Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Suzuki Grand Vitara 2006 vs Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό Saga » 13 Μαρ 2006, 22:01

Ειναι φυσικό να διαφέρουν οι μετρήσεις τους ,αφου δεν τις πραγματοποιούν με το ιδια όργανα μετρήσεων.
Θεωρώ τους 4Τ ,κορυφαίο περιοδικό στον χώρο του , παρόλα αυτα ,το «συγκριτικό» του τωρινού τεύχους , τουλάχιστον θα έπρεπε να είχε 2 σελίδες παραπάνω.Οχι πως δεν ελεγε σε γενικές γραμμές αλήθεια ,αλλα λάθη όπως τα παρακάτω ,αν μη τι αλλο φανερώνουν μια βιαστική κάλυψη του θέματος

« μεσα στο κυριως αρθρο γραφει καταναλωση RAV 12,9 , Forester 12,6 k GV 14,5 lt/100χλμ ,ενω στον πινακα με τις μετρησεις αναφερει ως ΜΕΣΗ καταναλωση RAV 14,2 Forester 13,2 k GV 13,7»

«Με 4η,80-110 : 9,2 - 9,8 - 9,2 120-140: 8.0 - 9.4 - 6.6(?)»

Ασε που πουθενα δεν αναφέρονταν οι συντάκτες του ,και αυτή η μανία για το «Gti των Suv” ,εβγαζε μάτι ρε παιδί μου
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό Saga » 28 Μαρ 2006, 22:08

Το Σαββατο εχω κλεισει ΤD στο Rav.
Στο δίνουν για 2 ώρες!!
σε αντίθεση με το GV που στο δίνουν μόλις για μισή ώρα
,συνοδεία του πωλητή!!!
Επειτα απο 2 συνεχή TD του GV,είναι ενα κρίσιμο test!!
Αναμονή..
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό Saga » 01 Απρ 2006, 17:29

Οχι οτι 2:30 τελικά ώρες είναι πολλές, ΟΧΙ .
Κανονικά θα έπρεπε να στο δίνουν για ενα 2ημερο.
Να το πάρεις και να πας μια μικρή εκδρομούλα .
Μόνο ετσι ίσως θα αποφασίσεις αμέσως ,αν σου κάνει η όχι ,θα εχεις δηλαδή τον χρόνο να προσαρμοσθείς ,και να συγκρίνεις .Ισως να μην το θέλουν.
Παρόλα αυτα εστω και αυτός ο χρόνος ,είναι ο 4πλάσιος απο το μισάωρο της Suzuki ,και με τον πωλητή μέσα!!

Η πρώτη εικόνα ,
δείχνει μεγαλύτερο στο μάτι, μάλλον απο το αυξημένο υψός του.
Η θέση οδήγησης θέλει λίγη προσαρμογή ,όπως και η σχετικά φαρδιά αριστερή κολώνα ...Στο παρκάρισμα ,έχεις αίσθηση όγκου μπροστά ,αλλα πίσω ,δεν καταλαβαίνεις τίποτα ,λόγω ρεζέρβας ,και ύψους .
Θεωρώ την αίσθηση απο GV καλύτερη σε αυτό τον τομέα.

Γυρνάς τον διακόπτη και παίρνει ήσυχα μπροστά...ανάβουν και ενα σωρό φωτάκια
Ο μοχλός των ταχυτήτων μου δημιούργησε πρόβλημα αρκετές φορές ,ως προς το ποια ταχύτητα είχα ,μπέρδευα ιδίως σε στάση την 1η με την 3η .Νομίζω οτι ο μοχλός του GV παίρνει πόντους και εδω ,ακόμη και αισθητικά .
Σε αυτό βεβαια που δεν παίρνει είναι στον θόρυβο απο την μετάδοση .To Rav ,δεν μεταφέρει τίποτα στον μοχλό είτε απο την μετάδοση είτε απο τον δρόμο.

Και ας πατήσουμε το γκάζι που είναι και το ζητούμενο.
To Rav είναι Ζωντανό απο τις χαμηλές στροφές ,και σου δίνει την εντύπωση αμεσης αποκρισης στο γκάζι ,σε σχεση με το GV .Επιταχύνει ποιο εντυπωσιακά απο αυτό,ανεξαρτήτως στροφών και ταχύτητας

Ο θόρυβος
Έμεινα ευχαριστημένος απο το Rav ,τουλάχιστον μεχρι τα 120χλμ που είδα με 4η.Σε αυτά τα χλμ οχι πως είναι αθορυβο ,αλλα τίποτα το ενοχλητικό.Ο θόρυβος του είναι πιο πνιχτός ,σε σχέση με τον δυνατότερο και τραχή ηχο του GV. Το Rav εχει πιο μαλακές αναρτήσεις και το ταξίδι μαζί του θα είναι πιο ευχάριστο. Πηγαίνοντας όμως γρήγορα στον Κηφισό με τις κλειστές στροφές ,το Rav όσες φορές έτυχε πηρε τις απαραίτητες κλίσεις , αλλα και σε σαμαράκια δεν ελειψαν τα ξερά περάσματα-γκούπ!!- της πίσω αναρτησης .To GV ήταν πιο σταθερό , εδειχνε να παραμένει ακλόνητο είτε σε βυθίσματα είτε σε κλίσεις ,ενω στο περασμα απο σαμαράκια και αυτο αναπηδά .όμως με εναν πιο πνιχτό ηχο.

Χώροι-Extra
Το Rav και εδω παίρνει πόντους .Δείχνει πιο μελετημένο ,το ντουλαπάκι για γυαλιά ,το ντουλαπι-ψυγειάκι,, μαξιλαράκι για τον δεξι αγκώνα του οδηγού,θήκες εμπρός και πίσω....κτλπ .Αν κατι σου μένει σίγουρα ,είναι ο μεγάλος χώρος αποσκευών ,που μεγαλώνει περισσότερο αν τραβήξεις –πολύ ευκολα- ολη την πίσω σειρα καθισμάτων εμπρός.Αυτό που δεν καταπίνεται εύκολα στο GV ,είναι η μη υποστήριξη Mp3,απο το Cdplayer .Το GV μοιάζει και αυτό μελετημένο με κορυφαία ποιότητα υλικών ,και δέιχνει πιο κλασσικό ,και πιο όμορφο στο εσωτερικό .

Στο χώμα
Δεν εχω καμιά εμπειρία ..
Το GV δεν μπόρεσα να το οδηγήσω εγω ,ήμουν συνοδηγός στην ειδική πίστα που υπήρχε στην προηγούμενη εκθεση στο Ελληνικό και είχα μείνει ενθουσιασμένος ,αν και μου ειχε κάνει εντύπωση οι τριγμοί απο το αμάξωμα,που ισως ομως να οφείλονταν στις εντυπωσιακές κλίσεις της πίστας .
Εμεινα ευχαριστημένος απο το Rav ,οδηγώντας το αριστερα απο το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ,σε χώμα με πέτρες και νεροφαγώματα .Υπέροχη κύλιση ,κανένας τριγμός η θόρυβος ,εντυπωσιακά άνετα περάσματα σε βαθιές λακκούβες.
Και ξαφνικά μπροστά μας ενα ανηφοράκι με εντονη κλίση ....με οποιοδήποτε αλλο ΙΧ ,θα έκανες μεταβολή και θα έφευγες πίσω .Οχι όμως με αυτά τα οχήματα ,που σε τέτοιες στιγμές μεταμορφώνονται – και όχι μόνο αυτά :) - ,και δείχνουν τον αλλο τους εαυτό. Εκεινη την στιγμή εμφανίστηκε απο το πουθενα ενα NissanΧΤ,ανεβηκε και κατέβηκε με χαρακτηριστική ευκολία. Πατησα το “Lock” ,εβαλα 1η , ξεκίνησα προσεκτικά και σε λίγο το Rav ήταν και αυτό στην κορυφή του λόφου,το ίδιο και εμείς !!!Δεν το κατέβασα ,φοβήθηκα μηπως βρεί η μπροστινή μάσκα του, πρέπει να αποκτήσεις και κάποια τεχνική για τέτοιο οδήγημα. Κατέβηκα απο το πλαί και ...ψανανέβηκα άλλη μια :)

Tώρα που υπάρχει μετρο σύγκρισης ,θα ακολουθήσουν αλλα 2 τεστ ,ενα για το καθένα.Και βεβαια τώρα θα ξερω που θα πρέπει να πάω το GV ..
Βιντεάκι_1Mb
Τελευταία επεξεργασία από Saga και 16 Απρ 2006, 10:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Απρ 2006, 17:46

Saga έγραψε:Η πρώτη εικόνα ,
δείχνει μεγαλύτερο στο μάτι, μάλλον απο το αυξημένο υψός του.


Το GV ειναι ποιο ψηλο απο το RAV κατα 10mm ....
Μονο στο φαρδος ειναι ποιο μεγαλο το RAV κατα 5mm


Saga έγραψε:Ο μοχλός των ταχυτήτων μου δημιούργησε πρόβλημα αρκετές φορές ,ως προς το ποια ταχύτητα είχα ,μπέρδευα ιδίως σε στάση την 1η με την 3η .Νομίζω οτι ο μοχλός του GV παίρνει πόντους και εδω ,ακόμη και αισθητικά .
Σε αυτό βεβαια που δεν παίρνει είναι στον θόρυβο απο την μετάδοση .To Rav ,δεν μεταφέρει τίποτα στον μοχλό είτε απο την μετάδοση είτε απο τον δρόμο.



Αυτο για το κουμπωμα του λεβιε που λες μου κανει εντυπωση ...Στο προηγουμενο RAV ειχε πολυ καλη αισθηση !!!...
Ως αναφορα το θορυβο απο την μεταδοση ειναι -ας πουμε- φυσιολογικο λογω του οτι το RAV εχει ενα διαφορικο λιγοτερο .... :wink:


Saga έγραψε:Και ας πατήσουμε το γκάζι που είναι και το ζητούμενο.
To Rav είναι Ζωντανό απο τις χαμηλές στροφές ,και σου δίνει την εντύπωση αμεσης αποκρισης στο γκάζι ,σε σχεση με το GV .Επιταχύνει ποιο
εντυπωσιακά απο αυτό,ανεξαρτήτως στροφών και ταχύτητας


Αυτο οντως ειναι το μονο σημαντικο μειονεκτημα του GV....αλλα και παλι στο GV ειναι και οι τριβες απο την μονιμη 4κινηση ....


Saga έγραψε:Ο θόρυβος


Παντως σε ολα τα περιοδικα αναφερουν στις μετρησεις παρομοιες τιμες θορυβου και μαλιστα σε μερικες το RAV ειναι ποιο θορυβωδη....


Saga έγραψε:Στο χώμα
Δεν εχω καμιά εμπειρία ..


Εδω μην το σκεφτεσαι καθολου ...το GV υπερτερει απ'οποου και αν το δεις ....μονιμη 4κινηση ,lock 50/50, κοντες σχεσεις ...τελος ... :wink:
Ως αναφορα τους τριγμους , τουλαχιστον στο προηγουμενο GV δεν υπηρχε κανενα προβλημα ...τωρα το καινουργιο ...θα δειξει!!! 8)


Για καποιον που θελει στοιχειωδη εκτος δρομου κινηση περα απο τον κινητηρα δεν βλεπω καποιον αλλον λογο για να προτιμησει το RAV αντι του GV...
αλλα και παλι θα εχει χασει πολυ σε 4κινητες διαδρομες .....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Saga » 01 Απρ 2006, 18:16

Για τον θόρυβο
Ναι αναφέρουν παραπλήσιες τιμές ,το ειχα επισημανει και εγω ,
αλλα τελικά το Rav είναι αρκετά πιο ησυχο.
Για τον μοχλό
καλή αισθηση ναι ,δεν ξέρω ισως να ήταν η πρώτη φορά .
Επίσης και στην όπισθεν δεν ήμουν σίγουρος αν είχε μπεί.

Για το χώμα
Επειδη μου αρέσουν οι εκδρομές ,καμπινγκ κλπ υπήρξαν αρκετές φορές που σταμάτησα
και γύρισα πίσω ,λόγω του ασχημου δρόμου.Με ενα τέτοιο οχημα ,o χρόνος οδηγησης εκτός θα μεγαλώσει αρκετα απο το πχ 10% που είναι τώρα.Δεν πιστευω ότι θα ανέβω πλαγιές ,ουτε και εχω σκάφος να τραβω ,αντε σε κανα χωματοδρομο της Ευβοιας ,να κατέβει στην παραλία ,και σε κανα δρομακι !! στα Τζουμέρκα.
Σε τετοιες καταστάσεις... ισως... και τα 2 να είναι αξιόπιστα.
Αυτό που τελικά όμως με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι η καθημερινή ποιότητα μετακίνησης που πρέπει να σου προσφέρει ενα οχημα που ξεπερνα τα 10εκατ.δρχ


TLG στο επόμενο TD του Rav που θα κάνω σε κανα μήνα ,
τι λές να δώσουμε ενα ραντεβού?!!
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό TLG » 02 Απρ 2006, 00:06

Saga έγραψε:TLG στο επόμενο TD του Rav που θα κάνω σε κανα μήνα ,
τι λές να δώσουμε ενα ραντεβού?!!



Και το ρωτας ??? !!!! :thumbright:
Και εχω κ μια ιδεα .....να κλεισουμε για TD και τα δυο αυτοκινητα την ιδια μερα .....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Santa » 02 Απρ 2006, 00:57

Saga έγραψε:Για τον θόρυβο
Ναι αναφέρουν παραπλήσιες τιμές ,το ειχα επισημανει και εγω ,
αλλα τελικά το Rav είναι αρκετά πιο ησυχο.
Για τον μοχλό
καλή αισθηση ναι ,δεν ξέρω ισως να ήταν η πρώτη φορά .
Επίσης και στην όπισθεν δεν ήμουν σίγουρος αν είχε μπεί.

Για το χώμα
Επειδη μου αρέσουν οι εκδρομές ,καμπινγκ κλπ υπήρξαν αρκετές φορές που σταμάτησα
και γύρισα πίσω ,λόγω του ασχημου δρόμου.Με ενα τέτοιο οχημα ,o χρόνος οδηγησης εκτός θα μεγαλώσει αρκετα απο το πχ 10% που είναι τώρα.Δεν πιστευω ότι θα ανέβω πλαγιές ,ουτε και εχω σκάφος να τραβω ,αντε σε κανα χωματοδρομο της Ευβοιας ,να κατέβει στην παραλία ,και σε κανα δρομακι !! στα Τζουμέρκα.
Σε τετοιες καταστάσεις... ισως... και τα 2 να είναι αξιόπιστα.
Αυτό που τελικά όμως με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι η καθημερινή ποιότητα μετακίνησης που πρέπει να σου προσφέρει ενα οχημα που ξεπερνα τα 10εκατ.δρχ


Μάλλον τα παραφούσκωσες λιγάκι με το θέμα του offroad. Αν ήταν η ανηφόρα αυτή που είδα στο βίντεο δύσκολη τότε....
Τέλος πάντων ένας απο τους σοβαρούς λόγους που απέκλεισα το RAV και ακύρωσα την παραγγελία μου ήταν οτι έμπαινα σε ένα ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΨΕΥΤΟΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ αυτοκίνητο με λαμπάκια και σκατουλάκια....(sorry), που θα αγοράσει και η κουτσή Μαρία.
Κάντε ένα test drive το νέο Santa Fe και θα καταλάβετε αμέσως γιατι αλλαξα γνώμη.
Όσο αφορα τον θόρυβο είναι ένα απο τα ποιό σοβαρά μειονεκτήματα του αυτοκινήτου, μιας και πάνω απο τα 130 χλμ την ώρα βογγά λές και είναι ιπποποταμος.....Πολύ ενοχλητικό ούτε στο maverick έτσι...ο ήχος είναι αρκετά πρίμος και κουραστικός....
2) Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο τέτοιου κόστους να καταλαβαίνεις τις λακούβες του δρόμου λές και σου μπαίνουν στο πισινό. Οι εγκάρσιες ανωμαλίες γίνονται αισθητές στην καμπίνα και αυτό να με θυμηθείτε μετά απο λιγο καιρό θα γίνονται εντονότερες λόγο καταπόνησης των ελατηρών και αμορτισέρ.

Δεν θέλω να με παρεξηγήσει κανείς για αυτά που γράφω και δεν θέλω να προσβάλω κανέναν υποψήφιο αγοραστή ή κάτοχο με τα γραφόμενά μου.
Είναι όμως η προσωπική μου γνώμη που πρεπει να την αναφέρω...
Φιλικά Πάντα
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Απρ 2006, 17:55

Φίλε Saga, αν και δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην επιλογή σου καθώς δεν έχω οδηγήσει κανένα απ' τα 2 αυτοκίνητα, θα ήθελα να σχολιάσω κάτι με αφορμή το videακι.
Αν καταλαβαίνω καλά θα είναι το 1ο σου 4κίνητο και δεν έχεις ιδιαίτερη εμπειρία στο off road (ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη εαν κάνω λάθος).
Όπως είπε και ο Santa η ανηφόρα που ανεβαίνεις με το RAV4 στο videακι δεν είναι δύσκολη και οποιοδήποτε SUV θα την ανέβαινε άνετα (αρκεί να ειχε βενζίνη :D ).
Καταλαβαίνω βέβαια τον "ενθουσιασμό" σου, καθώς έτσι ήμουν και εγώ πριν 4 μήνες που πήρα το Pinin (το 1ο 4x4 και για μένα). Την 1η φορά για παράδειγμα που το έβαλα σε λάσπες είχα ένα μόνιμο χαμόγελο για 2-3 μέρες.
Να είσαι πάντως σίγουρος, εφ' όσον όπως φαίνεται σ' αρέσουν οι off road διαδρομές, ότι μετά από λίγο καιρό θα ψάχνεις το κάτι παραπάνω.
Σκέψου για παράδειγμα την ίδια ανηφόρα με ένα νεροφάγωμα (σχετικά βαθύ) να την διαπερνά διαγώνια (συχνό φαινόμενο στα ελληνικά βουνά).
Το RAV4 ίσως να μην μπορούσε να την ανέβει (καθώς πιθανόν θα χανόταν η πρόσφυση σε 1 ή 2 τροχούς όπως θα πέρναγε απ' το νεροφάγωμα).
Το GV θα πέρναγε πιο άνετα λόγω μπλοκέ και αργών (όχι ότι θα ήταν απαραίτητα τ' αργά ,αλλά περισσότερο για να μην ζορίσεις τ' αμάξι και ειδικά τον συμπλέκτη).
Βέβαια επειδή και αυτό έχει μεγάλους προβόλους (κακές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής) πιθανόν να εύρισκες εκεί που για παράδειγμα το παλαιό GV θα πέρναγε άνετα.
Ελπίζω να μη σε μπερδεύω....
Απλά σκέψου και τις off road ανάγκες που ενδεχομένως θα σου δημιουργηθούν αργότερα πριν αποφασίσεις και βάλε τον πήχη εκεί που σου ταιριάζει.
Καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου, και συνέχισε να μας ενημερώνεις.
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Saga » 04 Απρ 2006, 22:09

Ε καλά ας μην το κάνουμε θέμα 
Νομίζω ότι μίλησα για ενα «ανηφοράκι με εντονη κλίση» – που δεν φαίνεται καλά στο βίντεο - , και τόνισα οτι ΟΛΑ αυτά τα αυτοκίνητα - σε ανάλογες καταστάσεις - θα δείξουν τον αλλο τους εαυτό .Με ενα απλό ΙΧ ,δεν θα ανέβαινες εκτός και αν έπαιζες σε ταινία και σε καταδίωκαν .
Για το κατι παραπάνω ,που λές Pajerinho
Μα ακριβώς γιαυτό και επιμένω ακόμη ΚΑΙ για το GV.
Που κολλάω ? κατα σειρα προτεραιότητας
α)Στην υψηλή θεωρητικά κατανάλωση του GV
πχ το Rav στο ηλεκτρονικό κοντέρ με 6.165χλμ εδειχνε 12,4Lit/100xlm
Στο GV η αντίστοιχη κατανάλωση ποια είναι ?ας απαντήσει ο TLG
β) στους θορύβους των διαφορικών του GV ,που μεταφέρονται στην καμπίνα ,και στον μοχλό ταχυτήτων
γ) την ταχύτητα ουδείς μίσησε
δ) στους χώρους αποσκευών
Επίσης ,να τονίσω οτι δεν θα είναι ενα 2ο αυτοκίνητο για τα ΣΚ ,αλλα αυτό που κάθε πρωί θα ανεβαίνει την Αθηνών-Λαμίας.

Any way ...ενα απο το πιο αντιπροσωπευτικά –για μενα – τεστ σύγκρισης που εχω διαβάσει , είναι εδω
GVvsRAV
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό Santa » 04 Απρ 2006, 23:05

Saga έγραψε:Ε καλά ας μην το κάνουμε θέμα 
Νομίζω ότι μίλησα για ενα «ανηφοράκι με εντονη κλίση» – που δεν φαίνεται καλά στο βίντεο - , και τόνισα οτι ΟΛΑ αυτά τα αυτοκίνητα - σε ανάλογες καταστάσεις - θα δείξουν τον αλλο τους εαυτό .Με ενα απλό ΙΧ ,δεν θα ανέβαινες εκτός και αν έπαιζες σε ταινία και σε καταδίωκαν .
Για το κατι παραπάνω ,που λές Pajerinho
Μα ακριβώς γιαυτό και επιμένω ακόμη ΚΑΙ για το GV.
Που κολλάω ? κατα σειρα προτεραιότητας
α)Στην υψηλή θεωρητικά κατανάλωση του GV
πχ το Rav στο ηλεκτρονικό κοντέρ με 6.165χλμ εδειχνε 12,4Lit/100xlm
Στο GV η αντίστοιχη κατανάλωση ποια είναι ?ας απαντήσει ο TLG
β) στους θορύβους των διαφορικών του GV ,που μεταφέρονται στην καμπίνα ,και στον μοχλό ταχυτήτων
γ) την ταχύτητα ουδείς μίσησε
δ) στους χώρους αποσκευών
Επίσης ,να τονίσω οτι δεν θα είναι ενα 2ο αυτοκίνητο για τα ΣΚ ,αλλα αυτό που κάθε πρωί θα ανεβαίνει την Αθηνών-Λαμίας.

Any way ...ενα απο το πιο αντιπροσωπευτικά –για μενα – τεστ σύγκρισης που εχω διαβάσει , είναι εδω
GVvsRAV


Αυτό που μου έμεινε τελικά στο Rav4 είναι η <εικονική πραγματικότητα>
Ενώ <μεγάλωσε> σε σχέση με το προηγούμενο, έχει γίνει μια έξυπνη κατανομή των χώρων ώστε να βολέυονται ανετα 4 ατομα. Τα πίσω καθίσματα είναι ότι καλύτερο για να αυξομειώνεις το χώρο στα πόδια των επιβατών αλλα και στο πορτμπαγκάζ. Παρόλα αυτά όπως εξήγησα και παραπάνω το κάθε αυτοκίνητο δείχνει έναν διαφορετικό χαρακτήρα.
Το μέν GV θέλει να δείξει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του (ποιό αργό, αργές σχέσεις κλπ) αλλα πρέπει να δείξει λίγο <in με την εποχή> εμφάνιση.
Το δέ Rav4 δείχνει ακριβώς το αντίθετο δηλαδη Sportive χαρακτήρα με οικογενειακές τάσεις και πινελιές απο offroad προσωπικότητα.

Εν ολίγοις έχουμε ένα GV που θέλει να γίνει suv και ένα Rav4 που θέλει να γίνει τζίπ.
Παρόλα αυτά εξακολουθώ και θέλω Santa Fe !!! :twisted: :twisted:
Πέντε και σήμερααααα!!!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Απρ 2006, 00:30

Saga έγραψε:α)Στην υψηλή θεωρητικά κατανάλωση του GV
πχ το Rav στο ηλεκτρονικό κοντέρ με 6.165χλμ εδειχνε 12,4Lit/100xlm
Στο GV η αντίστοιχη κατανάλωση ποια είναι ?ας απαντήσει ο TLG

Για την καταναλωση δεν μπορω να σου πω την εμπειρια μου γιατι ακομη ΔΕΝ το εχω "πατησει" ...
Αυτo ομως που μπορω να σου πω ειναι το τι λενε τα περιοδικα ..και τα επισημα στοιχεια των εταιριων ...(μεικτος κυκλος με χειροκινητο κιβωτιο)

RAV4 GV
TOYOTA 8,6
SUZUKI 9,1
AMS 8,6 9,1
DRIVE 12,1 13,7
auto ΤΥΠΟΣ 11,2 11,6
4 ΤΡΟΧΟΙ 14,2 13,7

Συμπερασμα που βγαζω εγω ειναι οτι το GV εχει καταναλωση μεγαλυτερη κατα 0,5 λιτρα /100χλμ σε σχεση με το RAV ..

Saga έγραψε:β) στους θορύβους των διαφορικών του GV ,που μεταφέρονται στην καμπίνα ,και στον μοχλό ταχυτήτων


Απ'οτι εχω διαβασει σε internet κ σε περιοδικα , και το RAV4 εχει θορυβο ...Οσο για τον μοχλο ταχυτητων , αν δεν το ειχες αναφερει δεν θα το προσεχα καν ....ειναι σχεδον αμιλητεος !!

Πινακας Θορυβου σε db..

RAV4 GV
4ΤΡΟΧΟΙ (4η με 120χλμ) 71 74 το 2lt Forester ειχε 76 (!!)
AMS (5η με 120χλμ) 72,6 72,4
AMS (5η με 140χλμ) 74 73,4
DRIVE ( 4η με 120χλμ) 71 74


Οποτε μαλλον κ εδω οι διαφορες δεν ειναι μεγαλες ....

Saga έγραψε:γ) την ταχύτητα ουδείς μίσησε


Εδω το RAV εχει προβαδισμα , αλλα προτιμω να ειμαι λιγο ποιο αργος στο δρομο σε ανταλαγμα με μηχανικο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου /κοντων σχεσεων(πολυ σημαντικο κατα την γνωμη μου ) +μονιμη τετρακινηση που ειναι και ο υποιτιος της λιγο αυξημενης καταναλωσης και των υποδιαιστερων επιδοσεων ...

Saga έγραψε:δ) στους χώρους αποσκευών


Σιγουρα το RAV4 εχει μεγαλυτερη χωρητικοτητα , αλλα πιστεψε με δεν θα σε προβληματισει ...Αλλα αυτο παλι εξαρταται απο τις αναγκες του καθενος μας ...

Saga έγραψε:Any way ...ενα απο το πιο αντιπροσωπευτικά –για μενα – τεστ σύγκρισης που εχω διαβάσει , είναι εδω
GVvsRAV


Στο τεστ που παραθετεις -για να μην το αναλυσω ολο -, διαβασε προσεκτικα τον επιλογο και προσθεσε και στο SUZUKI το συν της αξιοπιστιας ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 07 Απρ 2006, 14:27

Την προηγούμενη παρακευή πρωί , που είχα κατέβει αθήνα από το "χωριό" μου , Αλεξάνδρας και Πατησίων , σκάει μπροστά μου το RAV4 το new , ήμουνα ακριβώς πίσω του , και ειλικρινά , μου φαινόταν το μισό στο φάρδος σε σχέση με το δικό μου , και γενικά σε απευθείας σύγκριση δίπλα δίπλα δεν "λέει"
Τώρα όποιος θέλει γκάζια αλλά GTI , ας πάρει το forester ! που είναι κορυφαίο και όχι ντεμί
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό Saga » 08 Απρ 2006, 14:01

Ναι ε .. όντως σιγα σιγα κυκλοφορει και το νεο Rav.
Μεγαλύτερο? δεν νομίζω ,απλα στον δρόμο οι διαφορές απο το παλαιο δεν γίνονται αντιληπτές...παρότι καταλαβαίνεις τι είναι.
Ναι στο δρόμο το νεο Rav δεν ξεχωρίζει-κατι ασημι και μαυρα που εχω δει- ,αλλα δεν ξεχωρίζει επίσης και το GV,ιδιαίτερα σε μαύρο και σε γκρι.Το Αzure γκρι ,το σκούρο μπλε και το σαμπανιζε του πανε καλύτερα στο 5πορτο.
Αντίθετα αυτό που "βγάζει μάτι" ,είναι το μικρό GV .
Πραγματικό κουκλι !!! ιδιαίτερα σε μπλε..
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό Santa » 08 Απρ 2006, 19:04

Τό πα εγω...
Και η κυρα Μαρία σε λίγο θα κυκλοφορεί με Rav4....
Οι ανθρωποι τις Toyota θα χτυπήσουν κόκκινο στις πωλήσεις...
Όντως το GV το 3πορτο είναι σκέτη γλύκα....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Saga » 11 Απρ 2006, 22:42

Πολύ καλα τα πάνε και τα 2 πάντως ,και ιδιαιτερα το GV!!
Α τρίμηνο 2006
14.Rav 1324 ταξινομησεις
17.GV 1222 >>
τα μοναδικά αναμεσα στα Μεγάλα - Μικρα επιβατικά.
Δελτία Αγοράς Α τριμήνου

Αν κρίνουμε απο το σύνολο ταξινομήσεων το +3,35% της αγοράς προτιμά SuV .Είμαστε λίγοι ακόμη...
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 4 επισκέπτες