Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

Δημοσίευσηαπό IKE » 16 Ιαν 2005, 12:43

To grand vitara 1.6 με το pinin 1.8 έχουν 1000 ευρώ διαφορά, απο τα 2 εγω εφόσον μιλάμε για εκτός δρόμου προτίμησα το GV με διαφορά, αν το pinin είχε το σύστημα τετρακίνησης του 2.0 και κοντές σχέσεις ίσως να το προτιμούσα αλλα μάλλον θα ήταν ακριβότερο τότε.

Πάντως βλέπεις περισσότερα 5πορτα GV απο pinin και ναι μεν το mitsubishi (το 2.0) έχει καλύτερη τετρακίνηση αλλα δεν βλέπω να υπερτερεί πουθενά εκτός δρόμου.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό samy » 16 Ιαν 2005, 17:58

Μη σκοτώνεστε ρε παιδιά είχε δίκιο αυτός που είπε ότι όλα είναι υποκειμενικά από το παραμύθιασμα των εταιρειών ,το κατα πόσο τρώει ο καθένας μας αυτό το παραμύθι ,τη χρήση και τις γνώσεις που έχουμε .Για μένα πάντως τρία είναι τα αυτοκίνητα που μου ταιριάζουν στο στύλ μου και το γούστο μου χωρίς να σημαίνει ότι αυτά είναι και τα καλύτερα 1) DEFENDER 90 οποιαδήποτε έκδοση από την αρχαιότητα έως σήμερα απλά πρέπει να έχω και κανα εφοπλιστή μπάρμπα για να το φουλάρω 2) LADA NIVA δεν έχω οδηγήσει ποτέ αλλά το έχω δει παντού ,αργά φουλ μπλοκέ ε τι άλλο θέλετε σε τιμή προσφοράς 3) SUZUKI SAMURAI είναι θωρηκτό τσέπης χωρίς καν να αλλάξεις λάστιχα και με δύο καλά χέρια στο τιμόνι δε θα σε αφήσει ποτέ τώρα για την εθνική αυτό είναι και θέμα υπομονής ειδικά όταν έχει και αεράκι πάνω από 80 δεν μπορείς να πας αλλά είπαμε όλα είναι σχετικά.
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό samy » 16 Ιαν 2005, 18:13

Ξέχασα να πω τι γνώμη μου για το φίλο με το Βιτάρα .Οχι το Βιτάρα δεν μπορεί να θεωρηθεί suv αλλά για μένα βαρύνεται με το προπατωρικό αμάρτημα ήταν το αυτοκίνητο που άνοιξε το δρόμο στην επέλαση των σουβλακιών ένα αυτοκίνητο με όλες τις πολυτέλειες μιάς κούρσας που μπορούσε όμως να πηγαίνει και έξω από την άσφαλτο και μάλιστα πόλύ μακρύτερα για τα χέρια πολλών μετά ήρθε το τέλος .Σε λίγα χρόνια οι φανατικοί θα ψάχνουν μόνο στις αντίκες για 4χ4
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Ιαν 2005, 15:05

Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές με τον Samy. Οχι γιατί συμπεριέλαβε το Νιβα στο κατάλογό του, αλλά για τό σκεπτικό "ταιριάζουν στο στύλ μου" (Αν και αυτό τον κατάλογο έχω και γώ στο μυαλο μου)

Με τη λίγη εμπειρία που έχω , κατέληξα στο εξής συμπέρασμα :
Απο τη στιγμή που σου δίνει τα βασικά ζητούμενα χαρακτηριστικά ένα οχημα, μονο για off-road οδηγούς μπορούμε να μιλάμε και όχι για οχηματα.

Πάνω απο όλα μη ξεχνάμε ότι αυτή η ζωή είναι γεμάτη συμβιβασμούς. Πάντα κάτι χανεις και κάτι κερδίζεις. Και απούτο offroad και απόλυτο στην ασφαλτό και κορυφαίες επιδόσεις και ανεση και φτηνό ...... δε γίνεται.


Ρε σεις , του τι κάνατε του Blackchris? Πολύ λογικό τον βλέπω τώρα τελευταία. :shock: :shock: :shock:
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Ιαν 2005, 17:59

tasos953 έγραψε:Αγοράζει τα 1600 που παίζουν στις 17 με 18000 €.
Οι ίδιοι άν φτάσουν στα 28000 + αγοράζουν άλλα πράγματα και όχι GV 2.0 από τα οποία ελάχιστα νομίζω κυκλοφορούν.
Και δέν αγοράζουν Πινίν τόσο πολύ αλλά RAV, Maverick, X-trail και άλλα παρόμοια που είναι πιό απλά στην οδήγηση (τί είπαμε οτι κάνει ο δεύτερος λεβιές;) είναι πιό χλιδάτα και άμα λάχει καβαλάνε και κανα πεζοδρόμιο.

Στο ελληνικό site της Suzuki δεν έχει 1.6 5-door, μάλλον όσα Wagon κυκλοφορούν είναι δίλιτρα, και επομένως κοντά στην τιμή του Pipin...
Κατά τα άλλα, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες (εκτός από σένα :evil: )
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Ιαν 2005, 22:29

Παράκληση!
Εξηγήστε μου (εμένα του κολλημένου) τους λόγους για τους οποίους το G.V 2.0 είναι καλύτερο και ικανότερο (εννοώ εντός και εκτός δρόμου) από το PININ 2.0 GDI αλλά παρακαλώ με επιχειρήματα και αντιπαράθεση τεχνικών χαρακτηριστικών και όχι με αφορισμούς του στύλ "γιατί έτσι μας αρέσει" μιας και δέν μιλάμε για μπύρες αλλά για οχήματα.
Ειλικρινά δικός σας... :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό samy » 17 Ιαν 2005, 23:14

για μένα προσωπικά Τάσο (αν αυτό είναι το όνομά σου) δεν τίθεται θέμα καλύτερου και χειρότερου είναι θέμα γούστου και τσέπης αν και δεν ξέρω ακριβώς τις τιμές ανάμεσα στα 2 πληροφοριακά το 99 ήθελα να αγοράσω το PININ αλλά τελικά όσο και αν σου φαίνεται περίεργο κατέληξα στο JIMNY κουφό ε ? Οπως σου είπα είναι θέμα γούστου απλά ήθελα ένα μικρό ελαφρύ οικονομκό όχημα το μιτσουμπίσι μου άρεσε όπως και το γκράντ βιτάρα αλλά έκανα πίσω έχω ήδη ένα PATROL απο το 89 ωραίο αμάξι και μάλλον καλύτερο για τα γούστα μου από το μιτσουμπίσι και το βιτάρα αλλά κανένα δεν είναι defender οπότε πήρα το jimny το οποίο ήταν μεν καλό αλλά όχι όσο θα ήθελα οπότε το έδωσα κι αυτό φέτος το καλοκαίρι και πήρα τη παλιά μου αγάπη τον samy που για μένα είναι αφασία αυτό μου αρκεί όπως κι εσένα πρέπαι να σου αρκεί το μιτσουμπίσι οπότε στους άλλους περισσεύει. Δημήτρης κατά κόσμον
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 18 Ιαν 2005, 13:26

IKE έγραψε:Ε και εσύ τι πρόβλημα έχεις?

Ο ορισμός SUV είναι πολύ γενικός οπότε όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας.





Το WAGON R ειναι SUV η TZIΠ?????
Καλα καλα!!!πλακα κανω.......

Λοιπον το GV ειναι ενα απο τα πιο καθαρα 4χ4 SUV στην κατηγορια εως 2000cc........................................σωστα??
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Ιαν 2005, 15:20

tasos953 έγραψε:Παράκληση!
Εξηγήστε μου (εμένα του κολλημένου) τους λόγους για τους οποίους το G.V 2.0 είναι καλύτερο και ικανότερο (εννοώ εντός και εκτός δρόμου) από το PININ 2.0 GDI αλλά παρακαλώ με επιχειρήματα και αντιπαράθεση τεχνικών χαρακτηριστικών και όχι με αφορισμούς του στύλ "γιατί έτσι μας αρέσει" μιας και δέν μιλάμε για μπύρες αλλά για οχήματα.
Ειλικρινά δικός σας... :oops: :oops: :oops:

Μα με αυτά που περιγράφεις ότι έχει το Pinin 2.0 GDI φίλε Τάσο, δεν τίθεται θέμα, είναι καλύτερο και ικανότερο θεωρητικά. Ίσως όμως τελικά η θεωρία να διαφέρει από την πράξη, δε βρίσκω άλλο λόγο που δεν έχουν γεμίσει οι δρόμοι και τα βουνά με GDI :twisted: :twisted: :twisted:
Πιστεύω όμως ότι όταν θέλουμε να πάρουμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο, όλοι μας καταλήγουμε σε μια μικρή γκάμα αυτοκινήτων, και τελικά παίρνουμε αυτό που μας κάνει κλικ, και όχι απαραίτητα αυτό με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό denis » 18 Ιαν 2005, 15:59

Πειτε μου σας παρακαλω το pinin ειναι SUV η οχι?
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 18 Ιαν 2005, 16:51

xontros έγραψε:Μα με αυτά που περιγράφεις ότι έχει το Pinin 2.0 GDI φίλε Τάσο, δεν τίθεται θέμα, είναι καλύτερο και ικανότερο θεωρητικά. Ίσως όμως τελικά η θεωρία να διαφέρει από την πράξη, δε βρίσκω άλλο λόγο που δεν έχουν γεμίσει οι δρόμοι και τα βουνά με GDI :twisted: :twisted: :twisted:

Το pajero Pinin 2.0 Gdi είναι φυσικά κατά πολύ ανώτερο από το GV 2.0. Και στη θεωρία και στην πράξη. Αυτό δε σηκώνει καμμία συζήτηση. Τρία διαφορικά με ένα πίσω περιορισμένης ολίσθισης και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, είναι αρκετά για να κάνουν τη διαφορά.
Το γιατί δεν πουλάει είναι σχετικά απλό. Πρώτον ο κόσμος δε γνωρίζει και δε ψάχνεται και δεύτερον τα Suzuki έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου σαν καλά offroad και τα εμπιστεύεται. Επίσης οι περισσότεροι θεωρούν το GV ομοφότερο από το Pajero και επιπλέον ο εισαγωγέας της Mitsubishi έχει κακό όνομα στην αγορά...
Για το αν είναι SUV ή όχι, ο εισαγωγέας ισχυρίζεται οτι το Pajero Pinin είναι, αλλά αυτό το κάνει για λόγους πωλήσεων και μόνο. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι SUV το pajero. Mε άκαμπτο πίσω άξονα (=χάλια άνεση και υψηλές επιδόσεις εκτός δρόμου) δεν νοείται SUV.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 19 Ιαν 2005, 18:16

Αγαπητοί συνφορουμίστες .

Να σας πω εγώ πως το βλέπω το πράγμα . Το Pinin 1.8 είναι απλά SUV , πιο SUV δεν γίνεται :P . Βλέπε HRV κτλ . Προσωπικά πιστεύω ότι το Terios – ( που διαθέτει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού ) - είναι πολύ ανώτερο από το Pinin 1.8 που απλά κατανέμει ισχύει και στους πίσω τροχούς σε περίπτωση ολίσθησης των εμπρός . Τώρα για το 2.0 θα σας πω πως κατέληξα να μην το αγοράσω . Ναι στα χαρτιά είναι φανταστικό έχει τρία διαφορικά με 4 θέσεις λειτουργίας ( 1. auto4x4 – όπως όλα τα SUV διανέμει πίσω αν δεν έχεις πρόσφυση μπροστά – 2. κλείδωμα 50 – 50 – σαν το Grand Vitara – 3. αργές σχέσεις με κλειδωμένο το κεντρικό 4. πίσω κίνηση απλά ) , έχει περισσότερα άλογα και περισσότερη ροπή από το GV , και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω . Καλά δε τα είπα ως εδώ ? . Τώρα ας πάμε σε αυτά που ΔΕΝ ΕΧΕΙ : 1. ΔΕΝ ΕΧΕΙ Σασί τύπου σκάλας για να έχει πολύ καλύτερη ακαμψία σε εκτός δρόμου χρήση , 2. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να βρεις καλούδια για τι φτιάξεις όπως θες , 3. ΔΕΝ ΕΧΕΙ τους ΧΩΡΟΥΣ του GV και για το τέλος φύλαξα το καλύτερο . Όταν πήρα το δικό μου GV , το Pinin σε 2.0 ήταν ακριβότερο κατά 4.500 Euro . Αυτή η διαφορά για εμένα δεν δικαιολογούσε το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά ούτε και του λιγότερους χώρους , θα προτιμούσα το Forester to 2.0 καλύτερα αν έψαχνα για αμάξι χωρίς σασί . Κάτι για διαφορά σε ύψος που άκουσα τώρα , αν δείτε το GV είναι μαμά 19,5 cm και το Pinin 20,0 cm όπότε και αυτό δεν μου λεει τίποτα . Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά , και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα , απλά για να ξέρουμε τι μας γίνεται τα ανέφερα όλα αυτά . Δείτε λίγο όμως και τα επαγγελματικά της Mitsubishi και αναρωτηθείτε γιατί βάζουν σασί σε αυτά , και μετά θα καταλάβετε τι προσπαθώ να πω . Αυτά :P .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Ιαν 2005, 10:52

Να προσθέσω στα πολύ σωστά λόγια του συνάδελφου mprizolas ότι η διαφορά των 5 χιλιοστών (...) στην απόσταση από το έδαφος, μπορεί να αντιστραφεί κατά πολύ στην πρώτη αλλαγή ελαστικών, καθότι το GV χωράει άνετα πολύ μεγαλύτερα λάστιχα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Ιαν 2005, 10:58

Τελικά απο ότι βλέπω μόνος ο μιτσουπίνος υποστηρίζει το pinin, αυτός πρέπει να είναι ο ένας που το έχει αγοράσει στην Ελλάδα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό IKE » 20 Ιαν 2005, 13:45

Το μόνο ατού του pinin εκτός δρόμου είναι το πίσω LSD διαφορικό και τίποτε άλλο. Aπο τα τεστ που έχω διαβάσει δεν νομίζω πως εντός δρόμου είναι σημαντικά καλύτερο, ωστε να δικαιολογεί την διαφορά τιμής και υστερεί σε εσωτερικό και χώρους.

Για εκτός δρόμου μπορεί κάποιος να βάλει LSD πίσω στο GV και να του μείνουν και ρέστα οπότε μένει απλώς το μειονέκτημα του pinin για περιορισμένη αναβάθμιση.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες