Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Service IGNIS 4χ4!!

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 06 Μάιος 2006, 17:57

Πήρα στην ασφάλεια και δεν το καλύπτουν:( Οπότε το αφήνω προς το παρόν. Θα το αλλάξω όλο μαζί το προφυλακτήρα, όταν τον καταστρέψω τελείως. Κι ώρα εκείνη δεν θα αργήσει....
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 07 Μάιος 2006, 06:07

zapmaria έγραψε:Πήρα στην ασφάλεια και δεν το καλύπτουν:( Οπότε το αφήνω προς το παρόν. Θα το αλλάξω όλο μαζί το προφυλακτήρα, όταν τον καταστρέψω τελείως. Κι ώρα εκείνη δεν θα αργήσει....



Το ήξερα ότι δεν σε καλύπτει αλλά δεν ήθελα να σου το πώ χύμα :cry: :cry: :alright: :alright: :alright:

Όμως άλλος εξουσιοδοτημένος δεν υπάρχει στην περιοχή σου να πάς να δείς τί θα σου πεί ???? :roll: :roll:
Μην καταθέτεις τα όπλα έτσι έυκολα . Για αυτούς δεν έχει κανένα απολύτος κόστος να στο περάσουν στην εγγύηση . :wink:
Ξέρεις τι λένε : η ελπίδα πεθαίνει τελευταία άσε που είναι κρίμα να χαλάσεις και τον προφυλακτύρα σου :roll: :!:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 07 Μάιος 2006, 15:09

Ρώτησα και στις δύο επίσημες αντιπροσωπείες και μου είπαν την ίδια τιμή.Δεν έχω κανένα γνωστό εκεί μέσα για να μου κάνει την χάρη αυτή. Χθες κάτι έγινε με ένα γνωστό που έχει συνεργείο και είπε ότι βρήκε ένα προφυλακτήρα από Ignis, τρακαρισμένο από πίσω. Θα πάω Δευτέρα να το δώ και αν είναι θα το περάσω εκεί. Μου είπε ότι θα το κάνει με 50 ευρό. Όσο ζω ελπίζω....
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 08 Μάιος 2006, 22:45

Τελικά το έφτιαξα στο συνεργείο του γνωστού με 30 ευρο.Και δεν φαίνεται καμία διαφορά. Οπότε βάζουμε τα 220 ευρο που γλιτώσαμε στον κουμπαρά...
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 11 Μάιος 2006, 23:23

Άψογα !!!! :D :D :D
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό jimnius » 12 Μάιος 2006, 10:06

zapmaria και εγω εχω παρει το jimny μου απο τον Παπαβραμιδη στη Θερμη αλλα το 1ο service ηταν στα 7.500χλμ. και αυτο εγραφε και στο service book. Μου κοστισε 60ευρο και τα επομενα service και για το jimny ειναι καθε 7.500χλμ.
Σιγουρα θα υπαρχουν και ποιο φτηνες λυσεις, αυτο που δεν γνωριζω και το θετω και σαν ερωτημα ειναι τι γινεται με τα 3 χρονια εγγυηση αν πας σε αλλο συνεργειο για τα service και γενικως για αλλες επισκευες-βλαβες ?
Άβαταρ μέλους
jimnius
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 26 Δεκ 2005, 15:39
Τοποθεσία: Ν. Ραιδεστος, Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 12 Μάιος 2006, 18:10

Στην περίπτωση που πάθει κάποια ζημιά το αυτοκίνητο, η οποία οφείλεται στην επέμβαση από εξωτερικό συνεργείο, τότε χάνεται η εγγύηση που έχεις. Παράδειγμα: Αν έχεις πρόβλημα στην μπαταρία, σε λιγότερο από ένα χρόνο, και πάς να την αλλάξεις σε ένα άλλο συνεργείο, και μετά βραχυκυκλώσουν τα ηλεκτρικά σου, η αντιπροσωπεία δεν ευθύνεται για αυτό και δεν σε καλύπτει και χάνεις την εγγύηση. Το θέμα είναι αξίζει να πληρώνεις πιο πολλά και να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία, ή αξίζει να πηγαίνεις σε κάποιο άλλο συνεργείο, γλιτώνοντας αρκετά χρήματα χάνωντας όμως την εγγύηση???
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 12 Μάιος 2006, 21:05

Τα παραπάνω δεν ισχύουν. Εφ' όσον η οποιαδήποτε επισκευή γίνεται σε επίσημο συνεργείο (με άδεια λειτουργίας- που γι'αυτό τις βγάζουν άλλωστε) η εγγύηση ισχύει.
Υπάρχει δεδικασμένο με κάποιον Κρητικό που αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα με την Άουντι και επειδή του έλεγαν παρόμοιες π@π@ριές τους πήγε στα δικαστήρια και κέρδισε....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 12 Μάιος 2006, 21:26

Έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα το άρθρο που είχα διαβάσει σχετικά με τα παραπάνω. Αντ' αυτού βρήκα κάτι σχετικό που μπορείτε να το διαβάσετε.
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N55&aa=1
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 13 Μάιος 2006, 01:25

Καλό και διαφωτιστικό το κείμενο. Έχω όμως την εξής απορία:
Λέει το κείμενο:
"Μοναδική προϋπόθεση για τα ανεξάρτητα συνεργεία - σύμφωνα με τη σχετική κοινοτική νομοθεσία που ισχύει από το 2003 αλλά στην Ελλάδα καθυστερεί η εφαρμογή της - είναι να πληρούν τις ποιοτικές προδιαγραφές που επιβάλλουν οι εταιρείες (εξοπλισμός, ανταλλακτικά, κ.ά.), προκειμένου να λειτουργούν ισότιμα με τα εξουσιοδοτημένα"

Αυτό όμως πιθανότητα σημαίνει οτι αν το παώ εγώ στο συνεργείο της γειτονιάς μου που δεν είναι εξουσιοδιτημένο, μετά μπορεί να έρθει η εταιρία και να μου πει ότι δεν έχει τα κατάλληλα εξαρτήματα,εξοπλισμό κ.λ.π., οπότε το παραπάνω δεν ισχύει.Από την άλλη πόσες αντιπροσωπείες θα πιστοποιήσουν ότι κάποιο συνεργείο πληρεί τις προδιαγραφές που θέτει η εταιρία??
Το παράδειγμα που αναφέρει το κείμενο, είναι για μια εταιρία που κάποτε ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο, οπότε λογικά είχε και τον εξοπλισμό και την τεχνογνωσία για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Βέβαια το κείμενο είναι από το 2004, οπότε μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε.
Αν βρεις το κείμενο με τον Κρητικό taso, βάλε ένα Link να το δούμε...
Thanks πάντως.
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 14 Μάιος 2006, 11:30

Δεν το βρήκα ακόμα, βρήκα όμως την δημοσιευμένη στην εφημ. της Κυβ. απόφαση της Επιτροπής αναταγωνισμού για το Θέμα
http://www.seeae.gr/ektakth_enimerosh/d ... antag.html
Και ακόμα
http://www.seeae.gr/ektakth_enimerosh/D ... is_mme.htm
http://www.acsmi.gr/bio_themata/2003/jul_aug03_04d.htm
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 19 Ιούλ 2006, 16:01

Η ερώτηση που θα κάνω δείχνει την ασχετοσύνη μου, αλλά αν δεν ρωτήσω πως θα μάθω???
Πάνω από τα 120 χλμ. το τιμόνι αρχίζει να τρίζει πράγμα που συνέβαινε και παλιότερα αλλά σε μικρότερο βαθμό.
Είναι θέμα ζυγοστάθμισης και ευθυγράμμισης των τροχών, είναι θέμα οτι το καημένο δεν μπορεί να τρέξει παραπάνω και διαμαρτύρεται, ή να ψάξω μήπως φταίει τίποτα άλλο?
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό bisba » 19 Ιούλ 2006, 16:08

σε ενα βουλκανιζατέρ για ζυγαστάθμιση και εισαι ΟΚ
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες