Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό grigol » 14 Ιουν 2006, 15:42

Καλησπερα σε ολους! Μολις πριν λιγες μερες απεκτησα το νεο GV στην εκδοση με ESP, και δηλωνω πανευτυχης και κατενθουσιασμενος! :-) Το αυτοκινητο ειναι πραγματικα καταπληκτικο!Καθοτι βεβαια το πρωτο μου 4χ4, ακομη το ψαχνω και νομιζω οτι εχω πολυ δρομο ακομα για να ανακαλυψω τις δυνατοτητες του. Θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το cruise control και την αποφαση της Ελληνικης αντιπροσωπιας να το διαθετει στην ελληνικη αγορα χωρις αυτο.. Υπαρχει αραγε τροπος να τοποθετηθει extra απο ειδικευμενο συνεργειο? Το εχει ψαξει καποιος, διοτι απο οσα ακουω , πρεπει να ειναι αρκετα χρησιμο και ξεκουραστο ,ειδικα σε μεγαλα ταξιδια. Ευχαριστω πολυ και καλες βολτες! -:)
Άβαταρ μέλους
grigol
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 14 Ιουν 2006, 15:30

Δημοσίευσηαπό typod » 14 Ιουν 2006, 15:43

TLG έγραψε:Για πειτε μου τωρα γιατι μου φαινεται οτι μαλλον ανακαλυψα το πρωτο προβλημα του νεου μου GV .....
Υπαρχει εισροη αερα απο τα εσωτερικα χερουλια στις πορτες ....
Ειναι φυσιολογικο αυτο???
Θα σου έλεγα να το κοιτάξεις γιατί εσωτερικά υπάρχει απ' ότι ξέρω απο άλλα αυτοκίνητα ζελατίνα ακριβώς γι'αυτό το λόγο πάντως στο δικό μου δεν μπάζει σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 14 Ιουν 2006, 23:07

typod έγραψε:Θα σου έλεγα να το κοιτάξεις γιατί εσωτερικά υπάρχει απ' ότι ξέρω απο άλλα αυτοκίνητα ζελατίνα ακριβώς γι'αυτό το λόγο πάντως στο δικό μου δεν μπάζει σίγουρα.



Το "κακο" ειναι οτι το κανει σε ολα τα χερουλια !!!....βεβαια πρεπει να βαλεις το χερι σου μπροστα για να το καταλαβεις οταν φυσικα το αυτοκινητο κινειται ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 15 Ιουν 2006, 00:16

Εννοείτε ότι πρέπει να είχες πάει ήδη από τη στιγμή που εντόπισες το πρόβλημα . Είναι αδιανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο !!! :shock: :shock: :shock:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 15 Ιουν 2006, 10:14

Εσυ που βρεθηκες εκει που το αποδιδεις ???
Απο αυτα που μας αναφερεις, δυστυχως δεν μπορω να δωσω καμια αλλη εξηγηση , περα απο τα ελαστικα , που ομως απο την αλλη δεν μπορει να ειναι 100% αυτη η αιτια , γιατι οπως λες περασαν κ αλλα δυο αυτοκινητα με ασφαλτινα ...και πολυ ποιο βαρια..!!
Παραξενο μου φαινεται ....Μηπως οφειλεται σε οδηγικο λαθος ??Μηπως καποιος παταγε λιγο παραπανω γκαζι απ'οτι επρεπε???
Παντως σιγουρα δεν οφειλεται σε αδυναμια της 4κινησης του GV .....τη στιγμη που ανεβηκε το Jimny με σχεδον παρομοια 4κινηση

Και εγω τις ιδιες αποριες εχω ρε παιδια.
Το αυτοκινητο ηταν καινουργιο-2000 χμ-αλλα και ενος αλλου παιδιου που το δοκιμασε στο συγκεκριμενο σημειο οι εντυπωσεις του ηταν οτι τα κοντα δεν ηταν τοσο κοντα.
Αυτο ομως μου φαινεται παραξενο αφου εχω την εντυπωση οτι στο καινουργιο ειναι οπως και στο παλιο 1.9:1,ας μας διαφωτησει καποιος που γνωριζει ή ειχε το παλιο να μας πει την αισθηση του.
Παντως και τον οδηγο που ρωτησα μου ειπε οτι παταει τοσο γκαζι ισα για να μη σβησει.
Μηπως τελικα σε τετοια σημεια χωρις καταλληλο λαστιχο,το βαρος μετραει πολυ,γιατι και το jimny γλιστραγε και ας εχει υποπολλαπλασιασμο 2.7:1.
Παντως και εγω πιστευω οτι με ενα λαστιχο ΑΤ το αυτοκινητο δεν θα ειχε προβλημα.
Περιμενω τις αποψεις σας.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Ιουν 2006, 11:49

Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού. Τώρα βέβαια γιατί κάποιοι άλλοι ανεβήκατε με ασφάλτινα ελαστικά ενώ το GV όχι, δεν ξέρω. Μήπως δεν ακολουθήσατε τα ίδια πατήματα? Βαρύτερο απ' τα Sorento πάντως δεν είναι για να πούμε ότι οφείλεται σε αυτό.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι για τα κοντά. Μήπως το ότι ένα αμάξι έχει υποπολλαπλασιασμό πχ. 1.9:1 δεν λέει από μόνο του πολλά πράγματα? Δεν παίζουν ρόλο και οι σχέσεις μετάδοσης (οι κανονικές, πριν τον υποπολλαπλασιασμό), η τελική σχέση του διαφορικού και τέλος η διάσταση του ελαστικού? Πως μπορώ τελικά να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 15 Ιουν 2006, 12:20

Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού. Τώρα βέβαια γιατί κάποιοι άλλοι ανεβήκατε με ασφάλτινα ελαστικά ενώ το GV όχι, δεν ξέρω. Μήπως δεν ακολουθήσατε τα ίδια πατήματα? Βαρύτερο απ' τα Sorento πάντως δεν είναι για να πούμε ότι οφείλεται σε αυτό.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι για τα κοντά. Μήπως το ότι ένα αμάξι έχει υποπολλαπλασιασμό πχ. 1.9:1 δεν λέει από μόνο του πολλά πράγματα? Δεν παίζουν ρόλο και οι σχέσεις μετάδοσης (οι κανονικές, πριν τον υποπολλαπλασιασμό), η τελική σχέση του διαφορικού και τέλος η διάσταση του ελαστικού? Πως μπορώ τελικά να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?

Πιστευω ολα εχουν καποια βαρυτητα συνεισφεροντας στο τελικο αποτελεσμα,αλλα και το γραναζι υποπολλαπλασιασμου εχει τη μεγαλυτερη βαρυτητα.Ας μας πει καποιος που το εχει ψαξει περισσοτερο.
Εσενα η σχεση ειναι 1.5:1 ,ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου απο αναλογες καταστασεις,ειδικα αφου το pinin εχει αρκετα κοντη 1η κανονικη?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Ιουν 2006, 13:48

panayiotis έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού. Τώρα βέβαια γιατί κάποιοι άλλοι ανεβήκατε με ασφάλτινα ελαστικά ενώ το GV όχι, δεν ξέρω. Μήπως δεν ακολουθήσατε τα ίδια πατήματα? Βαρύτερο απ' τα Sorento πάντως δεν είναι για να πούμε ότι οφείλεται σε αυτό.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι για τα κοντές. Μήπως το ότι ένα αμάξι έχει υποπολλαπλασιασμό πχ. 1.9:1 δεν λέει από μόνο του πολλά πράγματα? Δεν παίζουν ρόλο και οι σχέσεις μετάδοσης (οι κανονικές, πριν τον υποπολλαπλασιασμό), η τελική σχέση του διαφορικού και τέλος η διάσταση του ελαστικού? Πως μπορώ τελικά να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?

Πιστευω ολα εχουν καποια βαρυτητα συνεισφεροντας στο τελικο αποτελεσμα,αλλα και το γραναζι υποπολλαπλασιασμου εχει τη μεγαλυτερη βαρυτητα.Ας μας πει καποιος που το εχει ψαξει περισσοτερο.
Εσενα η σχεση ειναι 1.5:1 ,ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου απο αναλογες καταστασεις,ειδικα αφου το pinin εχει αρκετα κοντη 1η κανονικη?

Δεν έχω εμπειρία από άλλο αμάξι με κοντά και δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω "αξιόπιστη" απάντηση. Πάντως ποτέ δεν μ' έχει κρεμάσει σε ανηφόρα, όσο έντονη και αν είναι, και μάλιστα ακόμα και με 1200-1500 στροφές ανεβαίνει άνετα (αργά αλλά σταθερά). Βέβαια από άλλους που ακούω και τραβάνε μεγάλα σκάφη κλπ, λένε ότι θα ήθελαν να είναι πιο κοντά. Πάντως ενώ αρχικά ακούγοντας ότι ο υποπολλαπλασιασμός του Pinin είναι μόλις 1.55:1 νόμιζα ότι δεν θα κάνουν για τίποτα τα κοντά του, τελικά όμως δεν είναι έτσι και σίγουρα σε αυτό το βοηθάει η κοντή 1η κανονική, ο ροπάτος κινητήρας, το σχετικά μικρό βάρος. Το ερώτημα λοιπόν παραμένει και περιμένουμε τους πιο έμπειρους να μας διαφωτίσουν: πώς μπορώ να "υπολογίσω" τις αναρριχητικές ικανότητες ενός 4χ4?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Ιουν 2006, 20:44

Το GV εχει μια πολυ καλη πραγματικη 4κινηση και τα κοντα του ειναι αρκετα κοντα για "γενικη χρηση"....
Αυτο μπορει να το διαπιστωσει κανεις διαβαζοντας ολα τα reviews στο internet , αλλα και τα ελληνικα περιοδικα(με ολες τις ανακριβειες τους)...

Ψαξτε αλλου λοιπον για την αιτια και οχι στο αυτοκινητο .... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 16 Ιουν 2006, 08:55

Στην παρακάτω σελίδα μπορείς να υπολογίσης το overall crawl ratio

http://www.izook.com/gearcalc.htm

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Ιουν 2006, 11:19

pskoul έγραψε:Στην παρακάτω σελίδα μπορείς να υπολογίσης το overall crawl ratio

http://www.izook.com/gearcalc.htm

Παναγιώτης


Παναγιώτη σε ευχαριστούμε, πολύ καλό το site. Λοιπόν έκανα κάποια παραδείγματα και τα συμπεράσματα νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον. Θα σας κουράσω λίγο με νούμερα αλλά νομίζω ότι αξίζει. Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να κινηθούμε με ένα GV 2.0, με ένα Pinin GDi και με ένα Jimny σε μία ανηφόρα με ταχύτητα 6MPH (περίπου 10km/h) με 1η αργή. Παραθέτω παρακάτω τα χαρακτηριστικά αυτών των αυτοκινήτων όπως τα θυμάμαι ή όπως τα βρήκα σε κάποια site, ελπίζω να είναι σωστά

GV 2.0
τελική σχέση μετάδοσης: 4.1:1
σχέση 1ης ταχύτητας: 4.55:1
σχέση κοντού κιβωτίου: 1.9:1
ελαστικά: 225/65R17 (28.52inches)
Για να κινηθεί με 6MPH ο κινητήρας θα λειτουργεί στις 2507rpm

Pinin GDi
τελική σχέση μετάδοσης: 4.636:1
σχέση 1ης ταχύτητας: 3.967:1
σχέση κοντού κιβωτίου: 1.55:1
ελαστικά: 215/65R16 (27inches)
O κινητήρας θα λειτουργεί στις 2125rpm, χαμηλότερα απ' το GV δλδ

Jimny
τελική σχέση μετάδοσης: 3.909:1
σχέση 1ης ταχύτητας: 3.652:1
σχέση κοντού κιβωτίου: 2.145:1
ελαστικά: 205/70R15 (26.3inches)
Ο κινητήρας θα λειτουργεί στις 2347rpm, κάπου μεταξύ του GV και του Pinin

Αν αναλογιστούμε όμως ότι το GV βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στις 6000rpm, το Jimny στις 5500 και το Pinin στις 5000 (κανονικά θα πρέπει να κοιτάξουμε και τη ροπή) μιλάμε πρακτικά για το ίδιο αποτέλεσμα!
Γενικά η αίσθηση μου είναι ότι μπορεί οι εταιρείες να κάνουν διαφορετικές επιλογές όσον αφορά τις σχέσεις μετάδοσης, διαφορικού, διάστασης ελαστικών, κοντού κιβωτίου αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι πάνω κάτω το ίδιο. Τουλάχιστον όσον αφορά οχήματα παρόμοιου (ή σχεδόν παρόμοιου) χαρακτήρα, γιατί αν μιλάμε πχ. για το Defender τότε αλλάζει το πράγμα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό typod » 16 Ιουν 2006, 17:37

Pajerinho έγραψε:Απ' την στιγμή που γλιστρούσαν και οι 4 τροχοί, νομίζω ότι είναι καθαρά θέμα ελαστικού.
Μιάς και το αναφέρατε τι λάστιχα θα βάλουμε τώρα που χαλάμε τα δικά του????? Εγώ δεν έχω βρεί απολύτως τίποτα σε 225/65/17 .......εσείς?????
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Santa » 16 Ιουν 2006, 20:04

TLG,
Τι έγινε με τα χερούλια σου? Τα στοκάρισες? :twisted: :twisted: :twisted:
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 17 Ιουν 2006, 00:47

Santa έγραψε:TLG,
Τι έγινε με τα χερούλια σου? Τα στοκάρισες? :twisted: :twisted: :twisted:



Oχι ακομη ....
Θελω να περασω απο μια αντιπροσωπεια της Hyundai να παρω στοκο .....
:lol: :lol: :lol: :lol:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό helias » 17 Ιουν 2006, 15:38

grigol έγραψε:Καλησπερα σε ολους! Μολις πριν λιγες μερες απεκτησα το νεο GV στην εκδοση με ESP, και δηλωνω πανευτυχης και κατενθουσιασμενος! :-) Το αυτοκινητο ειναι πραγματικα καταπληκτικο!Καθοτι βεβαια το πρωτο μου 4χ4, ακομη το ψαχνω και νομιζω οτι εχω πολυ δρομο ακομα για να ανακαλυψω τις δυνατοτητες του. Θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το cruise control και την αποφαση της Ελληνικης αντιπροσωπιας να το διαθετει στην ελληνικη αγορα χωρις αυτο.. Υπαρχει αραγε τροπος να τοποθετηθει extra απο ειδικευμενο συνεργειο? Το εχει ψαξει καποιος, διοτι απο οσα ακουω , πρεπει να ειναι αρκετα χρησιμο και ξεκουραστο ,ειδικα σε μεγαλα ταξιδια. Ευχαριστω πολυ και καλες βολτες! -:)


Φίλε grigol, καλορίζικο και καλές βόλτες, σχετικά με το cruise control η άποψή μου είναι ότι δεν χρειάζεται να μπείς στον κόπο να το τοποθετήσεις, εκτός και εαν κάνεις συχνά - πυκνά μακρυνά ταξίδια στην εθνική.
Εγώ πάντως που το έχω, το δοκίμασα στην αρχή, σαν παιχνίδι και από τότε δεν το έχω ξαναχρησιμοποιήσει, πιστεύω ότι είναι αχρηστο.
Τέλος να έχεις υπόψη σου ότι αυξάνει την κατανάλωση. :wave:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες