Φιλοι μου γαια σας...
Διαβάζω τα προβληματα σας με τα GV και μουρχεται να γελασω. Βλεπω οτι αναφερεστε σε μκορπροβληματα απο τριξιματα και κατι τετοια. Μακαρι μα μην εχετε αλλα προβληματα αλλα αν εχετε καλο ειναι να μαθαινοντε. Εχω ενα gv 1600 αδεια πρωτης κυκλοφοριας 11 ος του 1999. Το πρωτο προβλημα που μου εβγαλε στην πενταετια περιπου ηταν ανοδος θερμοκρασιας με βουλομενο ψυγειο. Τωρα μετα απο 230.000 χιλ. και υστερα απο σκληρες καταπονησεις ολα αυτα τα χρονια σε χωραφια και κυνηγια μου ανεβασε παλι θερμοκρασια . Σε ελεγχο που εκανα ειδα οτι εμεινε για λιγο χωρις νερο γιατι μου το περασε στο λαδι. Πηγα στο σερβις και διαπιστωσαν ρηγμα στο καπακι.Για επισκευη μου ειπαν θα παει περιπου 1500 ευρω. Πηγα αγορασα ενα υγρο σιλερι μπλοκ λεγεται , το εριξα στο νερο του ψυγειου δουλεψε για 20 λεπτα οπως ελεγαν οι οδηγιες χρησεις, και μετα αλλαξα νερο και λαδια. Μεχρι τωρα εχω κανει 500 χιλ. και διχνει οτι παει καλα. φενεται οτι το ρηγμα εκλεισε. Μακαρι να σταματησει εδω..
Πειτε μου αν καποιος ειχε παρομοιο προβλημα γιατι απο το σερβις μου ειπαν οτι μετα τις 200000 χιλιομ παραουσιαζουν τετοια προβληματα !!!!!
ευχαριστω....