9mm έγραψε:Σκεφτομαι την μετατροπη του vitara μου απο 1.6 16ν σε 2.0 16v.Καταρχας θελω να ξερω αν το μοτερ ειναι ιδια εξωτερικα
καταλαβατε φανταζομαι?Και κατα ποσο ταιριαζουν χωρις καμποικες μετατροπες,επισεις ποια ειναι ποιο καλη περιπτωση να αφησω σασμαν διαφορικο απο το 1.6 η να το κανω κομπλε μετατροπη?Το μοτερ μου το ζηταει ενας φιλος με jimny ταιριαζει στο δικο του?Ενας παλιατζης εχει ενα με λιγα χλμ οπως λεει μοτερ σασμαν και ολα τα ηλεκτρικα (διαφορικο δεν εχει) περι τα 1800 Ευρο ειναι καλα
? Το δικο μου ποσο να το δωσω αν το αποφασισω τελικα εχει 65000χλμ.Sorry αν σας κουρασα αλλα τελευταια αυτη η σκεψη με προβληματιζει?
Φίλε θα σου έλεγα να μην μπλέξεις γιατί το μόνο που θα πρέπει να αφήσεις ίδιο θα είναι το ταμπλό ! Εκτός απο κινητήρα χρειάζεσαι και μεγαλύτερο ψυγείο μεγαλύτερες δαγκάνες φρένων (άρα και 16αρες ζάντες), άλλα ψαλίδια, μπάρα δεσίματος των θόλων, άλλο εγκέφαλο, άλλη ανάρτηση που θα αντέχει το βάρος του κινητήρα, θα πρέπει να ανοίξεις τρύπα για το φιτροκούτι απο δεξιά που είναι στο 2.0 vitara κλπ κλπ.
Mε λίγα λόγια το 1.6 Vitara ελάχιστα ομοιάζει (εκτός απο το εξωτερικό) με το 2.0.
Η καλύτερη λύση είναι η πώληση του 1.6 vitara και αγορά του 2.0 και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μια τέτοια εκτεταμένη μετατροπή μόνο σε μπελάδες θα σε βάλει
Α ! Τα δυο μοτέρ εξωτερικά δεν έχουν καμμία σχέση.