Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 30 Νοέμ 2008, 12:48

Αγαπητοι τετρακίνητοι,

Εδώ και πολύ καιρό ψάχνομαι, και συνεχίζω να ψάχνομαι για ένα οικογενειακό 4χ4 με
καλές εκτός δρόμου δυνατότητες.

Χαρη στην ενημέρωση και τις συζητήσεις στο φορουμ
καταλήξαμε οικογενειακός στα παρακάτω:

Το καινούριο Grand Vitara 1.9 Diesel
Το καινούριο Subaru Forester 2.0 Diesel
(κοιτάμε και για μεταχειρισμένο discovery ή range-rover, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

Το forester μας κέρδισε όσο αφορά χώρους, δύναμη κινητήρα και οικονομία.
Δεν έχει κοντές σχέσεις, άλλα έχει 35kgr ροπής απο τις 1800 στροφές.
Επίσης η πρώτη είναι πολύ κοντή (είναι εξαταχυτο).
Κατα τα άλλα οι γωνίες του υστερούν ως προς το GV είναι όμως λίγο πιο ψηλο.

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω, εκτός απο τις κοντές σχέσεις, τί άλλο κάνει το GV
πιο off-road. Να σημειώσω επίσης ότι το σασί του forester έχει ενισχυθεί και κάποια
προβλήματα τριγμων/στρέβλωσης που είχε παλιότερα δεν υπάρχουν τώρα.

Θα πήγαινα προς forester αν δεν είχα την εντύπωση ότι το GV είναι περισσότερο
jeep παρά suv. Αλλά απο τι στιγμή που ο πίσω άκαμπτος άξονας έφυγε απο το GV,
τί έμεινε (εκτος των κοντών σχέσεων) που το κάνει πιο καλό για off-road; Αυτό δεν έχω καταλάβει.

Τέλος να πώ ότι όσο αφορά την τιμή και τα δύο είναι γύρω στα 37000 euro.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
-haritak
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό Angel.O.S » 30 Νοέμ 2008, 14:16

Δύσκολη η σύγκριση... Εγώ τείνω προς το subaru πάντως, δεν νομίζω οτι με την οικογένεια μέσα θα έχεις διάθεση να ανεβαίνεις πυρωζώνες. Με ένα καλό λάστιχο θα μπορείς να πας σε αρκετά μέρη. Απο την άλλη δεν ξέρω τι επιδώσεις μπορεί να έχει το subaru σε άμμο και παραλίες.

Καλό θα ήτανε να ψάξεις forum με κατόχους του forester για να δεις τα συν και τα πλην από ιδιοκτήτες.

Πάντως το new forester είναι πολύ ωραίο απο διάφορες απόψεις.
Άβαταρ μέλους
Angel.O.S
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 22:07

GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 23 Δεκ 2008, 17:13

Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Angel.O.S. για το χρόνο του, αν υπήρχαν και άλλοι να μας πούνε την γνώμη τους ...

Εγώ να συμπληρώσω άλλο ένα "μείον" του Grand Vitara, ο κινητήρας του diesel είναι Renault. Ο F9Q είναι η συνέχεια του F8Q που υπήρχε σε Megane, Scenic κα. Για περισσότερα:

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_F-Type_engine

Μάλιστα η παραγωγή του σταμάτησε το 2001;;;

Τέσπα, παρόλο που θεωρώ το GV καλύτερο, όσο το ψάχνω βρίσκω μελανά σημεία....
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 24 Δεκ 2008, 00:30

Χωρίς να έχω δική μου εμπειρία απο Subaru αλλά έχοντας GV 1.9 DDis σχεδόν 1 χρονο κανοντας 41.000 km έχω να αναφέρω τα εξής:
Πλεονεκτήματα Suzuki:
- πιο φθηνή συντήρηση σε ανταλλακτικά
- πιο φθηνό σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση
- πιο ώριμο μοντέλο (έχουν λύσει τις "παιδικές" ασθένειες), φυσικά θα πάρεις το ανανεωμένο οπωσδήποτε με ESP/TCS και θα σου πρότεινα να ρίξεις και μια ματια και στην Autoprofit για τιμές
Εγώ από κατανάλωση έχω 8.5 lt/100km οδηγώντας κυρίως σε άσφαλτο, εκτός πόλης και με ταχύτητες 130-140
Γράφεις ότι το Forester είναι πιο ψηλο, το GV είναι στους 20 πόντους, το Forester είναι παραπάνω???
Ο κινητήρας είναι renault αλλά αυτό δεν είναι μειoνέκτημα, έχει Common Rail τροφοδοσία, turbo Garet, ροπή 30.0 και ιπποδύναμε 129 άλογα, είναι δοκιμασμένος σε διάφορα μοντέλα (megane, laguna, kangoo), είναι σίγουρα λιγότερο δυνατός σε σχέση με τους 2λιτρους που κυκλοφορούν, όμως ευελπιστώ ότι θα είναι περισσότερο αξιόπιστος καθώς δεν τον έχουν "πιέσει" τόσο όσο τους πιο δυνατούς turbodiesel
Τελος να αναφέρω ότι το GV νομίζω ότι έχει καλύτερη (φθηνότερη) after market αγορά για βελτιώσεις / αναβαθμίσεις σε σχέση με το νέο Forester

Για περισσότερες εντυπώσεις/γνώμες ρίξε μια ματια και στο http://www.vitaraclub.gr στην diesel ενότητα

Αυτά τα ολίγα, για το τι θα πάρεις ... περι ορέξεως κολοκυθόπιττα ... καλή επιλογή, ότι και να πάρεις να το χαρείς όπως το ονειρεύτηκες.
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 24 Δεκ 2008, 08:46

Vaxevana, ευχαριστώ για το χρόνο σου!


vaxevana έγραψε:Χωρίς να έχω δική μου εμπειρία απο Subaru αλλά έχοντας GV 1.9 DDis σχεδόν 1 χρονο κανοντας 41.000 km έχω να αναφέρω τα εξής:
Πλεονεκτήματα Suzuki:
- πιο φθηνή συντήρηση σε ανταλλακτικά
- πιο φθηνό σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση
- πιο ώριμο μοντέλο (έχουν λύσει τις "παιδικές" ασθένειες), φυσικά θα πάρεις το ανανεωμένο οπωσδήποτε με ESP/TCS και θα σου πρότεινα να ρίξεις και μια ματια και στην Autoprofit για τιμές


Είναι όντως ώριμος κινητήρας, η ημερομηνία κατασκευής απο την wikipedia είναι 1996 στο renault espace. Αυτό όμως έχει το μειονέκτημά του απο πλευράς απόδοσης. Ο diesel boxer βγάζει 36kgrm ροπή ένταντι 30krgm του GV. Επίσης τα βγάζει πολύ χαμηλά και είναι και πολύ πιο οικονομικός (μέση 6 έναντι 7,7 του GV).
Επιπλέον για το GV και στα τελευταία (σε σχέση με την ηλικία του κινητήρα) μοντέλα diesel βλέπω ανακλήσεις...

Και εν τέλει είναι Renault... Η suzuki έχει ένα καλό όνομα στους κινητήρες, πως έγινε και έβαλαν κινητήρα Renault? Δεν ξέρω, μου κάνει τρομερή εντύπωση.


Επίσης σημαντικό: Διάβαζα ότι άν έχει ECS τότε δεν κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό! (Το διάβασα στο autobild 4x4 για ένα GV 2.4 τελευταίο)

Εγώ από κατανάλωση έχω 8.5 lt/100km οδηγώντας κυρίως σε άσφαλτο, εκτός πόλης και με ταχύτητες 130-140

Εδώ μπορεί να είχες και κάτω απο 6 με το forester....

Γράφεις ότι το Forester είναι πιο ψηλο, το GV είναι στους 20 πόντους, το Forester είναι παραπάνω???


Πρόσεξε τώρα εδώ, η απόσταση που δηλώνουν παντού είναι η *ελάχιστη*
απο το έδαφος. Αυτή πάνω κάτω σε όλα τα τετρακίνητα είναι η ίδια, συνήθως είναι η απόσταση του διαφορικού - έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται. Αντε να διαφέρει 1-2 εκατοστά, τα οποία είναι τελείως ασήμαντα.
Αν όμως μετρήσεις σε άλλο σημείο ή -ακόμα καλύτερα- βάλεις τα αυτοκίνητα δίπλα δίπλα η διαφορά στο υψος μπορεί να είναι μέχρι και 5 ή 10 πόντους.
Για παράδειγμα και το grand cherookee έχει απόσταση 23 νομίζω εκατοστά, αλλά
αν τα βάλεις δίπλα θα δείς είναι κατα πολύ ψηλότερο.

Ο κινητήρας είναι renault αλλά αυτό δεν είναι μειoνέκτημα, έχει Common Rail τροφοδοσία, turbo Garet, ροπή 30.0 και ιπποδύναμε 129 άλογα, είναι δοκιμασμένος σε διάφορα μοντέλα (megane, laguna, kangoo), είναι σίγουρα λιγότερο δυνατός σε σχέση με τους 2λιτρους που κυκλοφορούν, όμως ευελπιστώ ότι θα είναι περισσότερο αξιόπιστος καθώς δεν τον έχουν "πιέσει" τόσο όσο τους πιο δυνατούς turbodiesel


Χμμμ, ναι έχεις δίκιο εδώ. Απλά, έχω την αίσθηση ότι megane και laguna ήταν πολύ ζημιάρικα. Δεν ξέρω όμως αν έφταιγε ο κινητήρας τους ή
κάτι άλλο. Πάντως με την συμπίεση, έχεις νομίζω δίκιο.

Τελος να αναφέρω ότι το GV νομίζω ότι έχει καλύτερη (φθηνότερη) after market αγορά για βελτιώσεις / αναβαθμίσεις σε σχέση με το νέο Forester


Σε πιστεύω...

Να προσθέσω εδώ άλλο ένα που θεωρώ υπέρ του GV... το βάρος του.

Σε σχέση με το forester πρέπει να είναι 200 κιλά βαρύτερο που πιστεύω ότι
οφείλονται στον πιο δυνατό σκελετό του. Στο forester το καινουριο τον έχουν ενισχύσει αλλα δεν είναι τύπου σκάλας.


Για περισσότερες εντυπώσεις/γνώμες ρίξε μια ματια και στο http://www.vitaraclub.gr στην diesel ενότητα
Αυτά τα ολίγα, για το τι θα πάρεις ... περι ορέξεως κολοκυθόπιττα ... καλή επιλογή, ότι και να πάρεις να το χαρείς όπως το ονειρεύτηκες.



Ξανά ευχαριστώ για το χρόνο σου, προσπαθώ και εγώ να με πείσω να πάρω το GV!
Πάντως εσύ μου φαίνεσαι ικανοποιημένος με την επιλογή του GV!
Σημαντικό και αυτό!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 24 Δεκ 2008, 09:54

Καλημέρα haritak,

Σχετικά με την οικονομία όλοι στα λόγια είναι πολύ καλοί, εγώ θα πρόσθετα 1,5 lt τουλ. και αν το κυκλοφορω και εντός πολης τουλ. 2lt. Σχετικά με τον κινητήρα, να σου υπενθυμήσω το χαρακτήρα του αμαξιού. Είναι SUV με αυξημένες εκτός δυνατότητες (GV) οπότε αν θέλεις να φθάνεις με άνεση παραπάνω από 150 χ.μ.ω. (τελική στα 170) μάλλον κοιτάς λάθος μοντέλο. Αν ανησυχείς ότι δεν θα σου φθάσει η δύναμη σε κάποιο σημείο (π.χ. ρυμούλκηση, off-road) τότε έχει τα κοντά.
Από τα λίγα που έχω καταλάβει από το πετρέλαιο, έχω την εντύπωση πως όσο πιο "παλιας" τεχνολογίας είναι ο πετρελαιοκινητήρας, τόσο ανεκτικότερος είναι στο καύσιμο, κάτι πολύ βασικό γιατί το πετρέλαιο που πωλείται στην Ελλάδα είναι αμφίβολης ποιότητας (H Toyota δίνει το RAV με diesel 2.2lt και 136 αλόγων ενώ έχει και με 180 άλογα, γιατί άραγε...)
Όσο για την επιλογή κινητήρα από τη Renault, πριν η Suzuki έπερνε από την P.S.A. καθώς δεν έχει δικούς της.
Γενικά πάντως για τους πετρελαιοκινητήρες, ένας μάστορας με χρόνια πείρα στα suzuki μου τόνισε τις ζημιές που παθαίνουν λόγω ποιότητας καυσίμου ...
Παραπάνω σου τονίζω τα θετικά της λύσης GV σε σχέση με τον κινητήρα. Τα αρνητικά τα λες και μονος σου (μειωμένη απόδοση). Πέρσυ τέτοιο καιρό είμασταν μεταξύ του καινούργιου Xtrail diesel με τα 170 άλογα (38.5 χιλ) του RAV diesel (38+ χιλ με τον μέσο εξοπλισμό ) και του GV (35 χιλ).
Σταθμίζοντας την οικονομία στη συντήρηση, τους χώρους (ενδιάμεσοι), τις εκτός δρόμου δυνατότητες (κεντρικό διαφ., κοντά), την αποδοχή του ονόματος Vitara στην αγορά (μεταπώληση, after market εξοπλισμός), και το ετοιμοπαράδοτο (τα άλλα ήθελαν 2-3 μήνες τουλ.) καταλήξαμε στο GV. Μέχρι στιγμής αυτό που ενοχλεί κυρίως είναι η σκληρότητα της πίσω ανάρτησης, αλλά στο ανανεωμένο GV λένε ότι είναι καλύτερη (όπως και η ηχομόνωση, + πίσω δισκόφρενα).
Σχετικά με την απόσταση αν το έχεις μετρήσει εσύ ΟΚ, απλώς μου ακούγεται περίεργο το forester να είναι ψηλότερο από το GV.
Τώρα για το αν τα laguna και megane ήταν ζημιάρικα δεν το ξέρω, ομιλώντας γενικά για renault, το clio 1.6 που είχα πριν και έκανε 185.000 σε 8 χρόνια δεν μου εμφάνισε τίποτα στη μηχανη (αλλά είχε πανάκριβο service γι'αυτό και το έδωσα).
Για το ενσωματωμένο πλαίσιο σκάλας δεν το ανέφερα, φυσικά σου δίνει καλύτερες ανοχές αμαξώματος σε εκτός δρόμου καταπονήσεις.
Παντως τα 37 χιλ που λές για τιμή μου ακούγονται πολλά για το GV, από που πήρες τιμές; με τι εξοπλισμό; είναι το ανανεωμένο;
Α, να αναφέρω και μερικά "άσχημα" του GV, κατά τη γνώμη μου:
- Σκληρό και λιγάκι ασαφές κιβώτιο (μιλώ πάντα για diesel)
- Κινητήρας λιγο παραπάνω θορυβώδης και τραχύς (στα δικά μου αυτιά το xtrail diesel ήταν πιο ήσυχο)
- Η υλοποίηση του καλοριφέρ είναι λίγο σπαστική (οι μεσαίοι αεραγωγοί στο ταμπλό φέρνουν πολύ πιο κρύο αέρα από τους κάτω, κάτι που ενοχλεί σε συνθήκες κρύο, μπορεί να είναι πρόβλημα μόνο του δικού GV)
- Το κούμπωμα των πλήρως ανακλινώμενων πίσω καθισμάτων τρίζει μερικές φορές
- Έχει αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 75.000 (κόστος δεν ξέρω, όταν το κάνω θα σου πώ χεχεχε). Κατά τα άλλα έχει μικρό service κάθε 7.500 (αλλαγή λαδιών, κόστος γύρω στα 70 € αν δεν σε χρεώσουν εργατικα) και κάθε 2α 7.500 κανονικό service (κόστος γύρω στα 200 €).

Τέλος για τις ανακλήσεις, αν θυμάμαι καλά, μία ήταν για την πλεξούδα καλωδίων του ESP, και οι υπόλοιπες για το κολάρο που συνδέει το turbo, το οποίο με την τελευταία ανάκληση βελτιώθηκε ώστε δεν ξεκουμπώνει με τίποτα. Τίποτα σοβαρό θα έλεγα, όπως είπα και παραπάνω παιδικές ασθένειες που έχουν τα περισσότερα μοντέλα.

Αντε καλή απόφαση, ότι πάρεις να το ευχαριστηθείς, εσύ και οι συνεπιβάτες σου
Τελευταία επεξεργασία από vaxevana και 24 Δεκ 2008, 10:37, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 24 Δεκ 2008, 10:21

Καλημέρα και σε εσένα!

Μόνο να διευκρινήσω μερικά σημεία:

Δεν έχω μετρήσει το ύψος, αλλά κάποια στιγμή θα το κάνω για να μου φύγει η ιδέα. Σε ένα terios που έχει συνάδελφος το ύψος κάτω απο την μεσαία κολώνα ήταν περίπου 35 εκ.

Σε σχέση με RAV και xtrail, είμαι ξεκάθαρος: GV και πάλι GV...
Το νέο forester δημιούργησε το πρόβλημα...

Σε σχέση με τα άσχημα που λες, πραγματικά μου φαίνονται λεπτομέρειες...

Η τιμή που αναφέρω είναι απο την αντιπροσωπεία την επίσημη εδώ στο Ηράκλειο με τον εξής εξοπλισμό (για το νέο μοντέλο):

33800 + δερμάτινο (1400) + φιμε (250) + οθόνες πίσω (800)
σύνολο περίπου 37000.

Απο autoprofit δεν πήρα τιμή για το καινούριο, γιατί -οπως μου είπαν-
δεν το έχουν. Δίνουν ακόμα το προηγούμενο μοντέλο (μέχρι να τελειώσει το απόθεμα;).

Βλέπω τώρα ότι το μοντέλο που λέω έχει το ECS με TCS. Εδώ τώρα πρέπει να δώ αν κλειδώνει το κεντρικό ή όχι....

Vaxevana, η επόμενη κίνηση είναι να μιλήσω με το συνεργείο που πάω για
service το suzuki baleno που έχουμε...


Εσυ το πηγαίνεις εκτός δρόμου, το έχεις ζορίσει καθόλου;

Ξανά ευχαριστώ για το χρόνο σου...

A, και καλές γιορτές!
Τελευταία επεξεργασία από haritak και 24 Δεκ 2008, 12:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 24 Δεκ 2008, 10:35

Ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές και σε σένα,
Σχετικά με το κλείδωμα του κεντρικού, δεν το διάβασα πουθενά. Αυτό που ξέρω ότι ισχύει είναι ότι το ESP απενεργοποιείται στα κοντά, ή όποτε θέλεις εσυ με το κουμπί που έχει στο ταμπλό, αλλά πάνω από τα 30 χ.μ.ω. ξαναμπαίνει.
Το TCS (Traction Control, φρενάρει τον/τους τροχούς χωρίς προσφυση επιτρέποντας τους αλλους να κινηθούν με μεγαλύτερη ροπη) δεν απενεργοποιείται ποτέ.
Για το κόστος του service στα γράφω πριν (έκανα edit).
Στην αντιπροσωπεία μιλάς για το ανανεωμένο? είναι σίγουρο αυτό, γιατί κάποιοι άλλοι έλεγαν ότι δεν δίνουν το ανανεωμένο σε diesel γιατί έχουν απόθεμα. Επίσης το "παλιότερο" diesel δεν το έφερναν με ESP/TCS και γι'αυτό το πήρα από Autoprofit με κόστος 35.000 (χωρίς multimedia station, αλλά με τον πλήρη εξοπλισμό ίδιο αυτού της βενζίνης, δηλ. του JLXEW + θερμαινόμενα καθίσματα, 6πλό CD/mp3 και μεταλλικο χρώμα).
Για εκτός δρόμου δεν μπορώ να πω ότι το έχω ζορίσει ακόμα, με νεογέννητο δεν κάνεις και πολλά, αλλά αν πάς μια βόλτα στο http://www.vitaraclub.gr ή στο http://www.4x4fun.gr θα δείς εκδρομές που έχουν γίνει μ'αυτό.
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 24 Δεκ 2008, 13:20

vaxevana έγραψε:Ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές και σε σένα,
Σχετικά με το κλείδωμα του κεντρικού, δεν το διάβασα πουθενά.


Autobild 4x4 τεύχος δεκεμβρίου (Νο.1) σελίδα 48 (review vitara 2.4)
"Να σημειωθεί ότι το μεσαίο διαφορικό είναι ελεύθερο με αυτόν τον κινητήρα, αφού το ESP δεν συνεργάζεται με κεντρικό μπλοκέ."

Τί να πω.... δεν είναι πολύ ξεκάθαρο, αλλα δεν λέει και τίποτα άλλο...


Αυτό που ξέρω ότι ισχύει είναι ότι το ESP απενεργοποιείται στα κοντά, ή όποτε θέλεις εσυ με το κουμπί που έχει στο ταμπλό, αλλά πάνω από τα 30 χ.μ.ω. ξαναμπαίνει.
Το TCS (Traction Control, φρενάρει τον/τους τροχούς χωρίς προσφυση επιτρέποντας τους αλλους να κινηθούν με μεγαλύτερη ροπη) δεν απενεργοποιείται ποτέ.


Αυτά μου φαίνονται πολύ πιο λογικά....

Για το κόστος του service στα γράφω πριν (έκανα edit).
Στην αντιπροσωπεία μιλάς για το ανανεωμένο? είναι σίγουρο αυτό, γιατί κάποιοι άλλοι έλεγαν ότι δεν δίνουν το ανανεωμένο σε diesel γιατί έχουν απόθεμα. Επίσης το "παλιότερο" diesel δεν το έφερναν με ESP/TCS και γι'αυτό το πήρα από Autoprofit με κόστος 35.000 (χωρίς multimedia station, αλλά με τον πλήρη εξοπλισμό ίδιο αυτού της βενζίνης, δηλ. του JLXEW + θερμαινόμενα καθίσματα, 6πλό CD/mp3 και μεταλλικο χρώμα).
Για εκτός δρόμου δεν μπορώ να πω ότι το έχω ζορίσει ακόμα, με νεογέννητο δεν κάνεις και πολλά, αλλά αν πάς μια βόλτα στο http://www.vitaraclub.gr ή στο http://www.4x4fun.gr θα δείς εκδρομές που έχουν γίνει μ'αυτό.


Ναί είναι για το καινούριο, ρώτησα δύο φορές τον πωλητή για τον λόγο ότι είχα ακούσει και εγώ για στοκ παλιών diesel.
Θα περιμένω ακόμα μέχρι απο την autoprofit να δίνουν το καινούριο. Νομίζω ότι κάνουν αρκετά καλύτερες τιμές...

Το καλό είναι ότι δεν βιάζομαι καθόλου....
:-)

Αντε, ξανά ευχαριστώ!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 24 Δεκ 2008, 14:36

Από όσο ξέρω εγώ το κεντρικό ειναι LSD και όχι μπλοκέ. Τώρα αν μπλέξουμε με το τι ακριβώς είναι μπλοκέ και τι ακριβώς LSD ... αστο καλύτερα. Πάντως αν έχει κοντά θα έχει σίγουρα και κλείδωμα. Είναι το προηγούμενο βήμα.
Αν μάθεις τίποτα από Autoprofit ρίξε κανένα PM ...
Αντε καλη αναμονή ... αν αντέξεις και δεν πάρεις το Forester :)
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό haritak » 24 Δεκ 2008, 20:52

vaxevana έγραψε:Από όσο ξέρω εγώ το κεντρικό ειναι LSD και όχι μπλοκέ. Τώρα αν μπλέξουμε με το τι ακριβώς είναι μπλοκέ και τι ακριβώς LSD ... αστο καλύτερα. Πάντως αν έχει κοντά θα έχει σίγουρα και κλείδωμα. Είναι το προηγούμενο βήμα.


Και εγώ το ίδιο νομίζω....

Αν μάθεις τίποτα από Autoprofit ρίξε κανένα PM ...
Αντε καλη αναμονή ... αν αντέξεις και δεν πάρεις το Forester :)


Οκ, αν μάθω θα ενημερώσω!
Δέχομαι πιέσεις για το forester γιατί άρεσε και στην γυναίκα μου!!!!
haritak
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2008, 17:30

Re: GV 1.9 Diesel ή Forester 2.0 Diesel ?

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 28 Δεκ 2008, 13:04

Για χαρά εγώ ενα πραγματάκι θα σου δείξω.......Γιατί τα πολλά τα λόγια ειναι φτώχια!!!!!
Δες τι κάνει στη λάσπη και εαν βρεις οτι το forester κάνει τα ανάλογα....παω πάσο.

http://www.youtube.com/watch?v=R8vB28_a__Y
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 29 Δεκ 2008, 08:35

Απο άποψη εμφάνισης και εξοπλισμού το forester είναι καλύτερο και επίσης καινούριο μοντέλο. Απο Αποψη offroad το Vitara έχει πολλούς θαυμαστές. Απο εκεί και πέρα πιστεύω οτι εξαρτάται κυρίως κι εσένα τί σου αρέσει και αν το θές για on ή off περισσότερο. Σε οικογενειακές συνθήκες κανένα δε θα σε δυσκολέψει πουθενά.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 14 Ιαν 2009, 13:49

ermis1975 έγραψε:Απο άποψη εμφάνισης και εξοπλισμού το forester είναι καλύτερο και επίσης καινούριο μοντέλο.


!!!!!!! ????????
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό meco » 14 Ιαν 2009, 14:06

Εμένα το καινούριο forester με έχει ξενερώσει. Βάλε επιπλέον ότι η πετρελαιοκίνητα έκδοση δεν έχει κοντές σχέσεις συν το ότι το GV είναι 1928cc οπότε τα τέλη κυκλοφορίας είναι 202€ και όχι 440τόσα όπως του forester και για μένα τουλάχιστον, η ζυγαριά κλείνει υπέρ του GV.
Aν είμαστε υπεράνω χρημάτων και αδιαφορούμε για τις κοντές τότε ας κοιτάξουμε το forester αλλά στο ίδιο μαγαζί υπάρχει και το outback που προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο από το forester.
Φυσικά στην άσφαλτο το forester υπερτερεί από το GV όπως και στον τομέα του κινητήρα.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες