Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό meco » 08 Φεβ 2006, 01:39

Metalaxe έγραψε:
xontros έγραψε:Τέλειο το βρίσκω το νέο Rav!!!! Μπράβο στην Toyota!!! Πρέπει να έχει φοβερές δυνατότητες, γι'αυτό είδα και μια διαφήμιση που έδειχνε ότι τα πάει πολύ καλά σε ...βρεγμένο κατάστρωμα πλοίου :-) :-) Άντε βρε, και του χρόνου μόνο με μπροστινή κίνηση!!!

Συγχαρητήρια στην Toyota που κάνει το Rav4 όλο και πιο σκληροπυρηνικό (από τη μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού, σε μόνιμη τετρακίνηση χωρίς δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού και τώρα χωρίς μόνιμη τετρακίνηση) :D :D :D :D
ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ......
Όπως λέει και ο Μιχάλης, άντε και το επόμενο μοντέλο μόνο με μπροστινή κίνηση... :!: :!: :!:

Στο καινούριο RAV4 όμως μπορείς να μπλοκάρεις το συμπλεκτη σε ποσοστό 55-45. Και το πίσω LSD έχει μείνει στη θέση του. Επίσης έχει συστήματα για hill descent control καθώς και το σύστημα που έχει το forester για να ανεβαίνεις ανηφόρες (αν θυμάμαι καλά). Οπότε μέχρι εδώ, θεωρητικά πάντα, το καινούριο RAV4 τα καταφέρνει καλύτερα εκτός δρόμου, σε σχέση με το ΜΚ2 που έχω εγώ. :wink:
Από την άλλη μεριά όμως, όλες οι γωνίες (προσσέγγισης, ράμπας, διαφυγής) είναι άθλιες και ο γενικότερος προσανατολισμός του αυτοκινήτου είναι εντελώς ασφάλτινος. Eπίσης λόγω βάρους έχει χάσει το νεύρο που είχε το ΜΚ2 και έχει μία πιο στιβαρή "γερμανική" αίσθηση.

Μια και το έθιξες: Το RAV4 MK2 έβγαινε σε έκδοση 1800 κυβικά και προσθιοκίνητο που δεν εισήχθει όμως επίσημα, ποτέ στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν βέβαια μερικά, από μάντρες με μεταχειρισμένα εισαγόμενα. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 08 Φεβ 2006, 01:59

meco έγραψε:Μια και το έθιξες: Το RAV4 MK2 έβγαινε σε έκδοση 1800 κυβικά και προσθιοκίνητο που δεν εισήχθει όμως επίσημα, ποτέ στην Ελλάδα. Κυκλοφορούν βέβαια μερικά, από μάντρες με μεταχειρισμένα εισαγόμενα. :wink:

Την πάτησε φίλος κάποιους γνωστού μου με αυτό, έκανε παράπονα οτι δεν ανεβαίνει εύκολα σε ανηφόρες (νταμάρι) κλπ και τελικά ήταν προσθιοκίνητο :D :D :D :D :D :D :D
Επίσης προσθιοκίνητο μόνο βγαίνει και το Jimny (Γερμανία για παράδειγμα), την πάτησε ο θείος μου, του το πασάρανε για μόνιμα τετρακίνητο (για να εξηγήσουν την μη ύπαρξη του λεβιέ) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δυστυχώς η τάση είναι να γίνονται τα τετρακίνητα πιο φιλικά :?: στο χρήστη και χάνουν συνέχεια μέρος του σκληροτράχηλου χαρακτήρα τους :( :(
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό TLG » 09 Φεβ 2006, 10:15

Αληθεια το συστημα 4κινησης του GV εχει καποιους περιορισμους οπως καποια αλλα παρομοια συστηματα ??
Επισης το κλειδωμα της τετρακινησης πως γινεται ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό typod » 10 Φεβ 2006, 03:15

TLG έγραψε:Αληθεια το συστημα 4κινησης του GV εχει καποιους περιορισμους οπως καποια αλλα παρομοια συστηματα ??
Επισης το κλειδωμα της τετρακινησης πως γινεται ??
Τους περιορισμούς θα τους δούμε έν καιρό.Οι πρώτοι περιορισμοί αφορούν σίγουρα λάστιχα και διαδρομή ανάρτησης.Και τα δύο φτιάχνονται.Ολα τα λεφτά είναι το αυτόματο.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Φεβ 2006, 02:07

Παντως σημερα που πηγα και το ειδα απο κοντα μου φανηκε οτι πολλα εξεχουν απο κατω.....Καμια σχεση με το προηγουμενο ...καθως και ποιο μεγαλοι προβολοι ...για να μην αναφερω και παλι την απαισια θεση αισθητικα και πρακτικα της εξατμισης ειδικα στο 3D ....και τα αλουμινενια καβουκια των διαφορικων ...
Κατα τα αλλα πιστευω οτι εχει πολυ ομορφο εξωτερικο καθως και αρκετα "χλιδατο" εσωτερικο αν και χωροταξικα σχεδον παρομοιο με το προηγουμενο μοντελο .....καθως και οτι η μονιμη 4κινηση αποτελει ενα πολυ μεγαλο συν ψυχολογικο κ οχι μονο........
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό virus » 12 Φεβ 2006, 04:32

ta eipame san to proigoumeno gv den yparxei tipota
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό Dervis » 12 Φεβ 2006, 21:47

Οχι εχει αναβαθμιστει πολυ...απλος εχει το κακο αυτο που λεει ο TLG,το ειχα αναφερει και εγω,οτι η εξατμιση προεξεχει...μπορει να γινει κατι παιδια με αυτο;;;για το μελλον;;;
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Φεβ 2006, 21:57

Eπισης για οσους ενδιαφερουν τα παρακατω , το νεο 5θυρο σε συγκριση με το προηγουμενο οι γωνιες εχουν ως εξης .....


Προσεγγισης ΝΕΟ GV 29 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 34
Αναχωρησης ΝΕΟ GV 26 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 31
Ραμπας ΝΕΟ GV 19 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 23

Oπως επισης και οι κοντες του καινουργιου νομιζω οτι ειναι λιγο λιγοτερο κοντες απο το προηγουμενο ......
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό virus » 12 Φεβ 2006, 22:11

TLG έγραψε:Eπισης για οσους ενδιαφερουν τα παρακατω , το νεο 5θυρο σε συγκριση με το προηγουμενο οι γωνιες εχουν ως εξης .....


Προσεγγισης ΝΕΟ GV 29 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 34
Αναχωρησης ΝΕΟ GV 26 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 31
Ραμπας ΝΕΟ GV 19 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 23

Oπως επισης και οι κοντες του καινουργιου νομιζω οτι ειναι λιγο λιγοτερο κοντες απο το προηγουμενο ......

apsogos o tlg
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό virus » 12 Φεβ 2006, 22:14

kana allo sygkritiko stoixeio TlG?
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό pskoul » 13 Φεβ 2006, 20:11

Το καινούργιο grand vitara έχει πιο κοντά αργά από ότι το παλιό.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που εξέχουν από κάτω όπως το βοηθητικό κιβώτιο και η εξάτμιση. Αλλά όλα έχουν να κάνουν με την χρήση που θες να κάνεις, προσωπικά σκέφτομαι να αλλάξω το παλιό grand που έχω με το καινούργιο για του παρακάτω λόγους
Είναι μεγαλύτερο σε εσωτερικούς χώρους (κυρίως ο χώρος αποσκευών)
Έχει 6 αερόσακους
Θεωρητικά είναι και πιο ασφαλές από το παλιό αν και περιμένω να δω crash test
Έχει μόνιμη τετρακίνηση (θα μπορεί να το οδηγεί και η γυναίκα ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών)
Καλύτερη συμπεριφορά στην ΑΣΦΑΛΤΟ
Αρέσει πιο πολύ στα παιδιά

Δεν είναι όχημα για trial αλλά με λίγη προσοχή θα τα βγάλει πέρα και στα δύσκολα
Θέλει κάποιες βελτιώσεις για προστασία, αλλαγή των πλαστικών προστατευτικών με άλλα μεταλλικά καθώς και έχτρα προστασία των μηχανικών μερών που εξέχουν, χρειάζεται rock sliders γιατί η πόρτα καλύπτει τον μαρσπιέ και ένα σετ χωμάτινα ελαστικά, δυστυχώς δεν έρχεται με ESP στην Ελλάδα το οποίο θα βοηθούσε στα δύσκολα.

Από το παλιό είμαι απόλυτα ικανοποιημένος αν και αυτό χρειάστηκε βελτιώσεις για να με πάει εκεί που ήθελα.

Αν με ρωτάγατε πριν κάποια χρόνια δεν θα το κοιτούσα καν, αλλά η οικογένεια θέτει νέες προτεραιότητες και δυστυχώς η οικονομική μου κατάσταση δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ καν land cruiser, discovery, pajero

Αυτά τα πολλά από εμένα.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό typod » 14 Φεβ 2006, 02:11

pskoul έγραψε:Το καινούργιο grand vitara έχει πιο κοντά αργά από ότι το παλιό.
Υπάρχουν κάποια πράγματα που εξέχουν από κάτω όπως το βοηθητικό κιβώτιο και η εξάτμιση. Αλλά όλα έχουν να κάνουν με την χρήση που θες να κάνεις, προσωπικά σκέφτομαι να αλλάξω το παλιό grand που έχω με το καινούργιο για του παρακάτω λόγους
Είναι μεγαλύτερο σε εσωτερικούς χώρους (κυρίως ο χώρος αποσκευών)
Έχει 6 αερόσακους
Θεωρητικά είναι και πιο ασφαλές από το παλιό αν και περιμένω να δω crash test
Έχει μόνιμη τετρακίνηση (θα μπορεί να το οδηγεί και η γυναίκα ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών)
Καλύτερη συμπεριφορά στην ΑΣΦΑΛΤΟ
Αρέσει πιο πολύ στα παιδιά

Δεν είναι όχημα για trial αλλά με λίγη προσοχή θα τα βγάλει πέρα και στα δύσκολα
Θέλει κάποιες βελτιώσεις για προστασία, αλλαγή των πλαστικών προστατευτικών με άλλα μεταλλικά καθώς και έχτρα προστασία των μηχανικών μερών που εξέχουν, χρειάζεται rock sliders γιατί η πόρτα καλύπτει τον μαρσπιέ και ένα σετ χωμάτινα ελαστικά, δυστυχώς δεν έρχεται με ESP στην Ελλάδα το οποίο θα βοηθούσε στα δύσκολα.

Από το παλιό είμαι απόλυτα ικανοποιημένος αν και αυτό χρειάστηκε βελτιώσεις για να με πάει εκεί που ήθελα.

Αν με ρωτάγατε πριν κάποια χρόνια δεν θα το κοιτούσα καν, αλλά η οικογένεια θέτει νέες προτεραιότητες και δυστυχώς η οικονομική μου κατάσταση δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ καν land cruiser, discovery, pajero

Αυτά τα πολλά από εμένα.

Παναγιώτης
Παναγιώτη έχεις απ'ότι διαβάζω πλήρη γνώση του χαρακτήρα τού αυτ/του.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Συγκεκριμένα σήμερα πήγα και το έπλυνα απο κάτω και διαπίστωσα ότι για να το βγάλης εκτός θέλει πολλά προστατευτικα και τέλος πάντων δεν ειναι για πολλά.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό meco » 14 Φεβ 2006, 21:08

virus έγραψε:kana allo sygkritiko stoixeio TlG?

Το καινούριο GV έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το παλιό. 200mm σε σχέση με τα 195mm του παλιού. Οι μεγαλύτεροι πρόβολοι όμως και το αυξημένο μεταξόνιο κάνουν τις γωνίες (προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής) μικρότερες όπως πολύ σωστά έγραψε ο TLG... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Φεβ 2006, 02:05

Ερωτώ λοιπόν, τα 200mm απο που τα μετράνε?
Απο το χαμηλότερο σημείο ή απο το πίσω διαφορικό ...;-)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό typod » 15 Φεβ 2006, 04:05

TLG έγραψε:Ερωτώ λοιπόν, τα 200mm απο πού τα μετράνε?
Απο το χαμηλότερο σημείο ή απο το πίσω διαφορικό ...;-)
Τα μετράνε απο το χαμηλότερο σημείο αλλά το θέμα είναι αν περάσεις απο πέτρα 210 mm τι ζημιά θα πάθει το καινούργιο και τι το παλιό.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες