ΤΑ MONROE ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ; ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ MONROE;
τα monroe, αν δεν κανω λαθος, ειναι το ιδιο ακριβως μηκος με τα μαμισια.
το μονο που αλλαζει ειναι το οτι ειναι λιγο πιο σκληρα. αυτο και μονο.
βαζοντας monroe με ψηλοτερα ελατηρια πχ.MAD, θα τερματιζουν πιο ευκολα στην εκταση (δουλευουν πιο ψηλα μετα), γι'αυτο ειναι καλυτερο αν μπεις στην διαδικασια αυτη να βαλεις και ενα λιγο πιο μακρυ αμορτισερ.
εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο αυτο που μου προσφερουν προς το παρον, καθως και για τα χρηματα που εδωσα.
ΥΓ. υποψιν οτι τους πινω το αιμα κανονικα και χωρις φοβο, καθοτι σχεδον ολα τα μαμισια αμορτισερ παρεδωσαν πνευμα γυρω στα 25000 χιλ.
ΥΓ.1 καθως και να μην ξεχασω οτι η MAD γραφει το εξης στον καταλογο της :
Kit number: HV-393018
Helper- /Mainspring: main
Discontinued kit: no
Fitting time: 60
TάV /RDW approval: R-T
Spring clamps needed: no
remark: ex. XL7
Kit number: HV-393041
Helper- /Mainspring: main
Discontinued kit: no
Fitting time: 120
TάV /RDW approval:
Spring clamps needed: no
remark: Cross country 30 mm. Ex XL7, diesel engines
αυτο το τελευταιο δες καλυτερα.!!!!! νομιζω οτι δεν τα δινει για diesel grand vitara kai XL7.