Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΗ GV2000 DIESEL

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Φεβ 2005, 22:57

firelord έγραψε:ξέρεις ποιά είναι η μονη λύση αλλά δεν το ομολογείς...ατιμούλη


Το ομολογώ :oops: :oops: :oops: Η μόνη λύση είναι φρέσκο αβγουλάκι απο κότα Niva που δίνει ύψος :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg: :animalegg:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 01 Μαρ 2005, 12:09

blackchris έγραψε:
GV2000TD έγραψε:
blackchris έγραψε:
Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks


Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.


ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ KILEN +4 CM

1η EΚΔΟΧΗ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ;

2η ΕΚΔΟΧΗ ΑΛΛΑΖΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΟΜΕ.

ΤΙ ΛΕΤΕ;


Με τα KILEN απο οτι έχω ακούσει σου φεύγουν τα σφραγίσματα, με τα μαμίσια αμορτισερ δεν θα είναι οτι καλύτερο γιατί θα είναι συνεχώς σε μεγάλη έκταση (σαν πιο κοντά απο τα ελατήρια) οπότε καληνήχτα διαδρομή ανάρτησης.
Νομίζω οτι η δεύτερη λύση είναι σαφώς καλύτερη.



TI EINAI TA ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Μαρ 2005, 15:11

:lol: :lol: :lol: :lol:
Τα σφραγίσματα απο τα δόντια σου αγαπητέ μου (αν έχεις) απο το πολύ κοπάνημα θα τα χάσεις.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 01 Μαρ 2005, 17:25

ΚΑΛΟΟ!! ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ ΤΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ. ΣΥΓΜΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΣΤΡΟΦΙΑ.

ΤΗΝ EMU ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ (ΠΟΛΛΗ ΑΚΡΙΒΗ ΕΔΩ ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΕΙ 600 ΔΟΛΑΡΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ).

ΑΠΕΚΛΕΙΣΑ ΚΑΙ ΤΑ KILEN ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΜAD +4CM.

ΑΠΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ( ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ) ΛΥΣΕΙΣ ΕΧΩ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ TA MAD.

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό vasilis » 01 Μαρ 2005, 20:35

τα KILEN δεν τα χω δοκιμασει, αλλα ουτε και καποιος γνωστος τα φοραει για να τα οδηγησω.
απο οτι ακουγεται παντως ειναι αρκετα σκληρα ελατηρια.
σκεψου το καλα!! :oops:

τωρα για τα MAD μπορεις να τα συνδιαζεις με ΟΜΕ ή με MONROE ή κατι αλλο που πιθανον να σου προτεινουν.
τα ΟΜΕ σιγουρα θα σου δωσουν "κρεμασμα" σε σχεση με το υψος που θα χει το αμαξι μετα την τοποθετηση του κιτ.
τα MONROE θα τα δουλευεις πιο "ψηλα" συνδιαζομενα με τα MAD ελατηρια, και δεν εχεις το "κρεμασμα" των ΟΜΕ.

οποτε η καλυτερη λυση (αν κανεις τετοιο συνδιασμο τελικα) θα ειναι MAD+OME. :D

εγω ειμαι με τα MONROE γιατι τα αμορτισερ μπηκαν λιγο νωριτερα (τα διαλυσα τα μαμισια) απο τα ελατηρια, οποτε μου μενει να τα "φαω" και μετα αλλαζω σε κατι αλλο πιο "μακρυ" π.χ.ΟΜΕ.

δεν ειναι κακος συνδιασμος σε καμια περιπτωση (mad+monroe), καθως
ειναι περισσοτερο καλος συνδιασμος για μενα απο οτι περιμενα.
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 07:40

Με καλυψε ο συνάδελφος :D. Αν δεν θές ακόμη να δώσεις πολλα λεφτά MAD με μονροε, απλώς τα μονρόε θα παραδώσουν πιο γρήγορα (ανάλογα και την χρήση). Δες μόνο αν μπορείς να τα συνδιάσεις με λίγο πιο μακριά μονρόε απο το μήκος των μαμίσιων, αφου τα ελατήρια σου είναι + 4 cm για να μην χάσεις σε διαδρομή ανάρτησης. Ένας "γάτος" αμορτισεράς θα σου βρέι την λύση.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Μαρ 2005, 16:31

blackchris έγραψε:Με καλυψε ο συνάδελφος :D. Αν δεν θές ακόμη να δώσεις πολλα λεφτά MAD με μονροε, απλώς τα μονρόε θα παραδώσουν πιο γρήγορα (ανάλογα και την χρήση). Δες μόνο αν μπορείς να τα συνδιάσεις με λίγο πιο μακριά μονρόε απο το μήκος των μαμίσιων, αφου τα ελατήρια σου είναι + 4 cm για να μην χάσεις σε διαδρομή ανάρτησης. Ένας "γάτος" αμορτισεράς θα σου βρέι την λύση.


καλα τα λες 8) 8)

απλα εχω τις επιφυλαξεις μου οσο αφορα τον "γατο" αμορτισερα.
για το συγκεκριμενο αμαξι υπαρχουν monroe σε ιδιο μηκος με τα μαμισια, απο οσο τουλαχιστον γνωριζω εγω.
τωρα αν του βαλει μακρυτερα monroe, -τα οποια να προοριζονται για αλλο αμαξι πχ.μεγαλυτερο/βαρυτερο-, το πιο πιθανο ειναι να του βγει "σκληροτερο" μετα το grand vitara απο οτι θα επρεπε/περιμενε ο φιλος.

ετσι νομιζω εγω τωρα...... :oops:

αλλα δεν χανεις και τιποτα GV2000TD να κανεις μερικες ερωτησουλες στον αμορτισερα σου ή σε καποιον που να μπαινει στην διαδικασια γενικοτερα για να παρεις μια πρωτη ιδεα και να δεις τι ακριβως "παιζει".
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Μαρ 2005, 17:06

Για σκληρότερο δεν νομίζω διότι σε αυτό τον πρώτο λόγω έχουν τα ελατήρια.
Ο μόνος φόβος είναι τα αμορτισέρ να είναι πολύ μακριά και να ξεκουμπώνουν τα ελατήρια.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 02 Μαρ 2005, 17:42

ΣΗΜΕΡΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ MAD ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΕΙΝΑΙ 26,5 CM ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ - 22.5 ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ( ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ) = +4 CM ΜΠΡΟΣΤΑ. ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ( ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ) ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΘΕΙ ΠΙΣΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟΥΣ 4-5 ΠΟΝΤΟΥΣ.

ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΩ. ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ- ΔΥΟ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ (ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ) . ΕΠΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.

ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ , ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΗΣΥΧΗ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΟΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ .

ΤΕΛΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ TA ΟΜΕ (ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ) ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ.


ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΟΜΕ ΣΕ 2-3 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ….

MAD + OME ΣΕ GV 2000 ΚΑΝΕΙΣ;
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Μαρ 2005, 20:08

blackchris έγραψε:Για σκληρότερο δεν νομίζω διότι σε αυτό τον πρώτο λόγω έχουν τα ελατήρια.
Ο μόνος φόβος είναι τα αμορτισέρ να είναι πολύ μακριά και να ξεκουμπώνουν τα ελατήρια.


blackchris, η προηγουμενη απαντηση μου ηταν αμεσως μετα απο το τελος της δουλειας μου :( :( :( :( :(
οποτε καταλαβαινεις φανταζομαι :D

τωρα, αμα φτασει στο σημειο να φοβαται οτι θα του φευγουν τα ελατηρια, νομιζω οτι θα χει γενικοτερο προβλημα μετα σε πολλα! :( :( 8) 8)

αν και πιστευω οτι το σκληροτερο αμορτισερ εχει και αυτο τον "λογο" του στο ολο συνολο.
δεν νομιζω οτι ειναι καθαρα μονο θεμα ελατηριων καθως και αυτα (αμορτισερ) ειναι μερος της αναρτησης, οποτε "αμεσα συνδεδεμενα" για την λειτουργια της.
μηπως ειμαι λαθος? :roll: :oops:
αλλά αυτη η συζητηση άλλη φορά.. 8) 8)



GV2000TD καλοριζικα τα MAD και η διαφορα που νοιωθεις ειναι αυτο το κατι παραπανω που προσφερουν, καθως και η επιλογη συνδιασμου με ΟΜΕ ειναι ισως και η καλυτερη τελικα για την περιπτωση!
καλα δρομολογια!! :)
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες