Αγαπητοί συνφορουμίστες .
Να σας πω εγώ πως το βλέπω το πράγμα . Το Pinin 1.8 είναι απλά SUV , πιο SUV δεν γίνεται
. Βλέπε HRV κτλ . Προσωπικά πιστεύω ότι το Terios – ( που διαθέτει κλείδωμα κεντρικού διαφορικού ) - είναι πολύ ανώτερο από το Pinin 1.8 που απλά κατανέμει ισχύει και στους πίσω τροχούς σε περίπτωση ολίσθησης των εμπρός . Τώρα για το 2.0 θα σας πω πως κατέληξα να μην το αγοράσω . Ναι στα χαρτιά είναι φανταστικό έχει τρία διαφορικά με 4 θέσεις λειτουργίας ( 1. auto4x4 – όπως όλα τα SUV διανέμει πίσω αν δεν έχεις πρόσφυση μπροστά – 2. κλείδωμα 50 – 50 – σαν το Grand Vitara – 3. αργές σχέσεις με κλειδωμένο το κεντρικό 4. πίσω κίνηση απλά ) , έχει περισσότερα άλογα και περισσότερη ροπή από το GV , και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω . Καλά δε τα είπα ως εδώ ? . Τώρα ας πάμε σε αυτά που ΔΕΝ ΕΧΕΙ : 1. ΔΕΝ ΕΧΕΙ Σασί τύπου σκάλας για να έχει πολύ καλύτερη ακαμψία σε εκτός δρόμου χρήση , 2. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να βρεις καλούδια για τι φτιάξεις όπως θες , 3. ΔΕΝ ΕΧΕΙ τους ΧΩΡΟΥΣ του GV και για το τέλος φύλαξα το καλύτερο . Όταν πήρα το δικό μου GV , το Pinin σε 2.0 ήταν ακριβότερο κατά 4.500 Euro . Αυτή η διαφορά για εμένα δεν δικαιολογούσε το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά ούτε και του λιγότερους χώρους , θα προτιμούσα το Forester to 2.0 καλύτερα αν έψαχνα για αμάξι χωρίς σασί . Κάτι για διαφορά σε ύψος που άκουσα τώρα , αν δείτε το GV είναι μαμά 19,5 cm και το Pinin 20,0 cm όπότε και αυτό δεν μου λεει τίποτα . Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά , και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα , απλά για να ξέρουμε τι μας γίνεται τα ανέφερα όλα αυτά . Δείτε λίγο όμως και τα επαγγελματικά της Mitsubishi και αναρωτηθείτε γιατί βάζουν σασί σε αυτά , και μετά θα καταλάβετε τι προσπαθώ να πω . Αυτά
.