Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GV2.0 Επιτέλους το πήρα!!

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 18 Ιούλ 2005, 13:58

ΚΑΝΕ ΤΑ ΧΛΜΤΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ. ΜΑΘΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΟFF-ROAD. ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΕΡΧΕΣΑΙ. ΧΑΛΑΡΑ . ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Η ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ Η ΟΧΙ.
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό vitaras » 18 Ιούλ 2005, 16:38

panoshmGV2.0F έγραψε:Επίσης θα με ενδιέφερε πολύ να ακολουθήσω ακόμη και έτσι τα κονβόι αλλά θέλω να μου πεις αν μπορεί κάποιος να ακολουθήσει αποφεύγωντας (τουλάχιστον στην 1η επαφή εκτος δρόμου με το τζιπάκι του) τα δύσκολα σημεία που μπορεί να χαλάσουν το μοναδικό καλό τουτού της νεοσήστατης οικογένειας μου (ημερομηνία κρεμάλας:21-05-05). Παρατήρησα στην Εύβοια ότι από το κονβόι των 50 αυτοκινήτων λίγα ήταν αυτά που επιχείρησαν "τρέλες". Είναι εφικτό λοιπόν να ακολουθήσω για αρχή ως απλός εκδρομέας ή παρατηρητής των έμπειρων?

Μηνε ησυχος . ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΡΩΤΑ ΤΟΝ Lepes ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΦΟΡΑ :D :D
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό samy » 18 Ιούλ 2005, 19:25

φίλε Πάνο καλορίζικο και καλοτόξιδο το τουτού και η οικογένεια κανένας δε γεννήθηκε γνώστης όχι μόνο της εκτός δρόμου οδήγησης αλλά και της εντός ΄και επίσης κανένας οσο μεγάλος και σπουδαίος οδηγός αγώνων αν είναι δε θα σου πει ότι δεν έχει ακόμα να μάθει.Το μόνο που χρειάζεται είναι προσεκτικά βήματα και σύνεση εντός και εκτός και σιγά σιγά θα διαπιστώσεις ότι τελικά τα πράγματα πάνε μόνα τους.Και να θυμάσαι ότι όσα και να μάθεις ότι αμάξι και να έχεις κάπου θα κολλήσεις κάπου δεν θα προσέξεις κάπου δε θα υπολογίσεις σωστά αρκεί να προσέξεις να μη το επαναλάβεις το ίδιο λάθος και βέβαια αυτό ισχύει για όλους μας τα λάθη μας να είναι ανώδυνα.Το αυτοκίνητό σου είναι σούπερ και ας λένε οι σουβλατζίδες ότι θέλουνε εξάλλου κι αυτονών τα σουβλάκια καλά είναι αφού ότι είναι δικό μας είναι και το καλύτερο :wink: Οποτε θέλεις και έχουμε κανονίσει έρχεσαι σε εκδρομή ή βόλτα του brat με ή χωρίς το αυτοκίνητό σου και μη φοβάσαι τίποτα αν δε θες εσύ κάπου να ρισκάρεις δε θα σε βάλει κανένας με το ζόρι εξάλου δεν είναι μαγκιά το να διακινδυνέψεις τη σωματική σου ακαιρεότητα ή μια ζημιά στο αυτοκίνητο χωρίς λόγο αν δεν είσαι σίγουρος για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και του οδηγού Ολα έρχονται σιγά σιγά και στην ώρα τους
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Ιούλ 2005, 20:03

panoshmGV2.0F έγραψε:tasos953 θα σου πω γιατί το πήρα:
στα 24500 δεν παίρνεις τζιπ 2000cc με τόση χλιδή μέσα του. Δηλαδή ήθελα ένα αυτοκίνητο για την οικογένεια και χλιδάτο αλλά και τζιπ όπως το ονειρευόμουνα από μικρός που μπήκα πρώτη φορά στου θείου μου ένα laredo από αμερική με πετρέλαιο και με πήγε βόλτα μέσα στα βουνά και τις λάσπες στο χωριό (1500 υψόμετρο) και έπαθα πλάκα...
Δηλαδή: ναι λόγω προσφοράς διατί να το κρύψομεν άλλωστε? Κακό είναι? Τώρα αν κατά την διάρκεια γνωριμίας του τουτού μου σε off road δω ότι δεν μπορώ να περάσω από κάπου πολύ απλά θα πάω από αλλού (εάν γίνεται). Τώρα για after market λύσεις δύσκολα θα το κάνω μου αρέσει να κρατώ το αμάξι σε εργοστασιακά επίπεδα κυρίως σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν ο χρόνος και τα βουνά με διαψέυσουν τι να κάνω.... έχασα

Να είσαι σίγουρος πως δεν θα σε διαψεύσει. Το αυτοκίνητο (και όλα τα ομοειδή με κοντές σχέσεις) πηγαίνουν με άνεση εκεί που εσύ θα φοβάσαι, όση τρέλα και να κουβαλάς. Τις ψιλολεπτομέρειες με τα περιορισμένης ολίσθησης και τα torsen κεντρικά διαφορικά θα αρχίσεις να τα ψάχνεις αργότερα όσο θα εμπλέκεσαι βαθύτερα.
Τα χλιδιάρικα μή τα ζηλεύεις γιατί την πρώτη φορά που θα κολλήσεις σε λάσπες και θα αναγκαστείς να βγείς για να δέσεις τον ιμάντα που θα σε βγάλει, θα μετανοιώσεις για τα δέρματα και τις επενδύσεις..... :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 21:02

panoshmGV2.0F έγραψε:tasos953 θα σου πω γιατί το πήρα:
στα 24500 δεν παίρνεις τζιπ 2000cc με τόση χλιδή μέσα του. Δηλαδή ήθελα ένα αυτοκίνητο για την οικογένεια και χλιδάτο αλλά και τζιπ όπως το ονειρευόμουνα από μικρός που μπήκα πρώτη φορά στου θείου μου ένα laredo από αμερική με πετρέλαιο και με πήγε βόλτα μέσα στα βουνά και τις λάσπες στο χωριό (1500 υψόμετρο) και έπαθα πλάκα...
Δηλαδή: ναι λόγω προσφοράς διατί να το κρύψομεν άλλωστε? Κακό είναι? Τώρα αν κατά την διάρκεια γνωριμίας του τουτού μου σε off road δω ότι δεν μπορώ να περάσω από κάπου πολύ απλά θα πάω από αλλού (εάν γίνεται). Τώρα για after market λύσεις δύσκολα θα το κάνω μου αρέσει να κρατώ το αμάξι σε εργοστασιακά επίπεδα κυρίως σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν ο χρόνος και τα βουνά με διαψέυσουν τι να κάνω.... έχασα


ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!!

να το καταφαχαριστηθείς και μην ακούς τίποτα, αν εσένα σου αρέσει κολοκυθόπιτα ΄

(ΥΓ και αυτό προέρχεται από εμένα που δεν πάω τα Σουζούκι με τίποτα :twisted: )

όσο για τόν Τασούλι...ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΛΕ και πάρε το κορυφαίο!Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Ιούλ 2005, 21:40

ΠΡΙΤΣ ΚΑΛΕ!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Προσανατολίζομαι σε Παχέρο 3,2 DID 3Θ
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 21:44

με την ευχή μου τέκνο μου

ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό panoshmGV2.0F » 19 Ιούλ 2005, 08:26

Ευχαριστώ πολύ όλους τους παίδες για τις ευχές σας και προκαταβολικά για τις απορίες που θα μου λύσετε μετέπειτα :D
Τώρα όσον αφορά εκδρομές μόλις εξοπλιστώ κατάλληλα τα στοιχειώδη (καλά μιλάμε είδα την λίστα των "απαραίτητων" στο brat και έπαθα πλάκα! θες πίσω καθίσματα κατεβασμένα, μπαγκαζιέρα στην οροφή και 2 τρέιλερ να σέρνεις από πίσω για να τα πάρεις όλα αυτα!!!) τότε θα πάρω το τουτού και φυσικά θα ακολουθήσω. Απλά η απορία μου ήταν αν όλες οι εκδρομές περιλαμβάνουν και soft πορείες μέσα τους για τους λιγότερο ριψοκίνδυνους.

Ο Lepes τι έπαθε την πρώτη του φορά?

Το δέρμα πιστεύω ότι καθαρίζετε πιο εύκολα από τις λάσπες παρά το ύφασμα... ασε που υπάρχουν και τα καλύμματα που τα βάζεις για τις εξορμήσεις και μετά τα πλένεις έτσι δεν είναι?

Επίσης βλέπω φωτό (π.χ. του Firelord πιο πάνω) με τις αναρτήσεις να χορεύουν καρσιλαμά και το αμάξι να έχει πάρει κάτι στάσεις εμπνευσμένες από το kama sutra και παθαίνω κατιτίς! Άραγε εργοστασιακά το GV μου μπορεί να πάρει καμιά τέτοια στασούλα?

Λοιπόν thanks για όλα και θα παρακολουθώ για καμιά ανακοίνωση για εκδρομή και θα ρίξω σήμα σε κάποιον για τα περαιτέρω..
Grand Vitara Freestyle 2.0/5D/2005
Άβαταρ μέλους
panoshmGV2.0F
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 21 Ιουν 2005, 15:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιούλ 2005, 10:44

φίλτατε Πάνο, είναι λίγο δύσκολο για το βιτάρα να κάνει τα 'χορευτικά' του Ντίσκο, ΄λογω διαμόρφωσης της ανάρτησης και κυρίως των ψαλιδιών

το πλέον σίγουρο είναι πριν αρχίσεις τις ριζικές τομές, εξάντλησέ το ως έχει και μετά δες τι χρειάζεσαι. και προσοχή στα ψηλώματα και τις γενναίες μετατροπές στις αναρτήσεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 19 Ιούλ 2005, 12:15

ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.

ΠΡΩΤΑ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ.....ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ.

:discussion:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό coach » 19 Ιούλ 2005, 14:13

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΝΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΕΙΣ :!: :!:
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό TLG » 19 Ιούλ 2005, 15:31

coach έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΝΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΕΙΣ :!: :!:



Να προσεχεις ομως γιατι το παθεις τις περισσοτερες φορες εχει και καποιο κοστος :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Ιούλ 2005, 18:24

TLG έγραψε:
coach έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΝΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΕΙΣ :!: :!:



Να προσεχεις ομως γιατι το παθεις τις περισσοτερες φορες εχει και καποιο κοστος :wink:


Εκτός από τα παραπάνω να σου θυμίσω ότι τις πρώτες εκτός δρόμου βόλτες σου να μην τις κάνεις μόνος σου !!! . Να φροντίσεις να έχεις παρέα γιατί αν σου συμβεί κάτι ( π.χ. : κολλήσεις ) καλό είναι να έχεις μια χείρα βοηθείας . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Ιούλ 2005, 18:28

tasos953 έγραψε:
jps έγραψε:Δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα ακριβώς τι συνέβει.
Πιθανόν να βρέθηκες σε κάποια θέση οπου σηκώθηκε λίγο ο ένας πίσω τροχός.
Ισως βρέθηκε κανένα εμπόδιο.

Είναι πολύ απλό παλληκάρια!!!!!
Σ' αυτές τις περιπτώσεις (και σε πολλές άλλες που ο πίσω άξονας σε κάποιο άκρο του χάνει πρόσφυση) φαίνεται το έλλειμα του G.V στον έλεγχο του πίσω διαφορικού. Και όταν λέω έλεγχο εννοώ διαφορικό περ. ολίσθισης, μπλοκέ κ.ά.
Τί να γίνει, ψάξτε για after market λύσεις. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν πολλές για σάς...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


ΧΜΜΜΜ έλειψα δύο βδομάδες και το κάναμε αμέρικαν μπάρ εδώ μέσα ε???? . :shock: :!: Βρε ούστττττ γρήγορα στα SUVλάκια σου εσύ !!!!! :evil: :evil: 8) .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 25 Ιούλ 2005, 21:42

mprizolas έγραψε:
tasos953 έγραψε:
jps έγραψε:Δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα ακριβώς τι συνέβει.
Πιθανόν να βρέθηκες σε κάποια θέση οπου σηκώθηκε λίγο ο ένας πίσω τροχός.
Ισως βρέθηκε κανένα εμπόδιο.

Είναι πολύ απλό παλληκάρια!!!!!
Σ' αυτές τις περιπτώσεις (και σε πολλές άλλες που ο πίσω άξονας σε κάποιο άκρο του χάνει πρόσφυση) φαίνεται το έλλειμα του G.V στον έλεγχο του πίσω διαφορικού. Και όταν λέω έλεγχο εννοώ διαφορικό περ. ολίσθισης, μπλοκέ κ.ά.
Τί να γίνει, ψάξτε για after market λύσεις. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν πολλές για σάς...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


ΧΜΜΜΜ έλειψα δύο βδομάδες και το κάναμε αμέρικαν μπάρ εδώ μέσα ε???? . :shock: :!: Βρε ούστττττ γρήγορα στα SUVλάκια σου εσύ !!!!! :evil: :evil: 8) .


ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΠΡΙΖΟΛΑ!!!!!
ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΑ SUVΛΑΚΙΑ!!!!!!

ΛΕΩ ΤΩΡΑ......ΤΙ ΘΑ ΤΡΩΜΕ!!!!!!ΕΕΕ!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: 8)
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες