Φοβάμαι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά με το δίσκο.
Πρέπει να πούμε μια μεγάλη αλήθεια ότι η Suzuki γενικά έχει πρόβλημα μα τα κιβώτια της. Έχω VITARA 2.0 κοντό και η συμπεριφορά του κιβωτίου μου είναι αυτή ακριβώς που λετε και για τα Jimny. Ειδικά στο κατέβασμα από 3 η σε 2 α δεν τα πάει καλά. Φίλος μου με μακρύ VITARA γιαπωνέζικο στα 160.000 km το πείρε στο χέρι. Άλλος με jymni στα 45.000 km το κιβώτιο διέλυσε. Και το πρόβλημα της Suzuki υπάρχει και στα επιβατικά έχω πάμπολλα παραδείγματα, και μην ακούτε αηδίες του τύπου φταιει ο οδηγός, αυτά τα λεει η αντιπροσωπεία για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Και αυτά σας τα λεει φανατικός Suzukακιας μια και έχω Vitara, Baleno, και GSX-750 (αν η Suzuki βγάλει διαστημόπλοιο τότε θα πάω και στο φεγγάρι
).
Από μέσα από την αντιπροσωπεία μου έχουν σφυρίξει ότι τα Jymni τρωνε τα κιβώτια σαν τα στραγάλια
. Αντιμετωπίζεται κάπως με καλής ποιότητας Βαλβολίνες και πιο συχνές αλλαγές.