firelord έγραψε:ξέρεις ποιά είναι η μονη λύση αλλά δεν το ομολογείς...ατιμούλη
Το ομολογώ Η μόνη λύση είναι φρέσκο αβγουλάκι απο κότα Niva που δίνει ύψος
|
|
|
firelord έγραψε:ξέρεις ποιά είναι η μονη λύση αλλά δεν το ομολογείς...ατιμούλη
blackchris έγραψε:GV2000TD έγραψε:blackchris έγραψε:Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks
Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ KILEN +4 CM
1η EΚΔΟΧΗ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ;
2η ΕΚΔΟΧΗ ΑΛΛΑΖΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΟΜΕ.
ΤΙ ΛΕΤΕ;
Με τα KILEN απο οτι έχω ακούσει σου φεύγουν τα σφραγίσματα, με τα μαμίσια αμορτισερ δεν θα είναι οτι καλύτερο γιατί θα είναι συνεχώς σε μεγάλη έκταση (σαν πιο κοντά απο τα ελατήρια) οπότε καληνήχτα διαδρομή ανάρτησης.
Νομίζω οτι η δεύτερη λύση είναι σαφώς καλύτερη.
blackchris έγραψε:Με καλυψε ο συνάδελφος . Αν δεν θές ακόμη να δώσεις πολλα λεφτά MAD με μονροε, απλώς τα μονρόε θα παραδώσουν πιο γρήγορα (ανάλογα και την χρήση). Δες μόνο αν μπορείς να τα συνδιάσεις με λίγο πιο μακριά μονρόε απο το μήκος των μαμίσιων, αφου τα ελατήρια σου είναι + 4 cm για να μην χάσεις σε διαδρομή ανάρτησης. Ένας "γάτος" αμορτισεράς θα σου βρέι την λύση.
blackchris έγραψε:Για σκληρότερο δεν νομίζω διότι σε αυτό τον πρώτο λόγω έχουν τα ελατήρια.
Ο μόνος φόβος είναι τα αμορτισέρ να είναι πολύ μακριά και να ξεκουμπώνουν τα ελατήρια.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες