Metalaxe έγραψε:xontros έγραψε:Τέλειο το βρίσκω το νέο Rav!!!! Μπράβο στην Toyota!!! Πρέπει να έχει φοβερές δυνατότητες, γι'αυτό είδα και μια διαφήμιση που έδειχνε ότι τα πάει πολύ καλά σε ...βρεγμένο κατάστρωμα πλοίου Άντε βρε, και του χρόνου μόνο με μπροστινή κίνηση!!!
Συγχαρητήρια στην Toyota που κάνει το Rav4 όλο και πιο σκληροπυρηνικό (από τη μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού, σε μόνιμη τετρακίνηση χωρίς δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού και τώρα χωρίς μόνιμη τετρακίνηση)
ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ......
Όπως λέει και ο Μιχάλης, άντε και το επόμενο μοντέλο μόνο με μπροστινή κίνηση...
Στο καινούριο RAV4 όμως μπορείς να μπλοκάρεις το συμπλεκτη σε ποσοστό 55-45. Και το πίσω LSD έχει μείνει στη θέση του. Επίσης έχει συστήματα για hill descent control καθώς και το σύστημα που έχει το forester για να ανεβαίνεις ανηφόρες (αν θυμάμαι καλά). Οπότε μέχρι εδώ, θεωρητικά πάντα, το καινούριο RAV4 τα καταφέρνει καλύτερα εκτός δρόμου, σε σχέση με το ΜΚ2 που έχω εγώ.
Από την άλλη μεριά όμως, όλες οι γωνίες (προσσέγγισης, ράμπας, διαφυγής) είναι άθλιες και ο γενικότερος προσανατολισμός του αυτοκινήτου είναι εντελώς ασφάλτινος. Eπίσης λόγω βάρους έχει χάσει το νεύρο που είχε το ΜΚ2 και έχει μία πιο στιβαρή "γερμανική" αίσθηση.
Μια και το έθιξες: Το RAV4 MK2 έβγαινε σε έκδοση 1800 κυβικά και προσθιοκίνητο που δεν εισήχθει όμως επίσημα, ποτέ στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν βέβαια μερικά, από μάντρες με μεταχειρισμένα εισαγόμενα.