπρο και σηκωμενο 7cm με απλες και λειτουργικες λυσεις που δεν κοστιζουν καθολου !
(αν μου δωσει την αδεια θα παθετε πλακα) :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Ιαν 2005, 23:43

Περιμένουμε!
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Ιαν 2005, 15:42

Παιδια μολις γυρισα απο Καρπενησι που ειχα παει Π/Σ/Κ :)

Τι να πω τωρα.....ειναι χαρμα οφθαλμων να βλεπεις πασης φυσεως τετρακινητα να ανεβοκατεβαινουν τα βουνα και εμεις εδω καθομαστε και λεμε το κοντο και το μακρυ μας , αντι να τα βγαλουμε καμια βολτα και στο κατω κατω να δουμε και απο κοντα τι κανει το ενα και το αλλο και οχι τι λενε τα χαρτια ...

Αντε να κανονισουμε τιποτα... ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Ιαν 2005, 15:55

Και για να ξαναμπουμε στη ρουτινα , ας ξεκινησω και γω .... :D
IKE έγραψε:Το ξεχωριστό σασί του GV δεν υπερτερεί πουθενά θεωριτικά (δεν ξέρω αν είναι λιγότερο ή περισσότερο άκαμπτο) απο του Πινιν αλλα για δεδομένη τεχνολογία ενα αυτοφερόμενο μπορεί να γίνει ΠΑΝΤΟΥ καλύτερο απο ενα ξεχωριστού σασί (εφόσον μιλάμε ξαναλέω για ίδιας τεχνολογίας σχεδιάσεις).


Δε νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ...στις εκτος δρομου διαδρομες το ξεχωριστο σασι εχει πλεονεκτηματα...
Κανε μια ερευνα για τα αμαξωματα και τις αναρτησεις και θα δεις τι εννοω, αλλα οπως λεω παρακατω μαλλον δεν εννοεις ακριβως τα αυτοφερομενα πλαισια , αλλα κατι ενδιαμεσο ...


Αυτοφερόμενο πλαίσιο σημαίνει πως εφόσον είναι σωστά σχεδιασμένο τα φορτία παραλαμβάνονται απο το συνολο του πλαισίου. Αν δηλαδή κολλήσω με ηλεκτροκόληση το σασί του Jimny στο αμάξωμα δεν θα έχω ενα αυτοφερόμενο πλαίσιο (θεωριτικά βέβαια τα όρια είναι ασαφή). Το Νίβα κάπως έτσι είναι, ουσιαστικά έχει ενα σασί κολημένο σε ένα αμάξωμα οπότε δεν παρουσιάζει ουσαστικές διαφορές απο οτι αν το είχε ξεχωριστά και βιδωτό (σαν τα Σουζούκι).

Το Pajero (το μεγάλο) το καινούριο έχει ενα σφαιρικά σχεδιασμένο πλείσιο που συνδυάζει πολύ μεγαλύτερη αντοχή και -αναλογικά- μικρότερο βάρος.


Ναι αυτα ομως δεν ειναι αυτοφερομενα αμαξωματα , ειναι παραλαγες του ξεχωριστου πλαισιου με σκοπο τον συνδυασμο των πλεονεκτηματων των δυο τεχνολογιων ...


Η τετρακίνηση του δίλιτρου Πινίν εφόσον έχουμε κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό συμπεριφέρεται εκτός δρόμου εξίσου καλά με του GV (και υπάρχει και το LSD πίσω) το GV δεν έχει κανένα πλεονέκτημα εδώ (και εκτός δρόμου αν προσθέσουμε με τη διαφορά κόστους ενα τόρσεν στο GV δεν έχει ούτε κάποιο μειονέκτημα)



Για το πισω διαφορικο τα ειπαμε πριν και τα συμφωνησαμε .... :)
Ποτε δεν ειπα οτι το Pinin ειναι χειροτερο ....ειπα οτι ειναι ισοδυναμο ....
Εγω προσωπικα θα ημουν το ιδιο χαρουμενος με το 2λιτρο pinin , οσο ειμαι και με το G.V μου .... :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Ιαν 2005, 16:41

meco έγραψε:Οι διευκρινίσεις είναι δεκτές και ισχύουν και για μένα.
Δεν έχω εκτός δρόμου αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να αγοράσω και έχω γραφτεί στο forum (σας) για να διαβάζω κυρίως και σπανιότερα, όπως τώρα, να "επεμβαίνω".


Πολυ καλα κανεις και να αποκτησεις συντομα το τετρακινητο που επιθυμεις :wink: :D

Για το RAV και τη Laguna δε μου κάνει εντύπωση. Η Laguna δεν είναι πολύ πιο γρήγορη από το RAV και η υποστροφική της συμπεριφόρα θα την κάνει δύσκολη στην πίστα.



Τι να πω ....ειλικρινα την εχω οδηγησει την 2λιτρη laguna Turbo, γιατι την εχει ενας φιλος μου ...και μπορω να πω οτι ειναι ΠΟΛΥ ποιο γρηγορη απο το rav4 ..., αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας , εκτος και αν σκεφτεσαι να αγορασεις το RAV :wink: :D


Έχω δει GV να μένει στην άμμο εξαιτείας αυτής της έλλειψης. Κάτι τέτοιο συνέβηκε και στο συγκριτικό των 4Τροχών. Pinin και RAV πέρασαν δίχως πρόβλημα. Το GV έμεινε με τους τροχούς της μίας μεριάς να σπινιάρουν και τους άλλους να μένουν ακίνητους...



Για το Pinin ειμαι σιγουρος, αλλα για το RAV εξαρταται ...Αν και αναλογα με τις συνθηκες ολα μπορει να περασουν και ολα να μεινουν..και αν κολησεις μονο ενα μπλοκε ΙΣΩΣ μπορει να σε σωσει ....

Νομίζω πάντως ότι το δικό σου GV 2,5 έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης. Για ψάξ' το σε παρακαλώ.


Mακαρι να ειχε :oops: ....δεν νομιζω ομως ....υπαρχουν GV που εχουν διαφορικο περιορισμενης ολισθησης , αλλα ο Σφακιανακης δεν φερνει νομιζω...
Θα το τσεκαρω ομως και θα σου πω ...
Επισης θα προσπαθησω να μαθω και ποιο διαφορικο χρησιμοποιει η SUZUKI γιατι και στα διαφορικα γινεται χαμος ...αντε να βγαλεις ακρη !!!




Αυτά. Ευχαριστώ για την πολύ καλή συζήτηση που έχουμε μέχρι τώρα.



Kαι εγω ευχαριστω και εσενα και ολους οσους κρατανε ενα επιπεδο εδω μεσα, γιατι ποιος ξερει ισως του χρονου εχουμε ολοι το ιδιο αυτοκινητο και τοτε θα ειμαστε στο ιδιο "στρατοπεδο" !!!!!!.
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Ιαν 2005, 17:35

TLG όσον αφορά τα αυτοφερόμενα πλαίσια ενα σωστά σχεδιασμένο αυτοφερόμενο έχει ΜΟΝΟ πλεονεκτήματα (εκτός αν θεωρείς μειονέκτημα την μη δυνατότητα για body lift).

Τα πλαίσια των Νίβα και Cherokee δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα εναντι των ξεχωριστών σασί μιας και η ακαμψία των βασικών δοκών υποβοηθάται ελάχιστα απο το αμάξωμα.

Το πλαίσιο του Πατζέρο που είναι 100% αυτοεφόμενο μονοκόκ δεν έχει κανένα μειονέκτημα, είναι πολύ πιο άκαμπτο και έχει παρόμοιο βάρος με το προηγούμενο μοντέοο παρ'όλο που είναι σημαντικά μεγαλύτερο (αρα αναλογικά είναι αρκετά πιο ελαφρύ).

Αρα εφόσον υπάρχει η τεχνολογία και οι δυνατότητες ενα αυτοφερόμενο είναι καλύτερο για ενα επιβατικό εκτός δρόμου,
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 23 Ιαν 2005, 20:30

TLG έγραψε:Παιδια μολις γυρισα απο Καρπενησι που ειχα παει Π/Σ/Κ :)

Τι να πω τωρα.....ειναι χαρμα οφθαλμων να βλεπεις πασης φυσεως τετρακινητα να ανεβοκατεβαινουν τα βουνα και εμεις εδω καθομαστε και λεμε το κοντο και το μακρυ μας , αντι να τα βγαλουμε καμια βολτα και στο κατω κατω να δουμε και απο κοντα τι κανει το ενα και το αλλο και οχι τι λενε τα χαρτια ...


Συμφωνω απολυτως ... δειτε αυτο απο σημερα στο καταφυγιο Καλεργη πανω απ'τον Ομαλο Χανιων!!!!

Εικόνα

Και πρεπιπτοντως ειδα δυο ραγκλερ να μην μπορουν εκει που εγω κατι βιταρακια ενα τζιμνι και ενα σαμουραϊ δεν ειχαν προβλημα!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Ιαν 2005, 23:12

Μηπως ηταν απο αυτους τους τυπους που φορανε στα Wrangler τους κατι εξωφρενικα φαρδια λαστιχα ?
Τοτε δεν απορω καθολου γιατι δεν τα καταφεραν !!!!! :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 23 Ιαν 2005, 23:34

Το ενα ηταν ενα παιδακι νεο στο αθλημα που μαλον εκανε αυτοεκπαιδευση και ρωτουσε κιολας για να μαθει (!) αλλα το οχημα (απολυτως νορμαλ) , πραγματικα δεν το περιμενα ετσι , δεν μπορουσε με τιποτα !!!!!! :!:
Το αλλο φαινοταν μαχημο φτιαγμενο (δεν μπορω να ξερω ποσο) και ψηλωμενο αρκετα με κατι λαστιχα νααααααααα , μετα συνχωρισεως (!), ουτε αυτο εδηξε οτι μπορουσε να παει μετρο παραπανω! :!: :!: :shock:
Πραγματικα σας λεω οτι εγω δεν ειχα μεγαλο προβλημα πηγα και θα πηγαινα ακομα αν το εταιρο ημηση δεν φωναζε: "Μιχααααλη εχουμε και τα παιδια μαζι πουυυυυυ πααααααας?" οπωτε καταλαβαινετε ολοι σας οτι ο Μιχαλης προς αποφυγην κρεβατομουρμουρας εκανε μεταβολη! :oops: :cry: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 24 Ιαν 2005, 00:08

Και πολυ καλα εκανε ο Μιχαλης !!! Η ασφαλεια πανω απ'ολα ...!!
Ειχε ολος ο δρομος χιονι ? Για πες μας λεπτομερειες για την αναβαση ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες

cron