Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΙΑ ΧΡΗΣΤΕΣ NEW GRAND VITARA ΜΟΝΟ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 07 Φεβ 2006, 08:13

Τελικά τα χειμερινά είναι μονόδρομος γι αυτούς που κινούνται συχνά σε χιονισμένους-παγωμένους δρόμους.
Το αρχικό κόστος είναι μέν μεγάλο (μικρότερο πάντως από την αντικατάσταση ενός προφυλακτήτα ή ενός φτερού ή πόρτας) αλλά αποσβένυται στην διάρκεια από την παράταση της ζωής των άλλων ελαστικών (χωρίς να υπολογίζουμε τα παραπάνω)
Πιστέψτε με - το έχω ξαναγράψει- τα χρησιμοποιώ όλους τους χειμώνες από το 1985 (πρωτόλεια χειμερινών τότε που έχουν πλέον εξελιχθεί φοβερά) και με τα επιβατικά που είχα μέχρι το 2001, πισωκίνητα και μπροσθιοκίνητα και πήγαινα καλύτερα από 4κίνητα με λάθος λάστιχα!
Πάντως σε περίπτωση αλυσσίδων ψηφίζω μπροστά και δεν νομίζω πως περιορισμένη χρήση (για λίγα χλμ) θα προκαλέσει ζημιά σε κεντρικά διαφορικά, Τόρσεν ή συμβατικά.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό virus » 07 Φεβ 2006, 19:58

meco έγραψε:
virus έγραψε:Το σίγουρο είναι πάντως οτι το new grand vitara θέλει αλυσίδες.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Έχεις την αίσθηση, ότι υπάρχει 4κίνητο αυτοκίνητο που μπορεί κατά ένα μαγικό τρόπο να κινηθεί χωρίς αλυσίδες εκεί που απαιτούνται, ενώ το καινούριο GV δεν μπορεί?
Ας πούμε ότι το δέχομαι. Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις ποιο είναι το μαγικό αυτό χαρακτηριστικό στα υπόλοιπα 4κίνητα που τους εξασφαλίζει κίνηση χωρίς αλυσίδες εκεί που το καινούριο GV χρειάζεται? :wink:

Γενικά πιστέυω οτι χωρίς low οι δυνατότητές του είναι περιορισμένες.
Γενικά το new gv είναι suv.
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 20:53

Τελικά αγαπητοί φίλοι διαβάζω ότι όλοι πρωτείνετε μπροστά.Γιατί βρε παιδιά το manual λέει πίσω?Ρώτησα και κάτι άλλο.Οταν βάζουμε low αλλάζει η ευαισθησία του ABS.??
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 07 Φεβ 2006, 21:03

Το 80% των τζιποειδών είναι suv... kαι δεν νομίζω οτι είναι περιορισμένες, έχει τις ίδιες δυνατότητες με όλα τα άλλα suv, και γενικά τα GV φημίζονται για τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 22:16

meco έγραψε:Εφόσον συμφωνήσαμε όλοι τελικά, να προσθέσω μόνο κάτι.
Στo traction της προηγούμενης εβδομάδας ο Κ.Σ. είπε ότι στα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό, καλό είναι να φοράμε και στους 4 τροχούς για να μην επιβαρύνουμε το κεντρικό διαφορικό με το διαρκές σπινάρισμα των πίσω τροχών. :wink:
Πάω να πάρω αλλο ένα ζευγάρι αλυσίδες.Ασε τους Ιάπωνες να λένε
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 08 Φεβ 2006, 08:15

typod έγραψε:
meco έγραψε:Εφόσον συμφωνήσαμε όλοι τελικά, να προσθέσω μόνο κάτι.
Στo traction της προηγούμενης εβδομάδας ο Κ.Σ. είπε ότι στα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό, καλό είναι να φοράμε και στους 4 τροχούς για να μην επιβαρύνουμε το κεντρικό διαφορικό με το διαρκές σπινάρισμα των πίσω τροχών. :wink:
Πάω να πάρω αλλο ένα ζευγάρι αλυσίδες.Ασε τους Ιάπωνες να λένε


Σιγά ρε παιδιά , που θα σκαρφαλώσετε στα ιμαλάϊα ??
Άν φτάσει η δουλειά να χρειαστούνε 4 αλυσίδες , καλύτερα να καλέσεις την ΕΜΑΚ
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό typod » 08 Φεβ 2006, 19:02

Σιγά ρε παιδιά , που θα σκαρφαλώσετε στα ιμαλάϊα ??
Άν φτάσει η δουλειά να χρειαστούνε 4 αλυσίδες , καλύτερα να καλέσεις την ΕΜΑΚ

Και στην ΕΜΑΚ 4 αλυσίδες φοράνε οπότε γιατί να τους βάζουμε σε κόπο???
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Φεβ 2006, 00:46

Τώρα θυμήθηκα ότι τα Φώτα στον Τυμφρηστό είδα ένα εκχιονιστικό με ένα ζευγάρι αλυσίδες, και τις φόραγε μπροστά...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό typod » 11 Φεβ 2006, 04:58

Ωραία, θα αφήσω τότε δύο αλυσίδες μπροστά και θα του βάλω και φαγάνα για το χιόνι :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 11 Φεβ 2006, 09:32

typod έγραψε:
Σιγά ρε παιδιά , που θα σκαρφαλώσετε στα ιμαλάϊα ??
Άν φτάσει η δουλειά να χρειαστούνε 4 αλυσίδες , καλύτερα να καλέσεις την ΕΜΑΚ

Και στην ΕΜΑΚ 4 αλυσίδες φοράνε οπότε γιατί να τους βάζουμε σε κόπο???


Στην ΕΜΑΚ φίλε μου διαθέτουν πολύ περισσότερα από τις 4 αλυσίδες που εμείς βλέπουμε επιφανειακά . Διαθέτουν πάνω από όλα , εκπαίδευση και ψυχή , γιατί άλλο να ανεβαίνεις βόλτα στο χιονοδρομικό για την πλάκα σου , και άλλο να πας να σώσεις κόσμο σε αποκλεισμένο χωριό , στό πουθενά , παρέα με τους λύκους , και 2 μέτρα χιόνι .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό panosktm » 11 Φεβ 2006, 09:51

παιδια να σας πω την γνωμη μου συμφωνα με τα προσφατα χιονια.την μια μερα εβαλα αλυσιδες εμπρος
και την επομενη με τις ιδιες συνθηκες και ισως χειρωτερες πισω.αυτο που καταλαβα ειναι οτι σε βαθυ χιονι
σε ανηφορικες διαδρομες ειναι πολυ καλυτερα πισω με αρνητικο την αργη αποκριση στο τιμονι.σε ασφαλτο και
ειδικα σε κατηφορα δεν το συζητω,εμπρος γιατι οταν φρεναρουμε ολο το βαρος πεφτει εμπρος.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 11 Φεβ 2006, 10:10

panosktm έγραψε:παιδια να σας πω την γνωμη μου συμφωνα με τα προσφατα χιονια.την μια μερα εβαλα αλυσιδες εμπρος
και την επομενη με τις ιδιες συνθηκες και ισως χειρωτερες πισω.αυτο που καταλαβα ειναι οτι σε βαθυ χιονι
σε ανηφορικες διαδρομες ειναι πολυ καλυτερα πισω με αρνητικο την αργη αποκριση στο τιμονι.σε ασφαλτο και
ειδικα σε κατηφορα δεν το συζητω,εμπρος γιατι οταν φρεναρουμε ολο το βαρος πεφτει εμπρος.


Συγνώμη ρε συ pano , όταν ξεκινάς να πας κάπου , στην διαδρομή θα έχει και ανήφορο και κατήφορο , και στροφές κλπ , τι θα κάνεις δηλαδή θα εναλλάσεις τις αλυσίδες μπρός πίσω ?
Εγώ ψηφίζω δαγκωτό , την εφαρμογή των όσων προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Μπροστά λέει ? μπροστά να μπούν , πίσω λέει πίσω να μπούν . Κάτω ξέρουν παραπάνω , και αυτό που προτείνουν είναι απόροια αναρίθμητων δοκιμών
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό virus » 11 Φεβ 2006, 21:21

Εγώ λέω να βάλεις ερπύστριες.
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό virus » 11 Φεβ 2006, 21:27

Πάντως πέρα απο πλάκα, το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω στα χιόνια είναι με το Αbs στις κατηφόρες όπου αναγκάζομαι να είμαι με low πρώτη-δευτέρα και πιστέυω οτι ένα 4x4 δεν χρειάζεται αλυσίδες αλλά προσοχή.
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Φεβ 2006, 01:47

virus έγραψε:Πάντως πέρα απο πλάκα, το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω στα χιόνια είναι με το Αbs στις κατηφόρες όπου αναγκάζομαι να είμαι με low πρώτη-δευτέρα και πιστέυω οτι ένα 4x4 δεν χρειάζεται αλυσίδες αλλά προσοχή.


Σε αυτες τις συνθηκες ολα τα αυτοκινητα με ή χωρις ABS εχουν προβλημα ....για κατι τετοιες συνθηκες οι κοντες σχεσεις ειναι -και τα ανττστοιχα ηλεκτρονικα συστηματα - ειναι αξεπεραστα για την διατηρηση της κινησης του αυτοκινητου χωρις να μεταβαλονται αποτομα τα δυναμικα χαρακτηριστικα της ....Οτι χρειαζεται δηλαδη σε ολισθηρες συνθηκες....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες