Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΙΑ ΧΡΗΣΤΕΣ NEW GRAND VITARA ΜΟΝΟ

Δημοσίευσηαπό Dervis » 03 Φεβ 2006, 07:24

Εχεις δικιο meco :D, καθε αμαξι ακομα και τα γνησια τζιπ πανε μεσα μεχρι καποιο οριο στο χιονι.Το GV θελει αλυσιδες αλλα μετα απο καποιο οριο οπως ολα τα suv,(και τζιπ)δεν εχει μειονεκτημα σε σχεση με καποιο αλλο ιδιας κατηγοριας παει μια χαρα οπως καθε suv και σε σημεια που πανε ολα τα suv,δεν πρεπει να κανουμε διακρισεις σε αυτο τον τομεα γιατι ολα εχουν τα ιδια ορια(εκτος αν εχεις κανει καμια μετατροπη που το βοηθαει λιγο περισσοτερο)...
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 03 Φεβ 2006, 18:17

Ρε παιδιά sorry που παρεμβαίνω , αλλάτι πίεση έχετε στα ελαστικά σας ?
Έχω εδώ και 4 μήνες το 5θυρο , και μου φαίνετε τώρα τελευταία πολύ τσιτωμένο ,πείτε μου νούμερα δικά σας , και όχι τι λέει στις πόρτες.
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό meco » 03 Φεβ 2006, 20:28

typod έγραψε:Φίλε μου meco το ότι πρέπει να μπαίνουν πίσω είναι σίγουρο.Εχείς δεί ποτέ την ουρά να προσπερνάει τη μούρη αυτό γίνεται όταν βάζεις αλυσίδες μπροστά. Μπροστά βάζουμε στα μπροστοκίνητα φυσικά και στα 4χ4 με μπροστινή κίνηση και συνεκτικό συμπλέκτη(καλύτερα να σπρώχνεις παρά να τραβάς).

Όχι δεν γίνεται γιατί σε ένα 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης, η περισσότερη ροπή από τον κινητήρα θα πάει στους μπροστινούς τροχούς και έτσι ο πίσω άξονας δεν θα κάνει τα δικά του.

Αν βάλεις τις αλυσίδες πίσω θα έχεις πρόσφυση στους πίσω τροχούς, αλλά μετά δεν θα έχεις ούτε τιμόνι, ούτε φρένα.
Αν βάλεις μπροστά θα έχεις πρόσφυση, φρένα και τιμόνι. Μόνο με ακραίους χειρισμούς θα αντιμετωπίσεις φαινόμενα υπερστροφής.

Αν έχεις πισωκίνητο καλό είναι να βάζεις και στους 4 τροχούς, γιατί αν βάλεις μόνο στους πίσω θα πηγαίνεις μόνο ευθεία...

Αν έχεις προσθιοκίνητο βάζεις μόνο μπροστά και πάλι όμως δεν κάνεις ακραίους χειρισμούς γιατί η υπερστροφή παραμονεύει.

Αν έχετε 4κινηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό δεν ξέρω ποιο είναι το σωστό. Λογικά μπροστά πάλι, αλλά τώρα η μισή ροπή πάει πίσω και μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Αν τις βάλετε πίσω δεν θα έχετε πάλι τιμόνι και φρένα.

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, με τέσσερις αλυσίδες είναι καλύτερα. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 03 Φεβ 2006, 22:44

Και καθαρισες...
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό typod » 04 Φεβ 2006, 05:16

mirmidonas δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά τα αυτοκίνητα μας (και εγώ το ίδιο έχω) έχουν επιβατικά λάστιχα .Ετσι λοιπόν ανοιγε την πόρτα διάβαζε , φούσκωνε και πρόσεχε τις φυτευτές γιατί ούτε η αντιπροσωπεία δεν έχει τα λάστιχα που φωράμε.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό typod » 04 Φεβ 2006, 05:20

meco είσαι αδιάβαστος.Οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω και πάλι τιμόνι έχεις και πολύ περισότερο φρένα.Σκέψου να πατήσεις φρένο σε κατηφορική στροφή και να φοράς αλυσίδες μπροστά.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό meco » 04 Φεβ 2006, 12:02

typod έγραψε:meco είσαι αδιάβαστος.Οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω και πάλι τιμόνι έχεις και πολύ περισότερο φρένα.Σκέψου να πατήσεις φρένο σε κατηφορική στροφή και να φοράς αλυσίδες μπροστά.

Το συγκεκριμένο παράδειγμα που δίνεις αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αλυσίδες στον μπροστινό άξονα.
Σε κατηφορική στροφή με αλυσίδες πίσω και πάγο στο οδόστρωμα σε πρώτη φάση δεν θα καταφέρεις να στρίψεις και θα συνεχίσεις ευθεία προς την έξοδο από το δρόμο. Οπότε σαν φυσιολογική αντίδραση θα πατήσεις φρένο. Είμαστε σε κατηφόρα άρα το μεγαλύτερο ποσοστό του βάρους επιβαρύνει τον μπροστινο άξονα ο οποίος δεν έχει πρόσφυση. Άρα πώς θα φρενάρεις??? :o :o :o Η έξοδος λοιπόν είναι σχεδόν βέβαιη.
Αν στο παράδειγμα που αναφέρεις έχουμε τις αλυσίδες μπροστά θα στρίψουμε και το μόνο που ΙΣΩΣ μας συμβεί είναι μία δόση υπερστροφής. Δεκτόν!
Η διαφορά σε σχέση με πριν είναι ότι τώρα έχεις τιμόνι και φρένα για να επαναφέρεις το αυτοκίνητό σου στην σωστή πορεία... :wink: :wink:
Επιμένεις ακόμα οτι είμαι αδιάβαστος? :wink: :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό typod » 04 Φεβ 2006, 20:51

Για τον φίλο meco http://www.off-road.gr/article68-mode=thread.html .Tο αδιάβαστος μην το παίρνεις και προσωπικά ...θα σου στείλω και άλλα site
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Φεβ 2006, 03:14

Τελικα το μονο σιγουρο ειναι οτι το θεμα των αλυσιδω το εχουμε συζητησει πολλες φορες και δυστυχως δεν εχουμε βγαλει συμπερασμα ....

Εγω παντως τεινω να συμφωνησω με τον Meco και να τονισω το οτι μαλλον η καλυτερη λυση στα 4κινητα ειναι οι αλυσιδες σε ολους τους τροχους ...

Ας παρουμε λοιπον καθε περιπτωση ξεχωριστα και ας γραψει ο καθενας την αποψη του .....για ανηφορες και ....κατηφορες ...


1) Κινηση μπροστα


2) Κινηση πισω


3) Μονιμη τετρακινηση με μεταβαλομενο ποσοστο ροπης στους αξονες
(τυπου RAV,Xtrail ,Νεο GV κ.λ.π)



4) Tετρακινηση με κλειδωμενο το διαφορικο/κιβωτιο μεταφορας
(50/50) (57/43) κ.λ.π
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Φεβ 2006, 11:04

typod έγραψε:Φίλε μου meco το ότι πρέπει να μπαίνουν πίσω είναι σίγουρο.Εχείς δεί ποτέ την ουρά να προσπερνάει τη μούρη αυτό γίνεται όταν βάζεις αλυσίδες μπροστά. Μπροστά βάζουμε στα μπροστοκίνητα φυσικά και στα 4χ4 με μπροστινή κίνηση και συνεκτικό συμπλέκτη(καλύτερα να σπρώχνεις παρά να τραβάς).

Φίλε μου typod, το ότι πρέπει να μπαίνουν μπροστά είναι (σχεδόν) σίγουρο. Είναι μεν και θέμα γούστου, αλλά τί προτιμάς, να έχεις ελκτική πρόσφυση και φρένα πίσω χωρίς να έχεις τιμόνι, ή να έχεις ΚΑΙ ελκτική πρόσφυση ΚΑΙ φρένα μπροστά ΚΑΙ τιμόνι???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 06 Φεβ 2006, 19:53

Θα συμφωνήσω με τον xontros, πίσω θα έβαζα μόνο σε απότομες ανηφόρες ή/και απότομες κατηφόρες (ανεξαρτήτως τετρακίνητου).
Και για να απαντήσω στον φίλο TLG, το ίδιο ισχύει για όλα τα τετρακίνητα άσχετα αν είναι προσθιοκίνητα, πισωκίνητα ή όπως αλλιώς, όπου είναι εφικτό μπλοκάρουμε την τετρακίνηση (πχ Niva, Maverick) ή επιλέγουμε τετρακίνηση (πχ Vitara, Jimny), στα υπόλοιπα με αυτόματη εμπλοκή της τετρακίνησης (πχ CRV, Rav) μόλις διαγνώσει το σύστημα σπινάρισμα στον άξονα που δεν έχει αλυσίδες αυτόματα θα δώσει κίνηση στον άξονα με τις αλυσίδες (μπροστά) οπότε το όχημα θα κινηθεί και θα έχει τιμόνι, φρένα και γενικά έλεγχο.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό perroloco » 06 Φεβ 2006, 20:34

http://www.off-road.gr/article68-mode=thread.html

Αυτό το άρθρο τι συμπέρασμα βγάζει? Λέει μόνο σε πάγο αλλά δεν λέει που, ή μάλλον ειρωνεύεται όλες τις πιθανές θέσεις. Αν κατάλαβα καλά προτείνει χιονολάστιχα, συμφωνώ είναι μια λύση, αλλά εγώ δεν έχω $$$ για μια 5άδα.
"Mε λίγα γκάζια και πολλά μικρά τιμόνια πας παντού" αυτό μου θυμίζει famous last words.
Τις συμβουλές: κάρφωσε, λιώστο, κλώτσα το, αδυνατώ να τις ακολουθήσω, πόσο μάλλον σε παγωμένο τεραίν.
Επιμένω να μην θέλω να δέσουν εμένα, γι' αυτό δένω τα λάστιχα.

Μία αναστροφή λόγω πεσμένου δέντρου σε στενή αντιπυρική, με απάτητο πάνω σε πάγο (να λες πιάνει αλλά να σταματάς/στρίβεις σε slow motion), σε πείθει για το πού πρέπει να μπούν οι αλυσίδες.
Ιδανικά 4, ρεαλιστικά 2 μπροστά γιατί η κατεύθυνση είναι το μόνο που θα κρατήσει μακρυά απ' το χαντάκι/μπαριέρα/γκρεμό
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
perroloco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 10 Αύγ 2005, 12:52

Δημοσίευσηαπό meco » 06 Φεβ 2006, 20:54

Εφόσον συμφωνήσαμε όλοι τελικά, να προσθέσω μόνο κάτι.
Στo traction της προηγούμενης εβδομάδας ο Κ.Σ. είπε ότι στα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό, καλό είναι να φοράμε και στους 4 τροχούς για να μην επιβαρύνουμε το κεντρικό διαφορικό με το διαρκές σπινάρισμα των πίσω τροχών. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 07 Φεβ 2006, 00:38

meco έγραψε:Εφόσον συμφωνήσαμε όλοι τελικά, να προσθέσω μόνο κάτι.
Στo traction της προηγούμενης εβδομάδας ο Κ.Σ. είπε ότι στα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό, καλό είναι να φοράμε και στους 4 τροχούς για να μην επιβαρύνουμε το κεντρικό διαφορικό με το διαρκές σπινάρισμα των πίσω τροχών. :wink:

Εξαρτάται τι κεντρικό διαφορικό έχεις. Αν είναι ελεύθερο ή "κομπλαρισμένο" (πχ Niva, παλιό Rav4) δεν επιβαρύνεται καθόλου, αν είναι με συνεκτικό συμπλέκτη, σιλικόνη κλπ, τότε επιβαρύνεται όντως λίγο.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό meco » 07 Φεβ 2006, 03:39

Metalaxe έγραψε:
meco έγραψε:Εφόσον συμφωνήσαμε όλοι τελικά, να προσθέσω μόνο κάτι.
Στo traction της προηγούμενης εβδομάδας ο Κ.Σ. είπε ότι στα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό, καλό είναι να φοράμε και στους 4 τροχούς για να μην επιβαρύνουμε το κεντρικό διαφορικό με το διαρκές σπινάρισμα των πίσω τροχών. :wink:

Εξαρτάται τι κεντρικό διαφορικό έχεις. Αν είναι ελεύθερο ή "κομπλαρισμένο" (πχ Niva, παλιό Rav4) δεν επιβαρύνεται καθόλου, αν είναι με συνεκτικό συμπλέκτη, σιλικόνη κλπ, τότε επιβαρύνεται όντως λίγο.

Eννοούσα κεντρικό διαφορικό με "συνεκτικό συμπλέκτη, σιλικόνη κλπ" όπως π.χ. (RAV4 MK2, forester...) :wink: :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 96 επισκέπτες