Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Απρ 2007, 15:50

....... και γιατί ΩΧ παρακαλώ?

κακά το κάνω δηλαδή, όχι πές μου εσύ !!!??? :D :D :D :D :D

Αυριο παραλαμβάνω τα μισά απο αυτά που πρέπει να γίνουν και είμαι προβληματισμένος στο εξής:
Σκέφτομαι να αλλάξω συμπλέκτη και δεν ξέρω τι να βάλω, καθότι το πιθανότερο με τον Centerforce Dual Friction είναι οτι δε ταιριάζει και δυστυχώς δεν με παίρνει να τον αγοράσω και να μην ταιριάζει κιόλας.
Οπότε πρέπει να βρώ κάτι άλλο, καλό και σύντομα.
Την δευτέρα-τρίτη πρέπει να δώσω παραγγελία.

Sachs ας πούμε είναι ok ?

Καμία καλή ιδέα κανείς για συμπλέκτη ?

Τί έχετε δοκιμάσει εσείς ?

Φιλικά Vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 20 Απρ 2007, 17:24

Ξύνεσαι να χώσεις παραδάκι βλέπω... :D :D :D Κράτα τον "μαμά" μέχρι να λιώσει και μετά από Αμέρικα μεριά έναν exceedy dual friction stage 1.Σέ κάλυψα;Εάν ποτέ χρειαστείς "πράσινα" ημιαξόνια κτύπα τηλέφωνο.Και πού΄σαι:όπου κολλάς με ρωτάς :D :D :D :D :D
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Απρ 2007, 20:26

Κώστα,

ο μαμά συμπλέκτης είναι οριακός για εκτός δρόμου χρήση (απο 'δώ και πέρα) και καλός μόνο για εντός.
Το θέμα είναι οτι σε λίγο καιρό θα θέλει αλλαγή και δεν είμαι τώρα να 'χω ανέβα-κατέβα το σασμάν όλη την ώρα για διαφορά μερικών χιλιάδων χλμ.

Θα το δώ ακόμα όσο έχω καιρό.....
Τα εργοστασικά μου ειναι πράσινα , οπότε οκ, αλλά σε ευχαριστώ για την προσφορά/βοήθεια :wink: καθώς ελπίζω να είναι αχρείαστη!!
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 28 Απρ 2007, 14:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 21 Απρ 2007, 14:57

Το θέμα συμπλέκτη έκλεισε.

Θα μπει ξανά ο AISIN (εργοστασιακός) μιάς και με έχει αρκετά ευχαριστημένο μέχρι τώρα.
Θα γίνει αλλαγή στις τσιμούχες που είναι στις εξόδους του κιβωτίου (μπρός-πίσω) διότι βλέπω οτι αρχίζει και "ιδρώνει" στα σημεία αυτά,
και για το finale του 1ου μέρους........:evil: :evil: :evil: :evil:

Εικόνα

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Μάιος 2007, 14:53

Γειά,

λοιπόν σήμερα τελείωσαν όσα αφορούσαν το 1ο μέρος.
Δηλαδή το καινούργιο δισκοπλατώ το οποίο είναι AISIN (εργοστασιακό), καθώς επίσης μπήκε και ο μειωτήρας 4,24: 1 της Calmini και αλλάχθηκαν τσιμουχάκια στις εξόδους κιβωτίου, κλπ.

Το δισκοπλατώ είναι αυτό

Εικόνα


πάντως η διαδικασία για την τοποθέτηση του μειωτήρα ειναι πολύ πιο απλή απο όσο φανταζόμουν...... μπιλίτσες, μπιλάκια, σκατουλάκια, τέλος πάντων.... όλα ωραία για την ώρα!

και μερικές φωτό απο την τοποθέτηση:

σε αυτές τις φωτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση το οτι περνάνε νερά και λάσπες μέσα (λιγοστά βεβαια) στο "δέσιμο" του σασμάν-βοηθητικού......και ο ιάπωνας δεν το έχει κλείσει κάπως καλύτερα για να περιοριστούν αυτά.
Όχι οτι είναι τίποτε ιδιαίτερο αλλά έτσι..... επειδή ειναι Ιάπωνας βρε παιδί μου :wink:
Εικόνα
Εικόνα

σε τούτη ειναι τα εργοστασιακά γρανάζια μόλις ανοίξαμε το κιβώτιο
Εικόνα

σε αυτή ειναι αριστερά το calmini γραναζι και δεξιά το εργοστασιακό
Εικόνα

και σε αυτή την τελευταία ειναι τοποθετημένα τα 4,24 και έτοιμα για να κλείσει το κιβώτιο.
Εικόνα

Τώρα όσο αφορά την μείωση, στο ανεβατόριο με κρεμασμένους τροχούς και 1η κοντή, τραβηγμένο τέρμα το χειρόφρενο ή τέρμα πατημένα τα φρένα.... ,ε δεν έσβηνε ο κινητήρας ούτε για αστείο. :shock: :D

Είναι πολύ κοντό γρανάζωμα, αλλά μπορεί να προσφέρει πολλά και αξίζει.

Τέλος 1ου μέρους...

Εν αναμονή για τη συνέχεια.... 8) 8)

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Μάιος 2007, 21:47

Περάσαμε και ΚΤΕΟ, straight way για να δώ πιθανή αντίδραση!
Όλα απολύτως φυσιολογικά (ουφ), οπότε........ κάντε το και 'σεις..... μπορείτε! :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Μάιος 2007, 20:56

Καλορίζικα τα γραναζάκια φίλε Βασίλη!!! Χτες με έγραψαν για ΚΤΕΟ, και σήμερα είδα τα ποστ σου, κοίτα σύμπτωση...
Εγώ ακόμα σέρνομαι με τα 4.875 και τα 31''. Χτες είχαμε πάει μια βολτίτσα στην Εύβοια, και σε μια καλή ανηφόρα το αυτοκίνητο απλά έσβυνε κοντά στην κορυφή. 'Επαιζα με τον συμπλέκτη μόλις άρχιζε να ψοφάει ώστε να ανέβουν οι στροφές τέρμα, και με το που τον άφηνα πνιγόταν!!! Και να σκεφτείς ότι ο δίσκος είναι φαγωμένος...
Αλλά υπάρχει υπόσχεση για 5.38 απέξω, θα μου ταιρίαξουν μια χαρά αν και οταν έρθουν.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Μάιος 2007, 23:23

Γειά σου Μιχάλη :)

ο μειωτήρας είναι όλα τα λεφτά!!
Φοβερή η λειτουργία του και η απόδοσή του όπου και αν τον δοκίμασα.
Αξίζει πολύ να επενδύσεις σε ένα μειωτήρα τελικά.
Σου έυχομαι να είναι Οκ τα 5.38 όταν έρθουν με το καλό, μιάς και με τα 4,875 είναι ψόφιο για τα 31'' που φοράς.

Σε έγραψαν για ΚΤΕΟ?
Καλά βρε Μιχάλη, κάθε 8 χρόνια τα περνάτε εκει και μετά ανα 4..... πώς ξεχάστηκες? :oops:

θα ενημερώσω για νεώτερα....

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 29 Μάιος 2007, 00:15

σε αυτές τις φωτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση το οτι περνάνε νερά και λάσπες μέσα (λιγοστά βεβαια) στο "δέσιμο" του σασμάν-βοηθητικού......και ο ιάπωνας δεν το έχει κλείσει κάπως καλύτερα για να περιοριστούν αυτά.
Όχι οτι είναι τίποτε ιδιαίτερο αλλά έτσι..... επειδή ειναι Ιάπωνας βρε παιδί μου Wink


Εικόνα

Φιλε μου για την λασπη που λες προερχετε απο το κοκκινο βελακι που εχω βαλη. Αν δεν υπηρχε αυτη η τρυπα τοτε οτι λαδια θα φευγανε με τον καιρο απο τις τσιμους που εχει η μηχανη με το δισκοπλατο (νομιζω τσιμουχα στροφαλου την λενε) τοτε θα επεφτε εκει μεσα κ δεν θα εβγαινε κ θα υπηρχε προβλημα με το δισκοπλατο κ τα λαδια που θα ερχοντουσαν σε επαφη. Σημερα το ανακαλυψα κ εγω διοτι χανω λαδια απο εκει.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό mytilini » 29 Μάιος 2007, 05:50

Μιχάλη, άσε τα 5,38 θα το κοντύνεις πολύ,Βρες 5,12 "μαμά" να κάνεις την δουλειά σου.Την Κυριακή σε μεγάλη ανηφόρα στην Κερατέα χωρίς τετρακίνηση ρυμούλκησα τροχοσκηνή με ιδιαίτερη άνεση φορώντας τα 30άρια.Με τα 5,38 θα χάσεις πολύ σε δρομολόγιο σε ανοιχτό δρόμο.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 29 Μάιος 2007, 08:50

Καλημέρα Κώστα!

Για τον Μιχάλη τα 5.38 θα είναι πολύ ωραία, ασε που έχει 8v και όχι 16v αν θυμάμαι καλά.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 29 Μάιος 2007, 10:45

heroicentaur έγραψε:Φιλε μου για την λασπη που λες προερχετε απο το κοκκινο βελακι που εχω βαλη. Αν δεν υπηρχε αυτη η τρυπα τοτε οτι λαδια θα φευγανε με τον καιρο απο τις τσιμους που εχει η μηχανη με το δισκοπλατο (νομιζω τσιμουχα στροφαλου την λενε) τοτε θα επεφτε εκει μεσα κ δεν θα εβγαινε κ θα υπηρχε προβλημα με το δισκοπλατο κ τα λαδια που θα ερχοντουσαν σε επαφη. Σημερα το ανακαλυψα κ εγω διοτι χανω λαδια απο εκει.


Απο εκεί που δείχνεις μπάζει τα λασπόνερα.
Η κάσα σε εκείνο το σημείο δεν έχει τίποτε μέσα παρά μόνο το αξονάκι που φαίνεται.
Δεν υπήρχαν πουθενά λάδια, βαλβολίνες ή οτιδήποτε άλλο που να ανησυχεί (δεν ξέρω αν υπάρξουν στο μέλλον) παρόλα τα 66.000 χλμ που έχω, παρά μόνο στεγνωμένο λασπόνερο.
Το δισκοπλατώ δεν μπορεί να χάνει κάτι και να φέυγει απο κει..... είναι αρκετά πιο μπροστά και έχει δική του έξοδο για τέτοιες περιπτώσεις.

Θα δείξει το μέλλον :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Αύγ 2007, 22:02

Χαίρεται,

Επιτέλους, μετά απο αρκετό καιρό έφτασε στο τέλος της και η 2η φάση βελτιώσης του GV μου.

Αφορά τα δύο (2) 100% μπλοκέ διαφορικά ProΤrack που μελετήθηκαν, κατασκευάσθηκαν και τοποθετήθηκαν απο το Μιχάλη Θεολογίτη (Amorgiano) !

Πιστέυω οτι άξιζε τον κόπο αρκετά, πρώτα-πρώτα για μένα που τα ήθελα καιρό, μετά για τον Μιχάλη (Amorgiano) που μπήκε στη διαδικασία να τα κατασκευάσει και τέλος για όποιον -πλέον- θέλει να βάλει μπλοκέ διαφορικο στο GV του έυκολα και γρήγορα, μιάς και τα δικά μου ήταν τα πρωτότυπα για το GV.8)

Αυτή ήταν και η τελευταία (για την ώρα) ουσιαστική βελτίωση στο GV μου.

Τώρα θα δοκιμαστούν αναλόγως για να ευχαριστηθώ και 'γω λιγάκι !!

Μου έυχομαι καλές βόλτες !!!! :D :D :D
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Αύγ 2007, 22:11

πες και αλλα φιλε Βασιλη!!!καμια φωτο θα παιξει?με τι λειτουργουν τα locker?αερα?χειροκινητα?ποσο πηγε το μαλι?πισω χρειαστηκε να αλλαξεις καβουκι οπως χρειαζεται με τα ARB?εγω σημερα τοποθετησα την ποδια και ειναι τρελα.θα βαλω φωτο απο αυριο.σημερα απο την χαρα εκανα ολο βολτες.ενδιαφερομαι γι α πισω μονο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Αύγ 2007, 22:18

Είναι "αεράτα" και δε χρειάζεται να αλλάξεις κανένα καβουκι πλέον !!
Είναι ΟΛΑ ρυθμισμένα για το GV.
Για τα υπόλοιπα θα πρέπει να μιλήσεις με τον Μιχάλη Θεολογίτη (Amorgiano).

Με ΄γειά την ποδια...!

Θα σου πρότεινα να μην βαλεις locker...... διότι άν με τη ποδιά που έβαλες κάνεις όλη μέρα βόλτες,..... ε, με το locker θα σε χάσουν απο το σπίτι σου 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες