TLG έγραψε:Τι αυτοκινητο εχεις αν επιτρεπετε ?
Εγω οπως ξερεις εχω αυτο που αναφέρω στην "υπογραφη" μου οπότε για μένα (το τονιζω αυτο) ηταν η καλυτερη αγορα οταν το πηρα πριν 11 μήνες ...Επίσης το ότι εχω στην κατοχή μου αυτο το αυτοκινητο κανει τις αποψεις μου υποκειμενικες ...συν του οτι δεν ειμαι και ο Παπας να κατέχω το αλαθητο
Μετά απο αυτες τις διευκρυνησεις ας προχωρησουμε παρακατω...
Σε πραγματικες συνθηκες που υπαρχει αυτη η διαφορα στο συστημα της μετάδοσης ? και μιλαμε παντα για τα δυο αυτοκινητα στις ιδιες συνθηκες με ιδια/παρομοια λαστιχα ...οχι αυτα που βλεπουμε να γινονται στα διαφορα τεστ των περιοδικων ...
(εδω οι "4τροχοι" ειχαν βγαλει το RAV4 να κανει το γυρο στην πιστα των Mεγαρων ποιο γρηγορα απο το Laguna 2.0 turbo ..)
Επισης καλο θα ηταν να μας πει καποιος αυτο το μπλοκε πισω διαφορικο του pinin ποσο καλα κανει τη δουλεια του...
Η δικη μου γνωμη ειναι οτι τα δυο αυτοκινητα (pinin/G.V) ειναι σχεδον ισοδυναμα και οτι οι διαφορες τους δεν ειναι τετοιες που καθιστα καποιο απο τα δυο λαθος αγορα για καποιον που θελει να εχει και εκτος δρομου κινηση.
Εχω οδηγηση και τα δυο αυτοκινητα στην Αραχωβα στις αναλογες πιστες .
Και τα δυο μεσα στις πιστες ηταν εντυπωσιακα.Γνωμη μου ειναι οτι η πιστα της SUZUKI ειναι ποιο δυσκολη...
Αυτο ομως δεν λεει οτι το pinin 2.0 δε θα μπορουσε να τα καταφερει ...
Y.Γ sorry για το μακροσκελες μυνημα ....
![Embarassed :oops:](./images/smilies/redface.gif)
Οι διευκρινίσεις είναι δεκτές και ισχύουν και για μένα.
Δεν έχω εκτός δρόμου αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να αγοράσω και έχω γραφτεί στο forum (σας) για να διαβάζω κυρίως και σπανιότερα, όπως τώρα, να "επεμβαίνω".
Για το RAV και τη Laguna δε μου κάνει εντύπωση. Η Laguna δεν είναι πολύ πιο γρήγορη από το RAV και η υποστροφική της συμπεριφόρα θα την κάνει δύσκολη στην πίστα.
Για το μπλοκέ του pinin θα σου πω ότι θα μπορούσε να λειτουργεί και καλύτερα και έχεις δίκιο που το αναφέρεις. Καλύτερα όμως από το τίποτα.
Έχω δει GV να μένει στην άμμο εξαιτείας αυτής της έλλειψης. Κάτι τέτοιο συνέβηκε και στο συγκριτικό των 4Τροχών. Pinin και RAV πέρασαν δίχως πρόβλημα. Το GV έμεινε με τους τροχούς της μίας μεριάς να σπινιάρουν και τους άλλους να μένουν ακίνητους...
Νομίζω πάντως ότι το δικό σου GV 2,5 έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης. Για ψάξ' το σε παρακαλώ.
Για την χρησιμότητα του σασί έναντι του πλαισίου δεν έχω τη γνώση για να απαντήσω.
Αυτά. Ευχαριστώ για την πολύ καλή συζήτηση που έχουμε μέχρι τώρα.