καλησπερα σε ολους!
εχω την εξης απορεια και μιας και καποιοι απο εσας εχουν μπει στην διαδικασια αυτη, ας πουν την γνωμη τους αν μπορουν.
τι ειναι προτιμωτερο να αλλαξει καποιος σε ενα grand vitara 1600-3d......
τα γραναζια του βοηθητικου ή τα κορωνοπηνια του κυρίω κιβωτιου? αν κατι λεω λαθος ως προς τα τεχνικα να διορθωσετε.
το GV εχει στο βοηθητικο 1,000:1 στα γρηγορα και στα αργα 1,816:1.
το "αργο" του λοιπον ειναι σχετικα "γρηγορο", ετσι το βρισκω εγω τουλαχιστον. το αμαξι δεν εχει δεχθει ιδιαιτερες μετατροπες (λαστιχα αρκετα μεγαλυτερα π.χ.) ουτως ωστε να χασει τη σπιρταδα κατα πολυ(οχι οτι εχει και καμια ιδιατερη δηλαδη). αν υποθεσουμε λοιπον οτι καποιος θα ηθελε να "κοντινει" γενικως το αμαξι χωρις μεγαλες απωλειες ομως, για να ειναι πιο "σπιρτοζικο" και γενικως να μην τραβαει τα οποια ζορια τραβαει τωρα ,τι ειναι καλυτερο ή προτιμοτερο να κανει?? αλλαγη σχεσης στο βοηθητικο ή στο κυριως κιβωτιο? διαβασα οτι για το GV υπαρχουν γραναζια για βοηθητικο με 1,58:1 to γρηγορο και με 4,24:1 to αργο. σημαινει οτι θελοντας να βαλω τα γρηγορα θα πρεπει να σταματαω για την επιλογη τους? ή απλα αλλαζει μονο η σχεση τους? θα κοψει αρκετα πολυ το αμαξι με αυτη την μετατροπη? εκτος απο τα "αργα" που ειναι ενα καλο νουμερο, αξιζει να το κανει καποιος ή αλλαζοντας τα κορωνοπηνια στο κυριως θα βελτιωθει και παλι καπως η κατασταση του?αλλαζοντας τα γραναζια του βοηθητικου και πηγαινοντας στην εθνικη με πισω κινηση μονο, αλλαζει τιποτα? νομιζω πως οχι αλλα αν κατι υπαρχει που δεν γνωριζω, να διορθωθω.
παρακαλω για την οποια βοηθεια σε αυτο ,απο οποιον γνωριζει το θεμα καθως και τις επιπτωσεις (θετικες-αρνητικες) αυτου!