Ο Λ Ε..!!!
anyway, λείπει η διευκρίνηση του mprizolas για το τι έχει, αλλά παμε παρακάτω....
eteakth έγραψε:Βασίλη,
όπως και οι υπόλοιποι μπερδεύτηκα για τα καλά!
Θέλεις να πεις δηλαδή ότι στο μαμά g.v. μπορείς να ταξιδεύεις με τετρακίνηση χωρίς να δημιουργείς κανένα πρόβλημα?
Ή θα πρέπει η τετρακίνηση να μπαίνει όταν οι συνθήκες το απαιτούν?
Δεν νομίζω οτι τους μπέρδεψα εγώ αλλά ο φίλος mprizolas.....
Τα GV απο εργοστάσιο έχουν το "σύστημα" που θα δείς στις πρώτες απο τις φωτό που έχω βάλει πιο πρίν!
Είπαμε λοιπόν οτι με αυτό το σύστημα παρασύρονται τα ημιαξόνια ακόμα και να έχουμε επιλέξει την πίσω κίνηση.
Βάζοντας τις χειροκίνητες πλέον και έχοντάς τις ξεκλείδωτες δεν παρασύρονται και τα ημιαξόνια κατά την κύληση!
Οταν θελεις να εισαι 4χ4 αλλά να δουλευουν και οι μπροστινοι τροχοι πρέπει να μετακινήσεις το λεβιέ στη θέση 4χ4 και να κατέβεις να κλειδώσεις τις πλύμνες, σωστά?
Σωστά!
Οταν ξεκινάω μπορώ να τις κλειδώσω και να ξεκινήσω για την βολτα μου,
χωρίς να έχω επιλέξει 4χ4 (στην άσφαλτο ας πουμε), παρά μόνο οταν φτάσω σε λάσπες, χιόνια, κλπ!
Αν το κάνω αυτό, δεν θα δουλέψει το σύστημα όπως δούλευε και απο το εργοστάσιο??
Να παρασύρει δηλαδή τα ημιαξόνια κατά την κύληση του οχήματος οπως συμβαινει έχοντας τις εργοστασιακες πλυμνες του GV?
Θα δουλέψει!
Εννοείτε οτι το 4χ4 θα μπαίνει μόνο στα ολισθηρά-χαμηλής πρόσφυσης εδάφη και όχι π.χ, σε άσφαλτο στεγνή!!
Οτι ισχύει για το σύστημα τετρακίνησης στα vitara και grand vitara, δεν πάυει να ισχύει επειδή βάζουμε χειροκινητες πλύμνες!!
Ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός αυτή την φορά.
Φιλικά vasilis.