|
|
|
Θα σου έλεγα να το κοιτάξεις γιατί εσωτερικά υπάρχει απ' ότι ξέρω απο άλλα αυτοκίνητα ζελατίνα ακριβώς γι'αυτό το λόγο πάντως στο δικό μου δεν μπάζει σίγουρα.TLG έγραψε:Για πειτε μου τωρα γιατι μου φαινεται οτι μαλλον ανακαλυψα το πρωτο προβλημα του νεου μου GV .....
Υπαρχει εισροη αερα απο τα εσωτερικα χερουλια στις πορτες ....
Ειναι φυσιολογικο αυτο???
typod έγραψε:Θα σου έλεγα να το κοιτάξεις γιατί εσωτερικά υπάρχει απ' ότι ξέρω απο άλλα αυτοκίνητα ζελατίνα ακριβώς γι'αυτό το λόγο πάντως στο δικό μου δεν μπάζει σίγουρα.
Εσυ που βρεθηκες εκει που το αποδιδεις ???
Απο αυτα που μας αναφερεις, δυστυχως δεν μπορω να δωσω καμια αλλη εξηγηση , περα απο τα ελαστικα , που ομως απο την αλλη δεν μπορει να ειναι 100% αυτη η αιτια , γιατι οπως λες περασαν κ αλλα δυο αυτοκινητα με ασφαλτινα ...και πολυ ποιο βαρια..!!
Παραξενο μου φαινεται ....Μηπως οφειλεται σε οδηγικο λαθος ??Μηπως καποιος παταγε λιγο παραπανω γκαζι απ'οτι επρεπε???
Παντως σιγουρα δεν οφειλεται σε αδυναμια της 4κινησης του GV .....τη στιγμη που ανεβηκε το Jimny με σχεδον παρομοια 4κινηση
Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού. Τώρα βέβαια γιατί κάποιοι άλλοι ανεβήκατε με ασφάλτινα ελαστικά ενώ το GV όχι, δεν ξέρω. Μήπως δεν ακολουθήσατε τα ίδια πατήματα? Βαρύτερο απ' τα Sorento πάντως δεν είναι για να πούμε ότι οφείλεται σε αυτό.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι για τα κοντά. Μήπως το ότι ένα αμάξι έχει υποπολλαπλασιασμό πχ. 1.9:1 δεν λέει από μόνο του πολλά πράγματα? Δεν παίζουν ρόλο και οι σχέσεις μετάδοσης (οι κανονικές, πριν τον υποπολλαπλασιασμό), η τελική σχέση του διαφορικού και τέλος η διάσταση του ελαστικού? Πως μπορώ τελικά να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?
panayiotis έγραψε:Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού. Τώρα βέβαια γιατί κάποιοι άλλοι ανεβήκατε με ασφάλτινα ελαστικά ενώ το GV όχι, δεν ξέρω. Μήπως δεν ακολουθήσατε τα ίδια πατήματα? Βαρύτερο απ' τα Sorento πάντως δεν είναι για να πούμε ότι οφείλεται σε αυτό.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι για τα κοντές. Μήπως το ότι ένα αμάξι έχει υποπολλαπλασιασμό πχ. 1.9:1 δεν λέει από μόνο του πολλά πράγματα? Δεν παίζουν ρόλο και οι σχέσεις μετάδοσης (οι κανονικές, πριν τον υποπολλαπλασιασμό), η τελική σχέση του διαφορικού και τέλος η διάσταση του ελαστικού? Πως μπορώ τελικά να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?
Πιστευω ολα εχουν καποια βαρυτητα συνεισφεροντας στο τελικο αποτελεσμα,αλλα και το γραναζι υποπολλαπλασιασμου εχει τη μεγαλυτερη βαρυτητα.Ας μας πει καποιος που το εχει ψαξει περισσοτερο.
Εσενα η σχεση ειναι 1.5:1 ,ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου απο αναλογες καταστασεις,ειδικα αφου το pinin εχει αρκετα κοντη 1η κανονικη?
pskoul έγραψε:Στην παρακάτω σελίδα μπορείς να υπολογίσης το overall crawl ratio
http://www.izook.com/gearcalc.htm
Παναγιώτης
Μιάς και το αναφέρατε τι λάστιχα θα βάλουμε τώρα που χαλάμε τα δικά του????? Εγώ δεν έχω βρεί απολύτως τίποτα σε 225/65/17 .......εσείς?????Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού.
grigol έγραψε:Καλησπερα σε ολους! Μολις πριν λιγες μερες απεκτησα το νεο GV στην εκδοση με ESP, και δηλωνω πανευτυχης και κατενθουσιασμενος! Το αυτοκινητο ειναι πραγματικα καταπληκτικο!Καθοτι βεβαια το πρωτο μου 4χ4, ακομη το ψαχνω και νομιζω οτι εχω πολυ δρομο ακομα για να ανακαλυψω τις δυνατοτητες του. Θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το cruise control και την αποφαση της Ελληνικης αντιπροσωπιας να το διαθετει στην ελληνικη αγορα χωρις αυτο.. Υπαρχει αραγε τροπος να τοποθετηθει extra απο ειδικευμενο συνεργειο? Το εχει ψαξει καποιος, διοτι απο οσα ακουω , πρεπει να ειναι αρκετα χρησιμο και ξεκουραστο ,ειδικα σε μεγαλα ταξιδια. Ευχαριστω πολυ και καλες βολτες! -:)
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες