Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χειροκίνητο κατ' επιλογή μπλοκέ 100% για Samurai και SJ413

Χειροκίνητο κατ' επιλογή μπλοκέ 100% για Samurai και SJ413

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Μαρ 2004, 16:56

Φιλοι Samuraiηδες,

Eνας συντοπίτης μου με Samurai μου ζήτησε ένα χειροκίνητο (με ντίζα) κατ' επιλογή μπλοκέ διαφορικό 100% για το Samurai του.

Αν δοθεί παραγγελία τουλάχιστον 2 με 3 τεμάχια (κάνουν ΜΟΝΟ για τον πίσω αξονα) μπορούμε μάλλον να έχουμε έκπτωση έως και 10 με 15% στο συνολικό κόστος.

Το σετ περιλαμβάνει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ χρειάζεται για να τοποθετηθεί το μπλοκέ
Αναλυτικότερα περιλαμβάνει
1. Ενισχυμένα ημιαξόνια
2. Τον μηχανισμό εμπλοκής του διαφορικού κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσαλι (στα Land Rover είναι πιστοποιημένο για εφαρμογές μέχρι 300 αλογα ΑΝΑ αξονα, συμφωνα με τις απαιτήσεις του Αγγλικού στρατού που τα τοποθετεί στα αυτοκίνητα του SAS)
3. Eνισχυμένο αλουμινένιο κάλυμα του μηχανισμού το οποίο τοποθετείται πάνω στον άξονα στο σημείο εισόδου του μηχανισμού εμπλοκής
4. Ολες τις ντιζες, καλώδια, χειριστήρια κλπ
5. Μηχανισμό εμπλοκής/απεμπλοκής του διαφορικού ανεξάρτητα από αυτόν που λειτουργεί με την ντίζα (σαν δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση βλάβης στο μηχανισμό της ντίζας)
5. Ρουλεμαν για τους φορείς των ημιαξονίων και του διαφορικού
6. Τσιμούχες και φλάντζες
7. Αναλυτικές οδηγίες τοποθέτησης στα Αγγλικά αλλά μπορώ αν σας τις μεταφράσω φυσικά δωρεάν

Κοστος ανά μονάδα είναι αυτή τη στιγμή στα 1300 Ευρώ αλλά αν γίνει παραγγελία έως τρεις μονάδες θα μπορέσουμε να το κατεβάσουμε στα 1200 Ευρώ αν μας κάνουν έκπτωση 10% στην αξία του κιτ του διαφορικού. Πολύ πιθανόν να μπορέσει να συμπιεστεί λίγο ακόμη η τιμή από την διαφορά (μείωση) του κόστους αποστολής (είναι 190 Ευρώ ανά τεμάχιο αν έρθουν ξεχωριστά αλλά σίγουρα θα κατέβει αρκετά σε τιμή μονάδος αν έρθουν όλα μαζί)

Aν υπολογίσει κανείς ότι ΔΕΝ πληρώνει ΜΟΝΟ μπλοκέ αλλά ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ημιαξόνια η τιμή νομίζω ότι είναι πολύ καλή (να μην την πω φθηνή)

Απ' οτι ξέρω ΔΕΝ υπάρχει άλλο κιτ για τα Samurai/SJ413

Mε επιπλέον επιβάρυνση το συστημα εμπλοκής μπορεί να γίνει με αέρα υπό πίεση (συμπεριλαμβάνεται και το κομπρεσερ το κιτ) αντί για χειροκίνητη ντίζα. Το κιτ με τον αέρα έχει και αυτό χειροκίνητο σύστημα εμπλοκής/επεμπλοκής σε περίπτωση βλάβης του και φυσικά συμπεριλαμβάνει σωλήνες, σωληνάκια, ασφάλειες, διακόπτες, Τ-joints κλπ

Αν σας ενδιαφέρει έχω ήδη έναν ενδιαφερόμενο και ψάχνουμε άλλους δύο.

Οσοι θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 22950 37637 και στο pantg@otenet.gr και σας στέλνω στοιχεία με e-mail.

Xαιρετώ
pantg
 

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες