Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

Δημοσίευσηαπό gas » 13 Ιαν 2005, 19:41

εχω εδω εναν ασχετο που επιμενει οτι το GRAND VITARA ειναι SUV . παρακαλω απαντηστε γρηγορα..
gas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 23:08

Δημοσίευσηαπό IKE » 13 Ιαν 2005, 20:18

Ε και εσύ τι πρόβλημα έχεις?

Ο ορισμός SUV είναι πολύ γενικός οπότε όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: θα με σκασει..βοηθειστε θεωρει το G.V. suv

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 13 Ιαν 2005, 21:40

gas έγραψε:εχω εδω εναν ασχετο που επιμενει οτι το GRAND VITARA ειναι SUV . παρακαλω απαντηστε γρηγορα..

Γιατί οι "σχετικοί" πώς το λένε;
OFF ROAD ANIMAL??? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Ιαν 2005, 23:41

Αν είχαν αργά και 50-50 τα SUV, ίσως να είχε κάποια βάση :twisted: :twisted: :twisted:
Ο κύριος με το Pipinάκι ας πάει καλύτερα να κάνει πατινάζ στον πάγο και να αφήσει το χιούμορ, γιατί 8α του πω τη μαγική φράση και θα στεναχωρηθεί πάλι...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jps » 14 Ιαν 2005, 08:58

Αυτά είναι παιδιαρίσματα!
Αυτό μας έλειπε τώρα, να κολλάμε εττικέτες στα αυτοκίνητά μας για να φτιαχνόμαστε.
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 14 Ιαν 2005, 09:06

xontros έγραψε:Αν είχαν αργά και 50-50 τα SUV, ίσως να είχε κάποια βάση :twisted: :twisted: :twisted:


Σωστός :!:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιαν 2005, 09:15

Αν ειναι με διπλη πιτα δεν πειραζει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό gc60 » 14 Ιαν 2005, 10:27

ας μας παραθεσει τα επιχειρηματα του ο φιλος μας. Οπως ειπε και ο ΙΚΕ, ολα ειναι θεμα οπτικης γωνιας ;) ...αρκει να μην εισαι πολυ πλάγια :lol:
Άβαταρ μέλους
gc60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004, 13:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 14 Ιαν 2005, 18:44

Το Tuareg έχει αργά. Τί είναι;
Κι άν το GV είναι όντως off-road animal τότε τα DEFENDER, G-WAGEN, JEEP CJ 7, SAMURAI, DISCOVERY και παρόμοια που δέν αναφέρω τί είναι;
off-road wild animals?
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Ιαν 2005, 02:50

Τώρα εσύ μιλάς σα να έχεις προηγούμενα με τα Suzuki...
Το ερώτημα που τέθηκε ήταν εάν το GV είναι SUV ή όχι. Εάν θεωρήσουμε ότι SUV για την Ελλάδα είναι αυτά τα ευρύχωρα 4Χ4 με μόνιμη τετρακίνηση μεν, αλλά χωρίς ιδιαίτερες δυνατότητες εκτός δρόμου, τότε το GV σίγουρα δεν είναι σε αυτά. Επίσης όμως, δεν πιστεύω να υπάρχουν πολλοί που να υποστηρίζουν ότι το GV είναι και off-road animal, αν και κυκλοφορούν κάτι θηριάκια που θα έτριβες τα μάτια σου.
Το Touareg και αργά έχει, και μπλοκέ κεντρικό και πίσω διαφορικό, και πτυσσόμενο λόγω αερανάρτησης είναι για να μη βρίσκει, και μια χαρά τετρακίνητο είναι, αλλά πάντα με περίεργα λάστιχα και οδηγούς. Για την ιστορία, στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου στην πίστα της Promauto, ένα Touareg (με τον κατάλληλο οδηγό) έκανε τρελλά πράγματα παρότι με τα ασφάλτινα λάστιχα, και έκανε κάτι Santa-Fe που τόλμησαν να το μιμηθούν να καταστρέψουν στα πρώτα λεπτά στη λάσπη και στις ράμπες τον δίσκο τους...
Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, μάλλον είναι off-road only Animals.
Αλλά μη μας λες από πάνω "This is not a SUV" για το Pipin, ας σοβαρευτούμε λίγο :roll:
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 17 Ιαν 2005, 17:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό denis » 15 Ιαν 2005, 10:49

Το GRAND VITARA μπορει να μην ειναι off-road animal αλλα σιγουρα δεν ειναι σουβλακι.

Για πες μας να μαθουμε το PININ τι ειναι :?:
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Ιαν 2005, 15:16

Μια και ξαναβρεθήκαμε στο φιλόξενο σπίτι των suzuki ας (ξανα)ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Δέν έχω κανένα πρόβλημα με τα Σουζούκι γενικά, απλά θεωρώ πως κάποιοι από τους ιδιοκτήτες τους τα υπερεκτιμούν και νομίζουν πως κατέχουν το απόλυτο off-road όχημα.
Έτσι οι πιό φανατικοί τα "τουμπανιάζουν" με αναρτήσεις, μπλοκέ, σούπερ λασπολάστιχα κλπ, κλπ για να μπορούν να σταθούν σε κάποια trial ή enduro της λέσχης του. Τα Vitara και GV που συνάντησα στα μέρη που κυκλοφορώ, μάλλον υστερούσαν σε σχέση με το ταπεινό μου Πινίν το οποίο το προτίμησα από το 2λιτρο GV επειδή έχει καλύτερο σύστημα 4κίνησης (ελεύθερη 4κίνηση για νορμάλ συνθήκες+κλείδωμα) και κοντές σχέσεις, ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, κινητήρα με καλύτερη ροπή από χαμηλά (19,5χγμ στις 3500 αντί 17,4 στις 4600), 4 δισκόφρενα, αξιοπιστία με 7χρονη εγγύηση και όχι Ισπανική κλπ, κλπ και τέλος μου έκατσε καλύτερα στο στύλ που οδηγώ.
Ο αντίλογος μιλάει για περισσότερα after market καλούδια. Απλά δεν με απασχολούν. Άν ποτέ αποφάσιζα να ασχοληθώ βαθειά με το offroading μάλλον θα διάλεγα κάτι πιό σπαρτιάτικο και σκληρό που να μή το λυπάμαι.
Αυτά προς το παρόν και άν υπάρξει αντίλογος ευχαρίστως τα ξαναλέμε.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Ιαν 2005, 23:19

Αυτό με τα τουμπανιασμένα Vitara για αγώνες ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας:shock: :shock: :shock: Πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, εάν υπάρχουν, τέτοια.

Έτσι όπως τα λες, το Pinin είναι πολύ καλή αγορά, και άντε, ας πούμε ότι δεν είναι SUV. Γιατί όμως ο κόσμος συνεχίζει και αγοράζει GV??? Μήπως το έχεις μετανοιώσει και εσύ και σου δημιουργεί αρνητική ενέργεια???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Ιαν 2005, 02:12

Κάτω τα χέρια απο τον mitsuτετοιο :twisted: :twisted: :twisted:
Μην τον βαράμε όλοι μαζί δεν κάνει είναι φιλοξενούμενος :twisted:

Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά απο την οπτική του γωνία έχει δίκιο μιας και το όχημα του καλύπτει τις ανάγκες του. Για εμένα το τεράστιο μειονέκτημα του pinin είναι δεν επιδέχεται ουδεμίας βελτίωσης ούτε καν μεγαλύτερα λάστιχα σε αντίθεση με τα vitara που μπορείς να τους κάνεις ότι θέλεις με χίλιες δυο λύσεις, όταν και αν σου την βαρέσει.
Η αγορά είναι αμείλικτη στο να ανεβάζει η να θάβει τα μοντέλα γιατί το καλό η το κακό όνομα δεν κρύβεται, η πολλές η λίγες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Πάρτε παράδειγμα τα Niva αυτοκίνητα παρωχημένης τεχνολογίας με εσωτερικό που σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα, αλλά η τιμή αγοράς του είναι κάτι παραπάνω απο τίμια, με αξιόλογες off road δυνατότητες, με τζάμπα ανταλλακτικά, με ευκολία συντήρησης, και με σχετική αξιοπιστία, γι΄ αυτό έχει τόσο καλό όνομα στην αγορά και κυρίως οι κυνηγοί και οι αγρότες πίνουν νερό στο όνομα του, και γι΄ αυτό συνεχίζει να πουλάει μέχρι σήμερα.
Βλέποντας το σφαιρικά λοιπόν πιστεύω ότι το pinin υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα vitara, και ότι σαν μοντέλο γενικά είναι αποτυχημένο.
Τώρα σχετικά με το ερώτημα του topic με την άποψη που έχουμε στην Ελλάδα (γιατί στο εξωτερικό SUV τα λένε όλα) το GV είναι καθαρόαιμο, αφού έχει σασί τύπου σκάλας και κοντές σχέσεις τετρακίνησεις.
Και για να μην τρελαινόμαστε το απόλυτο off road όχημα δεν υπάρχει.
Όλα έχουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα τους. Προσωπικά έχω καταλήξει ότι όλα εξαρτώνται απο το terrain, εκεί που το βάρος είναι πλεονέκτημα σε άλλο terrain μπορεί να είναι σοβαρό μειονέκτημα, και το ίδιο συμβαίνει με το μήκος, το ύψος και εν γένει με όλα τα χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου.

Όποιος παραμυθιάζεται ότι έχει το απόλυτο όχημα ας περάσει απο τα μαχαιρώματα να τον ποτίσω μια μπόμπα να ξελαμπικάρη :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Ιαν 2005, 10:46

xontros έγραψε:Αυτό με τα τουμπανιασμένα Vitara για αγώνες ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας:shock: :shock: :shock: Πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, εάν υπάρχουν, τέτοια.

Έτσι όπως τα λες, το Pinin είναι πολύ καλή αγορά, και άντε, ας πούμε ότι δεν είναι SUV. Γιατί όμως ο κόσμος συνεχίζει και αγοράζει GV??? Μήπως το έχεις μετανοιώσει και εσύ και σου δημιουργεί αρνητική ενέργεια???

Αγοράζει τα 1600 που παίζουν στις 17 με 18000 €.
Οι ίδιοι άν φτάσουν στα 28000 + αγοράζουν άλλα πράγματα και όχι GV 2.0 από τα οποία ελάχιστα νομίζω κυκλοφορούν.
Και δέν αγοράζουν Πινίν τόσο πολύ αλλά RAV, Maverick, X-trail και άλλα παρόμοια που είναι πιό απλά στην οδήγηση (τί είπαμε οτι κάνει ο δεύτερος λεβιές;) είναι πιό χλιδάτα και άμα λάχει καβαλάνε και κανα πεζοδρόμιο.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες