Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA V6 2.5

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Φεβ 2005, 16:08

xontros έγραψε:
TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......

Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Φεβ 2005, 16:11

Πες , Πες, Πες ...σε λιγο θα το πιστεψετε οτι τα Pinin ειναι τετρακινητα της προκοπης ....... :P :P :P :P


Αληθεια εκτος απο εσας τους δυο "γνωστους αγνωστους" :D ειχε αλλους πελατες ο Σαρακακης ???? :D :D :D :D :P :P
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 18:47

michailbm έγραψε:Λοιπών Μην συγκρίνουμε τις γραβάτες με τα σώβρακα!!!
Έχω γράψει πολλές φορές ότι το 1800 μόνο κατ όνομα είναι ίδιο με το 2000 !!!
που είχε κολλήσει για τα καλά σε παγωμένο χιόνι εκεί που εγώ περνούσα

Μην τύχει να σε πετύχει κανένα 2000 πουθενά γιατι δεν θα ξέρεις από που να φύγεις ,..., είπαμε δεν συγκρίνουμε τις γραβάτες με τα σώβρακα!!!
:wave: :wave: :wave: :wave:


Δηλαδή το 1800 είναι σώβρακο και το 2000 γραβάτα ??? :shock: :shock:
Μήπως το 2000 είναι γραβατομένο σώβρακο ???
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 18:52

tasos953 έγραψε:
blackchris έγραψε:
tasos953 έγραψε:Αμάν πιά μ' αυτούς τους Βιταράκηδες!!!!
Πολύ σφιχτ@κ@λοι είναι!!!
Άκου βαζελίνη!
Πάντως φίλε michailbm άν πάρεις τα δύο Βιτάρα κάμπριο δώσε σε μένα τις τηλεοράσεις να πάρω δύο G.V για κρεμμαστάρια στον καθρέφτη του Πινίν μου!!!
:headbang:


Αγαπητέ μου mitsupino θα σε έπαιρνα στα σοβαρά αλλά δυστυχώς αδυνατώ μιας και την προηγούμενη εβδομάδα ξεκόλλησα στην Πάρνηθα ένα πινιν που είχε κολλήσει για τα καλά σε παγωμένο χιόνι εκεί που εγώ περνούσα φορώντας τα ασφάλτινα (scorpion s/t). Για να το βγάλω έσπασα έναν ιμάντα μιας και ο μ@λ@κ@ς είχε μέσα την γυναίκα του και την πεθερά του, που δεν κατέβαιναν με τίποτα :evil: Εκεί κατάλαβα για τι χρέπι πρόκειται (ήταν το 1.800) για αυτό και σου εκφράζω την συμπάθεια μου. :twisted: :twisted: :twisted:

Μ' αρέσει που είσαι σόφρων και κρατάς και μιά πισινή..... (ήταν το 1.800)
Διότι ευλόγως θα σε ρωτούσε ο πάσα είς ανυποψίαστος:
"Καλά εσύ με το Βιτάρα πώς έφτασες εκεί που κόλλησε το ΠΙΝΙΝ (το 2,0 GDI θα εννοούσε), κρεμμασμένος σε ελικόπτερο;;;" :blob: :blob: :blob:


Αγαπητέ μου μιτσουπίνο δεν κρατάω πισινή, λεω απλώς τα γεγονότα, μου έκανε εντύπωση το αστείο κόλλημα και γι αυτό ρώτησα τον τύπο. Απο ότι είδα το vitara το 1600 το τρωει για πρωινό το 1800 πίνιν.
Τώρα για το δικό μου Vitara είναι το 2.0 L και κάτι πινινάκια (σαν να λέμε πιπινάκια :twisted: ) σαν το δικό σου τα τρωει για πρωινό, δίνονται και αποδείξεις :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 18:54

TLG έγραψε:
xontros έγραψε:
TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......

Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...


Μεγάλε μου τρέχουν τα σάλια, που ακριβώς είπαμε οτι μένεις ?? :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 20 Φεβ 2005, 20:37

blackchris έγραψε:Αγαπητέ μου μιτσουπίνο δεν κρατάω πισινή, λεω απλώς τα γεγονότα, μου έκανε εντύπωση το αστείο κόλλημα και γι αυτό ρώτησα τον τύπο. Απο ότι είδα το vitara το 1600 το τρωει για πρωινό το 1800 πίνιν.
Τώρα για το δικό μου Vitara είναι το 2.0 L και κάτι πινινάκια (σαν να λέμε πιπινάκια :twisted: ) σαν το δικό σου τα τρωει για πρωινό, δίνονται και αποδείξεις :twisted: :twisted: :twisted:


Κοιτά τώρα που θα μπω σε κόντρα μαζί σου και ας μη το θέλω αλλά δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο αυτό!!!
Λοιπών το 1600 16V το είχα πριν πάρω το Πινιν και είναι μιλιά μακράν καλύτερο του 1800 πινιν, πάει παντού και είναι λίγα εμπόδια που δεν μπορεί ,άσε που βελτιώνεται όπως θέλει ο οδηγός του!!!
Τώρα το Πινιν το 2000 είναι ότι το βιταρακι(και το 2000) x 10 λογο μεταδοσης ,λογο μηχανης , λογο ποιοτητα κατασκευης , λογο αποσβεσης της αναρτησης ,λογο ... λογο ... λογο ... λόγο ....8) 8) 8) 8) 8) 8)
Όποτε βρεθούμε θα τα βάλουμε κάτω και θα τα δούμε στην πράξη!!
Και επειδη έχεις και κάποια παλμαρε στο offroading θα στο δώσω να πας μόνος σου και έτσι απερίσπαστος να ανακαλύψεις τις χαρες του και την ανωτερότητα του από τα Βίραρα !!!!!!!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :twisted: :twisted:
Τελευταία επεξεργασία από michailbm και 20 Φεβ 2005, 21:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

gv

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Φεβ 2005, 20:56

blackchris έγραψε:
TLG έγραψε:
xontros έγραψε:
TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......

Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...


Μεγάλε μου τρέχουν τα σάλια, που ακριβώς είπαμε οτι μένεις ?? :twisted: :twisted:


αμ εμενα τι κανουν νομιζεις??? οπου να ΄ναι θα κολυμπαω εδω μεσα, μετα απο αυτο που ειδα!!!!

σωστος ο TLG 8) 8)
σωστη και η SUZUKI 8) 8)
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό michailbm » 20 Φεβ 2005, 21:09

TLG έγραψε:Πες , Πες, Πες ...σε λιγο θα το πιστεψετε οτι τα Pinin ειναι τετρακινητα της προκοπης ....... :P :P :P :P


Αληθεια εκτος απο εσας τους δυο "γνωστους αγνωστους" :D ειχε αλλους πελατες ο Σαρακακης ???? :D :D :D :D :P :P


Εμένα δεν είχε ούτε θα με έχει στο μέλλον!!!!
Το δικό μου το έφερα από Γερμανία γλίτωσα ένα κάρο λεφτά και έχω και κανονική εγγύηση!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Φεβ 2005, 21:24

michailbm έγραψε:Εμένα δεν είχε ούτε θα με έχει στο μέλλον!!!!
Το δικό μου το έφερα από Γερμανία γλίτωσα ένα κάρο λεφτά και έχω και κανονική εγγύηση!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Αμ ...γι'αυτο εβλεπα μονο τη φωτογραφια του αλλου "γνωστου αγνωστου " στον Σαρακακη.... :D :D :D :D :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 20 Φεβ 2005, 21:59

michailbm έγραψε:Κοιτά τώρα που θα μπω σε κόντρα μαζί σου και ας μη το θέλω αλλά δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο αυτό!!!


Kαλα , καλα τωρα μας πεισατε :P ...αφου τα θελει ο κ#λ#ς σας μωρε...συνεχεια μας τσιγκλατε :D :D


Λοιπών το 1600 16V το είχα πριν πάρω το Πινιν και είναι μιλιά μακράν καλύτερο του 1800 πινιν, πάει παντού και είναι λίγα εμπόδια που δεν μπορεί ,άσε που βελτιώνεται όπως θέλει ο οδηγός του!!!


Συ ειπας ...μετα απο αυτο δεν χρειαζεται να πουμε κατι αλλο :wink: :D :D

Τώρα το Πινιν το 2000 είναι ότι το βιταρακι(και το 2000) x 10 λογο μεταδοσης ,λογο μηχανης , λογο ποιοτητα κατασκευης , λογο αποσβεσης της αναρτησης ,λογο ... λογο ... λογο ... λόγο ....8) 8) 8) 8) 8) 8)

:wink: :wink: :wink: :wink: :twisted: :twisted:


Και για να "υπερασπιστω" τα του αυτοκινητου μου απο τα συγχρονισμενα πυρά σας..... :D :D

1)ΜΕΤΑΔΟΣΗ ας πουμε οτι ειναι λιγο καλυτερη γι'αυτον που χρειαζεται τηνν μονιμη τετρακινηση , αλλα το vitara εχει καλυτερα αργα και καλυτερο συμπλεκτη ...χωρια που αυτη η γεφυρα βρισκει συνεχεια κατω :P :P
2)ΜΗΧΑΝΗ τον Πινιν εχει περισσοτερη ροπη , αλλα το GV την εχει χαμηλοτερα και αυτο ειναι καλυτερα για εκτος δρομου ...αλλα συμφωνω και εγω οτι η μηχανη ειναι το μοναδικο σημειο που υπερτερει ..
3)AΠΟΣΒΕΣΗ δεν ξερω για την αποσβεση , αλλα ξερω οτι το pinin δεν εχει τις διαδρομες της αναρτησης που εχει το GV ...μαμισια και τα δυο ..
4)ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Aς πουμε οτι ειναι και τα δυο πολυ καλα φτιαγμενα αν και το GV εμφανισιακα σου δεινει την αισθηση του ποιο καλοφτιαγμενου .


Οποτε καλυτερα να πινιν καμια τσικουδια παρα να μας πινιν το αιμα με το pinin σου !!! :D :D


Καλο ειναι δε λεμε, αλλα υπαρχουν και καλυτερα και το ξερετε καλα GRAND VITARA
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Φεβ 2005, 22:04

michailbm έγραψε:
blackchris έγραψε:Αγαπητέ μου μιτσουπίνο δεν κρατάω πισινή, λεω απλώς τα γεγονότα, μου έκανε εντύπωση το αστείο κόλλημα και γι αυτό ρώτησα τον τύπο. Απο ότι είδα το vitara το 1600 το τρωει για πρωινό το 1800 πίνιν.
Τώρα για το δικό μου Vitara είναι το 2.0 L και κάτι πινινάκια (σαν να λέμε πιπινάκια :twisted: ) σαν το δικό σου τα τρωει για πρωινό, δίνονται και αποδείξεις :twisted: :twisted: :twisted:


Κοιτά τώρα που θα μπω σε κόντρα μαζί σου και ας μη το θέλω αλλά δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο αυτό!!!
Λοιπών το 1600 16V το είχα πριν πάρω το Πινιν και είναι μιλιά μακράν καλύτερο του 1800 πινιν, πάει παντού και είναι λίγα εμπόδια που δεν μπορεί ,άσε που βελτιώνεται όπως θέλει ο οδηγός του!!!
Τώρα το Πινιν το 2000 είναι ότι το βιταρακι(και το 2000) x 10 λογο μεταδοσης ,λογο μηχανης , λογο ποιοτητα κατασκευης , λογο αποσβεσης της αναρτησης ,λογο ... λογο ... λογο ... λόγο ....8) 8) 8) 8) 8) 8)
Όποτε βρεθούμε θα τα βάλουμε κάτω και θα τα δούμε στην πράξη!!
Και επειδη έχεις και κάποια παλμαρε στο offroading θα στο δώσω να πας μόνος σου και έτσι απερίσπαστος να ανακαλύψεις τις χαρες του και την ανωτερότητα του από τα Βίραρα !!!!!!!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :twisted: :twisted:


Αγαπητέ σύντεκνε θα στο πω απλά μην φας σου έχω γλάρο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Τωρα πέρα απο την πλάκα μπορεί όντως το 2.0 πίνιν να είναι καλύτερο εργοστασιακό, δεν έχω άποψη δεν το έχω οδηγήσει, αλλα για μένα πάντα το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι δεν μπορείς να του κάνεις ΤΙΠΟΤΑ απο βελτίωση.
Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα είναι εκείνος ο αλητήριος (και λίγα λέω) ο Σαρακάκης ( είχα παλιότερα Honda Civic και ορκίστικα ποτέ πάλι εξ αιτίας του αλήτη).
Το Vitara το έχω φέρει στα μέτρα μου με βελτιώσης σε σημείο που να με ικανοποιή στον προσανατολισμό μου ( hard εκδρομές), ενω το πιπινιν θα με πήγαινε το πολύ μέχρι το χιονοδρομικό για σκι (το μισώ, προτιμό το ξε-σκί :twisted: :twisted: :twisted: ).
Τώρα για το χ 10 που λές κόψε κάτι κάνε σκόντο βρε αδερφέ :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Φεβ 2005, 22:39

Φίλε michailbm
Με κάλυψες, αλλά δέν είναι λίγο χοντρό να τους τη λέμε μέσα στο σπίτι τους;
Έχουν που έχουν τον καϋμό τους, είναι μάλλον σαδιστικό να γυρίζεις το μαχαίρι στην πληγή....
:sword: :sword:
Τώρα επειδή πολλά λέγονται για τον ακατονόμαστο, (Σ) και γώ μαζύ σας, αλλά τί τον αναφέρουν συνέχεια σαν μειονέκτημα του αυτοκινήτου; Σάμπως τον χρειαζόμαστε κάθε τρείς και λίγο για ημιαξόνια; ή για κιβώτια που δέν κουμπώνουν; ή, ή, ή κλπ,κλπ......
Εγώ κάθε 7500 χλμ (αντί για τα 15000 που λέει ο κατασκευαστής) επισκέπτομαι τον τοπικό αντιπρόσωπο για λαδόξυδα και μόνο στις 70000χλμ άλλαξα το σέτ δίσκου-πλατώ-ρουλμάν με 220,00 € για το σέτ και 180,00 € εργατικά.
Φίλτατε blackchris παίζει τίποτε με τα χιονοδρομικά και μισείς το σκί;
Μήπως κόλλησες κάποια στιγμή ανεβαίνοντας και τα αποφεύγεις; :huh:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Φεβ 2005, 00:18

tasos953 έγραψε:Φίλε michailbm
Με κάλυψες, αλλά δέν είναι λίγο χοντρό να τους τη λέμε μέσα στο σπίτι τους;
Έχουν που έχουν τον καϋμό τους, είναι μάλλον σαδιστικό να γυρίζεις το μαχαίρι στην πληγή....
:sword: :sword:
Τώρα επειδή πολλά λέγονται για τον ακατονόμαστο, (Σ) και γώ μαζύ σας, αλλά τί τον αναφέρουν συνέχεια σαν μειονέκτημα του αυτοκινήτου; Σάμπως τον χρειαζόμαστε κάθε τρείς και λίγο για ημιαξόνια; ή για κιβώτια που δέν κουμπώνουν; ή, ή, ή κλπ,κλπ......
Εγώ κάθε 7500 χλμ (αντί για τα 15000 που λέει ο κατασκευαστής) επισκέπτομαι τον τοπικό αντιπρόσωπο για λαδόξυδα και μόνο στις 70000χλμ άλλαξα το σέτ δίσκου-πλατώ-ρουλμάν με 220,00 € για το σέτ και 180,00 € εργατικά.
Φίλτατε blackchris παίζει τίποτε με τα χιονοδρομικά και μισείς το σκί;
Μήπως κόλλησες κάποια στιγμή ανεβαίνοντας και τα αποφεύγεις; :huh:


Σου εύχομαι να μην τον χρειαστείς ποτέ διαφορετικά θα το πουλήσεις.
180 € για εργατικά ?? Μάλλον και εσένα σου αρέσει το ξε-σκι ?
Το σκι δεν μου αρέσει σαν σπορ και σαν φιλοσοφία μάλλον επειδή είμαι βαρυκόκαλος και όπου σκάσω εκεί θα μείνω :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 21 Φεβ 2005, 09:29

Οποτε καλυτερα να πινιν καμια τσικουδια παρα να μας πινιν το αιμα με το pinin σου !!!

Και τσικουδια καλη εχουμε και κατι GV τα εχουμε για μεζε!!!!! :razz: :razz: :razz:
Και για να "υπερασπιστω" τα του αυτοκινητου μου απο τα συγχρονισμενα πυρά σας

ΔΕΝ μιλαγα για τοGV αλλα για τι Vitara,...,αλλα αυτο δεν εχει σημασια διοτι οπως ξαναγραψα το μικρο ειναι καλυτερο του μεγαλου μακραν (εκτος του 2500)!!!!! :wink: :wink: :wink:
για μένα πάντα το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι δεν μπορείς να του κάνεις ΤΙΠΟΤΑ απο βελτίωση

Κανεις λαθος μπορεις να του κανεις οτι θελεις αρκη να το ψαξεις λιγο !,...,αυτο ειναι λογο του οτι δεν ειναι τοσο πολυφορεμενο μοντελο οπως τα βιταρα γιατι ειναι λιγοτερα χρονια στην παραγωγη !!!! :wink: :wink:

Για ολα τα υποληπα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 22 Φεβ 2005, 08:05

Λετε λετε αλλά εδώ γυροφέρνετε συνέχεια. Τα τραβάει ο οργανισμός σας τα Σουτζούκια μου φαίνεται :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες

cron