Καταρχήν δεν θα σου βρίσκουν πουθενά ούτε στους θόλους ούτε στα πιατάκια.
Τώρα είναι φυσικό το αυτοκίνητο να μην διατήρηση την ίδια σπιρτάδα που είχε παλαιά (Όχι ότι είχε καμία δηλαδή).
Από ροπή είσαι ΟΚ παραμένει το κρέμασμα μεταξύ 3200rpm 3700rpm που έχουν όλα τα GV 2000cc από τελική τα 160 θα σου γίνουν περίπου 150 αλλά θα έχεις ψηλώσει κατά 16mm και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος θα γίνει από 195mm σε 211mm αυτό είναι και το σημαντικότερο που κερδίζεις και πραγματικά αξίζει.
Επίσης θα έχεις καλύτερη συμπεριφορά σε βρεγμένο και χιόνι καθώς και λάσπη.
Γενικά περισσότερα κερδίζεις παρά χάνεις.
Μηχανικά δεν έχουν αναφερθεί βλάβες άλλωστε πάς μόνο +4,79% δηλαδή πολύ κοντά στο +3% που ισχύει για τα I.X.
Εγώ ξεκίνησα βάζοντας 225/70/16 (Tα REVO) και μετά έβαλα και αναρτήσεις OME οι οποίες μου δώσανε +5cm το αμάξι το έχω δοκιμάσει με 150 και δεν είχα κανένα πρόβλημα και είναι πολύ ποίο άνετο
Δες το site του φίλου από την Αυστραλία για να δεις πώς κάθονται σε εργοστασιακό.
http://www.burniemorgan.com/grand_vitara/
Εάν θέλεις να έχεις σοβαρές επιλογές σε ΑΤ και να βγάζεις το αμάξι εκτός δρόμου και να το χαίρεσαι να πάς να τα βάλεις. Εάν θέλεις να είσαι μόνο στην άσφαλτο και άντε καμία παραλία το καλοκαίρι μείνε στα 235/60/16
Στο gallery θα δεις το δικό μου σαν GV Max
Max