Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 16 Φεβ 2006, 09:13

Έχεις δίκιο ρε βασίλη για την διόρθωση , αλλά νόμιζα ότι έγινε αντιληπτή , και μιλούσαμε επί της διορθωμένης διάστασης.
Ο.Κ. όλα καλά !!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Φεβ 2006, 09:40

Και βέβαια όλα καλά 8)

Πάντως θα είναι πολύ ωραίο με 225/75/16 ΜΤ! :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 16 Φεβ 2006, 09:59

vasilis έγραψε:Και βέβαια όλα καλά 8)

Πάντως θα είναι πολύ ωραίο με 225/75/16 ΜΤ! :wink:


επειδή δεν ξέρω να ανεβάσω φώτο στο forum , θα σου στείλω μία στο προσωπικό σου mail

Και κάτι άλλο , στην πόρτα μου γράφει πίεση ελαστικών , εμπρός 32 psi και πίσω 35 psi σαν πολύ δεν είναι ? βέβαια τόσο τα έχω , αλλά μου φαίνεται ότι αντιρδά ξερά σε μικρές λακούβες .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Φεβ 2006, 03:34

Παρόλο που μπορεί να γράφει το τεμπελάκι την σωστή πίεση ελαστικών, δε πιστέυω οτι πάντα είναι και η καλύτερη λειτουγική σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις με λίγο χαμηλότερη?
30 μπροστα και 32-33 πισω ας πούμε.
Στο δικό μου όταν ακομα είχε τα εργοστασιακά λάστιχα δεν είχα την πίεση κατασκευαστή, αλλά λίγο λιγότερη και δούλευε καλύτερα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 17 Φεβ 2006, 18:31

vasilis έγραψε:Παρόλο που μπορεί να γράφει το ταμπελάκι την σωστή πίεση ελαστικών, δε πιστέυω οτι πάντα είναι και η καλύτερη λειτουγική σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις με λίγο χαμηλότερη?
30 μπροστα και 32-33 πισω ας πούμε.
Στο δικό μου όταν ακομα είχε τα εργοστασιακά λάστιχα δεν είχα την πίεση κατασκευαστή, αλλά λίγο λιγότερη και δούλευε καλύτερα.


Aυτό σκέφτομαι να κάνω και εγώ, θα του μειώσω λίγο τις πιέσεις, αλλά φοβάμαι μήπως μετά αρχίζει να "πλέει". Τέλος πάντων, δεν χάνω και τίποτα να κάνω μια δοκιμή.

Την πήρες την φώτο?
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 17 Φεβ 2006, 18:44

mirmidonas έγραψε:
vasilis έγραψε:Παρόλο που μπορεί να γράφει το ταμπελάκι την σωστή πίεση ελαστικών, δε πιστέυω οτι πάντα είναι και η καλύτερη λειτουγική σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις με λίγο χαμηλότερη?
30 μπροστα και 32-33 πισω ας πούμε.
Στο δικό μου όταν ακομα είχε τα εργοστασιακά λάστιχα δεν είχα την πίεση κατασκευαστή, αλλά λίγο λιγότερη και δούλευε καλύτερα.


Aυτό σκέφτομαι να κάνω και εγώ, θα του μειώσω λίγο τις πιέσεις, αλλά φοβάμαι μήπως μετά αρχίζει να "πλέει". Τέλος πάντων, δεν χάνω και τίποτα να κάνω μια δοκιμή.

Την πήρες την φώτο ?



Και εγώ συμφωνώ με μια μικρή μείωση στην πίεση των ελαστικών, για τους λόγους που ανέφερε ο vasilis.

Παρεπιπτώντος, δεν μας στέλνεις και μια φωτό απο το κάτω μέρος του νέου GV?? Έχω "φάει" το ίντερνετ και δεν βρίσκω τίποτα ... :evil:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Φεβ 2006, 02:14

mirmidonas έγραψε:Την πήρες την φώτο ?

Δεν έλαβα τίποτε ακόμη :?



TLG έγραψε:Παρεπιπτωντος , δεν μας στελνεις και μια φωτο απο το κατω μερος του νεου GV ?? Εχω "φαει" το ιντερνετ και δεν βρισκω τιποτα ... Evil or Very Mad


Δεν έχω πρόχειρη κάποια, αλλά θα προσπαθήσω να ανεβάσω κάποιο στην ράμπα :wink:
Τι μας ενδιαφέρει περισσότερο να δείχνει η φωτό απο το κάτω μέρος του νέου GV?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 18 Φεβ 2006, 05:46

Μας ενδιαφέρει.....ΌΛΟ :D :D και ειδικά το πίσω μέρος της ανάρτησης ....και ότι άλλο τέλος πάντων έχεις την ευχαρίστηση ... :)

Στο διαφημιστικό φυλλάδιο δεν το έχουν φωτό απο κάτω ....??
Το προηγούμενο το είχανε ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 19 Φεβ 2006, 02:41

Θα ήθελα να ρωτήσω μια που παρήγγειλα το νέο GV 2.0lt αν γνωριζετε κανένα τρόπο βελτίωσης (κιτ ή κάτι άλλο) της μηχανής που να δίνει 10-15 ίππους επιπλέον.... Γιατί αυτό είναι και το μόνο που υστερεί η Τετρακίνητη αμαξάρα μας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό... Ίσως έτσι μπορεί να ζορίζεται και λιγότερο....ίσως...

Κατά τα άλλα δεν παίζεται κορυφαίο εργαλείο....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 19 Φεβ 2006, 02:59

Aντε καλοριζικο , καλοταξιδο :D ....Ποτε παραλαμβανεις ???

Ως αναφορα την βελτιωση περα απο τα κλασικα (φιλτρο,εξατμιση κ.λ.π) Δεν ξερω αν υπαρχει ακομη κατι .... :roll:
Επισης οτι και να κανεις ,γνωμη μου ειναι να προσεξεις να μην ανεβει η ροπη ποιο πανω απο εκει που ειναι γιατι ειναι ηδη ψηλα για 4κινητο ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Φεβ 2006, 00:33

http://4wheeloffroad.com/eventcoverage/131_0602_year/index5.html



"Thanks to some decent Yokohama tires the Grand Vitara was OK on most dirt roads. The ABS-based traction control system that Suzuki spec'd took the Grand Vitara up hills and over moguls that we'd never guess it could. Unfortunately, in the sand that same system literally shuts the truck down as it tries to control wheel spin.

In the future we'd have to think twice before we would take a Grand Vitara in the rough stuff again. The chassis is simply not built for climbing over rocks. There's not a single skidplate to speak of, and now the crossmembers, exhaust, and evaporative-emission system hoses all show signs of being relocated by Mother Earth. "
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 20 Φεβ 2006, 06:27

Μην ψαρώνετε αγαπητοί νέοι GVitarήτες με αυτά που γράφει το άρθρο. Απλά αν το διαβάσετε όλο το site προσπαθεί να βγάλει το καλύτερο jeep 4X4 για το 2006. Έχοντας προηγουμένως αποκλείσει όλα τα άλλα SUV ως μη υποψήφια για το τίτλο στην τελική ευθεία έχει κάποια 4Χ4 όπως το HUMMER (χαίρω πολύ, δεν περίμενα να μου πεί ότι είναι καλύτερο κάποιο άρθρο), το νέο JEEP COMMANDER (πολύ καλύτερο αλλά και μεγαλύτερο αλλά και ακριβότερο και αυτό ακόμα και απο τα Grand Cherokee), Nissan Exterra, και το Dodge Ram το διπλό κάμπινο. Οπως λοιπόν καταλαβαίνετε σε συγκριση με αυτά δεν τα πάει καθόλου ασχημα το G.Vitara μας....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Dervis » 21 Φεβ 2006, 01:25

Μιας και μιλατε για βελτιωσεις εγω τι μπορω να κανω στο τριθυρο;;για να του ανεβασω λιγο την δυναμη..ρωτησα για φιλτρο αλλα μου ειπαν οτι μπορω να βαλω μονο πανελ φιλτρου οχι τιποτα περετερο...εχετε ακουσει εσεις τιποτα παραπανω..Τωρα για εξατμιση λεει να βαλεις σε τζιπ(...σβουρικη)..καποια αλλη ιδεα για μεταροπη..
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Φεβ 2006, 01:12

TLG έγραψε:Eπισης για οσους ενδιαφερουν τα παρακατω , το νεο 5θυρο σε συγκριση με το προηγουμενο οι γωνιες εχουν ως εξης .....


Προσεγγισης ΝΕΟ GV 29 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 34
Αναχωρησης ΝΕΟ GV 26 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 31
Ραμπας ΝΕΟ GV 19 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 23

Oπως επισης και οι κοντες του καινουργιου νομιζω οτι ειναι λιγο λιγοτερο κοντες απο το προηγουμενο ......

Στα video που παρέθεσες αναφέρει τις παρακάτω τιμές (για το new GV πάντα)
Προσεγγισης 29
Ραμπας 19
Αναχωρησης 27
και απόσταση από το έδαφος 200mm
Είναι βέβαια για το γιαπωνέζικο μοντέλο αυτές. :wink:

Για το RAV4 ΜΚ2 (5θυρο) για να πάρουμε μία ιδέα οι τιμές είναι
Προσεγγισης 31
Ραμπας **
Αναχωρησης 31

Ράμπας δεν τη θυμάμαι. Θα το κοιτάξω και θα γράψω με την πρώτη ευκαιρία. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Φεβ 2006, 02:09

Η σωστή γωνια αναχωρησης ειναι 27 κ οχι 26 που ειχα γραψει .......το λαθος ειναι δικο μου ...(sorry!!) :oops:

Για το νεο RAV 4(MK3)
προσεγγισης 28
αναχωρησης 24
ραμπας 20 ...

Για το MK2 βρηκα τις εξης τιμες ....
προσεγγισης 32
αναχωρησης 31
ραμπας 25


Αλλα δεν ξερω ...κατι δεν μου καθεται καλα .... :roll:
Τελευταία επεξεργασία από TLG και 23 Φεβ 2006, 08:14, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες