Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό JIMST » 25 Μαρ 2006, 10:57

*************
Τελευταία επεξεργασία από JIMST και 25 Μαρ 2006, 11:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό JIMST » 25 Μαρ 2006, 11:02

TLG έγραψε:
JIMST έγραψε:TLG ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΛΕΨΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ........ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.


ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και το δικο σου φιλε JIMST... :D
Ως αναφορα το αυτοματο κιβωτιο ,ειναι οντως φοβερη ευκολια και καλα εκανες και το πηρες με αυτο ...Στο λεω γιατι εχω ενα ταξι peugeot 407 αυτοματο και το οδηγω ολη μερα στην Αθηνα και ειναι φοβερα ξεκουραστο...και σιγουρα ΔΕΝ θα το μετανοιωσεις... :wink:
Αλλωστε κ εγω με αυτοματο ηθελα να το παρω.... :D
Στο μονο που ειχα ενσταση ειναι στην διαφορα τιμης ..και για του λογου το αληθες συγκρινε τις τιμες διαφορων μοντελων χειροκινητων κ αυτοματων για να δεις τι εννοω ......
Επισης απ'οτι ειδα το συγκεκριμενο αυτοματο (4χυτο) εχει και μερικα "κολπακια" που πρεπει να μαθεις να δουλευεις ...τα εχεις δει ?
ΦΙΛΕ TLG ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ .....Η ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΗΤΑΝ Η SUZUKI. ΠΧ ΤΟ RAV
ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 1500 ΕΥΡΩ. ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ...ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΔΕΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ MERSENTES.
[/img]
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Μαρ 2006, 16:47

Μολις γυρισα απο ενα μικρο ταξιδι μεχρι το Aγρινιο ....και μολις εγραψα 636χλμ :D
Το αυτοκινητο ακομη δεν το πιεζω και προσπαθω να τα κανω τις επιταχυνσεις-επιβραδυνσεις σχετικα απαλα ...απλα το παω που και που με 4η-5η μεχρι τις 4.500 στροφες για κλασματα δευτερολεπτου και το ταχυμετρο εχει δειξει μια φορα 150....
Οι εντυπωσεις ειναι οι εξης λοιπον .....
Απο οδικη συμπεριφορα το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει -το ξαναματαλεω- ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το προηγουμενο GV...πηγαινει τουλαχιστον μεχρι τα 150(που το πηγα για πολυ λιγο μεχρι τωρα ..), χωρις να σε προβληματιζει , και με πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και με μια αναρτηση που φιλτραρει παρα πολυ καλα τις ανωμαλιες του δρομου ...
Το συγκρινω ανετοτατα λοιπον με το RAV 2ης γενιας που ειχα και του δινω και ενα συν επιπλεον ως προς την αποσβεση των ανωμαλιων ...
Το μονο "προβλημα" παρουσιαζεται , οπως και σε ολα τα ψηλα οχηματα αλλωστε , στις οποιες μετατωπισεις βαρους και αδρανειας οταν ο δρομος εχει συνεχεις απανωτες στροφες ...(π.χ για οσους γνωριζουν μετα την γεφυρα Ριου-Αντιριου στο βουνο προς το Μεσολογγι)...
Για τα φρενα δεν μπορω να πω κατι γιατι ημουν πολυ μαλακος μαζι τους ...
Ως αναφορα τον κινητηρα ομως εχω αναμικτα συναισθηματα ...
Αξιοπρεπεστατος σε σημειο που δεν το περιμενα απο τις 3500-4500 στροφες , αλλα πριν απο εκει μου φανηκε αρκετα "αναιμικος"....
επιφυλλασομαι ομως για το μελλον οταν θα μπορω να του συμπεριφερθω λιγο ποιο "βιαια" ...
Δεν ξερω τι λενε οι ποιο ..."παλιοι" γι'αυτο ..

:?:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Μαρ 2006, 16:54

JIMST έγραψε:ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙ. ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ MERSENTES.


Τα "κολπακια" που λεω ειναι π.χ οτι οταν θελεις να κατεβεις μια κατηφορα με κανονικες σχεσεις ή κοντά καλυτερα θα ειναι να εχεις διαλεξει εσυ την ταχυτητα π.χ 1 και να μην το εχεις στο D (drive) ....
Επισης γνωμη μου ειναι να μαθεις καθε φορα που σταματας στην κινηση , φαναρι κ.λ.π να βαζεις τον μοχλο στο N(neutral)...οπως και να μην το ζοριζεις αποτομα στις ανηφορες ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό DimitrisEscudo » 27 Μαρ 2006, 13:40

Καλησπερα,

Με λενε δημητρη ο πατερας μου θα παρει το GV 2006 αυτοματο οποτε η παρεα μεγαλωνει. Ημασταν αναμεσα σε Rav και Vitara απλα αποφυγαμε την Toyota an και το Rav ειναι καλυτερο εντος ασφαλτου που το θελει ο πατερας μου. Τα celica t-sport και MR2 ειχαν ολο προβληματα (μοτερ,κλπ).
Τελος παντων το vitara μας αρεσε και αυτο πολυ ελπιζω να το εχουμε συντομα. Θα αγοραζαμε το diesel αλλα δεν βγαινει αυτοματο και με ΕSP. Διαβαζω τις δημοσιευσεις σας εδω και καιρο και ηδη εχω διαπιστωσει πως το RAV εκτος δρομου δεν κανει και πολλα οποτε ευκαιρια ειναι με το vitara να αρχισω λιγο off-roading οπου με παιρνει βεβαια. Na και ενα Link με ενα test στην Australia που κολλησε σε μιαν ανηφορα και η Toyota τους ειπε οτι εφταιγε η πολυ ζεστη!

http://www.drive.com.au/editorial/artic ... 11038&vf=1

Εκτος δρομου τους εχουμε τους toyotakhdes!!! και εντος κατι κανουμε ομως! Aκομα ενα λινκ με τα αξεσουαρ του vitara απο ιαπωνια:

http://www.suzuki-accessory.jp/escudo/index.html
καντε click αριστερα για τις διαφορες κατηγοριες αξεσουαρ
Τελευταία επεξεργασία από DimitrisEscudo και 27 Μαρ 2006, 16:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
DimitrisEscudo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 13:28
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ανάκληση εάν και εφόσον

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Μαρ 2006, 15:01

........μεταφορά απο εδώ http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 8256#58256



mirmidonas έγραψε:Χαιρετώ τους συναδέλφους !!
Eπειδή έχω κάμποσες μέρες να γράψω , θέλω να ευχηθώ καταρχήν , καλορίζικα τα νέα GV των παιδιών , που τα παρέλαβαν προσφάτως , καλές βόλτες , και τα μάτια σας δεκατέσσερα !!

Επειδή από ότι αντιλαμβάνομαι, ίσως είμαι ο παλαιότερος κάτοχος του νέου GV (21/9/05) πρώτη μέρα κυκλοφορίας, και μετά από 10.000 χλμ σε κάθε είδους έδαφος , θέλω να σας πω ότι το αυ/το είναι όλα όσα υπόσχεται, τίμια και απλά . ζωντανό και ασφαλές σαν τραίνο στην άσφαλτο, και τσαμπουκάς στο off-road, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Μέρα με την μέρα θα Razz Razz δείτε την επιλογή σας να δικαιώνετε Razz Razz Razz

Τώρα όσον αφορά την επικεφαλίδα του άρθρου.
Όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα στο forum , άκουγα κατά διαστήματα κάτι ψιλοτριξίματα (σε συνθήκες απόλυτης ησυχίας με κλειστό radio) , μπροστά και δεξιά στο ταμπλό, αλλά χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω την πηγή τους.
Την τελευταί φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιών το ανέφερα και μου είπαν ότι πρέπει να τσεκάρουν κάποιο σημείο, κάτω από το καπό στις γωνίες εκεί που τελειώνει το μπροστινό παρπρίζ. Το πρόβλημα ήταν ότι σε δύο μικρές λαμαρίνες 5-10 cm την μία κάτω από την άλλη, δεν είχε μπεί επαρκής ποσότητα αρμόκολλας από το robot. Με αποτέλεσμα σε ανώμαλο έδαφος η λακούβες να παράγονται τριγμοί προφανώς από την τριβή τους. Σαν εργασία δεν διήρκησε πάνω από 5 λεπτά (σαν να βάζεις σιλικόνη με το πιστόλι), απλά έπρεπε να περιμένω να στεγνώσει. Τονίζω ότι το ανωτέρω πρόβλημα υπήρχε μόνο στα πρώτα πρώτα αυ/τα που ήρθαν , και σε ελάχιστο αριθμό. Για το λόγο αυτό και γίνεται επιδιόρθωση, μόνο σε όσους ιδιοκτήτες αντιληφθούν κάτι , αφού δεν πρόκειται για γενικευμένο πρόβλημα (γι΄αυτό εξάλλου δεν έγινε και επίσημη ανάκληση, αφού πρόκειτε για δευτερεύων πρόβλημα, χώρις να τίθεται θέμα ασφαλείας ούτε κατά διάνοια) αλλά αφορά εμάς τους τυχερούς που τα πήραμε πρώτοι (το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά) Wink. Βέβαια από ότι έχω διαπιστώσει , έχουν εκλείψει πλέον οι ψιλοτριγμοί αυτοί. Οπότε no problem και συγχαρητήρια στο after sale της SUZUKI!! για την άμεση αντίδραση. (εννοείται ότι δεν πλήρωσα μία, έτσι).



TLG έγραψε:Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... Very Happy

φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...



mirmidonas έγραψε:
TLG έγραψε:Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... Very Happy

φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...



Όντως κάτω από τις 3.000 στροφές το μοτέρ δείχνει να κρεμάει , αλλά ταυτόχρονα όμως δεν ρίχνει τις στροφές παρακάτω. Τις κρατάει σταθερές στις 2000-2500 , με επίπτωση στα νεύρα σου και κυρίως στην κατανάλωση !!
Το θέμα όμως είναι , ότι δεν έχεις λόγω να το δουλεύεις τόσο χαμηλά ( ΔΕΝ είναι τρακτέρ ρε παιδιά) . Από την έως τώρα εμπειρία μου το ιδανικό εύρος στροφών είναι από 3000 μέχρι 4500 σρτοφές , εκεί πάει και καλά και οικονομικά . Ειδικά στις 4000 σρτοφές και κάτι μπαίνει σε δεύτερο επίπεδο ροπής και δεν σου κρεμάει με τίποτα είτε ε'ισαι σε ανηφόρα είτε είσαι φορτωμένος . Πάντως έχουμε λίγα (σφιχτό μοτέρ) χλμ , ακόμη και δεν έχουμε δει τίποτε . Τα καλύτερα έρχονται !!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 29 Μαρ 2006, 13:36

Δυστυχως μολις προσεξα μια ζημια που εκανα στο αυτοκινητο στο πρωτο μου ταξιδι ....
Προκειται για μια αμυχη προερχομενη απο πετραδακι στο παρμπριζ στρογγυλη που την αισθανεσαι απ'εξω με το δαχτυλο (μικρο σκαψιματακι) ενω απο την μια μερια της αμυχης (μισοφεγγαρο) φαινεται σαν να εχει "ραγισει" ,αλλα δεν το αισθανεσαι με την αφη ουτε απο μεσα ουτε απ'εξω ..... :cry: :cry:
Τα φωτα σας λοιπον ....να το αφησω ως εχει ή να προσπαθησω να αλλαξω παρμπριζ ως εγγυηση ??

Επισης υπαρχει τροπος επισκευης του χωρις να αλαχτει?? αξιζει τον κοπο??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Saga » 29 Μαρ 2006, 21:36

ΓΟΥΡΙ ΓΟΥΡΙ!! :)
Μην σκας ούτε η πρωτη θα είναι ούτε η τελευταία ,στην Ελλαδα οδηγούμε..
Δεν είναι θεμα ελαττώματος πιστευω, και το δικό μου το παρμπριζ εχει κατι τετοια σημαδάκια ,απο πετρούλες ,η ακόμη και απο πουλιά!!
Ποια η εντυπωση σου για λεβιε/κιβώτιο ταχυτητων?
Εχω οδηγήσει 2 GV μεχρι τώρα και δεν μου αφησαν καλές εντυπώσεις
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό TLG » 29 Μαρ 2006, 22:12

Για το κιβωτιο ταχυτητων εχω να πω οτι και για το προηγουμενο μοντελο ...
Σκληρο στις αλλαγες / κουμπωμα....θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο ..
Τωρα δεν ξερω για ποιο λογο επιμενουν οι Γιαπωνεζοι ....Ισως γιατι τους εχει βγει αξιοπιστο , ισως λογω κοστους , ισως κ τα δυο μαζι ...
Εγω βεβαια το εχω συνηθισει απο το προηγουμενο GV μου κ δεν μου κακοφαινεται . :wink:

Ως αναφορά το παρμπριζ , θα το αλλαξω μεσω της ασφαλειας (θραυση κρυσταλλων ) αν δω οτι κανει ρωγμουλα....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό DimitrisEscudo » 30 Μαρ 2006, 08:52

Aν δεν θες να αλλαξεις παρπριζ τοτε πανε σε ενα μαγαζι που ασχολειται με τζαμια αυτοκινητων (μεμβρανες, αλλαγες παπρπριζ) να στο φτιαξουν. ουσιαστικα μενει το ραγισμα στο μεγεθος που ειναι συμπληρωνοντας το με ρυτινη. γινεται λειο. κοστος 10 ευρο το ραγισμα αν δεν θες να μπλεκεις με ασφαλιστικες, τιμολογια κλπ. το εχω δοκιμασει και οντως δεν μεγαλωσε το ραγισματακι γιατι ξαναγινεται λειο το τζαμι.
Άβαταρ μέλους
DimitrisEscudo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 13:28
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TLG » 30 Μαρ 2006, 13:00

Ευχαριστώ φιλε Dimitrisescudo ...το σκεφτομαι και αυτο ....θα ρωτησω αυριο σε καποιον που αλλαζει τζαμια στο Περιστερι ....

Πληροφοριακα ομως , ρωτησα σημερα το κοστος για αλλαγη παρμπριζ στην αντιπροσωπεια και οι τιμες εχουν ως εξης .... το τζαμι 280€ και η εργασια περιπου 100€ ....Πως σας φαινονται ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 30 Μαρ 2006, 16:37

TLG, από τοτε που πηγες στο Αγρίνιο το εχεις βγάλει ξανα στην Εθνικη ??? Με ενδιαφερει να μάθω αν τραβάει με 150 συνεχεια και αν μπορεις να την διατηρείς αυτη την ταχυτητα τόσο σε ευθεία όσο και στην ανηφορα? Αν μπορει να κρατησει τετοια ταχυτητα ανετα,η 2ρη απορια μου είναι αν κανει πολυ θορυβο ωστε να είναι απαγορευτικη μια τετοια ταχυτητα για μεγαλη εκδρομη?
Οποιοσδηποτε αλλος γνωρίζει, είναι ευπρόσδεκτη η αποψη του .....
(Βλεπετε είμαι σε αναμονη για το δικο μου και συνεπως σε αναμμενα καρβουνα !!!)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 30 Μαρ 2006, 17:28

Ναι την κραταει την ταχυτητα αυτη συνεχεια, αλλωστε την πιανει στα "ντουζενια" της ροπης του ...
Δεν εχεις κανενα προβλημα απο τον θορυβο στην εθνική ....
ποιο πολυ παραξενευει ο "θορυβος" των διαφορικων στις χαμηλες ταχυτητες .....(τρια διαφορικα ειναι αυτα :wink: )...
Παντως το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο σε οτι και αν κανει -παντα για τα δεδομενα της κατηγοριας - και κατα την γνωμη μου ειναι ενα πραγματικο on/off ...Αλλωστε δεν υπαρχει ανταγωνιστης που να προσφερει τα ιδια.... :D
Οποιο τεστ και να διαβασεις (internet -περιοδικα) ΔΕΝ αναφερει κατι αρνητικο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ... εκτος απο την αδυναμια του κινητηρα κατω απο τις 3200~ στροφες.......

Δεν ξερω τι γνωμη εχουν και οι υπολοιποι κατοχοι του νεου GV ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 30 Μαρ 2006, 18:37

Ok thanks a lot.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό typod » 31 Μαρ 2006, 13:47

TLG έγραψε:Ευχαριστώ φιλε Dimitrisescudo ...το σκεφτομαι και αυτο ....θα ρωτησω αυριο σε καποιον που αλλαζει τζαμια στο Περιστερι ....

Πληροφοριακα ομως , ρωτησα σημερα το κοστος για αλλαγη παρμπριζ στην αντιπροσωπεια και οι τιμες εχουν ως εξης .... το τζαμι 280€ και η εργασια περιπου 100€ ....Πως σας φαινονται ??
μήπως η ασφάλειά σου περιλαμβάνει θραύση κρυστάλων ????
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες