typod έγραψε:Φίλε μου meco το ότι πρέπει να μπαίνουν πίσω είναι σίγουρο.Εχείς δεί ποτέ την ουρά να προσπερνάει τη μούρη αυτό γίνεται όταν βάζεις αλυσίδες μπροστά. Μπροστά βάζουμε στα μπροστοκίνητα φυσικά και στα 4χ4 με μπροστινή κίνηση και συνεκτικό συμπλέκτη(καλύτερα να σπρώχνεις παρά να τραβάς).
Όχι δεν γίνεται γιατί σε ένα 4κίνητο με
κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης, η περισσότερη ροπή από τον κινητήρα θα πάει στους μπροστινούς τροχούς και έτσι ο πίσω άξονας δεν θα κάνει τα δικά του.
Αν βάλεις τις αλυσίδες πίσω θα έχεις πρόσφυση στους πίσω τροχούς, αλλά μετά δεν θα έχεις ούτε τιμόνι, ούτε φρένα.
Αν βάλεις μπροστά θα έχεις πρόσφυση, φρένα και τιμόνι. Μόνο με ακραίους χειρισμούς θα αντιμετωπίσεις φαινόμενα υπερστροφής.
Αν έχεις
πισωκίνητο καλό είναι να βάζεις και στους 4 τροχούς, γιατί αν βάλεις μόνο στους πίσω θα πηγαίνεις μόνο ευθεία...
Αν έχεις
προσθιοκίνητο βάζεις μόνο μπροστά και πάλι όμως δεν κάνεις ακραίους χειρισμούς γιατί η υπερστροφή παραμονεύει.
Αν έχετε 4κινηση με
μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό δεν ξέρω ποιο είναι το σωστό. Λογικά μπροστά πάλι, αλλά τώρα η μισή ροπή πάει πίσω και μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Αν τις βάλετε πίσω δεν θα έχετε πάλι τιμόνι και φρένα.
Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, με τέσσερις αλυσίδες είναι καλύτερα.