Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προβλημα κιβωτιου GV 2.OL

προβλημα κιβωτιου GV 2.OL

Δημοσίευσηαπό gas » 04 Δεκ 2004, 21:14

:) Γεια και χαρα σας παιδια.
Σας παρακολουθω εδω και λιγο καιρο και εχω πιστει οτι το γνωριζετε καλα το αυτοκινητο.
Εγω ειμαι νεος κατοχος και μιας και το πηρα μετ/νο εχω καποιες αποριες εως και ανησυχιες...σχετικα με τη λειτουργια του:α)με το σαζμαν.Κατ αρχην ο λεβιες, βρισκει λιγο στο πλαστικο που τον περιτριγυριζει(στην δευτερα τεταρτη και οπισθεν)γενικα οι ταχυτητες δεν κουμπωνουν καλα μπαινουν δυσκολα και ο συμπλεκτης ειναι σχετικα βαρυς με αρκετα κενα συμβαινει και σε αλλους;
Ειναι μοντελο 2001 τετραπορτο με 55000χλμ.
Εχθες αλαξα βαλβολινες στο κιβωτιο και προσθεσα slik 50 αλλα δεν καταλαβα ακομα καποια διαφορα.
σημ.τις αλλαξα μονος μου και εβαλα αυτες που προτινει ο τοπικος αντιπροσωπος αλλα μου βγηκε ο πατος μεχρι να ξεβιδωσω τις ταπες, ειδικο εργαλειο αναγκαστηκα να φτιαξω...επομενο βημα να μαζεψω λιγο τα κενα του συμπλεκτη
Καθε συμβουλη ευπροσδεκτη,ευχαριστω προκαταβολικα!!! :P [/b]
gas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 23:08

Δημοσίευσηαπό vitaras » 10 Φεβ 2005, 15:06

Nαι φιλε μου Ετσι ειναι καθε αλλαγη και ενα χρατς Και δεν κανω θεμα το κατεβασμα με ψηλες στροφες στον κινητηρα (για προσπερασμα)
ΓιΑ ΤΟ silk 50 δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Φεβ 2005, 15:53

Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει βάλει Body lift ?
Γενικά τα κιβώτια της Suzuki είναι για τα μπάζα κυρίως στα ισπανικής προελεύσεως.
Έμένα απο τρίτη για να κατεβάσω δευτέρα πρέπει να κάνω αίτηση, αν οι στροφές είναι χαμηλά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Να φανταστής στο νέο jimny (δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα) διαφημίζουν και το επανασχεδιασμένο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Φεβ 2005, 18:39

Απο το 2004 τα GV εχουν νεο κιβωτιο ....δεν ειναι τοσο σκληρο οσο το παλιο ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό gas » 12 Φεβ 2005, 19:40

blackchris έγραψε:Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει βάλει Body lift ?
Γενικά τα κιβώτια της Suzuki είναι για τα μπάζα κυρίως στα ισπανικής προελεύσεως.
Έμένα απο τρίτη για να κατεβάσω δευτέρα πρέπει να κάνω αίτηση, αν οι στροφές είναι χαμηλά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Να φανταστής στο νέο jimny (δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα) διαφημίζουν και το επανασχεδιασμένο κιβώτιο.
Αυτο με το'' Body lift'' δεν το επιασα!!!!????
gas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 23:08

Δημοσίευσηαπό vitaras » 13 Φεβ 2005, 22:41

Αν ψαξεις λιγο με τισ στροφες της μηχανης θα δεις οτι δεν ειναι τοσο χαλια "Η στο κατεβασμα μια ξερογκαζια ειναι νομιζω ποιο καλα
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Φεβ 2005, 01:20

gas έγραψε:
blackchris έγραψε:Μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει βάλει Body lift ?
Γενικά τα κιβώτια της Suzuki είναι για τα μπάζα κυρίως στα ισπανικής προελεύσεως.
Έμένα απο τρίτη για να κατεβάσω δευτέρα πρέπει να κάνω αίτηση, αν οι στροφές είναι χαμηλά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Να φανταστής στο νέο jimny (δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα) διαφημίζουν και το επανασχεδιασμένο κιβώτιο.
Αυτο με το'' Body lift'' δεν το επιασα!!!!????

Πρέπει να εννοεί πως εάν σηκώθηκε η καμπίνα από το σασί με body lift, και μετά αυτό βγήκε χωρίς μεγάλη προσοχή, υπάρχει πιθανότητα να έχει χαθεί το "κεντράρισμα" της καμπίνας στο σασί, με πιθανό αποτέλεσμα να μην έχουν οι λεβιέδες των κιβωτίων ακριβώς το χώρο που είχαν γύρω τους...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό lathemachine » 29 Σεπ 2007, 15:22

vitaraδες για και χαρασας εχω τρελαθει στη δακτιλογραφιση.ειναι πολυ ωραιο να να μοιραζεσαι προβληματα και λυσεις.αγορασα μεταχηριζμενο ενα gv του 99 5d με 40000χλμ .αν και οταν ψωνιζεις απο μαντρα το πιο πηθανο να ειναι πηραγμενα.ειχα το ιδιο προβλημα μετο σαζμαν .γρηγορες επιταχυνσεις απαγορευμενες,τα καταυαζματα ελαχιστα και απο 5η σε 4η ,4η σε 3η καταστροφη.δεν αντεξα και το ανοιξα το κιβωτιο.ειχε φθορα στα σινχρονιζε.τωρα ειναι αλο πραγμα,
lathemachine
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 14:10
Τοποθεσία: πατισια αθηνα

Δημοσίευσηαπό MountainExplorer » 29 Σεπ 2007, 15:29

Aυτοματο και παλι αυτοματο.... Αλλα το GV δεν εβγαινε στην ελλαδα με αυτοματο στα 2 λιτρα...
Άβαταρ μέλους
MountainExplorer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 12:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Venediktos » 30 Σεπ 2007, 07:56

lathemachine έγραψε:vitaraδες για και χαρασας εχω τρελαθει στη δακτιλογραφιση.ειναι πολυ ωραιο να να μοιραζεσαι προβληματα και λυσεις.αγορασα μεταχηριζμενο ενα gv του 99 5d με 40000χλμ .αν και οταν ψωνιζεις απο μαντρα το πιο πηθανο να ειναι πηραγμενα.ειχα το ιδιο προβλημα μετο σαζμαν .γρηγορες επιταχυνσεις απαγορευμενες,τα καταυαζματα ελαχιστα και απο 5η σε 4η ,4η σε 3η καταστροφη.δεν αντεξα και το ανοιξα το κιβωτιο.ειχε φθορα στα σινχρονιζε.τωρα ειναι αλο πραγμα,

Γεια σου lathemachine, μπορεις να μας πεις που αλλαξες τα σινχρονιζε και ποσο σου κοστισε? Εχω και εγω GV 98 5d 2.0 με το ιδιο προβλημα.
Άβαταρ μέλους
Venediktos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Δεκ 2005, 11:33

Δημοσίευσηαπό Venediktos » 30 Σεπ 2007, 08:06

lathemachine έγραψε:vitaraδες για και χαρασας εχω τρελαθει στη δακτιλογραφιση.ειναι πολυ ωραιο να να μοιραζεσαι προβληματα και λυσεις.αγορασα μεταχηριζμενο ενα gv του 99 5d με 40000χλμ .αν και οταν ψωνιζεις απο μαντρα το πιο πηθανο να ειναι πηραγμενα.ειχα το ιδιο προβλημα μετο σαζμαν .γρηγορες επιταχυνσεις απαγορευμενες,τα καταυαζματα ελαχιστα και απο 5η σε 4η ,4η σε 3η καταστροφη.δεν αντεξα και το ανοιξα το κιβωτιο.ειχε φθορα στα σινχρονιζε.τωρα ειναι αλο πραγμα,

Γεια σου lathemachine, μπορεις να μας πεις που αλλαξες τα σινχρονιζε και ποσο σου κοστισε? Εχω και εγω GV 98 5d 2.0 με το ιδιο προβλημα.
Άβαταρ μέλους
Venediktos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Δεκ 2005, 11:33

Δημοσίευσηαπό lathemachine » 30 Σεπ 2007, 11:10

με στειλανε στην ελευσινα.δεν ειναι εξουσιοδοτημενος για suzuki για μενα ειναι γιατρος.μου ζητησε 500 ε.εχω τηλ 2105549052
lathemachine
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 14:10
Τοποθεσία: πατισια αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 30 Σεπ 2007, 14:29

αν ξαναερθεις ελευσινα στειλε πμ να βρεθουμε.Ελευσινα μενω.Κωστας.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron